Kan prima, is al eerder gebeurd. Alleen is die winnaar van een van de eerste seizoenen dat strategisch vergetenquote:
Echt, maar dat is toch niet eerlijkquote:Op maandag 24 april 2023 14:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan prima, is al eerder gebeurd. Alleen is die winnaar van een van de eerste seizoenen dat strategisch vergeten
Tegenwoordig vergt het echt veel tijd om te winnen. Bijna onmogelijk als je ook gewoon een normale baan hebtquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 14:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan prima, is al eerder gebeurd. Alleen is die winnaar van een van de eerste seizoenen dat strategisch vergeten
Nja heb geen baan, maar heb als nog geen tijd en zin om zoveel hier te zijnquote:Op maandag 24 april 2023 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Tegenwoordig vergt het echt veel tijd om te winnen. Bijna onmogelijk als je ook gewoon een normale baan hebt
Lukt mij niet meer.quote:Op maandag 24 april 2023 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegenwoordig vergt het echt veel tijd om te winnen. Bijna onmogelijk als je ook gewoon een normale baan hebt
Ik heb een normale baanquote:Op maandag 24 april 2023 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wilde de rest eens een andere winnaar ipv altijd dezelfde
Anders wordt het zo F1quote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is sowieso niks aan als dezelfde steeds wintquote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Het vergt veel tijd en inspanning. En na een maand is iedereen het weer vergetenquote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja heb geen baan, maar heb als nog geen tijd en zin om zoveel hier te zijn
Ja, en jammer genoeg nog steeds pijnquote:Op maandag 24 april 2023 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar jij was toch ziek? Anders wel erg knap
Hopelijk is de pijn snel overquote:Op maandag 24 april 2023 15:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja, en jammer genoeg nog steeds pijn
Ja de vakantie maar even een afspraak scoren bij de fysioquote:
Ook dat inddquote:Op maandag 24 april 2023 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Het vergt veel tijd en inspanning. En na een maand is iedereen het weer vergeten
Hoe vaak kijk jij in die lijst?quote:Op maandag 24 april 2023 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee je staat voor eeuwig in de hall of fame
En een leuk gedicht.quote:Op maandag 24 april 2023 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn 3de overwinning staat er niet eens in. Iemand vond dat halve maanden niet telden (topic ging halverwege dicht)quote:Op maandag 24 april 2023 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh dat is stomquote:Op maandag 24 april 2023 15:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn 3de overwinning staat er niet eens in. Iemand vond dat halve maanden niet telden (topic ging halverwege dicht)
Mopskequote:
Leafste.quote:
Heb je liever een warmequote:
Eigenlijk wel jaquote:
Geen idee, vandaar de vraag.quote:
Ow het is een phineas en ferb vraagquote:
Wat ga je klaarmaken?quote:Op maandag 24 april 2023 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow het is een phineas en ferb vraag
Eten klaar maken
Opruimen
Belasting shit
Belastingshit is klaarquote:Op maandag 24 april 2023 16:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat ga je klaarmaken?
Wie ga je opruimen?
Wanneer moet je klaar zijn met belastingshit?
quote:Op maandag 24 april 2023 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Belastingshit is klaar
Porchetta
Salade
Aardappeltoefjes
Ik ben nog aan het bedenken wie ik ga opruimen
Heer Emmer.quote:
Is dat erg ?quote:
Ah dat geloof ik best jaquote:
Lust wel spek en ook rolladequote:
Die is voor mij nextquote:
Dat was ze al die tijd alquote:
Die dev jongequote:
Wolfs in schaapskleren..quote:Op maandag 24 april 2023 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was ze al die tijd al
Maar toen hoorde je haar bijna niet
Die heeft echt serieuze issuesquote:
Bril even poetsenquote:
Yep nogal.. zodra ze de loods uit is heeft ze hulp nodig ( want ik denk dat ze dacht dat de loods daar de goeie plek voor was )quote:
Net als Kim w en Mexxquote:Op maandag 24 april 2023 16:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep nogal.. zodra ze de loods uit is heeft ze hulp nodig ( want ik denk dat ze dacht dat de loods daar de goeie plek voor was )
Ook die iddquote:
Niks aan het handjequote:Op maandag 24 april 2023 16:21 schreef mario390 het volgende:
hij is niet lief vor hem![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 april 2023 16:21 schreef mario390 het volgende:
hij is niet lief vor hem![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |