Snelle leerlingequote:Op maandag 24 april 2023 17:20 schreef engine het volgende:
Eerlijk is eerlijk....Eunice trommelt best netjes al
Oh ja! Naast Jappie en Bern hebben we Eunice ook nog op de drums! Heeft Zoe al een idee hoe de triangel werkt?quote:
Onvoorstelbaar.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja! Naast Jappie en Bern hebben we Eunice ook nog op de drums! Heeft Zoe al een idee hoe de triangel werkt?
Maar dat wisten ze alquote:Op maandag 24 april 2023 17:24 schreef engine het volgende:
Janet had op Rupert wordt meteen doorgebriefd naar Ima
ow plots veranderd nu mss door eliminatiequote:Op maandag 24 april 2023 17:26 schreef Sestra666 het volgende:
tot morgen 11u kun je je verkiesbaar stellen
Oh dat kan zijn maar Ice komt er bij één stem niet uit en wil daarom zeker weten dat Janet dat ook gedaan heeft. Smiespel de smiespel op bed en Ice wist het.quote:Op maandag 24 april 2023 17:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat wisten ze alRupie heeft het Janet afgelopen donderdag op de vrouw af gevraagd en ze zei dat ze op hem zou gaan stemmen ,. Imi wist het ook
quote:Op maandag 24 april 2023 17:29 schreef Ebinas het volgende:
Wat een regie ook.
Zit ik Mora en Jeff te volgen.
Mora vraagt zachtjes iets.
Ik met mijn oren tegen die speakers aan geplakt (bij wijze van)
Schakelen ze over na een keihard drummende Eunice
Hij snapt het van niemand alleen dat van Imdiddin snapt hij dan wel vond het ook raarquote:Op maandag 24 april 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
Ice ik begrijp het niet (x100) dat ze zich niet verkiesbaarstellen voor managers.
In een splitsecond valt het kwartje dat hij het tegen Imi zegt, die nog geen manager is geweest![]()
Ja, jij niet
Ja mooi hequote:Op maandag 24 april 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
Ice ik begrijp het niet (x100) dat ze zich niet verkiesbaarstellen voor managers.
In een splitsecond valt het kwartje dat hij het tegen Imi zegt, die nog geen manager is geweest![]()
Ja, jij niet
Wat gaan ze maken?quote:
Hete kip taco.quote:
Denk echt dat hij door de mand viel met zijn ik-roep-maar-wat- als-het-maar-wijs-overkomt toeterenquote:Op maandag 24 april 2023 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij snapt het van niemand alleen dat van Imdiddin snapt hij dan wel vond het ook raar
Dat klinkt goedquote:
Volgens mij is ze dat al.quote:Op maandag 24 april 2023 17:32 schreef engine het volgende:
Babbel raakt nog verslaafd aan de cafeïnepillen zegt ze
Ah op die fietsquote:Op maandag 24 april 2023 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat kan zijn maar Ice komt er bij één stem niet uit en wil daarom zeker weten dat Janet dat ook gedaan heeft. Smiespel de smiespel op bed en Ice wist het.
Nou, ik denk het wel. Die gaat zijn moves maken.quote:Op maandag 24 april 2023 17:34 schreef Judiwi het volgende:
O jee. Eric zal toch niet denken dat hij nog een kans maakt.
Best wel zonde.quote:
Ik probeer het toch ffquote:Op maandag 24 april 2023 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Probeer maar niet te volgen.
Ze wisselen zo weer naar een ander plaatje op het moment
Had ik niet eens gezienquote:Op maandag 24 april 2023 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom heeft Janet een gat in dr laken?
Dat vroeg ik me gister ook af.quote:Op maandag 24 april 2023 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom heeft Janet een gat in dr laken?
Ze blijven ook wel even hangen gelukkigquote:Op maandag 24 april 2023 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik probeer het toch ff
Nu Janet proberen over te halen maar Janet wil niet op Jeff voorlopig.
Het was Sas waar hij gek van was/is, maar dit moet wel een sensatie voor hem zijn dat zo een vrouw kan troosten/knuffelen.quote:Op maandag 24 april 2023 17:34 schreef Judiwi het volgende:
O jee. Eric zal toch niet denken dat hij nog een kans maakt.
Daarom zal Erik nooit op de stip komen. Dat risico gaat opperbro nooit lopen.quote:Op maandag 24 april 2023 17:40 schreef Ebinas het volgende:
Als Erik het spel moet spelen en hij wint, dan gaat hij er uit.
Heb qua streamvermaak liever dat ie blijft maar speltechnisch moet je zo iemand lozenquote:Op maandag 24 april 2023 17:40 schreef engine het volgende:
Voor Erik staat Isaac boven aan het lijstje![]()
Erik heeft dit heel goed door. Iemand die de groep bij elkaar houdt en het spel ontzettend vies speelt.
Hmmmm da's ook weer zo.quote:Op maandag 24 april 2023 17:41 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom zal Erik nooit op de stip komen. Dat risico gaat opperbro nooit lopen.
Blijkt Erik de slimste van allemaal
Jaquote:Op maandag 24 april 2023 17:46 schreef Kakadylo het volgende:
Wat is Mirthe toch ontzettend naïef en wereldvreemd
maar t mag niet mee, behalve kleding?quote:Op maandag 24 april 2023 17:49 schreef Kakadylo het volgende:
Ze kunnen kopen wat ze willen en je merkt het amper qua prijzenpot
Ook uitgerekend tegenover Janet over Wendy beginnen want die wil ze eigenlijk weghebben omdat ze 'kattig' isquote:
Maar als je daar zit heb je tenminste iets te doen want daar is het uiteindelijk om te doenquote:Op maandag 24 april 2023 17:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar t mag niet mee, behalve kleding?
Echt,echt???quote:
Weiger te geloven dat het een act is maar ze maakt het me wel telkens verdomde lastigquote:
Ze hebben groot gelijk, er blijft genoeg over voor die ene winnaar.quote:Op maandag 24 april 2023 17:49 schreef Kakadylo het volgende:
Ze kunnen kopen wat ze willen en je merkt het amper qua prijzenpot
Jaquote:Op maandag 24 april 2023 17:59 schreef engine het volgende:
De potloden passen leuk bij Erik zijn bril.
Daar ben ik dus het meest benieuwd naar want op dit moment zou niemand die gigantische prijzenpot verdienen. Gooi er bij de laatste vijftien maar eens veertien serieuze opdrachten in waarbij je het maximale uit je mogelijkheden moet zien te persen. Uiteindelijk blijft er één terechte winnaar over en bij de meeste spelshows sjoemelen ze bovendien aan het totale eindbedrag.quote:Op maandag 24 april 2023 17:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben groot gelijk, er blijft genoeg over voor die ene winnaar.
Misschien komt dat door contact met Sasquote:Op maandag 24 april 2023 18:03 schreef humpty het volgende:
Jasper begint op Bern te lijken ...ook zo sloom praten
en maar wat hangen en voor zich uit kijken
Jappie was het leukst samen met Jeff toen ie bevroren frikandellen at terwijl ze tactische praat hieldenquote:Op maandag 24 april 2023 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien komt dat door contact met Sas
Zoiets vermoedde ik ook alquote:Op maandag 24 april 2023 18:04 schreef freaky40 het volgende:
Potloden zijn helemaal niet vlak aan de onderkant volgens mij.
Zwembad is ook al binnen !!quote:Op maandag 24 april 2023 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
De LoodsTechnician leest hoe het zwembad werkt... iets met water er in enzo
[ afbeelding ]
Maar Erik gaat morgen al weer koken ...quote:Op maandag 24 april 2023 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
Moeahh.. vandaag? Nahhh Neuhh Ken morrege ook....![]()
Aldus de Zwemfanaten
[ afbeelding ]
Oei... dan blijft 'ie in de doos.. geen hónd daar heeft zin in uitpakkken en vullen met water.. laat staan zwemmenquote:Op maandag 24 april 2023 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Erik gaat morgen al weer koken ...
Maar dan loop ze halve wegen het koken weer wegquote:
Dat hebben meer mensen iddquote:Op maandag 24 april 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan loop ze halve wegen het koken weer weg
Om bijv. ergens weer een gesprek met iemand aan te knopenquote:Op maandag 24 april 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan loop ze halve wegen het koken weer weg
En sommige koken helemaal niet vind ik wel weer raar/jammerquote:
Sommigen willen of kunnen niet koken , ik snap dat ook nietquote:Op maandag 24 april 2023 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
En sommige koken helemaal niet vind ik wel weer raar/jammer
Yep, dat kan ze als de bestequote:Op maandag 24 april 2023 18:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Om bijv. ergens weer een gesprek met iemand aan te knopen
Die heb ik wel vaker gehad , maar hier nog niet omquote:
Raar toch, ik zou dat juist leuk vinden ben tenminste bezigquote:Op maandag 24 april 2023 18:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommigen willen of kunnen niet koken , ik snap dat ook niet
Gewoon de winnaar van het programmaquote:Op maandag 24 april 2023 18:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En vervolgens is Wendy weer bezig voor drie
Je kan het op zijn minst proberen iddquote:Op maandag 24 april 2023 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Raar toch, ik zou dat juist leuk vinden ben tenminste bezig
Als je een terechte winnaar wil dan gooi er maar een afvalrace in zodat iedereen spellen moet (!) spelen om te overlevenquote:
Misschien doen ze dat wel als er nog 8 over zijn maybe?quote:Op maandag 24 april 2023 18:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je een terechte winnaar wil dan gooi er maar een afvalrace in zodat iedereen spellen moet (!) spelen om te overleven
How komt hij daar nou weer bij danquote:Op maandag 24 april 2023 18:28 schreef Ebinas het volgende:
Marciano weet zeker dat Kenzi hem naar huis had gestuurd.
Hij had het erover dat als je iets bij haar gedaan hebt, je het terug krijgt.quote:
Niets ,Marciano is een lafaardquote:Op maandag 24 april 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij had het erover dat als je iets bij haar gedaan hebt, je het terug krijgt.
Maar wat is dat dan geweest?
Omdat hij op haar gestemd heeft.quote:Op maandag 24 april 2023 18:28 schreef Ebinas het volgende:
Marciano weet zeker dat Kenzi hem naar huis had gestuurd.
Maar dat wist ze pas toen hij het haar vertelde toen ze naar huis gingquote:
Misschien omdat hij op haar had gestemd ?quote:Op maandag 24 april 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij had het erover dat als je iets bij haar gedaan hebt, je het terug krijgt.
Maar wat is dat dan geweest?
Om op die manier zieltjes te winnenquote:Op maandag 24 april 2023 18:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Om bijv. ergens weer een gesprek met iemand aan te knopen
Klopt en dat heeft hij haar verteld toen ze naar huis moestquote:Op maandag 24 april 2023 18:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Misschien omdat hij op haar had gestemd ?
Erik wordt er ook onpasselijk van en loopt er bij wegquote:
Maar hij heeft nu Mirthie weerquote:Op maandag 24 april 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik wordt er ook onpasselijk van en loopt er bij weg
Ja ik begreep dat conjoKenzy naar huis is.quote:
Die zijn er in het in het filmpjestopicquote:Op maandag 24 april 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik begreep dat conjoKenzy naar huis is.
Even kijken of er filmpjes zijn van haar vertrek.
Zijn we heerlijk van dat gehinnik af
quote:
Hmm maar dat waren er meerder of was het ook al eerder?quote:Op maandag 24 april 2023 18:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Misschien omdat hij op haar had gestemd ?
Bijna iedereen heeft op Kenzy gestemd als ik het goed hebquote:Op maandag 24 april 2023 19:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hmm maar dat waren er meerder of was het ook al eerder?
Ik snap het ook nog nietquote:Op maandag 24 april 2023 19:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft op Kenzy gestemd als ik het goed heb
Maar daar snap ik nog weinig van
Volgens mij had ze negen stemmen ofzo en de rest was verdeeld dus geen grote tegengroepquote:
Wie is door Kenzy meegesleurd dan?quote:Op maandag 24 april 2023 19:07 schreef Kakadylo het volgende:
Je merkt het wel als een vervelend (of leuk persoon) iemand weg is want zo iemand sleurt weer allerlei anderen met zich mee
drie op Rupie, 1 op Mory en 1 op Icequote:Op maandag 24 april 2023 19:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij had ze negen stemmen ofzo en de rest was verdeeld dus geen grote tegengroep
Maar waarom zou ze dan alleen Marciano naar huis sturenquote:Op maandag 24 april 2023 19:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij had ze negen stemmen ofzo en de rest was verdeeld dus geen grote tegengroep
Eensquote:Op maandag 24 april 2023 19:11 schreef Kakadylo het volgende:
Beter werken ze met een totaalshot zodat wij zien wat de deelnemers zien ipv vaak nutteloze shots van het publiek
ook eensquote:Op maandag 24 april 2023 19:11 schreef Kakadylo het volgende:
Beter werken ze met een totaalshot zodat wij zien wat de deelnemers zien ipv telkens nutteloze shots van het publiek
Na 8 mnd gaat er echt niets meer veranderen aan wat ze ons voorschotelen.quote:Op maandag 24 april 2023 19:11 schreef Kakadylo het volgende:
Beter werken ze met een totaalshot zodat wij zien wat de deelnemers zien ipv vaak nutteloze shots van het publiek
Maar neemt niet weg dat het wel zo is en met argumenten krijg je het mij niet uitgelegd want die zijn er nietquote:Op maandag 24 april 2023 19:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Na 8 mnd gaat er echt niets meer veranderen aan wat ze ons voorschotelen.
Heb de hoop al lang opgegeven.
Helemaal met je eens.quote:Op maandag 24 april 2023 19:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar neemt niet weg dat het wel zo is en met argumenten krijg je het mij niet uitgelegd want die zijn er niet
Uitlenen zit er niet inquote:Op maandag 24 april 2023 19:12 schreef Ebinas het volgende:
Goed nu weer een jasper met zijn mondharmonica
Is al binnenquote:
Nee natuurlijk niet, het lijkt wel alsof de productie het programma ook uit zit.quote:Op maandag 24 april 2023 19:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Na 8 mnd gaat er echt niets meer veranderen aan wat ze ons voorschotelen.
Heb de hoop al lang opgegeven.
Echt wel jammer.quote:Op maandag 24 april 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het lijkt wel alsof de productie het programma ook uit zit.
Weet ik niet precies maar hoorde ze zeggen dat het al geleverd is. Samen met Janet misschien? Die had ook een spelletje.quote:
Is er sprake van een eventueel vervolg dan?quote:Op maandag 24 april 2023 19:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel jammer.
Vraag me ook af of ze een vervolg wel zien zitten.
quote:Op maandag 24 april 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik niet precies maar hoorde ze zeggen dat het al geleverd is. Samen met Janet misschien? Die had ook een spelletje.
Nee, niet dat ik weet.quote:Op maandag 24 april 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er sprake van een eventueel vervolg dan?
Het heeft ook niets met 'bewaren voor televisie' te maken want als je dat zegt dan zijn je argumenten gewoonweg op en zoek je naar de makkelijke uitweg om de discussie niet te hoeven aangaan. Maar we kunnen dus lullen totdat we een ons wegen.quote:
Nee dat niet maar ik denk dat wel eigenlijk. De loods enzo staat er al.quote:Op maandag 24 april 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er sprake van een eventueel vervolg dan?
Enige wat ik kan bedenken is met zo weinig mogelijk geld dit neerzetten.quote:Op maandag 24 april 2023 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het heeft ook niets met 'bewaren voor televisie' te maken want als je dat zegt dan zijn je argumenten gewoonweg op en zoek je naar de makkelijke uitweg om de discussie niet te hoeven aangaan. Maar we kunnen dus lullen totdat we een ons wegen.
Die andere groep + Marciano & Zoë zouden toch op Jeff gaan ?quote:Op maandag 24 april 2023 19:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
drie op Rupie, 1 op Mory en 1 op Ice
De rest is niet gezegd
edit ik kreeg net te horen 5 op Rupie
Zou mooi zijn, want dan ben ik in ieder geval niet van jullie afquote:Op maandag 24 april 2023 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik denk dat wel eigenlijk. De loods enzo staat er al.
Jeff had ook meerdere stemmenquote:Op maandag 24 april 2023 19:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
drie op Rupie, 1 op Mory en 1 op Ice
De rest is niet gezegd
edit ik kreeg net te horen 5 op Rupie
Eerlijk ik snap er helemaal niets meer vanquote:Op maandag 24 april 2023 19:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die andere groep + Marciano & Zoë zouden toch op Jeff gaan ?
Wel fijn hoor dat kenzi weg is ! Op naar Zoë haar vertrek want die trek ik niet meer
Volgens mij was hij ook 2e.quote:
Speciaal voor jouquote:
Ice ff vragen, die weet precies hoe het zitquote:
De groep van Isaac ging vol maar twijfelend op Kenzy en de restgroep vormde geen groep en viel qua stemgedrag uiteenquote:
Dat is een stuk duidelijker , thnx!!quote:Op maandag 24 april 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
9 Kenzi
4 Jeff
3 Rupie
1 Mori
1 Isaak
quote:Op maandag 24 april 2023 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, want dan ben ik in ieder geval niet van jullie af
Iets van oma begreep ik ook, oma's potje oid geen idee watquote:
Taco hete kip heb ik mij laten vertellen maar die saus zag er nog erg waterig uit.quote:Op maandag 24 april 2023 19:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iets van oma begreep ik ook, oma's potje oid geen idee wat
Er is nog een paardquote:Op maandag 24 april 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Jasper het in beslag genomen.quote:Op maandag 24 april 2023 19:29 schreef Sestra666 het volgende:
en gaat nu iedereen met z'n muil op dat ding zitten jengelen?
En Zoé gaat er voor zorgen dat de bro poppenkast er sowieso komtquote:Op maandag 24 april 2023 19:30 schreef Puzzie het volgende:
Janet heeft geen in de poppenkast voor het manager gedoe
quote:Op maandag 24 april 2023 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
En Zoé gaat er voor zorgen dat de bro poppenkast en sowieso komtsaaaaiiiiii
En daarna willen ze Babbel en Imi en zo zijn alle toekomstig managers al beslotenquote:
Dat wist ik nietquote:Op maandag 24 april 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
En daarna willen ze Babbel en Imi en zo zijn alle toekomstig managers al besloten
De 'tegenpartij' heeft de meerderheid, dus in principe het voor het zeggenquote:Op maandag 24 april 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
En daarna willen ze Babbel en Imi en zo zijn alle toekomstig managers al besloten
Moet die andere groep maar sterker in hun schoenen staan want die tabaksstellingen zijn daar het perfecte voorbeeld vanquote:Op maandag 24 april 2023 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
De 'tegenpartij' heeft de meerderheid, dus in principe het voor het zeggen
Dat zou ik nog eens narekenen want met Rupie en Wen aan hun zijde hebben de bro's alles in handen.quote:Op maandag 24 april 2023 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
De 'tegenpartij' heeft de meerderheid, dus in principe het voor het zeggen
Vulling voor een taco. Daar is het weer erg dun voor.quote:
En dan Moraima nog, dan hebben ze iedereen van het 'nare kamp' gehad.quote:Op maandag 24 april 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd dan wat het wordt en hoe dat eruit gaat zien.quote:Op maandag 24 april 2023 19:37 schreef engine het volgende:
[..]
Vulling voor een taco. Daar is het weer erg dun voor.
Zoe is in principe natuurlijk volkomen ongeschiktquote:
Babette, Imi, Jeff, Marciano, Moraima, Rupi, Wendy, Zoequote:Op maandag 24 april 2023 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou ik nog eens narekenen want met Rupie en Wen aan hun zijde hebben de bro's alles in handen.
Ow, Isaac nog, dia was ik al vergetenquote:Op maandag 24 april 2023 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Babette, Imi, Jeff, Marciano, Moraima, Rupi, Wendy, Zoe
Da's 'maar' 8
quote:Op maandag 24 april 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
9 Kenzi
4 Jeff
3 Rupie
1 Mori
1 Isaak
Mja minderquote:Op maandag 24 april 2023 19:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe is in principe natuurlijk volkomen ongeschikt
Maar ze heeft allemaal ex-managers om haar heen
+ Isaacquote:Op maandag 24 april 2023 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Da's 'maar' 8
Je vergeet de opperbro.quote:Op maandag 24 april 2023 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Da's 'maar' 8
Kenzy slaapt nu bij de visjes Berendquote:Op maandag 24 april 2023 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een bordje minder op de paal
Beetje overdreven he.quote:Op maandag 24 april 2023 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kenzy slaapt nu bij de visjes Berend
Babs tegenover Mirthe: 'Wat had Kenzy toch een aanstekelijke lach'quote:
Op zulke momenten probeer je je altijd groot te houden dus natuurlijk vond Kenzy het erg klotequote:Op maandag 24 april 2023 19:47 schreef engine het volgende:
Mirthe vindt het fijn dat Kenzi het niet erg vond om naar huis te gaan.
Wat heeft hij precies door?quote:Op maandag 24 april 2023 19:48 schreef engine het volgende:
Bern heeft het helemaal doorniks maar aan te doen, alleen nog hopen dat de volgende keer iemand van hun kant wint.
Dat alles tot nu bepaald is door hetzelfde groepje en dat dit ook zo zal blijven (voorlopig)quote:
Ja dat denk ik ook , was al vanaf het begin met dat vaste groepje Jeff/Ice Marcianoquote:Op maandag 24 april 2023 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat alles tot nu bepaald is door hetzelfde groepje en dat dit ook zo zal blijven (voorlopig)
Het is ook wel eigen schuld, dikke bult. Nu meldt ook niemand zich aan. Ook al verlies je het waarschijnlijk maar ze proberen ook zo weinig.quote:Op maandag 24 april 2023 19:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook , was al vanaf het begin met dat vaste groepje Jeff/Ice Marciano
Als alleen het middelste rondje zou hebben geteld dan zou helemaal niemand het gehaald kunnen hebbenquote:Op maandag 24 april 2023 19:51 schreef engine het volgende:
Ze hebben vijf minuten voor het kiezen pas laten weten wat nou eigenlijk als roos telt
ja klopt , apart ook welquote:Op maandag 24 april 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook wel eigen schuld, dikke bult. Nu meldt ook niemand zich aan. Ook al verlies je het waarschijnlijk maar ze proberen ook zo weinig.
Ik kijk net het filmpje, het was al gelijk bekend, alleen misschien niet voor iedereen duidelijkquote:Op maandag 24 april 2023 19:51 schreef engine het volgende:
Ze hebben vijf minuten voor het kiezen pas laten weten wat nou eigenlijk als roos telt
In deze eliminatie is het wel hun eigen schuld dat ze er weer 1 kwijt zijn. Los van elkaar stemmen schiet natuurlijk niet op tegen een groep die wel gezamenlijk stemt. Ook snap ik niet dat ze niet geleerd hebben van de vorige manager verkiezing. Ik zou ervoor zorgen dat mijn groep er altijd 2 in zou brengen om te voorkomen dat iedereen weer verkiesbaar is en de oud managers het voor het zeggen heeft. 1 van de 2 kan zich dan altijd nog terugtrekken.quote:Op maandag 24 april 2023 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat alles tot nu bepaald is door hetzelfde groepje en dat dit ook zo zal blijven (voorlopig)
Probeerde Zoe ook, maar die kan dat niet zo goedquote:Op maandag 24 april 2023 19:55 schreef Kakadylo het volgende:
Babs is de kwetsbare Mirthe aan het bespelen
Zegt Babs…quote:Op maandag 24 april 2023 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs tegenover Mirthe: 'Wat had Kenzy toch een aanstekelijke lach'
Babs tegenover Jeff: 'Die kutlach van een Kenzy komt me de strot uit'
![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 24 april 2023 19:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
In deze eliminatie is het wel hun eigen schuld dat ze er weer 1 kwijt zijn. Los van elkaar stemmen schiet natuurlijk niet op tegen een groep die wel gezamenlijk stemt. Ook snap ik niet dat ze niet geleerd hebben van de vorige manager verkiezing. Ik zou ervoor zorgen dat mijn groep er altijd 2 in zou brengen om te voorkomen dat iedereen weer verkiesbaar is en de oud managers het voor het zeggen heeft. 1 van de 2 kan zich dan altijd nog terugtrekken.
Stuk beter als een half uur geleden in ieder gevalquote:Op maandag 24 april 2023 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch geen soep maar spul voor op de taco's en niet te nat geloof ik.
Babs voelt zich als een vis in het water als ze met mensen praat terwijl Zoe op dat vlak eerder een vis op het droge isquote:Op maandag 24 april 2023 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Probeerde Zoe ook, maar die kan dat niet zo goed
En haar heerlijke geboerquote:Op maandag 24 april 2023 19:55 schreef Seattle het volgende:
Mensen, waar is die heerlijke lach van Kenzy gebleven?
Een blobvis op het drogequote:Op maandag 24 april 2023 19:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs voelt zich als een vis in het water als ze met mensen praat terwijl Zoe op dat vlak eerder een vis op het droge is
quote:Op maandag 24 april 2023 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Stuk beter als een half uur geleden in ieder geval
Toch denk ik dat het de volgende keer wel zoiets gaat wordenquote:Op maandag 24 april 2023 20:00 schreef engine het volgende:
Dat moet je Isaac wel nageven. Hij wil het liefst Erik en JW eruit (gok ik) maar hij is wel slimmer dan daar constant op te gaan jagen. Belangrijker dat hij zelf veilig blijft.
Wilde ik ook gokken, maar Erik is normaal een trouw Rupi-stemmerquote:Op maandag 24 april 2023 20:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik denk Erik maar ik gok dit maar
Zou het JW kunnen zijn? Al stemt die ook wel graag op Rupi.quote:Op maandag 24 april 2023 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iemand die een standbeeld zou moeten krijgen.
Het zou zomaar kunnen ja.quote:Op maandag 24 april 2023 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het de volgende keer wel zoiets gaat worden
quote:Op maandag 24 april 2023 20:10 schreef engine het volgende:
Ik vind Babbel wel lief en begrijpend naar Mirthe toe. Misschien moeten ze Zoë dumpen en Mirthe binnenhalen
Helaas niet Babette hinnikt de hele dag door helaasquote:Op maandag 24 april 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een nieuw schoothondjequote:Op maandag 24 april 2023 20:10 schreef engine het volgende:
Ik vind Babbel wel lief en begrijpend naar Mirthe toe. Misschien moeten ze Zoë dumpen en Mirthe binnenhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |