Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pendelbåt heet het hier
Zal het wel iets fout hebben gedaan met het schipper mag ik overvarenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zolang je de boot maar niet mistEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
maar dan kun je wel een liedje zingen
owwww je hebt de boot gemist
oh oh oh laat die boot maar varen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
tiktokquote:Op maandag 24 april 2023 11:24 schreef greysbones het volgende:
maar dan kun je wel een liedje zingen
owwww je hebt de boot gemist
oh oh oh laat die boot maar varen![]()
you missed the boatquote:Op maandag 24 april 2023 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn TikTok is erg Engels, een beetje Zweeds nu
oh oh oh let that boat sail![]()
Tien minuten stilstaan is het wel iets te fris buiten in een vestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu de vraag of het de juiste boot is want Google is niet blijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De rest is met de fiets maar dat is voor mij te karig met mijn rug, dus ik ging met de tram en bootHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een punt te gaan nog
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
je was toch met de boot?quote:Op maandag 24 april 2023 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben terug bij het tram station 🤣![]()
Ja de boot gaat ook hierheen
Google is niet zo handig blijkbaar, maar nu zouden we naar het juiste moeten gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 11:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja de boot gaat ook hierheen
Google is niet zo handig blijkbaar, maar nu zouden we naar het juiste moeten gaan![]()
![]()
Nee we zijn open.quote:Op maandag 24 april 2023 11:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Donderdag is toch een vrije dagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja heb dan stage wel maar van 13:00 tot 17:00 gelukkig.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jezusquote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
Logische boot route
dus na 17:00 uur KONINGSBIERquote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja heb dan stage wel maar van 13:00 tot 17:00 gelukkig.![]()
![]()
Heb ik een extra puntquote:
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ja had alleen al wel allemaal plannen voor koningsnachtquote:Op maandag 24 april 2023 11:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jezus
[..]
dus na 17:00 uur KONINGSBIERThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh die gun ik jou welquote:
Dat is kutquote:Op maandag 24 april 2023 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja had alleen al wel allemaal plannen voor koningsnacht![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 11:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oh die gun ik jou wel
[..]
Dat is kut
oh hebben ze musea op eilanden zonder wegverbindingen naar het vasteland?quote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
Logische boot routeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vroeg pieken dan maar.quote:Op maandag 24 april 2023 11:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oh die gun ik jou wel
[..]
Dat is kutThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kunt er wel heen lopen maar de boot zou korter moeten zijnquote:Op maandag 24 april 2023 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh hebben ze musea op eilanden zonder wegverbindingen naar het vasteland?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Koningsnacht gaan er veel mensen die normaal nooit gaan vind dat altijd wel gezellig.quote:Op maandag 24 april 2023 12:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik doe nooit aan koningsnacht, vind overdag leukerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat hebben wij ook. Het Rien Poortvliet museum op het eiland Tiengemeten bijvoorbeeld. Alleen per pont te bereiken.quote:Op maandag 24 april 2023 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh hebben ze musea op eilanden zonder wegverbindingen naar het vasteland?Een actieve deelnemer.![]()
Achjaquote:I'm surrounded by morons!
Dat zou kunnen, maar ik geef dan de voorkeur voor vervoer per boot.quote:
En dan in het restaurant genieten van koffie met appelgebak.
Een actieve deelnemer.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor mij de andere kant van het land.quote:Op maandag 24 april 2023 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
Tiengemeten is niet eens zo ver hiervandaanEen actieve deelnemer.![]()
ik heb pas pauze om 13:00 uurquote:Op maandag 24 april 2023 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je geen vreettent in de buurt?
En ga braaf een broodje zalm met sla eten![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 12:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga hier geen mening over geven![]()
![]()
Ze hebben hier wel het gouden cassettebandje voor de verkoop van 25000 exemplarenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
MhhhI'm surrounded by morons!
Blijkbaar zijn we verkeerd begonnen, het is nu beterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Huh?quote:Op maandag 24 april 2023 13:16 schreef greysbones het volgende:
@:HappyCharly
@:Freshfruit
@:Aardbeienmoes
Eliminatie![]()
Nog bezig?quote:Op maandag 24 april 2023 13:16 schreef greysbones het volgende:
@:HappyCharly
@:Freshfruit
@:Aardbeienmoes
Eliminatie![]()
Jaquote:
Nu eerst stemmenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik dat de baas van het bedrijf klaar is met mijn leuke collega.....
Ze heeft zich de afgelopen 4 maanden zo vaak afgemeld, dat ze haar contract niet gaan verlengen in oktober denk ik
Terwijl ik juist de vervelende collega wil weghebben![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 13:39 schreef Mazikeen het volgende:
Ik dat de baas van het bedrijf klaar is met mijn leuke collega.....
Ze heeft zich de afgelopen 4 maanden zo vaak afgemeld, dat ze haar contract niet gaan verlengen in oktober denk ik
Terwijl ik juist de vervelende collega wil weghebben![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik snap de baas wel, en heb de leuke collega zoveel mogelijk geholpen en advies gegeven, maar ik kan haar nu niet meer helpenquote:![]()
![]()
Ja werkgevers willen wel zekerheid, weet niet waarom ze ziek melde maar ik ben ook een eens niet verlengd omdat ik buiten mijn doen om langdurig ziek was geweestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee als iemand niet komtquote:Op maandag 24 april 2023 13:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik snap de baas wel, en heb de leuke collega zoveel mogelijk geholpen en advies gegeven, maar ik kan haar nu niet meer helpen
Dan heeft een baas er weinig aanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nu is het haar heup.quote:Op maandag 24 april 2023 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja werkgevers willen wel zekerheid, weet niet waarom ze ziek melde maar ik ben ook een eens niet verlengd omdat ik buiten mijn doen om langdurig ziek was geweest
Maar ook griep gehad, ontstoken bek na verstandkiezen, en maandagochtend afgebeld ivm verstopping in huis. En nog een paar dintgetjes![]()
Tjaquote:Op maandag 24 april 2023 13:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nu is het haar heup.
Maar ook griep gehad, ontstoken bek na verstandkiezen, en maandagochtend afgebeld ivm verstopping in huis. En nog een paar dintgetjes
Dan kan een baas weinig meeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:ja en dat snap ik allemaal. Maar dan zit ik straks alleen met vervelende collega want, personeel ligt niet voor het op rapen....quote:![]()
Doel gehaald.
Als ze maar goed betalenquote:Op maandag 24 april 2023 13:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
ja en dat snap ik allemaal. Maar dan zit ik straks alleen met vervelende collega want, personeel ligt niet voor het op rapen....
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Pooohhhhhquote:Op maandag 24 april 2023 14:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja dat doen ze dus nietRetail salaris
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Blijf je nog wel of zien we je de rest van de maand niet!quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
GesportThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh 400 niceThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik moet toch nog wel wat erbij
Qua puntjesEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
wij ook niet meerquote:Op maandag 24 april 2023 14:12 schreef devzero het volgende:
[..]
We mogen geen TikTok meer gebruiken, dus laat staan knoflook uit ChinaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ToktikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een hard gekookt eitjequote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
bij 1000 stop ik deze maandquote:Op maandag 24 april 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:
Ik moet toch nog wel wat erbij
Qua puntjes![]()
Puntenquote:![]()
Jeezz dan mogen ze ons wel even alleen laten
Dan kunnen we ze even verdelenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ehhh die heb ik wel voor jequote:Op maandag 24 april 2023 14:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg nu trek in een broodje met eiersaladeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Is wel zo van wat als je er eentje meer krijgt dan je wil, wat doe je danquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-04-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 3093 / +177 / +76 / 2971 / 4368
2. FreshFruit / 2094 / +179 / +182 / 2403 / 3259
3. Emmerdeur / 1620 / +114 / +57 / 1681 / 2190
4. laforest / 1517 / +38 / +0 / 3067 / 3669
5. aloa / 973 / +21 / +35 / 2275 / 2790
6. greysbones / 824 / +38 / +20 / 2107 / 2512
7. Mazikeen / 820 / +34 / +31 / 1403 / 1787
8. Mickytjuh / 645 / +11 / +9 / 939 / 1253
9. HappyCharly / 622 / +17 / +3 / 1280 / 1527
10. KillemWieft / 567 / +5 / +0 / 114 / 290
11. devzero / 533 / +11 / +2 / 360 / 564
12. Dotteke / 505 / +13 / +12 / 442 / 675
13. PLY / 501 / +20 / +7 / 636 / 856
14. hemarookworst / 465 / +40 / +12 / 998 / 1343
15. DJMO / 459 / +17 / +9 / 374 / 582
16. Fogel / 407 / +27 / +28 / 650 / 909
17. Dr.Mikey / 400 / +17 / +34 / 481 / 696
18. mario390 / 397 / +1 / +24 / 352 / 584
19. gebrokenglas / 391 / +23 / +4 / 721 / 924
20. drakin / 359 / +2 / +0 / 572 / 756SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik wel ooit"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Zo.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee maand is bijna voorbij, maar sta in de top 20quote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Netjesquote:Op maandag 24 april 2023 14:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maand is bijna voorbij, maar sta in de top 20![]()
![]()
Ik bedoel niet, ook voor t eerst volgens mijquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nee zou wel geinig zijn,maar gaat mij niet lukken"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Lekker punten scoren en voor de rest en bolkteam regelen, kun jij wel, iedereen vind je liefHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haha, andere die voor mij elkaar bolken
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Kan prima, is al eerder gebeurd. Alleen is die winnaar van een van de eerste seizoenen dat strategisch vergetenquote:![]()
![]()
Nee niet nodig..
Echt, maar dat is toch niet eerlijkquote:Op maandag 24 april 2023 14:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan prima, is al eerder gebeurd. Alleen is die winnaar van een van de eerste seizoenen dat strategisch vergeten
Tegenwoordig vergt het echt veel tijd om te winnen. Bijna onmogelijk als je ook gewoon een normale baan hebtquote:![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 14:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan prima, is al eerder gebeurd. Alleen is die winnaar van een van de eerste seizoenen dat strategisch vergeten
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nja heb geen baan, maar heb als nog geen tijd en zin om zoveel hier te zijnquote:Op maandag 24 april 2023 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Tegenwoordig vergt het echt veel tijd om te winnen. Bijna onmogelijk als je ook gewoon een normale baan hebt
Zeker niet elke dag"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Lukt mij niet meer.quote:Op maandag 24 april 2023 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegenwoordig vergt het echt veel tijd om te winnen. Bijna onmogelijk als je ook gewoon een normale baan hebt![]()
Maar ik ga even een wandeling maken
Ik heb een normale baanquote:Op maandag 24 april 2023 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegenwoordig vergt het echt veel tijd om te winnen. Bijna onmogelijk als je ook gewoon een normale baan hebt
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wilde de rest eens een andere winnaar ipv altijd dezelfde
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mss heb ik wel rustig aan gedaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Anders wordt het zo F1quote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wilde de rest eens een andere winnaar ipv altijd dezelfdeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is sowieso niks aan als dezelfde steeds wintquote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wilde de rest eens een andere winnaar ipv altijd dezelfde"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ben benieuwd hoe snel mijn bewindvoerder op mijn laatste mail van zojuist reageert. Ze deed vorige week nogal moeilijk over m'n vakantie naar Santiago in oktober en vond dat ik veel te veel geld uitgaf. Voor zulke uitgaven moest ze om toestemming van de rechter vragen mailde ze. Toen ik fijntjes aangaf dat het over het jaar uitgesmeerd werd en dus niet in één keer uitgegeven ging ze eindelijk akkoord.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En Soms komt er vers bloed binnen vallen omdat ze getagd wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het vergt veel tijd en inspanning. En na een maand is iedereen het weer vergetenquote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja heb geen baan, maar heb als nog geen tijd en zin om zoveel hier te zijn![]()
![]()
Ja, en jammer genoeg nog steeds pijnquote:Op maandag 24 april 2023 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar jij was toch ziek? Anders wel erg knapHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hopelijk is de pijn snel overquote:Op maandag 24 april 2023 15:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja, en jammer genoeg nog steeds pijn![]()
Ja de vakantie maar even een afspraak scoren bij de fysioquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook dat inddquote:Op maandag 24 april 2023 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Het vergt veel tijd en inspanning. En na een maand is iedereen het weer vergeten
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 24-04-2023 15:49:33 ]"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hoe vaak kijk jij in die lijst?quote:Op maandag 24 april 2023 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee je staat voor eeuwig in de hall of fame![]()
En een leuk gedicht.quote:Op maandag 24 april 2023 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee je staat voor eeuwig in de hall of fame
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn 3de overwinning staat er niet eens in. Iemand vond dat halve maanden niet telden (topic ging halverwege dicht)quote:Op maandag 24 april 2023 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee je staat voor eeuwig in de hall of fame![]()
Oh dat is stomquote:Op maandag 24 april 2023 15:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn 3de overwinning staat er niet eens in. Iemand vond dat halve maanden niet telden (topic ging halverwege dicht)Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Laptop dicht en
Mopskequote:![]()
Kenzy naar huis![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Grees, wat doe je?I'm surrounded by morons!
Leafste.quote:![]()
![]()
![]()
Brr koude wind"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Heb je liever een warmequote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Eigenlijk wel jaquote:
Geen idee, vandaar de vraag.quote:I'm surrounded by morons!
Ow het is een phineas en ferb vraagquote:
Eten klaar maken
Opruimen
Belasting shitEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat ga je klaarmaken?quote:Op maandag 24 april 2023 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow het is een phineas en ferb vraag
Eten klaar maken
Opruimen
Belasting shit
Wie ga je opruimen?
Wanneer moet je klaar zijn met belastingshit?I'm surrounded by morons!
Belastingshit is klaarquote:Op maandag 24 april 2023 16:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat ga je klaarmaken?
Wie ga je opruimen?
Wanneer moet je klaar zijn met belastingshit?
Porchetta
Salade
Aardappeltoefjes
Ik ben nog aan het bedenken wie ik ga opruimenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Belastingshit is klaar
Porchetta
Salade
Aardappeltoefjes
Ik ben nog aan het bedenken wie ik ga opruimen
Heer Emmer.quote:
Porchetta
Nooit gegeten"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Regen en wind.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dat erg ?quote:
Ah dat geloof ik best jaquote:
Lust wel spek en ook rolladequote:
Die is voor mij nextquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Die is wel een bitch geworden
Dat was ze al die tijd alquote:
Maar toen hoorde je haar bijna nietEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Die dev jongequote:
Das me een biatch
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wolfs in schaapskleren..quote:Op maandag 24 april 2023 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was ze al die tijd al
Maar toen hoorde je haar bijna niet"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Die heeft echt serieuze issuesquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bril even poetsenquote:
Ik vind je toch helemaal geen bitch
Yep nogal.. zodra ze de loods uit is heeft ze hulp nodig ( want ik denk dat ze dacht dat de loods daar de goeie plek voor was )quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Net als Kim w en Mexxquote:Op maandag 24 april 2023 16:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep nogal.. zodra ze de loods uit is heeft ze hulp nodig ( want ik denk dat ze dacht dat de loods daar de goeie plek voor was )
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ook die iddquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Niks aan het handjequote:Op maandag 24 april 2023 16:21 schreef mario390 het volgende:
hij is niet lief vor hem![]()
[ afbeelding ]Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 16:21 schreef mario390 het volgende:
hij is niet lief vor hem![]()
[ afbeelding ]
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: