Beetje raar omdat met sport te vergelijkenquote:Op zondag 23 april 2023 16:07 schreef RAVW het volgende:
Net de Marathon zitten kijken , maar daar werd ook veel met bekers/ bidons gegooid , dat leggen ze dan toch ook niet stil
Zal wat wezen zeg
Een Nederlander heeft gewonnen, nu is het wel sport.quote:Op zondag 23 april 2023 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje raar omdat met sport te vergelijken
Zelfs in oorlogssituaties is dit verboden.quote:Op zondag 23 april 2023 16:08 schreef aTypisch het volgende:
Over het algemeen zou het straffen van miljoenen mensen voor de daden van één persoon als excessief worden beschouwd.
gr gr
""nederlander""quote:Op zondag 23 april 2023 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een Nederlander heeft gewonnen, nu is het wel sport.
Ja eens met deze regel moet je wel die netten houden.quote:Op zondag 23 april 2023 16:03 schreef fetX het volgende: [..] En als deze regel blijft misschien wel verstandig om dat nog een seizoen te doen
Anders krijg je een heel raar schema (lo)
ja maar hoe los jij het dan op???????quote:Op zondag 23 april 2023 16:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zelfs in oorlogssituaties is dit verboden.
Lijkt me dus een prima oplossing voor een leeg bekertje in een stadion.
Ja maar Lil Kleine gaat ook gewoon van het podium als iemand bier gooit dus moet kunnenquote:Op zondag 23 april 2023 16:08 schreef aTypisch het volgende:
Over het algemeen zou het straffen van miljoenen mensen voor de daden van één persoon als excessief worden beschouwd.
gr gr
heeft weinig met NL te makenquote:Op zondag 23 april 2023 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een Nederlander heeft gewonnen, nu is het wel sport.
die wilde dat zelfquote:Op zondag 23 april 2023 16:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja maar Lil Kleine gaat ook gewoon van het podium als iemand bier gooit dus moet kunnen
Mee eens, maar dit seizoen is het wel schering en inslag met incidenten hè.quote:Op zondag 23 april 2023 16:08 schreef aTypisch het volgende:
gr gr
dat doet echt niks af aan waar je net op reageertquote:Op zondag 23 april 2023 16:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mee eens, maar dit seizoen is het wel schering en inslag met incidenten hè.
Vroegah gingen de ekte ekte nederhoppers gewoon door, ondanks een bierdouche.quote:Op zondag 23 april 2023 16:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja maar Lil Kleine gaat ook gewoon van het podium als iemand bier gooit dus moet kunnen
Oh dan is het opeens geoorloofd.quote:Op zondag 23 april 2023 16:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mee eens, maar dit seizoen is het wel schering en inslag met incidenten hè.
Vergeet niet dat veel mensen ook net deden alsof die netten toch niets hielpen. Er werd beweerd dat de Feyenoord-supporters gewoon in staat waren er een mooi voetbalfeestje van te maken.quote:Op zondag 23 april 2023 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja eens met deze regel moet je wel die netten houden.
Hoe dit allemaal zo is gelopen manBerghuis gaat naar Ajax, dus we hangen netten over het hele stadion zorat niemand wat op hem gooit! O nee de camera obstrueert, dus we laten één plek vrij zónder netten, maar niet gooien he! O nee iemand heeft precies op de plekken zonder netten wat gegooid naar een speler, laten we ALLES staken als er iets gegooid wordt! Dat zal die ene misdadiger uit vijftigduizend mensen wel tegenhouden!
Wat een shitshow.
Die regel gaat wel helpen op de lange termijn. Je ziet nu al meer sociale controle en mensen die de daders aanpakken.quote:Op zondag 23 april 2023 16:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Nogmaals; dat kun je los van elkaar beoordelen. Je kunt het gedrag achterlijk vinden en die regel ook een rare maatregel vinden.
Einde eraquote:Op zondag 23 april 2023 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vroegah gingen de ekte ekte nederhoppers gewoon door, ondanks een bierdouche.
quote:Op zondag 23 april 2023 16:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Voetbal is geen sport.
Hup botic @:monkyyy
allles behalve een bomquote:Op zondag 23 april 2023 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat mogen ze naar jou gooien, voor een salaris van 2 miljoen per jaar?
Het is sowieso triest dat zulke regels blijkbaar bedacht moeten worden, omdat mensen bij voetbal hun emoties niet meer onder controle hebben.quote:Op zondag 23 april 2023 16:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat doet echt niks af aan waar je net op reageert
Tja, Def P zei het al: "Oh wat wordt het saai als de OP klaar is". Bleken profetische woorden te zijn.quote:
Leuk dat je weer komt discussiërenquote:Op zondag 23 april 2023 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet dat veel mensen ook net deden alsof die netten toch niets hielpen. Er werd beweerd dat de Feyenoord-supporters gewoon in staat waren er een mooi voetbalfeestje van te maken.
Valse tussenstand.quote:
die conclusie is totaal voor jou, want dat zeg ik niet.quote:
de kuip is echt levensgevaarlijk rond wedstrijddagenquote:Op zondag 23 april 2023 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet dat veel mensen ook net deden alsof die netten toch niets hielpen. Er werd beweerd dat de Feyenoord-supporters gewoon in staat waren er een mooi voetbalfeestje van te maken.
Die netten ‘helpen’ nu alleen doordat er een nieuwe regel is ingevoerd. Uiteindelijk gaan die netten het gooien niet tegen, hoe treurig ook.quote:Op zondag 23 april 2023 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
60. Geen winnaars.quote:Op zondag 23 april 2023 07:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ben benieuwd na hoeveel minuten PSV - Ajax gestaakt gaat worden.
Sterker nog, zou het zelfs uit kunnen lokken. Immers kan je niemand meer raken met bekers/aanstekers etc, maar bier gaat er gewoon wel door... Denk dat velen een bier-douche kunnen verwachten.quote:Op zondag 23 april 2023 16:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Die netten ‘helpen’ nu alleen doordat er een nieuwe regel is ingevoerd. Uiteindelijk gaan die netten het gooien niet tegen, hoe treurig ook.
raakt zo'n knakenseizoen van ajax jou nog emotioneel eigenlijk?quote:Op zondag 23 april 2023 16:14 schreef GGMM het volgende:
Als elke bal op de paal een goal was geweest stond het nu gewoon 2-2
In hoeverre dat normaal is, is ook de vraag natuurlijk.quote:Op zondag 23 april 2023 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sterker nog, zou het zelfs uit kunnen lokken. Immers kan je niemand meer raken met bekers/aanstekers etc, maar bier gaat er gewoon wel door... Denk dat velen een bier-douche kunnen verwachten.
In hoeverre dat erg is, is deel 2 natuurlijk.
Nee dat kan niet, er is geen ruimte voor nuance hier. Je bent pro-hooligan of pro-extreme veiligheidsmaatregelen.quote:Op zondag 23 april 2023 16:05 schreef fetX het volgende: [..] Nogmaals; dat kun je los van elkaar beoordelen. Je kunt het gedrag achterlijk vinden en die regel ook een rare maatregel vinden.
Nee dat niet, het is balen maar het loopt zo'n beetje zoals ik bang was toen Schreuder werd aangesteld (lol)quote:Op zondag 23 april 2023 16:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
raakt zo'n knakenseizoen van ajax jou nog emotioneel eigenlijk?
Mensen die echt kwaad willen gaan dan wel weer kleinere voorwerpen meenemen. Het is zo ongelooflijk triest.quote:Op zondag 23 april 2023 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sterker nog, zou het zelfs uit kunnen lokken. Immers kan je niemand meer raken met bekers/aanstekers etc, maar bier gaat er gewoon wel door... Denk dat velen een bier-douche kunnen verwachten.
In hoeverre dat erg is, is deel 2 natuurlijk.
Zul je zien dat de echte mongolen met lagers gaan gooienquote:Op zondag 23 april 2023 16:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die echt kwaad willen gaan dan wel weer kleinere voorwerpen meenemen. Het is zo ongelooflijk triest.
Dit heb ik ook. Toen zag ik de bui eigenlijk al hangen.quote:Op zondag 23 april 2023 16:17 schreef GGMM het volgende:
maar het loopt zo'n beetje zoals ik bang was toen Schreuder werd aangesteld (lol)
ik heb een maatje die in de schuur is gaan kijken omdat de moeder van zijn kinderen zijn kijkgedrag niet trektquote:Op zondag 23 april 2023 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet, het is balen maar het loopt zo'n beetje zoals ik bang was toen Schreuder werd aangesteld (lol)
Ik heb overigens ook een pittige mening over volwassen mensen die woest of verdrietig worden van voetbal.
Heb jij een vriendin?quote:Op zondag 23 april 2023 16:20 schreef aTypisch het volgende:
mensen noemen dat dan een 'man cave', maar eigenlijk laat het zien dat je geen reet te vertellen hebt en alleen je hobby mag uitoefenen in een klein schimmelhok
einde verhaal
Goed verhaal zegquote:Op zondag 23 april 2023 16:20 schreef aTypisch het volgende:
mensen noemen dat dan een 'man cave', maar eigenlijk laat het zien dat je geen reet te vertellen hebt en alleen je hobby mag uitoefenen in een klein schimmelhok
einde verhaal
Moet ik die pooltafel dan in de woonkamer zetten?quote:Op zondag 23 april 2023 16:20 schreef aTypisch het volgende:
einde verhaal
Vooropgesteld dat een "man cave" idd diep treurig is, heb ik best mooie voorbeelden voorbij zien komen.quote:Op zondag 23 april 2023 16:20 schreef aTypisch het volgende:
einde verhaal
ja of in de slaapkamerquote:Op zondag 23 april 2023 16:21 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Moet ik die pooltafel dan in de woonkamer zetten?
Wat is je mening omtrent volwassen mensen die agressief worden om een potje Haxball?quote:Op zondag 23 april 2023 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet, het is balen maar het loopt zo'n beetje zoals ik bang was toen Schreuder werd aangesteld (lol)
Ik heb overigens ook een pittige mening over volwassen mensen die woest of verdrietig worden van voetbal.
Nee dus.quote:Op zondag 23 april 2023 16:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een flink aantal jaar, maar nu niet meer
Eeerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 23 april 2023 16:23 schreef aTypisch het volgende:
welke ajaxteams waren slechter dan deze sinds 2000?
Onder Drank de Boer nogquote:Op zondag 23 april 2023 16:23 schreef aTypisch het volgende:
welke ajaxteams waren slechter dan deze sinds 2000?
Wil je een minnetje op het rapport van Coco zetten nu hij hier al de hele dag afwezig is?quote:Op zondag 23 april 2023 16:23 schreef GGMM het volgende:
Oh @:onlogisch is er al om de boel in goede banen te leiden
Dat komt wel goed dan
quote:Op zondag 23 april 2023 16:23 schreef GGMM het volgende:
Oh @:onlogisch is er al om de boel in goede banen te leiden
Dat komt wel goed dan
Gouden tijden waren datquote:Op zondag 23 april 2023 16:24 schreef Bezsen het volgende:
Toen kwam een team met Cabral, Schaken en vapiano-john nog in de buurt qua puntenaantal.
JOHN GUIDETTIquote:Op zondag 23 april 2023 16:24 schreef Bezsen het volgende:
Toen kwam een team met Cabral, Schaken en vapiano-john nog in de buurt qua puntenaantal.
EN GEEF DIE BAL, MAAR AAN CABRAL EN GEEF DIE BAL MAAR AAN CABRAL!!!!!!1111quote:Op zondag 23 april 2023 16:24 schreef Bezsen het volgende:
Jammer dat die man geen warme truien kende, een blowende vriendin had en niet gezond kon koken.quote:
Geruild worden voor Wesley Verhoek genotquote:Op zondag 23 april 2023 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
EN GEEF DIE BAL, MAAR AAN CABRAL EN GEEF DIE BAL MAAR AAN CABRAL!!!!!!1111
Dit inderdaad.quote:Op zondag 23 april 2023 16:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Toen had ik in elk geval nog niet het idee dat ze tegen elke ploeg punten konden verliezen.
Wat een treurnis hebben we te verwerken gehad de afgelopen jaren hé.quote:Op zondag 23 april 2023 16:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geruild worden voor Wesley Verhoek genot
Toen had Feyenoord ook wel mongolen elftallen.quote:Op zondag 23 april 2023 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeker niet. Daarmee won je elke topwedstrijd.
Stijn Huysegemsquote:Op zondag 23 april 2023 16:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een treurnis hebben we te verwerken gehad de afgelopen jaren hé.
PSV van toen is niet veel slechter dan dit elftalquote:Op zondag 23 april 2023 16:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Toen had Feyenoord ook wel mongolen elftallen.
Harmeet Singh en Omar Elbadeloaui waren helemaal niet slechtquote:Op zondag 23 april 2023 16:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een treurnis hebben we te verwerken gehad de afgelopen jaren hé.
immers jaren lang basisspeler op 10 is echt een schandequote:Op zondag 23 april 2023 16:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Toen had Feyenoord ook wel mongolen elftallen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 april 2023 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]dit seizoen erg weinig voor de lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TE KLOESEGOD
Ik verwacht dat dat 7-0 voor Feyenoord wordt.quote:Op zondag 23 april 2023 16:28 schreef fetX het volgende:
Deze wedstrijd is niet zo leuk om naar te kijken.
Maar ik ben bang dat Feyenoord - Utrecht dat ook niet wordt.
De Noorse Iniestaquote:Op zondag 23 april 2023 16:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Harmeet Singh en Omar Elbadeloaui waren helemaal niet slecht
Kloptquote:Op zondag 23 april 2023 16:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
PSV van toen is niet veel slechter dan dit elftal
Is ook wel nodig met die regenquote:
Jezus leeft.quote:Op zondag 23 april 2023 16:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zag iemand opstaan uit een rolstoel.
Nouri?quote:Op zondag 23 april 2023 16:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zag iemand opstaan uit een rolstoel.
Nouja tegen die rechtsback lukt dat VVV ook nogquote:
Jawelquote:Op zondag 23 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is geen Schildkamp. Druif
quote:Op zondag 23 april 2023 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De aanwezige moderators snappen er ook geen ene kut van
Ik mis @:Coco
Daarom zou @Speedfight invallenquote:Op zondag 23 april 2023 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit elftal kan zelfs vierde worden, zo slecht is het.quote:Op zondag 23 april 2023 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch en @:fetx weten inmiddels op welke plek Ajax (makkelijk) gaat eindigen.
Die heeft een beetje bij mij afgedaan nadat hij moest lachen om een van de deliriumtopics van tong.quote:Op zondag 23 april 2023 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En heitinga blijft volgende seizoen 😍quote:Op zondag 23 april 2023 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
tadic is zo slecht
maar sinds heitinga trainer is geworden wordt hij nooit meer gewisseld
het is een schande
Waarom klaag je daar over? Of wil je dat ajax het beter doet?quote:Op zondag 23 april 2023 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
tadic is zo slecht
het is een schande
Vincent was tijdens de staking nog in beeld voor de uitleg.quote:Op zondag 23 april 2023 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kerel.
Je maakt het alleen maar erger.
Zoek het is ff op
het is gewoon een feitquote:Op zondag 23 april 2023 16:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom klaag je daar over? Of wil je dat ajax het beter doet?
Ja als interviewerquote:Op zondag 23 april 2023 16:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vincent was tijdens de staking nog in beeld voor de uitleg.
quote:Op zondag 23 april 2023 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is gewoon een feit
ik ben een neutrale voetbalsupporter dat weet iedereen op fok
Klopt.quote:
Oh, als dat waar is zit ik er inderdaad gruwelijk naast.quote:
2-0 eeeeeh 3-0quote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Klopt.
Ik was even afgeleid door Desperate Housewives.
Wat is de stand?
3-0.quote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Klopt.
Wat is de stand?
Reclame.quote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lucca valt in.
Ik ga NU zappen naar Feyenoord
een echte ajacied idd...quote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Berghuis die Guti knijpt als een wijf. Wat is het toch een loser.
Dat zit je.quote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, als dat waar is zit ik er inderdaad gruwelijk naast.
Ze hebben elkaar nodig voor hun positie.quote:Op zondag 23 april 2023 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
tadic is zo slecht
het is een schande
Dat gaat vast helpenquote:Op zondag 23 april 2023 16:37 schreef GGMM het volgende:
3-0 achter
Laten we nog een verdediger eruit halen voor een aanvaller
Het kan nog!quote:Op zondag 23 april 2023 16:37 schreef GGMM het volgende:
3-0 achter
Dit gaat je geen bonuspunten opleveren.quote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Klopt.
Wat is de stand?
Laten we eerlijk zijn, Ajax wordt een veelvoud sterker als die clowns eruit gaan. Zeker die Basseyquote:Op zondag 23 april 2023 16:37 schreef GGMM het volgende:
3-0 achter
En dan zo'n commentator die zelf niet gevoetbald heeft en roept dat het een duwtje van niks was.quote:
Deze act doe je maar ergens anders.quote:Op zondag 23 april 2023 16:38 schreef Paul het volgende:
Toen @:speedfight en ik date hadden was volgens mij Ajax psv op tv in het café waar wij waren
Waarom is het niks gewordenquote:Op zondag 23 april 2023 16:38 schreef Paul het volgende:
Toen @:speedfight en ik date hadden was volgens mij Ajax psv op tv in het café waar wij waren
Oh, alsnog doe je dat maar ergens andersquote:
quote:Op zondag 23 april 2023 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom is het niks geworden
Ik ook, maar dan omdat ik dan een lang weekend hebquote:
Mwah, slechter zal het toch niet snel worden.quote:Op zondag 23 april 2023 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Je zie die nieuwe technisch directeur al denken "waar ben ik in godsnaam aan begonnen".
die stuurt straks ook fotoos van zijn lul naar iedereen.....quote:Op zondag 23 april 2023 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Je zie die nieuwe technisch directeur al denken "waar ben ik in godsnaam aan begonnen".
Oh ik dacht dat dat een zwerver was die via Make A Wish naar de wedstrijd mochtquote:Op zondag 23 april 2023 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb vrijdag geen vrij genomenquote:Op zondag 23 april 2023 16:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan omdat ik dan een lang weekend heb
@aTypisch en ik hebben een sterke mening over mensen die vrij moeten nemenquote:Op zondag 23 april 2023 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag geen vrij genomen
mokerdom
Deze was toch belangrijkerquote:Op zondag 23 april 2023 16:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan zie ik het zo de andere kant opvallen eerlijk gezegd.
Dat heb ik in januari al gedaan, bijna al mijn collega's trouwens dus we zijn vrijdag ook gewoon dichtquote:Op zondag 23 april 2023 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag geen vrij genomen
mokerdom
Ik ook makkerquote:Op zondag 23 april 2023 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik overgschakeld naar de beste club van europa
Zo goed is Atletico niet hoorquote:Op zondag 23 april 2023 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik overgschakeld naar de beste club van europa
Met dit ajax nog tegen AZ en Twente heb ik daar wel vertrouwen in.quote:
Nee is eigen jeugdquote:Op zondag 23 april 2023 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik dacht dat die Brobbey een sport halfgod was. Maar die kan er ook weinig van.
Was best duur toch?
Strenge man.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 23 april 2023 16:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met dit ajax nog tegen AZ en Twente heb ik daar wel vertrouwen in.
Sommige users moet je kort houdenquote:
Nee hoor, eigen jeugd.quote:Op zondag 23 april 2023 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik dacht dat die Brobbey een sport halfgod was. Maar die kan er ook weinig van.
Was best duur toch?
Hier heb je een mooie verzameling.quote:Op zondag 23 april 2023 16:45 schreef Bugno3 het volgende:
Zin in het clichecarnaval van domme Sjon zo.
@:PowerLoungen
Laat die eerst maar eens assistent worden onder een ervaren coach.quote:Op zondag 23 april 2023 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop maar dat ze door dit soort wedstrijden niet alleen meer aan Heitinga denken voor volgend seizoen.
dat zou me niet verbazenquote:Op zondag 23 april 2023 16:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Spelen die tegenwoordig ook eredivisie?
Ik scheld niet met alles wat los en vast zit als de club die ik support een keer verliestquote:Op zondag 23 april 2023 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk lijken we best veel op elkaar.
"Allereerst denk ik, goedemiddag allemaal."quote:Op zondag 23 april 2023 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb je een mooie verzameling.
https://twitter.com/AnalistHeitinga
Het kan nog…quote:Op zondag 23 april 2023 16:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou van der Vaart nog steeds denken dat Ajax kampioen wordt?
Nee, vandaag niet.quote:Op zondag 23 april 2023 16:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zou Aad dit al getweet hebben vanaf camping 't Vosje?
Heeft weer babbels nu hij is vrijgespoken door de rechter.quote:
Misschien ook niet, dit is het laatste van Aad dat ik zie over 't Vosje.quote:Op zondag 23 april 2023 16:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zou Aad dit al getweet hebben vanaf camping 't Vosje?
quote:Op zondag 23 april 2023 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet.
[ twitter ]
Maar ik denk wel dat resort 't Vosje alweer geopend is.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 23 april 2023 16:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heeft weer babbels nu hij is vrijgespoken door de rechter.
En dan klaagt @R-woud93 over mij dat ik vertel over mm date met @Speedfight 😒quote:Op zondag 23 april 2023 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien ook niet, dit is het laatste van Aad dat ik zie over 't Vosje.
[ twitter ]
Als tong er is.quote:Op zondag 23 april 2023 17:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wanneer begint de act van @:Paul? Keek er nog zo naar uit.
Zijn Utrecht act?quote:Op zondag 23 april 2023 17:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Moet je nagaan dat ik de act van AadGod beter vindquote:Op zondag 23 april 2023 17:00 schreef Paul het volgende:
[..]
En dan klaagt @:r-woud93 over mij dat ik vertel over mm date met @:speedfight 😒
Dan ben je de enige op de hele wereld.quote:Op zondag 23 april 2023 17:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Buiten Paul zelf dan.quote:Op zondag 23 april 2023 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je de enige op de hele wereld.
ook weinig aanknopingspunten gezien om te verwachten dat het volgende week wel goed zal gaan en dat tegen een matig PSV.quote:
Het is Tong en tong80quote:
echt het slechtste Ajax wat ik heb gezien en ik kijk sinds 2002 denk ikquote:Op zondag 23 april 2023 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook weinig aanknopingspunten gezien om te verwachten dat het volgende week wel goed zal gaan en dat tegen een matig PSV.
Ik kijk al wat langer maar sinds 2018 niet meer daar verloren en sinds 2006 niet 1 keer van Feyenoord of PSV gewonnen zag ik voorbij komen dus dat zegt wel wat.quote:Op zondag 23 april 2023 17:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt het slechtste Ajax wat ik heb gezien en ik kijk sinds 2002 denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |