Snelle leerlingequote:Op maandag 24 april 2023 17:20 schreef engine het volgende:
Eerlijk is eerlijk....Eunice trommelt best netjes al
Oh ja! Naast Jappie en Bern hebben we Eunice ook nog op de drums! Heeft Zoe al een idee hoe de triangel werkt?quote:
Onvoorstelbaar.quote:
quote:Op maandag 24 april 2023 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja! Naast Jappie en Bern hebben we Eunice ook nog op de drums! Heeft Zoe al een idee hoe de triangel werkt?
Maar dat wisten ze alquote:Op maandag 24 april 2023 17:24 schreef engine het volgende:
Janet had op Rupert wordt meteen doorgebriefd naar Ima
ow plots veranderd nu mss door eliminatiequote:Op maandag 24 april 2023 17:26 schreef Sestra666 het volgende:
tot morgen 11u kun je je verkiesbaar stellen
Oh dat kan zijn maar Ice komt er bij één stem niet uit en wil daarom zeker weten dat Janet dat ook gedaan heeft. Smiespel de smiespel op bed en Ice wist het.quote:Op maandag 24 april 2023 17:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat wisten ze alRupie heeft het Janet afgelopen donderdag op de vrouw af gevraagd en ze zei dat ze op hem zou gaan stemmen ,. Imi wist het ook
quote:Op maandag 24 april 2023 17:29 schreef Ebinas het volgende:
Wat een regie ook.
Zit ik Mora en Jeff te volgen.
Mora vraagt zachtjes iets.
Ik met mijn oren tegen die speakers aan geplakt (bij wijze van)
Schakelen ze over na een keihard drummende Eunice
Hij snapt het van niemand alleen dat van Imdiddin snapt hij dan wel vond het ook raarquote:Op maandag 24 april 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
Ice ik begrijp het niet (x100) dat ze zich niet verkiesbaarstellen voor managers.
In een splitsecond valt het kwartje dat hij het tegen Imi zegt, die nog geen manager is geweest![]()
Ja, jij niet
Ja mooi hequote:Op maandag 24 april 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
Ice ik begrijp het niet (x100) dat ze zich niet verkiesbaarstellen voor managers.
In een splitsecond valt het kwartje dat hij het tegen Imi zegt, die nog geen manager is geweest![]()
Ja, jij niet
Wat gaan ze maken?quote:
Hete kip taco.quote:
Denk echt dat hij door de mand viel met zijn ik-roep-maar-wat- als-het-maar-wijs-overkomt toeterenquote:Op maandag 24 april 2023 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij snapt het van niemand alleen dat van Imdiddin snapt hij dan wel vond het ook raar
Dat klinkt goedquote:
Volgens mij is ze dat al.quote:Op maandag 24 april 2023 17:32 schreef engine het volgende:
Babbel raakt nog verslaafd aan de cafeïnepillen zegt ze
Ah op die fietsquote:Op maandag 24 april 2023 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat kan zijn maar Ice komt er bij één stem niet uit en wil daarom zeker weten dat Janet dat ook gedaan heeft. Smiespel de smiespel op bed en Ice wist het.
Nou, ik denk het wel. Die gaat zijn moves maken.quote:Op maandag 24 april 2023 17:34 schreef Judiwi het volgende:
O jee. Eric zal toch niet denken dat hij nog een kans maakt.
Best wel zonde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |