Oeh,even kijken.quote:Op zondag 23 april 2023 17:49 schreef ledn81 het volgende:
Zoe krijgt het even te horen van Babbel en Wendy
Die graaft zo haar eigen graf.quote:Op zondag 23 april 2023 17:51 schreef Sociologica het volgende:
Wow wat staat Zoe hier te liegen bizar
Ben net weer te laat schijnbaar. Wat is er gezegd?quote:
Zoe liegt over haar gesprekken gister over Babs en Wendy.quote:Op zondag 23 april 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben net weer te laat schijnbaar. Wat is er gezegd?
Zoe gooit al haar frustraties op tafel van de afgelopen dagen, maar krijgt ze direct terug van Babbel en Wendy. Ze stelt zich aan en probeert haar hachie te redden zeggen ze min of meer direct tegen haar.quote:Op zondag 23 april 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babs spreekt Zoe erop aan dat ze gisteren ineens mensen opzoekt die ze de afgelopen 8 maanden niet kon luchten of zien zoals Sas, Kenzy, Bern. Daar reageert Zoe op met jaaa maar ik heb hun ook wel gezegd bedankt dat je nu komt vragen hoe het met mij gaat, maar wij gaan nooit vrienden worden blabla. Wat natuurlijk niet gezegd isquote:Op zondag 23 april 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette ziet dat goed.quote:Op zondag 23 april 2023 17:57 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Babs spreekt Zoe erop aan dat ze gisteren ineens mensen opzoekt die ze de afgelopen 8 maanden niet kon luchten of zien zoals Sas, Kenzy, Bern. Daar reageert Zoe op met jaaa maar ik heb hun ook wel gezegd bedankt dat je nu komt vragen hoe het met mij gaat, maar wij gaan nooit vrienden worden blabla. Wat natuurlijk niet gezegd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het mooie voorbeeld is dat Zoe altijd drank verstopt. Ze heeft geen poot om op te staan.quote:
Ze hebben water en bouillonblokjes dus dat komt wel goedquote:Op zondag 23 april 2023 18:02 schreef Judiwi het volgende:
Risotto moet met bouillon of met witte wijn aangelengd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Net zo opgeblazen als haar tokkie face?quote:Op zondag 23 april 2023 18:08 schreef ledn81 het volgende:
Zoe is gepest in het verleden en daarom heeft ze het misschien allemaal wat meer opgeblazen
En dat zou niet kunnen?quote:Op zondag 23 april 2023 18:08 schreef ledn81 het volgende:
Zoe is gepest in het verleden en daarom heeft ze het misschien allemaal wat meer opgeblazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeff, Wendy en Babette hebben veel lol in het kantoor deel 2 - 22 april 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je hebt een goed beeld geschetst over Babettequote:
quote:Op zondag 23 april 2023 17:57 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Babs spreekt Zoe erop aan dat ze gisteren ineens mensen opzoekt die ze de afgelopen 8 maanden niet kon luchten of zien zoals Sas, Kenzy, Bern. Daar reageert Zoe op met jaaa maar ik heb hun ook wel gezegd bedankt dat je nu komt vragen hoe het met mij gaat, maar wij gaan nooit vrienden worden blabla. Wat natuurlijk niet gezegd is
Zoe dronk dat verstopte bier niet in haar eentje opquote:Op zondag 23 april 2023 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooie voorbeeld is dat Zoe altijd drank verstopt. Ze heeft geen poot om op te staan.
Oh, enig idee waarom?quote:Op zondag 23 april 2023 18:15 schreef Silves het volgende:
Ice wordt heel erg beschermd afgelopen dagen..
Volgens mij heeft ze tegen helemaal niemand gezegd van oh lief maar je wordt nooit mijn vriend/vriendinquote:Op zondag 23 april 2023 18:16 schreef Ebinas het volgende:
Heeft Zoe gisteren tegen Kenzi gezegd dat ze nooit haar vriendin wordt?
Wel dat ze er voor haar was.
Hoe reageerde Kenzi daar op?
Nee, dat is dus volgens mij helemaal niet gezegd alleen daarmee wil ze nu soort goedpraten naar Babs en Wendy dat ze gisteren bij hen was en niet bij B&Wquote:Op zondag 23 april 2023 18:16 schreef Ebinas het volgende:
Heeft Zoe gisteren tegen Kenzi gezegd dat ze nooit haar vriendin wordt?
Wel dat ze er voor haar was.
Hoe reageerde Kenzi daar op?
Zou het niet weten, als hij ff in beeld komt, heeft hij het over overlopenquote:Op zondag 23 april 2023 18:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, enig idee waarom?
Omdat hij wat bozig is (of is geweest)? na biertjesgate?
O, verschuilt zij zich daar weer achter....quote:Op zondag 23 april 2023 18:08 schreef ledn81 het volgende:
Zou het ook gewaagd vinden. Niet de opmerking aan zich.quote:Op zondag 23 april 2023 18:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze tegen helemaal niemand gezegd van oh lief maar je wordt nooit mijn vriend/vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |