Weggaan en vervolgens weer terugkomen.quote:Op maandag 24 april 2023 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is ooit zelf weggegaan (met veel bombarie), en nu is hij weer terug (met veel bombarie)
Ik sta daar in principe helemaal los van.
Prima biertje, maar ik ben meer van de trippels.quote:Op maandag 24 april 2023 11:40 schreef Coco het volgende: [..] Er waren flink wat users bezopen afgelopen weekend. Maar hoe smaakte de Springtij?
quote:Op maandag 24 april 2023 11:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dit dachten verschillende mensen al.
Misschien kun je je excuses aanbieden aan @:iteejer
@Taradoquote:Op maandag 24 april 2023 12:07 schreef Tjacka het volgende:
@:ggmm @:torado
dat wist ik niet. dan had hij beter gewoon weg kunnen blijven.
Eens.quote:Op maandag 24 april 2023 12:07 schreef Tjacka het volgende:
@:ggmm @:torado
dat wist ik niet. dan had hij beter gewoon weg kunnen blijven.
Zou hij opscheppen tegen zijn vriendin dat hij @HMFuckyouall heet op een forumpje. Dat is wel ontzettend stoer.quote:
Hoe gaat het met de verharde broodkruimels van Rebekka?quote:Op maandag 24 april 2023 12:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Net m'n laptop opengeschroefd en al het stof uit de CPU-ventilator gehaald.
Nu kraakt het tussen m'n toetsen van alle chips en verharde broodkruimels die opnieuw moeten worden weggetikt.
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak het gewoon schoon, smerig varken.quote:Op maandag 24 april 2023 12:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Nu kraakt het tussen m'n toetsen van alle chips en verharde broodkruimels die opnieuw moeten worden weggetikt.
Hou je tyfusmuil, Alkmaarse boer.quote:Op maandag 24 april 2023 12:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maak het gewoon schoon, smerig varken.
Daarvoor moet je zo'n blazer kopen, is alles zo gepiept.quote:Op maandag 24 april 2023 12:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Laag cijfer voor een boeiende docu.quote:Op maandag 24 april 2023 12:46 schreef onlogisch het volgende:
MH370: The Plane That Disappeared(2023)6documentary158TV-1412Intan Othman, Jeff Wise, Danica WeeksMarch 8th, 2014, Malaysia Airlines Flight 370 disappeared from radar. 239 people went missing, a global investigation into this greatest mystery Despite reports, countless theories, and searches for evidence, nothing. What Are We Missing?Wel een tegenvaller dat je aan het einde nog niet weet waar dat ding gebleven is.6
@:GGMM
@:maxi-mus
@:Scrummie
@:Caland
Boeiende docu. Maar als ik de review eens review ( haha) dan is het toch wel een lang verhaal geworden. Sorry
Oh, je volgt geen nieuws?quote:Wel een tegenvaller dat je aan het einde nog niet weet waar dat ding gebleven is.
Ik vergat 'tikkeltje conspiracy' erbij te vermelden. Vandaar het lage cijferquote:Op maandag 24 april 2023 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laag cijfer voor een boeiende docu.
Uit zijn vorige post begreep ik dat hij liever in zijn eigen vuil zit, dan dat hij beweegt.quote:Op maandag 24 april 2023 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daarvoor moet je zo'n blazer kopen, is alles zo gepiept.
[ afbeelding ]
Dit ga ik dus niet kijken, wat een kutfilm.quote:Op maandag 24 april 2023 12:46 schreef onlogisch het volgende:
dat je aan het einde nog niet weet waar dat ding gebleven is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |