Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pendelbåt heet het hier
Zal het wel iets fout hebben gedaan met het schipper mag ik overvarenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zolang je de boot maar niet mistEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
maar dan kun je wel een liedje zingen
owwww je hebt de boot gemist
oh oh oh laat die boot maar varen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
tiktokquote:Op maandag 24 april 2023 11:24 schreef greysbones het volgende:
maar dan kun je wel een liedje zingen
owwww je hebt de boot gemist
oh oh oh laat die boot maar varen![]()
you missed the boatquote:Op maandag 24 april 2023 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn TikTok is erg Engels, een beetje Zweeds nu
oh oh oh let that boat sail![]()
Tien minuten stilstaan is het wel iets te fris buiten in een vestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu de vraag of het de juiste boot is want Google is niet blijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De rest is met de fiets maar dat is voor mij te karig met mijn rug, dus ik ging met de tram en bootHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een punt te gaan nog
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
je was toch met de boot?quote:Op maandag 24 april 2023 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben terug bij het tram station 🤣![]()
Ja de boot gaat ook hierheen
Google is niet zo handig blijkbaar, maar nu zouden we naar het juiste moeten gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 11:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja de boot gaat ook hierheen
Google is niet zo handig blijkbaar, maar nu zouden we naar het juiste moeten gaan![]()
![]()
Nee we zijn open.quote:Op maandag 24 april 2023 11:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Donderdag is toch een vrije dagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja heb dan stage wel maar van 13:00 tot 17:00 gelukkig.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jezusquote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
Logische boot route
dus na 17:00 uur KONINGSBIERquote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja heb dan stage wel maar van 13:00 tot 17:00 gelukkig.![]()
![]()
Heb ik een extra puntquote:
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ja had alleen al wel allemaal plannen voor koningsnachtquote:Op maandag 24 april 2023 11:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jezus
[..]
dus na 17:00 uur KONINGSBIERThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh die gun ik jou welquote:
Dat is kutquote:Op maandag 24 april 2023 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja had alleen al wel allemaal plannen voor koningsnacht![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 11:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oh die gun ik jou wel
[..]
Dat is kut
oh hebben ze musea op eilanden zonder wegverbindingen naar het vasteland?quote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
Logische boot routeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vroeg pieken dan maar.quote:Op maandag 24 april 2023 11:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oh die gun ik jou wel
[..]
Dat is kutThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kunt er wel heen lopen maar de boot zou korter moeten zijnquote:Op maandag 24 april 2023 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh hebben ze musea op eilanden zonder wegverbindingen naar het vasteland?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Koningsnacht gaan er veel mensen die normaal nooit gaan vind dat altijd wel gezellig.quote:Op maandag 24 april 2023 12:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik doe nooit aan koningsnacht, vind overdag leukerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat hebben wij ook. Het Rien Poortvliet museum op het eiland Tiengemeten bijvoorbeeld. Alleen per pont te bereiken.quote:Op maandag 24 april 2023 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh hebben ze musea op eilanden zonder wegverbindingen naar het vasteland?Een actieve deelnemer.![]()
Achjaquote:I'm surrounded by morons!
Dat zou kunnen, maar ik geef dan de voorkeur voor vervoer per boot.quote:
En dan in het restaurant genieten van koffie met appelgebak.
Een actieve deelnemer.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor mij de andere kant van het land.quote:Op maandag 24 april 2023 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
Tiengemeten is niet eens zo ver hiervandaanEen actieve deelnemer.![]()
ik heb pas pauze om 13:00 uurquote:Op maandag 24 april 2023 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je geen vreettent in de buurt?
En ga braaf een broodje zalm met sla eten![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 12:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga hier geen mening over geven![]()
![]()
Ze hebben hier wel het gouden cassettebandje voor de verkoop van 25000 exemplarenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
MhhhI'm surrounded by morons!
Blijkbaar zijn we verkeerd begonnen, het is nu beterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: