abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208877006
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 17:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het voordeel van dit type vaccin is dat het produceren van het stukje mRNA heel snel kan. Daardoor had men heel snel een werkend vaccin. Maar de basis is al meer dan 30 jaar in ontwikkeling en de voorloper van het huidige vaccin is bedoeld voor Sars.
Alleen men dacht in het begin dat het besmetting tegen zou gaan, terwijl later bleek dat dit verwaarloosbaar laag was.
Plaats hier uw advertentie
pi_208877120
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 17:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Alleen men dacht in het begin dat het besmetting tegen zou gaan, terwijl later bleek dat dit verwaarloosbaar laag was.
Ja, omdat Delta kwam toen we begonnen met inenten tegen Wuhan.
pi_208877198
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 17:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, omdat Delta kwam toen we begonnen met inenten tegen Wuhan.
Ze liepen idd continu achter de feiten aan.
Plaats hier uw advertentie
pi_208877904
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 17:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ze liepen idd continu achter de feiten aan.
Dezen alsof idd. In feite was er helemaal niks aan de hand. Geen virus of wat dan ook.
Die nep vaccines dienen een ander doel :) Net als de plandemie.
pi_208878026
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 18:32 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dezen alsof idd. In feite was er helemaal niks aan de hand. Geen virus of wat dan ook.
Was er niks aan de hand?
pi_208878124
quote:
4s.gif Op zondag 23 april 2023 18:40 schreef aloa het volgende:

[..]
Was er niks aan de hand?
Klopt, net zoals de oorlog in Oekraïne volledig in scène gezet zou zijn is er ook het geloof dat de pandemie volledig in scène is gezet.
pi_208878136
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 18:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, net zoals de oorlog in Oekraïne volledig in scène gezet zou zijn is er ook het geloof dat de pandemie volledig in scène is gezet.
Tsjaa :{
  zondag 23 april 2023 @ 19:06:50 #83
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208878358
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 18:32 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Een psychologische test m.b.v. griepje mensen de stuipen op het lijf jagen, blij dat ik mijn rug recht heb gehouden en mijn poot stijf en heb bedankt voor de spuitjes nergens voor nodig dit bleek maar weer. Een groot circus van zwendel, mensen onnodig angst aanjagen dan nog de bizarre maatregeltjes die alleen maar als doel hadden om het volk belachelijk te maken. Blij ook dat ik er nooit aan meegedaan heb.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_208878472
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 19:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Een psychologische test m.b.v. griepje mensen de stuipen op het lijf jagen, blij dat ik mijn rug recht heb gehouden en mijn poot stijf en heb bedankt voor de spuitjes nergens voor nodig dit bleek maar weer. Een groot circus van zwendel, mensen onnodig angst aanjagen dan nog de bizarre maatregeltjes die alleen maar als doel hadden om het volk belachelijk te maken. Blij ook dat ik er nooit aan meegedaan heb.
Als je het smerige spelletje van die ratten( belediging voor de ratten,sorry) eenmaal doorziet is het onmogelijk om nog mee te doen aan het theater, dan hou je jezelf alleen maar voor de gek en kan je alleen maar lachen wanneer clowns als Hugo , Van Dissel etc weer op tv verschijnen, ..je moet dankbaar zijn dat je ruggengraat hebt getoont.

Dacht dat de meeste het wel door zouden krijgen nadat zogenaamde ziekenhuismedewerkers ons met die vreemde dansjes openlijk belachelijk deden maken, of toen Voldemort Kuipers aan het goochelen was met zijn nietszeggende kermis grafieken.. wat een freakshow was dat haha. Ben benieuwd hoe ronde 2 straks gaat verlopen, test 1 hebben we iig overleefd :)
pi_208878475
quote:
4s.gif Op zondag 23 april 2023 18:40 schreef aloa het volgende:

[..]
Was er niks aan de hand?
Theater voorstelling
pi_208878907
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 17:05 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Het vaccin was geupdate voor SARS-CoV2. Het vaccin was al ontwikkeld voor SARS uit 2003, voordat men het echter kon gebruiken, was het virus al verdwenen.
MERS vooral. Door veel onderzoek daarnaar wist men dat men zich moest richten op het spike-protein. In januari/februari heeft men heel snel het hele genoom van SARS-CoV-2 ontrafelt en gedeeld. Toen kon men in Oxford inderdaad in 2 weken hun MERS vaccin aanpassen voor SARS-CoV-2. Voor dat MERS vaccin had men al fase I en II studies gedaan. Men heeft het SARS-CoV-2 vaccin toen snel kunnen testen op wat makaken op een lab in Montana (wat onder leiding staat van een Nederlander). En toen kon men inderdaad in april al beginnen met fase II in Oxford. Daar wordt vooral gekeken naar de algemene bijwerkingen. Dat heeft men veel sneller dan normaal kunnen uitrollen oa omdat geld geen rol speelde (normaliter ben je vrij lang bezig om genoeg geld bij elkaar te krijgen voor zo'n studie, het kost vele miljoenen). Er was geen gebrek aan vrijwilligers (dat duurt normaliter ook vrij lang, nu hadden ze in enkele dagen genoeg aanmeldingen). En de resultaten werden snel geevalueerd omdat de overheid en instanties die daarvoor verantwoordelijk waren er prioriteit aan gaven (boven op de stapel, extra geld ervoor vrijmaken, extra mankracht erop zetten).
Het is net een beetje als met de Nelson Mandela-brug in Zoetermeer nadat die onveilig was, of het spoor bij Voorschoten na het ongeluk. Als zoiets niet urgent is duurt het jaren voordat het opgelost is, maar als er acute urgentie is, kan het veel sneller opgelost worden. Rijd men nu toch maar niet onder de Nelson-Mandela-brug door op de A12, omdat ie niet veilig is? En zorgt men dat men met de trein niet langs Voorschoten gaat, omdat het spoor zo snel is gerepareerd, dat kan niet goed zijn.
pi_208878922
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 17:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat hoopte men, dat is helaas niet uitgekomen, dat blijkt toch erg lastig bij luchtweginfecties. Men hoopte ook dat het tegen ernstig ziek en overlijden zou beschermen, dat is wel uitgekomen.
pi_208878940
Times.com
https://time.com/6272343/kansas-city-ralph-yarl-shot-protests/

The prosecutor said Lester, who lived alone, shot Yarl with a .32-caliber revolver through a glass door. No words were exchanged between the two. There were no witnesses or video of the shooting itself.

Excerpts of the prosecutor’s probable cause statement posted online reveal that Lester told police he picked up his gun after hearing the doorbell ring while laying down. He opened an interior door and saw a “black male approximately six feet tall” pulling on the exterior door of his house. Believing it was a break-in attempt, he fired twice after opening the door.

Lester said he was “scared to death” because of his inability to defend himself and clarified that shooting was “the last thing he wanted to do,” according to the statement.

Tsja, Wat verwacht men na alle BLM en Antifa rellen. Een zwarte jongen die je niet kent rukt aan je deur na veelvuldig aan te bellen.
  zondag 23 april 2023 @ 20:16:58 #89
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208879008
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 20:10 schreef ElfKraan het volgende:
Times.com
https://time.com/6272343/kansas-city-ralph-yarl-shot-protests/

The prosecutor said Lester, who lived alone, shot Yarl with a .32-caliber revolver through a glass door. No words were exchanged between the two. There were no witnesses or video of the shooting itself.

Excerpts of the prosecutor’s probable cause statement posted online reveal that Lester told police he picked up his gun after hearing the doorbell ring while laying down. He opened an interior door and saw a “black male approximately six feet tall” pulling on the exterior door of his house. Believing it was a break-in attempt, he fired twice after opening the door.

Lester said he was “scared to death” because of his inability to defend himself and clarified that shooting was “the last thing he wanted to do,” according to the statement.

Tsja, Wat verwacht men na alle BLM en Antifa rellen. Een zwarte jongen die je niet kent rukt aan je deur na veelvuldig aan te bellen.
Heeft niet zoveel met onverklaarbare oversterfte te maken dit :+ Meer met triggerhappy Amerikanen...

Denk verkeerde topic gepost? :)
Lach met een schone bips
pi_208879249
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 19:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Theater voorstelling
Heb je ook feiten?
pi_208880410
quote:
4s.gif Op zondag 23 april 2023 20:52 schreef aloa het volgende:

[..]
Heb je ook feiten?
Niet de feiten die jou gaan overtuigen, waar ik ook niet op uit pijn. Ieder moet geloven wat ie wilt.
pi_208880611
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 22:37 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Niet de feiten die jou gaan overtuigen, waar ik ook niet op uit pijn. Ieder moet geloven wat ie wilt.
Geen feiten dus. :')
pi_208880700
quote:
4s.gif Op zondag 23 april 2023 23:03 schreef aloa het volgende:

[..]
Zodat je ze weer belachelijk kan maken?Ben je zo onzeker.
Diep van binnen weet je dat je voor de gek bent gehouden.. alleen toegeven is lastig.
pi_208881646
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 23:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Diep van binnen weet je dat je voor de gek bent gehouden.. alleen toegeven is lastig.
Hoe kan iemand feiten belachelijk maken?

Waarom ben je daar zo onzeker over?
pi_208882595
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 23:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Nou nee hoor. Ik voel me niet voor de gek gehouden.
  maandag 24 april 2023 @ 13:16:17 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208884584
quote:
4s.gif Op zondag 23 april 2023 23:03 schreef aloa het volgende:

[..]
Als het feiten waren geweest, was het NWS! Al met al is het een best interessante theorie.
Ben nog bezig met het topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208884864
Crimineel Van Ranst had weer eens honger _O-

Hij mag blij zijn dat het bij een taart blijft want in een rechtvaardige wereld had ie op zijn minst levenslang een celletje moeten delen met Koopmans.
pi_208885018
@PSVCL Ah, u bent expert op het gebied van virussen? Of tenminste, u hebt een phd waardoor u in staat bent onderzoek te beoordelen op kwaliteit?
pi_208886419
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
@:PSVCL Ah, u bent expert op het gebied van virussen? Of tenminste, u hebt een phd waardoor u in staat bent onderzoek te beoordelen op kwaliteit?
Nee. Mocht dat wel het geval zij zou ik mijn kennis niet misbruiken om mee te werken aan 1 van de grootste scams ooit. Veel mensenlevens zijn bewust verwoest door toedoen van die engnek.

Levensgevaarlijk die engnek.

pi_208886632
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Nee. Mocht dat wel het geval zij zou ik mijn kennis niet misbruiken om mee te werken aan 1 van de grootste scams ooit. Veel mensenlevens zijn bewust verwoest door toedoen van die engnek.

Levensgevaarlijk die engnek.

Snap je eigenlijk wel wat er bedoeld wordt met:
quote:
onderzoek te beoordelen op kwaliteit?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')