Dat ziet iedereen die er nu niet bij is zo ook als ze terugkomenquote:Op maandag 24 april 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze heeft nog geen enkele keer de roos geraakt
Het is ook wel een KlukKlukBoogjequote:Op maandag 24 april 2023 14:19 schreef Juud79 het volgende:
Nu is het straks de schuld van de boog, omdat de pijl er telkens af gleed.
quote:Op maandag 24 april 2023 14:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is ook wel een KlukKlukBoogje
[ afbeelding ]
Hij zegt Kenzy volgens Isaac maar ik geloof dat echt niet..quote:
Psychologisch spelletje gaat het nu ook worden.quote:Op maandag 24 april 2023 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy schiet met steeds minder kracht...
Dat boeren was ook echt wel smerigquote:Op maandag 24 april 2023 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette denkt dat Kenzy commentaar (van de Febo) heeft gehad op het boeren, omdat ze het de laatste tijd ineens veel minder doet.
Ze stond net nog te boeren op de stipquote:Op maandag 24 april 2023 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette denkt dat Kenzy commentaar (van de Febo) heeft gehad op het boeren, omdat ze het de laatste tijd ineens veel minder doet.
quote:Op maandag 24 april 2023 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
En nu 1 op millimeters van het gele af, maar in het rood. Ze komt wel dichterbij.
Boeren en dat voor een vrouw zegt Babettequote:Op maandag 24 april 2023 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
dan mag bep wel eens commentaar krijgen als voor de 100ste x fluisert of haar zender niet om heeftquote:Op maandag 24 april 2023 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou het dan tochquote:
fingers crossedquote:Op maandag 24 april 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het dan tochDurf het bijna niet te hopen
quote:Op maandag 24 april 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het dan tochDurf het bijna niet te hopen
Iemand als Kenzy kan meer dan je denkt maar dit leer niet je zomaar even in een halfuurtjequote:
2 in geel al dus ...........................quote:Op maandag 24 april 2023 14:26 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee joh, ze heeft er nog niet 1 geraakt.
3x alquote:Op maandag 24 april 2023 14:26 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee joh, ze heeft er nog niet 1 geraakt.
Zo gaat ie goedquote:
Echt niet.quote:Op maandag 24 april 2023 14:27 schreef Wibehh het volgende:
Even kijken of ze het ook nog onder druk kan zo
in het geel is voldoendequote:Op maandag 24 april 2023 14:28 schreef IkFok het volgende:
[..]
in geel ja maar niet in het kleine zwarte rondje
Dit gaat ze ook niet halen. Wanneer ze er telkens 2 in het geel of zelfs 3 in de roos zou schieten, zou ik anders zeggen.quote:Op maandag 24 april 2023 14:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iemand als Kenzy kan meer dan je denkt maar dit leer niet je zomaar even in een halfuurtje
Hele gele ring teltquote:Op maandag 24 april 2023 14:28 schreef IkFok het volgende:
[..]
in geel ja maar niet in het kleine zwarte rondje
eerst opwarmen voor het echte werk ..................... hoop ikquote:Op maandag 24 april 2023 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies, dus dit gaat ze niet halen
Jahaa maar zal je net zien he. Ineens mazzel of zo.quote:Op maandag 24 april 2023 14:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
30% moet raak zijn dus is amper te doen
Ja ik dacht die binnenste 2 dus die met 10 erin wel en die daar omheen nietquote:Op maandag 24 april 2023 14:30 schreef Silves het volgende:
te makkelijk om het hele gele vlak te raken, hoop toch in dat klein vakje ..
Nee dit moet je echt beheersenquote:Op maandag 24 april 2023 14:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jahaa maar zal je net zien he. Ineens mazzel of zo.
Te makkelijk?quote:Op maandag 24 april 2023 14:30 schreef Silves het volgende:
te makkelijk om het hele gele vlak te raken, hoop toch in dat klein vakje ..
geef bern gelijkquote:Op maandag 24 april 2023 14:31 schreef pingu66 het volgende:
Jappie die aanwijzingen geeft terwijl die zelf te laf was daar te staan. (of stemde hij stiekum op Kenzy)
Sportleraar Bern ook veilig stemmen op Morrie ipv Jeff.
Die gaat dit echt niet halen. Dat beloof ik jequote:
Ik hoop het gun het die groep niet dat ze weer iemand weggestemd krijgenquote:
Ik keek hierdoor en kan nu alleen dat nog maar zien.quote:Op maandag 24 april 2023 14:32 schreef Sociologica het volgende:
Oh meid wissel die legging ook nog ff voor je in de aflevering met cameltoe het toneel verlaat
Dat stemgedrag vind ik ook maar vreemdquote:Op maandag 24 april 2023 14:33 schreef Kakadylo het volgende:
Die andere groep is een amateuristische bende en snapt volgens mij niet hoe het met stemmen werkt
nee nuquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 14:32 schreef Sociologica het volgende:
Oh meid wissel die legging ook nog ff voor je in de aflevering met cameltoe het toneel verlaat
Ikke wel, zou wel benieuwd zijn wie ze dan weg stuurt maar ik wil dat Kenzy gewoon gaat.quote:Op maandag 24 april 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het gun het die groep niet dat ze weer iemand weggestemd krijgen
Je vormt één front en gaat voor één belangrijke pion of je pist met z'n allen volledig langs de spreekwoordelijke potquote:Op maandag 24 april 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat stemgedrag vind ik ook maar vreemd
Ik zou er geen moeite mee hebben wanneer Kenzy zou vertrekken. Voegt weinig toequote:Op maandag 24 april 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het gun het die groep niet dat ze weer iemand weggestemd krijgen
Juist ik wilde eigenlijk nog posten iig niet in buiktruitje die opdracht vol in beeld doen. Maar dit is eigenlijk nog erger.quote:Op maandag 24 april 2023 14:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik keek hierdoor en kan nu alleen dat nog maar zien.![]()
Niemand die het even zegt daar tegen haar en net had ze toch wat anders aan, ze zag er net nog leuk uit.
ze laten haar ook regelmatig als rolmops lopen dus ik denk niet dat het gaat gebeurenquote:Op maandag 24 april 2023 14:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik keek hierdoor en kan nu alleen dat nog maar zien.![]()
Niemand die het even zegt daar tegen haar en net had ze toch wat anders aan, ze zag er net nog leuk uit.
even refreshenquote:Op maandag 24 april 2023 14:36 schreef Dotteke het volgende:
Kun je even zeggen dat ze hun bek moeten houden zegt Kenzy
Best wel gemeen dan van de rest en je zogenaamde vrienden. Ik kan het iig niet meer ontzien. Zodra ze in beeld is gaan mijn ogen nu naar beneden.quote:Op maandag 24 april 2023 14:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze laten haar ook regelmatig als rolmops lopen dus ik denk niet dat het gaat gebeuren
Altijd even vriendelijkquote:Op maandag 24 april 2023 14:36 schreef Dotteke het volgende:
Kun je even zeggen dat ze hun bek moeten houden zegt Kenzy
O dat moet ook nog dan gaat ze het niet halen, dacht dat in het geel goed wasquote:
Die hoop heb ik inmiddels opgegeven. Dat wij het goed kunnen zien.quote:Op maandag 24 april 2023 14:38 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk werkt de Febo een beetje mee, wil alles goed kunnen zien op dat bord
als ze het haalt gaat jef naar huisquote:Op maandag 24 april 2023 14:37 schreef schizolientje het volgende:
ik denk zo maar dat het haar gaat lukken. En die Babette, die nu al haar slechte geweten bij iedereen schoon staat te lullen, we gestuurd wordt. Anders gaan we dat weer hele dagen horen , van ik gun het haar zo enz enz
JEFquote:Op maandag 24 april 2023 14:39 schreef Lovely het volgende:
Oh Kenzy genomineerd, en als ze het haalt wie stuurt ze naar huis?
Dat is toch bij elke eliminatie..quote:Op maandag 24 april 2023 14:38 schreef schizolientje het volgende:
jammer dat ze er allemaal bij mogen de huichelaars
jefquote:Op maandag 24 april 2023 14:39 schreef Lovely het volgende:
Tja thuis moet ze weer elke dag vroeg op om naar haar werk te gaan, in de loods slaapt zequote:Op maandag 24 april 2023 14:39 schreef Sociologica het volgende:
Ze houdt zich btw groot maar wil echt wel heel graag winnen en blijven denk ik aan haar te zien
Hhm eens zien of ze die indd naar huis stuurtquote:
Ik wel in ieder gevalquote:Op maandag 24 april 2023 14:38 schreef Kakadylo het volgende:
Heb werkelijk helemaal niks met Kenzy maar als ze het haalt lach je je opeens suf
Zoals het destijds GJ of Isaac was is het dus ditmaal Kenzy of Jeffquote:
Eerst de opdracht maar even afwachtenquote:Op maandag 24 april 2023 14:39 schreef Lovely het volgende:
is hufter jef ook goedquote:Op maandag 24 april 2023 14:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop ook een beetje dat ze raak schiet.. en een of andere hufter wegstuurt
Ik hoop dat ze het haaltquote:
Je kan niet jezelf naar huis sturenquote:Op maandag 24 april 2023 14:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ik denk het wel en dan is Jeff heel blij..quote:Op maandag 24 april 2023 14:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhm eens zien of ze die indd naar huis stuurt
Sowiesoquote:Op maandag 24 april 2023 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eerst de opdracht maar even afwachten
Ik ook voor de sensatie maar wil het risico op een niet-hufter niet nemen dus dan maar zelf gewoon movenquote:Op maandag 24 april 2023 14:40 schreef 5thencounter het volgende:
Yeah ik hoop met je meequote:Op maandag 24 april 2023 14:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ah die wil wel naar huis, maar wil niet zelf op stappenquote:Op maandag 24 april 2023 14:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk het wel en dan is Jeff heel blij..
Idd..quote:Op maandag 24 april 2023 14:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah die wil wel naar huis, maar wil niet zelf op stappen
Ja, ik vond het echt jammer dat ze mochten overleggen wie ze er op gingen zetten.quote:Op maandag 24 april 2023 14:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoals het destijds GJ of Isaac was is het dus ditmaal Kenzy of Jeff
quote:Op maandag 24 april 2023 14:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
nee grote mond maar zelf gaan niet , de lafbekquote:Op maandag 24 april 2023 14:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah die wil wel naar huis, maar wil niet zelf op stappen
Ja dit zegt hij ook heel eerlijk, hij weet dat hij alleen weg kan worden gestuurd door de ander..quote:Op maandag 24 april 2023 14:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel jaquote:Op maandag 24 april 2023 14:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
[..]
nee grote mond maar zelf gaan niet , de lafbek
Hij wil niet opgeven maar zou het liefste thuis zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 14:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dit zegt hij ook heel eerlijk, hij weet dat hij alleen weg kan worden gestuurd door de ander..
Sowieso wel lastig om raak te schieten in geelquote:Op maandag 24 april 2023 14:43 schreef HopScotch het volgende:
Dit wordt 'm niet nee. Doe het maar eens onder zoveel spanning ook. Ik denk dat maar weinig het zouden halen.
ze moet er maar 3 raak hebben , is nog beetje hoopquote:Op maandag 24 april 2023 14:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Van de 5 2x raak. Gaat hem niet worden
jefquote:Op maandag 24 april 2023 14:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
geen idee wie zij zou wegsturen
Ik hoop het van ganse hartequote:
Tekent wel erg afquote:
Ja dat wel allemaal maar ze mag echt wel weg van mij.quote:Op maandag 24 april 2023 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Zou blij zijn als ze gaat.
Maar dit doet ze echt goed.
De spanning zal nu inwendig oplopen
Maar vindt haar echt koelbloedig nu
Ja echt heel jammer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |