BRONquote:
Marc Van Ranst krijgt vlak voor lezing slagroomtaart in zijn gezicht van onbekende
Viroloog Marc Van Ranst kreeg zondagochtend een slagroomtaart in zijn gezicht geduwd. Voordat hij een lezing zou geven in Brugge over pandemieën besmeurde iemand hem met een kant-en-klare taart.
Van Ranst vertelt op Twitter dat hij vijf minuten later aan zijn lezing in Brugge begon. Dat was omdat een ‘dappere strijder’ een 'slagroomtaart in mijn gezicht deponeerde’. Na de lezing is de politie even ter plaatse geweest.
Wie hem bekogelde en waarom, is nog niet duidelijk. ,,Ik schrik al lang nergens meer van", reageert de viroloog tegen Het Laatste Nieuws. De lezing zou gaan over de gelijkenissen tussen Covid-19 en de Spaanse Griep. ,,Ik zag dat er een jongeman op me afkwam met een pizzadoos in de handen. Voor ik het wist, hing ik vol kersentaart. Ik ben de man nog achterna gehold, maar na een minuut of vijf begon al die zoetigheid toch wat te prikken en heb ik het maar opgegeven.”
Van Ranst kon er al met al nog om lachen. ,,Gezicht afgeveegd en daarna m'n lezing gegeven. De rest van de taart was best lekker. Ik krijg elke dag al verwensingen naar mijn hoofd op sociale media. Dus zo verrassend vind ik dit al lang niet meer.”
In deze taart zat geen stront volgens mijquote:Op zondag 23 april 2023 15:33 schreef Hathor het volgende:
Kan me nog herinneren dat Fortuyn ook een keer een taart moest koppen. Waren knap ranzige types trouwens die dat deden.
Die mest en asbest op de snelweg kwam niet van GL volk.quote:Op zondag 23 april 2023 15:38 schreef tralalala het volgende:
In ieder geval geen stront en kots, wappies toch nog wat netter dan GL-volk.
Stront in iemands gezicht smeren vind ik toch wel in een andere categorie vallen.quote:Op zondag 23 april 2023 15:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die mest en asbest op de snelweg kwam niet van GL volk.
Ik vind het beide verachtelijk maar het is dus niet zo dat alleen ‘GL volk’ domme dingen doet.quote:Op zondag 23 april 2023 15:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Stront in iemands gezicht smeren vind ik toch wel in een andere categorie vallen.
Eens hoorquote:Op zondag 23 april 2023 15:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vind het beide verachtelijk maar het is dus niet zo dat alleen ‘GL volk’ domme dingen doet.
Waarom precies?quote:
Hoe moet je het met woorden doen als de hele media, politiek en tech bedrijven meewerken aan de censuur van elke mening die tegen de WHO, rivm en het virologenclubje in gaat?quote:Op zondag 23 april 2023 15:39 schreef thedeedster het volgende:
Walgelijke actie. En een brevet van onvermogen natuurlijk. Als je het niet met woorden kunt.
Dus dan is het goed?quote:Op zondag 23 april 2023 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe moet je het met woorden doen als de hele media, politiek en tech bedrijven meewerken aan de censuur van elke mening die tegen de WHO, rivm en het virologenclubje in gaat?
Fake news, iemand met het postuur van Van Ranst houdt dat geen 5 minuten vol.quote:Op zondag 23 april 2023 15:24 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben de man nog achterna gehold, maar na een minuut of vijf begon al die zoetigheid toch wat te prikken en heb ik het maar opgegeven.”
Er zijn veel personen op hoge posten, waarbij het met woorden nooit lukt om hen te bewegen om te helpen met het realiseren van goede plannen.quote:Op zondag 23 april 2023 15:39 schreef thedeedster het volgende:
Walgelijke actie. En een brevet van onvermogen natuurlijk. Als je het niet met woorden kunt.
Niet via geweld in elk geval. Dit is gewoon belachelijk en zou door iedereen moeten worden afgekeurd.quote:Op zondag 23 april 2023 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe moet je het met woorden doen als de hele media, politiek en tech bedrijven meewerken aan de censuur van elke mening die tegen de WHO, rivm en het virologenclubje in gaat?
Ok Volkert.quote:Op zondag 23 april 2023 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn ze aan de linkerkant wel wat gullerquote:Op zondag 23 april 2023 16:53 schreef Vostok het volgende:
Fortuyn kreeg dat ook ooit. Daarna nog iets anders
Maar dat wisten we al, daarvoor hoef je geen nieuwsbericht over jongeren die de regels overtraden te plaatsen.quote:Op zondag 23 april 2023 17:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Nul compassie met v Ranst.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210412_92686979
Leg eens uit. Of begint het bij jou moeilijk te worden wanneer er meer dan één woord verwacht wordt?quote:
De laatste reacties in onderstaande discussie geven wel een beeld van het sentiment tegen bijvoorbeeld Van Ranst.quote:Op zondag 23 april 2023 19:19 schreef Intint het volgende:
[..]
Leg eens uit. Of begint het bij jou moeilijk te worden wanneer er meer dan één woord verwacht wordt?
Oh, van Ranst heeft al weken ondergedoken gezeten omdat een wappie jacht op hem maakte...quote:Op zondag 23 april 2023 19:36 schreef superniger het volgende:
Bij Pim begon het ook met een taart(vol met stront).
Dan was het Marc van Ranzig geweestquote:Op zondag 23 april 2023 15:38 schreef tralalala het volgende:
In ieder geval geen stront en kots, wappies toch nog wat netter dan GL-volk.
Tokkiequote:Op zondag 23 april 2023 20:00 schreef ElfKraan het volgende:
Met alleen een taart komt hij er nog goed vanaf wat een enge opportunist en leugenaar is dat.
Wat bedoel je met 'het'?quote:Op zondag 23 april 2023 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waar heeft hij over gelogen dan?quote:Op zondag 23 april 2023 20:00 schreef ElfKraan het volgende:
Met alleen een taart komt hij er nog goed vanaf wat een enge opportunist en leugenaar is dat.
In de hoofden van wappies ben je natuurlijk al een grove leugenaar als je verklaart dat vaccins veilig zijn en aangeeft dat er sprake was van een pandemie.quote:
Niet iedereen weet dat Marc kinderen uitlacht die dood liggen te gaan.quote:Op zondag 23 april 2023 18:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat wisten we al, daarvoor hoef je geen nieuwsbericht over jongeren die de regels overtraden te plaatsen.
Dood waaraan?quote:Op zondag 23 april 2023 20:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat Marc kinderen uitlacht die dood liggen te gaan.
Nou, vertel...quote:Op zondag 23 april 2023 20:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat Marc kinderen uitlacht die dood liggen te gaan.
Dat virussen bestaan, dat er een pandemie is geweest, dat er maatregelen nodig waren, etc..quote:
Op Twitter gaf Marc Van Ranst aan het incident bijzonder tragisch te vindenquote:
Welk artikel? In de OP? Daar staat niks over kinderen.quote:
Nee, hij linkte naar een artikel waarin Van Ranst reageert op een illegaal coronafeestje in België.quote:Op zondag 23 april 2023 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk artikel? In de OP? Daar staat niks over kinderen.
Ah, ok. Helder, thanksquote:Op zondag 23 april 2023 22:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, hij linkte naar een artikel waarin Van Ranst reageert op een illegaal coronafeestje in België.
Dat wordt dusdanig verdraaid dat Van Ranst de slachtoffers van de politie inval uitlacht.
Hij is kennelijk vergeten dat dit NWS is.
oneensquote:Op zondag 23 april 2023 22:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, hij linkte naar een artikel waarin Van Ranst reageert op een illegaal coronafeestje in België.
Dat wordt dusdanig verdraaid dat Van Ranst de slachtoffers van de politie inval uitlacht.
Hij is kennelijk vergeten dat dit NWS is.
De kortste samenvatting van dit isquote:Op zondag 23 april 2023 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk artikel? In de OP? Daar staat niks over kinderen.
Toch gek dat de media en politiek luisteren naar mensen die gestudeerd hebben op een onderwerp ipv internet gekkies.quote:Op zondag 23 april 2023 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij zou eens een taart in zijn gezicht moeten krijgen!quote:
En de kogel? Was dat gl of pvdd?quote:Op zondag 23 april 2023 15:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die mest en asbest op de snelweg kwam niet van GL volk.
Dat was een eenling, geen politieke partij. Zoals je ook zelf best wel weet.quote:
Een feestje vieren is geen misdaad. Dat is het nooit geweest, ook niet tijdens corona.quote:Op maandag 24 april 2023 00:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De kortste samenvatting van dit is
Er is een verbod op feestjes
Jongeren vieren een feestje
Politie komt en doet haar taak
Jong vlucht en komt te overlijden tijdens zijn vlucht
Van Ranst heeft nul compassie met jongeren die tijdens een verbod feestjes vieren
De wappies: van Ranst vindt het overlijden van iemand prima en heeft nul compassie daarmee
De waarheid: van Ranst heeft nul compassie met mensen die de dan geldende regels overtreden, de rest is oorzaak -> gevolg net zoals de politie agent die Niet verantwoordelijk is als ze achter een misdadiger aanzitten die vervolgens een voetganger dood rijdt in zijn vlucht
Veganist en linksactivist. Kan hij misschien wel alleen gehandeld hebben, hij kwam uit een bepaald milieu van medegekkies.quote:Op maandag 24 april 2023 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was een eenling, geen politieke partij. Zoals je ook zelf best wel weet.
slecht excuus.quote:Op maandag 24 april 2023 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
quote:
Inderdaad de moord van Pim Fotruyn GL of PvdD in de schoenen schuiven is toch wel wat van het niveau "een Duitser van 30 vandaag de dag aanspreken op de tweede wereldoorlog."quote:Op maandag 24 april 2023 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel hier weer die emotionele aversie tov veganisme verkondigen maar de topics waar dit onderwerp besproken wordt en waar je gevraagd wordt dit inhoudelijk te onderbouwen probeer je stilletjes te verlaten wanneer het te moeilijk wordt.quote:Op maandag 24 april 2023 10:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Veganist en linksactivist. Kan hij misschien wel alleen gehandeld hebben, hij kwam uit een bepaald milieu van medegekkies.
Zijn er eigenlijk volken/landen die veganistisch/vegetarisch leven die gezond oud worden? Het lijkt me verschrikkelijk ongezond.quote:Op maandag 24 april 2023 12:37 schreef Intint het volgende:
[..]
Wel hier weer die emotionele aversie tov veganisme verkondigen maar de topics waar dit onderwerp besproken wordt en waar je gevraagd wordt dit inhoudelijk te onderbouwen probeer je stilletjes te verlaten wanneer het te moeilijk wordt.
Wat is er ongezond aan groente eten?quote:Op maandag 24 april 2023 12:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk volken/landen die veganistisch/vegetarisch leven die gezond oud worden? Het lijkt me verschrikkelijk ongezond.
Volledig veganistische landen/volken bestaan (nog) niet. Grotendeels vegetarisch wel. Ooit van de blue zones gehoord? Dit zijn verschillende gebieden op de wereld waar mensen significant ouder worden dan de omliggende landen. Qua leeftstijl zijn er diverse gemene delers. Eentje daarvan is een grotendeels plantaardig dieet. Is ook niet gek natuurlijk; overmatige (en het is al veel sneller overmatig dan we hier in Nederland denken als vlees- en zuivelland) is positief gelinkt aan onze vaakst voorkomende gezondheidsgerelateerde doodsoorzaken (diverse kanker, diabetes en met name hart-en vaatziekten.quote:Op maandag 24 april 2023 12:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk volken/landen die veganistisch/vegetarisch leven die gezond oud worden? Het lijkt me verschrikkelijk ongezond.
Nope. Een beperkte hoeveelheid vlees KAN onderdeel van een gezond dieet maar is hier niet essentieel voor. Keer op keer wordt bewezen dat een dieet rijk in groenten, fuit, noten, complexe koolhydraten en arm in dierlijke producten (het liefst dan vis) en overmatig bewerkt voer het gezondste is voor de mens.quote:Op maandag 24 april 2023 13:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Vlees/vis heb je ook nodig.
Ik heb die plaatsen opgezocht en ze eten allemaal vlees of vis.quote:Op maandag 24 april 2023 13:30 schreef Intint het volgende:
[..]
Volledig veganistische landen/volken bestaan (nog) niet. Grotendeels vegetarisch wel. Ooit van de blue zones gehoord? Dit zijn verschillende gebieden op de wereld waar mensen significant ouder worden dan de omliggende landen. Qua leeftstijl zijn er diverse gemene delers. Eentje daarvan is een grotendeels plantaardig dieet. Is ook niet gek natuurlijk; overmatige (en het is al veel sneller overmatig dan we hier in Nederland denken als vlees- en zuivelland) is positief gelinkt aan onze vaakst voorkomende gezondheidsgerelateerde doodsoorzaken (diverse kanker, diabetes en met name hart-en vaatziekten.
[..]
Nope. Een beperkte hoeveelheid vlees KAN onderdeel van een gezond dieet maar is hier niet essentieel voor. Keer op keer wordt bewezen dat een dieet rijk in groenten, fuit, noten, complexe koolhydraten en arm in dierlijke producten (het liefst dan vis) en overmatig bewerkt voer het gezondste is voor de mens.
In beperkte mate tov wat we hier doen. Vandaar dat ik sprak over grotendeels en niet over volledig.quote:Op maandag 24 april 2023 13:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik heb die plaatsen opgezocht en ze eten allemaal vlees of vis.
In Hong Kong eten ze meer vlees en daar worden ze ouder dus het is niet zo simpel.quote:Op maandag 24 april 2023 13:36 schreef Intint het volgende:
[..]
In beperkte mate tov wat we hier doen. Vandaar dat ik sprak over grotendeels en niet over volledig.
Daarnaast zijn Adventists in het Loma Linda gebied (één van de zones) wel volledig vegetarisch.
Ik ga gewoon niet in op de standaard voorgekauwde argumenten van de vega circle jerk.quote:Op maandag 24 april 2023 12:37 schreef Intint het volgende:
[..]
Wel hier weer die emotionele aversie tov veganisme verkondigen maar de topics waar dit onderwerp besproken wordt en waar je gevraagd wordt dit inhoudelijk te onderbouwen probeer je stilletjes te verlaten wanneer het te moeilijk wordt.
Nergens heb ik natuurlijk beweerd dat vleesconsumptie de enige voorspeller is van levensverwachting.quote:Op maandag 24 april 2023 13:39 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
In Hong Kong eten ze meer vlees en daar worden ze ouder dus het is niet zo simpel.
Blijf wel een beetje eerlijk. Je gaat er niet op in omdat je geen goed weerwoord hebt. Is ook niet erg, maar ben er dan wel gewoon eerlijk over.quote:Op maandag 24 april 2023 13:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet in op de standaard voorgekauwde argumenten van de vega circle jerk.
Het beste is dat gejank gewoon te negeren. Heb wel wat beters te doen dan het gejank voor de 1000ste keer te moeten lezen.
Ik ben eerlijk. Misschien dat het hard voor je is te accepteren, ik heb gewoon geen zin in je vega gejank.quote:Op maandag 24 april 2023 13:55 schreef Intint het volgende:
[..]
Blijf wel een beetje eerlijk. Je gaat er niet op in omdat je geen goed weerwoord hebt. Is ook niet erg, maar ben er dan wel gewoon eerlijk over.
Ik ben geen veganist. Ik heb gewoon een gebalanceerde kijk op het onderwerp maar blijkbaar is iedereen die niet anti vega is volgens jou ook direct een vega janker. Een inhoudelijk argument heb ik je nog nooit zien maken. Je laat enkel telkens je op onderbuik gebaseerde aversie zien maar rent vervolgens weg van de inhoudelijke discussie omdat je weet dat je het onderspit zal delven wanneer het op logica ipv enkel emotie aankomt. Zou ik persoonlijk gênant vinden maar goed. Ieder zijn eigen niveau van introspectie.quote:Op maandag 24 april 2023 13:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk. Misschien dat het hard voor je is te accepteren, ik heb gewoon geen zin in je vega gejank.
Nee, dat hoeft niet.quote:Op maandag 24 april 2023 13:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Vlees/vis heb je ook nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |