Jaquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 13:39 schreef Mazikeen het volgende:
Ik dat de baas van het bedrijf klaar is met mijn leuke collega.....
Ze heeft zich de afgelopen 4 maanden zo vaak afgemeld, dat ze haar contract niet gaan verlengen in oktober denk ik
Terwijl ik juist de vervelende collega wil weghebben
Ik snap de baas wel, en heb de leuke collega zoveel mogelijk geholpen en advies gegeven, maar ik kan haar nu niet meer helpenquote:
Nee als iemand niet komtquote:Op maandag 24 april 2023 13:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik snap de baas wel, en heb de leuke collega zoveel mogelijk geholpen en advies gegeven, maar ik kan haar nu niet meer helpen
nu is het haar heup.quote:Op maandag 24 april 2023 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja werkgevers willen wel zekerheid, weet niet waarom ze ziek melde maar ik ben ook een eens niet verlengd omdat ik buiten mijn doen om langdurig ziek was geweest
Tjaquote:Op maandag 24 april 2023 13:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nu is het haar heup.
Maar ook griep gehad, ontstoken bek na verstandkiezen, en maandagochtend afgebeld ivm verstopping in huis. En nog een paar dintgetjes
quote:
ja en dat snap ik allemaal. Maar dan zit ik straks alleen met vervelende collega want, personeel ligt niet voor het op rapen....quote:
Als ze maar goed betalenquote:Op maandag 24 april 2023 13:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
ja en dat snap ik allemaal. Maar dan zit ik straks alleen met vervelende collega want, personeel ligt niet voor het op rapen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |