Alleen men dacht in het begin dat het besmetting tegen zou gaan, terwijl later bleek dat dit verwaarloosbaar laag was.quote:Op zondag 23 april 2023 17:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het voordeel van dit type vaccin is dat het produceren van het stukje mRNA heel snel kan. Daardoor had men heel snel een werkend vaccin. Maar de basis is al meer dan 30 jaar in ontwikkeling en de voorloper van het huidige vaccin is bedoeld voor Sars.
Ja, omdat Delta kwam toen we begonnen met inenten tegen Wuhan.quote:Op zondag 23 april 2023 17:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Alleen men dacht in het begin dat het besmetting tegen zou gaan, terwijl later bleek dat dit verwaarloosbaar laag was.
Ze liepen idd continu achter de feiten aan.quote:Op zondag 23 april 2023 17:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, omdat Delta kwam toen we begonnen met inenten tegen Wuhan.
Dezen alsof idd. In feite was er helemaal niks aan de hand. Geen virus of wat dan ook.quote:Op zondag 23 april 2023 17:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ze liepen idd continu achter de feiten aan.
Was er niks aan de hand?quote:Op zondag 23 april 2023 18:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dezen alsof idd. In feite was er helemaal niks aan de hand. Geen virus of wat dan ook.
Die nep vaccines dienen een ander doelNet als de plandemie.
Klopt, net zoals de oorlog in Oekraïne volledig in scène gezet zou zijn is er ook het geloof dat de pandemie volledig in scène is gezet.quote:
Tsjaaquote:Op zondag 23 april 2023 18:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, net zoals de oorlog in Oekraïne volledig in scène gezet zou zijn is er ook het geloof dat de pandemie volledig in scène is gezet.
Een psychologische test m.b.v. griepje mensen de stuipen op het lijf jagen, blij dat ik mijn rug recht heb gehouden en mijn poot stijf en heb bedankt voor de spuitjes nergens voor nodig dit bleek maar weer. Een groot circus van zwendel, mensen onnodig angst aanjagen dan nog de bizarre maatregeltjes die alleen maar als doel hadden om het volk belachelijk te maken. Blij ook dat ik er nooit aan meegedaan heb.quote:Op zondag 23 april 2023 18:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dezen alsof idd. In feite was er helemaal niks aan de hand. Geen virus of wat dan ook.
Die nep vaccines dienen een ander doelNet als de plandemie.
Als je het smerige spelletje van die ratten( belediging voor de ratten,sorry) eenmaal doorziet is het onmogelijk om nog mee te doen aan het theater, dan hou je jezelf alleen maar voor de gek en kan je alleen maar lachen wanneer clowns als Hugo , Van Dissel etc weer op tv verschijnen, ..je moet dankbaar zijn dat je ruggengraat hebt getoont.quote:Op zondag 23 april 2023 19:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Een psychologische test m.b.v. griepje mensen de stuipen op het lijf jagen, blij dat ik mijn rug recht heb gehouden en mijn poot stijf en heb bedankt voor de spuitjes nergens voor nodig dit bleek maar weer. Een groot circus van zwendel, mensen onnodig angst aanjagen dan nog de bizarre maatregeltjes die alleen maar als doel hadden om het volk belachelijk te maken. Blij ook dat ik er nooit aan meegedaan heb.
MERS vooral. Door veel onderzoek daarnaar wist men dat men zich moest richten op het spike-protein. In januari/februari heeft men heel snel het hele genoom van SARS-CoV-2 ontrafelt en gedeeld. Toen kon men in Oxford inderdaad in 2 weken hun MERS vaccin aanpassen voor SARS-CoV-2. Voor dat MERS vaccin had men al fase I en II studies gedaan. Men heeft het SARS-CoV-2 vaccin toen snel kunnen testen op wat makaken op een lab in Montana (wat onder leiding staat van een Nederlander). En toen kon men inderdaad in april al beginnen met fase II in Oxford. Daar wordt vooral gekeken naar de algemene bijwerkingen. Dat heeft men veel sneller dan normaal kunnen uitrollen oa omdat geld geen rol speelde (normaliter ben je vrij lang bezig om genoeg geld bij elkaar te krijgen voor zo'n studie, het kost vele miljoenen). Er was geen gebrek aan vrijwilligers (dat duurt normaliter ook vrij lang, nu hadden ze in enkele dagen genoeg aanmeldingen). En de resultaten werden snel geevalueerd omdat de overheid en instanties die daarvoor verantwoordelijk waren er prioriteit aan gaven (boven op de stapel, extra geld ervoor vrijmaken, extra mankracht erop zetten).quote:Op zondag 23 april 2023 17:05 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Het vaccin was geupdate voor SARS-CoV2. Het vaccin was al ontwikkeld voor SARS uit 2003, voordat men het echter kon gebruiken, was het virus al verdwenen.
Dat hoopte men, dat is helaas niet uitgekomen, dat blijkt toch erg lastig bij luchtweginfecties. Men hoopte ook dat het tegen ernstig ziek en overlijden zou beschermen, dat is wel uitgekomen.quote:Op zondag 23 april 2023 17:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Alleen men dacht in het begin dat het besmetting tegen zou gaan, terwijl later bleek dat dit verwaarloosbaar laag was.
Heeft niet zoveel met onverklaarbare oversterfte te maken ditquote:Op zondag 23 april 2023 20:10 schreef ElfKraan het volgende:
Times.com
https://time.com/6272343/kansas-city-ralph-yarl-shot-protests/
The prosecutor said Lester, who lived alone, shot Yarl with a .32-caliber revolver through a glass door. No words were exchanged between the two. There were no witnesses or video of the shooting itself.
Excerpts of the prosecutor’s probable cause statement posted online reveal that Lester told police he picked up his gun after hearing the doorbell ring while laying down. He opened an interior door and saw a “black male approximately six feet tall” pulling on the exterior door of his house. Believing it was a break-in attempt, he fired twice after opening the door.
Lester said he was “scared to death” because of his inability to defend himself and clarified that shooting was “the last thing he wanted to do,” according to the statement.
Tsja, Wat verwacht men na alle BLM en Antifa rellen. Een zwarte jongen die je niet kent rukt aan je deur na veelvuldig aan te bellen.
Niet de feiten die jou gaan overtuigen, waar ik ook niet op uit pijn. Ieder moet geloven wat ie wilt.quote:
Geen feiten dus.quote:Op zondag 23 april 2023 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet de feiten die jou gaan overtuigen, waar ik ook niet op uit pijn. Ieder moet geloven wat ie wilt.
Zodat je ze weer belachelijk kan maken?Ben je zo onzeker.quote:
Hoe kan iemand feiten belachelijk maken?quote:Op zondag 23 april 2023 23:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zodat je ze weer belachelijk kan maken?Ben je zo onzeker.
Diep van binnen weet je dat je voor de gek bent gehouden.. alleen toegeven is lastig.
Nou nee hoor. Ik voel me niet voor de gek gehouden.quote:Op zondag 23 april 2023 23:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zodat je ze weer belachelijk kan maken?Ben je zo onzeker.
Diep van binnen weet je dat je voor de gek bent gehouden.. alleen toegeven is lastig.
Als het feiten waren geweest, was het NWS! Al met al is het een best interessante theorie.quote:
Nee. Mocht dat wel het geval zij zou ik mijn kennis niet misbruiken om mee te werken aan 1 van de grootste scams ooit. Veel mensenlevens zijn bewust verwoest door toedoen van die engnek.quote:Op maandag 24 april 2023 13:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
@:PSVCL Ah, u bent expert op het gebied van virussen? Of tenminste, u hebt een phd waardoor u in staat bent onderzoek te beoordelen op kwaliteit?
Snap je eigenlijk wel wat er bedoeld wordt met:quote:Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee. Mocht dat wel het geval zij zou ik mijn kennis niet misbruiken om mee te werken aan 1 van de grootste scams ooit. Veel mensenlevens zijn bewust verwoest door toedoen van die engnek.
Levensgevaarlijk die engnek.
quote:onderzoek te beoordelen op kwaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |