Ik wacht je review af!quote:Op zondag 23 april 2023 15:21 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga een Texelse Springtij pakken! Ik heb dit biertje nog nooit gehad.
Dank jullie wel!
Eerst falen door de huishoudtaken niet op tijd af te hebben en dan zó opzichtig op FOK! falen...quote:
Ik verbaas me over de enorme opgefoktheid.quote:Op zondag 23 april 2023 15:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit heeft potentie om gierend uit de klauw te lopen straks.
Dat kan niet. Doen alleen de supportersquote:Op zondag 23 april 2023 15:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Yes pleasequote:Op zondag 23 april 2023 15:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat zij je vergeven, in het weekend én op de dag des Vrouwe Tiamatquote:Op zondag 23 april 2023 15:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin om te koken vandaag dus u ereats/thuisbezorgd it is
Ja, Ellie Lust kan niet bij iedere wedstrijd aanwezig zijn.quote:Op zondag 23 april 2023 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat kan niet. Doen alleen de supporters
Hoop het.quote:Op zondag 23 april 2023 15:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Viesdikquote:Op zondag 23 april 2023 15:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom zou je dat hopen? Omdat het weer een lekker voorbeeld voor de jeugd is?quote:
quote:Op zondag 23 april 2023 15:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zou je dat hopen? Omdat het weer een lekker voorbeeld voor de jeugd is?
sure...quote:Op zondag 23 april 2023 15:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig trekt zich geen fuck aan van voorbeeldfuncties.
Oké manquote:Op zondag 23 april 2023 15:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
sure...
ik vind het vreselijk irritant die aanstellerij. Van wie het ook is. Ik wil gewoon voetbal zien.
@AFCNielsquote:Op zondag 23 april 2023 15:37 schreef Tjacka het volgende:
Lekker biertje. Wat lichter dan een trippeltje maar lekker vol van smaak.
Wat bestel jij vaak? Ik heb inspiratie nodig.quote:Op zondag 23 april 2023 15:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laatst sushi maar denk dit keer bami of nasiquote:Op zondag 23 april 2023 15:41 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat bestel jij vaak? Ik heb inspiratie nodig.
De laatste tijd heb ik voornamelijk Pad Thai besteld. Lekker, maar ik ben weer toe aan iets anders.
Ik sluit me bij deze vraag aan. Bestel ook vaak pad thai, maar vanavond eens wat anders.quote:Op zondag 23 april 2023 15:41 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat bestel jij vaak? Ik heb inspiratie nodig.
De laatste tijd heb ik voornamelijk Pad Thai besteld. Lekker, maar ik ben weer toe aan iets anders.
roti kipquote:
Moksi metiquote:
Bassey eruit en Brobbie erin.quote:
met geroosterd varkenquote:
Ja, het is echt helemaal niks.quote:Op zondag 23 april 2023 15:45 schreef Tjacka het volgende:
Dit is denk ik het slechtste Ajax dat ik heb gezien
En dan reken je de Frank de Boer tijd mee?quote:Op zondag 23 april 2023 15:45 schreef Tjacka het volgende:
Dit is denk ik het slechtste Ajax dat ik heb gezien
Ja en daarvoorquote:Op zondag 23 april 2023 15:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan reken je de Frank de Boer tijd mee?
Ja, maar daar hebben ze nu helemaal niks te zoeken.quote:Op zondag 23 april 2023 15:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaan ze überhaupt nog direct Europa in, denk je?
Koequote:Op zondag 23 april 2023 15:47 schreef KingRoland het volgende:
Wat een baka die bakayoko
Alleen Japans sprekende users begrijpen deze grap
quote:Op zondag 23 april 2023 15:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Bakayoko mag ook weer teren op 1 assist.
Wat een waardeloze speler
Sommige users hier zijn ook een baka.quote:Op zondag 23 april 2023 15:47 schreef KingRoland het volgende:
Wat een baka die bakayoko
Alleen Japans sprekende users begrijpen deze grap
Fair, ik hoop het uiteraard niet, maar okquote:Op zondag 23 april 2023 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben ze nu helemaal niks te zoeken.
Een baka?quote:Op zondag 23 april 2023 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sommige users hier zijn ook een baka.
Begon bij Overmarsquote:Op zondag 23 april 2023 15:50 schreef LordVoldermort het volgende:
In een zomer alles verneuken wat je hebt opgebouwd.
Ajax![]()
quote:Op zondag 23 april 2023 15:46 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb nog nooit Surinaams gegeten, ik ben ook maar een boerenlul uit de provincie.
Oh, die doorgesnoven idioten van ajax zie ik nog wel frusti acties uithalen, met kaarten tot gevolg.quote:
Er is nog wel geld, maar als ze met dit tempo doorgaan, dan is dat ook zo op.quote:Op zondag 23 april 2023 15:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax![]()
En ontzettend duur salarishuis voor spelers die niks presteren.quote:Op zondag 23 april 2023 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is nog wel geld, maar als ze met dit tempo doorgaan, dan is dat ook zo op.
Die gaan in de stress rakenquote:Op zondag 23 april 2023 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat hebben ze wel bij jou in de buurt (buitenlands eten bedoel ik dan)quote:Op zondag 23 april 2023 15:46 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb nog nooit Surinaams gegeten, ik ben ook maar een boerenlul uit de provincie.
Ook daarin zijn we de bestequote:Op zondag 23 april 2023 15:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax![]()
Maakt niet uit..ajax gaat ook niet alles winnen.quote:Op zondag 23 april 2023 15:51 schreef fetX het volgende:
En dan verliest PSV over 2 weken weer bij Sparta.
Geld maakt toch niet gelukkigquote:Op zondag 23 april 2023 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En geen goede technisch directeur.quote:Op zondag 23 april 2023 15:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En ontzettend duur salarishuis voor spelers die niks presteren.
Lees Tadic, Berhuis en Klaassen
Dat is al beschamend genoeg.quote:
Chinees met Nederlandse 'nasi' waarschijnlijkquote:Op zondag 23 april 2023 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat hebben ze wel bij jou in de buurt (buitenlands eten bedoel ik dan)
Aad300GOAT wrijft nog maar eens in de vlek.quote:
Dom kijken en dat gaat hem erg goed af.quote:Op zondag 23 april 2023 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ome Sjon heeft geen idee wat hij nu moet doen
Tegen zoveel domheid kan ik ook niet op.quote:Op zondag 23 april 2023 14:41 schreef Zipportal het volgende:
PSV domineert. Dit wordt niet gestaakt.
Doe normaal joh.quote:Op zondag 23 april 2023 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
dit wilde 020 gewoon joh
die berghuis zat hier op te wachten vuile hond
Dat laatste is terecht.quote:Op zondag 23 april 2023 15:57 schreef Tjacka het volgende:
Waarom mag je geen lege bekertjes op het veld gooien en wel over kankerjoden zingen?
heeft die al gedaanquote:
waarom blijven ajax supporters zich joden noemen?quote:Op zondag 23 april 2023 15:57 schreef Tjacka het volgende:
Waarom mag je geen lege bekertjes op het veld gooien en wel over kankerjoden zingen?
Je kunt best iets vinden van die regels, maar die zijn er nu eenmaal en dan heb je je er aan te houden.quote:Op zondag 23 april 2023 15:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die deze aidsregels hebben gemaakt vooral ja
Niet zo Calimero doen.quote:Op zondag 23 april 2023 15:57 schreef fetX het volgende:
Het zijn altijd de Feyenoord supporters!!!!!
quote:
quote:Op zondag 23 april 2023 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb blijven Brabanders, ik sluit nog steeds niks uit.
Doe ik nietquote:Op zondag 23 april 2023 15:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
waarom blijven ajax supporters zich joden noemen?
Ja, je hebt keihard gelijk ouwe reusquote:
Kk gebruiken is niet treurig?quote:Op zondag 23 april 2023 15:57 schreef FL_Freak het volgende:
Je emotie niet kunnen bedwingen. Kk treurig
ik gooi niet met dingen in een stadionquote:Op zondag 23 april 2023 15:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kunt best iets vinden van die regels, maar die zijn er nu eenmaal en dan heb je je er aan te houden.
Gemiddelde IQ in een stadion is niet zo hoog helaas.quote:Op zondag 23 april 2023 15:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gewoon met 2-0 voor staan en dan zoiets doen. Dan ben je ook echt van het allerdomste soort.
Zou mij niets verbazen.quote:Op zondag 23 april 2023 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was gewoon een 020 supporter die gooide
dat was in rotterdam ook zo
quote:Op zondag 23 april 2023 15:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
waarom blijven ajax supporters zich joden noemen?
Wat dingen gooien naar mensen is normaal?quote:Op zondag 23 april 2023 15:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik geef je even de quote melding voor de bevestiging die je zoektquote:Op zondag 23 april 2023 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was gewoon een 020 supporter die gooide
dat was in rotterdam ook zo
dat staat nergensquote:Op zondag 23 april 2023 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat dingen gooien naar mensen is normaal?
Laten we het hopen.quote:Op zondag 23 april 2023 15:59 schreef Confetti het volgende:
Je merkt dat de rest van het publiek het ook niet meer pikt.
Goede beslissing. Dit gezwel is snel uitgeroeid.
Ja en die debielen moeten eruit.quote:Op zondag 23 april 2023 15:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik gooi niet met dingen in een stadion
het gaat er juist om dat er letterlijk miljoenen mensen worden gestraft door de regels en zo'n debieltje
Wel mooi hoe hij die ontweek.quote:
Jij komt ook voor het eerst buurten anders.quote:Op zondag 23 april 2023 15:59 schreef PSVCL het volgende:
ajax supporters pakken ook hun moment, heel de wedstrijd niet gehoord
Wat uiteraard heel vreemd is als uitpubliek iddquote:Op zondag 23 april 2023 15:59 schreef PSVCL het volgende:
Het komt door Feyenoord dus alle Feyenoordsupporters geven de KNVB de schuldquote:Op zondag 23 april 2023 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je ook niet janken als er over joden gezongen wordt tijdens wedstrijden met ajax. Over de tegenstander zingen hoort er nu eenmaal bijquote:
Het is wachten op domme extremistische klimaatwappies die zo wedstrijden gaan stilleggenquote:Op zondag 23 april 2023 15:59 schreef Sabata het volgende:
Nou dan krijgen we straks een nieuw soort fenomeen, verkleed je als supporter van de tegenpartij, gooi bier als het slecht gaat. heb je nog een kans om het in de wedstrijd zonder publiek af te maken. Bij geen succes, kun je als nog de thuisploeg een staking aan naaien. Zucht
Alsnog ben je dan compleet achterlijk als je toch gooitquote:Op zondag 23 april 2023 15:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gelukkig zit Frank Lammers in het stadion.quote:Op zondag 23 april 2023 16:01 schreef PSVCL het volgende:
Niemand geraakt, wat een kut acteur die Berghuis
dat is toch de discussie niet?quote:Op zondag 23 april 2023 16:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alsnog ben je dan compleet achterlijk als je toch gooit
🤣🤣quote:Op zondag 23 april 2023 15:59 schreef bbuddybb het volgende:
Ik word moe van Marciano Vink met zijn Bert uit Sesamstraat stem.
Iedere week weer een topshow!quote:Op zondag 23 april 2023 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die dit een kutregel vinden.
Die twee dingen kun je los van elkaar beoordelen, zo moeilijk is dat niet.quote:Op zondag 23 april 2023 16:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die moeten morgen in de provincie weer Amsterdamse arrogantie faken jegens mensen die wel gewoon karakter hebben en voor de lokale club zijnquote:Op zondag 23 april 2023 15:59 schreef PSVCL het volgende:
Brabanders zijn geestelijk niet helemaal volwaardig.quote:Op zondag 23 april 2023 16:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hangen netten dus geen issue.quote:Op zondag 23 april 2023 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Fey-Utr uitgespeeld gaat worden
Dat de regels er zijn om te voorkomen dat mensen zich debiel gedragen en door het staken/tijdelijk stilleggen van wedstrijden door zo'n debiel filter je hopelijk de debielen eruit.quote:Op zondag 23 april 2023 16:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je reageert denk ik op de verkeerde
of wat is je punt?
Hoezo werkt hetquote:Op zondag 23 april 2023 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijkbaar is het nodig. En het werkt gewoon.
In voetbalstadions welquote:Op zondag 23 april 2023 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En als deze regel blijft misschien wel verstandig om dat nog een seizoen te doenquote:
Hier ben ik het wel mee eens ja. Ben wel benieuwd welke briljante plannen de tegenstanders hiervan hebben om dit soort debiele gedrag uit te roeien uit stadions.quote:Op zondag 23 april 2023 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig. En het werkt gewoon.
Dit seizoen moet je dit gewoon volhouden.
Want je kunt emotie alleen maar tonen door rotzooi naar het veld te gooien?quote:Op zondag 23 april 2023 16:03 schreef ISVV het volgende:
Overigens dubbel gevoel hierbij, we hoeven ook niet alle emotie uit de supporters te slaan
In Engeland gebeurt het ook niet.quote:Op zondag 23 april 2023 16:03 schreef ISVV het volgende:
Overigens dubbel gevoel hierbij, we hoeven ook niet alle emotie uit de supporters te slaan
Bekers gegooid naar Berghuisquote:Op zondag 23 april 2023 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurde er precies? Was aan mijn kant dus ik kon die idioot niet zien.
Daar gok ik op "ja" (tenzij Utrecht onverwacht op voorsprong staat)quote:Op zondag 23 april 2023 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Fey-Utr uitgespeeld gaat worden
die regels voorkomen helemaal geen reetquote:Op zondag 23 april 2023 16:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat de regels er zijn om te voorkomen dat mensen zich debiel gedragen en door het staken/tijdelijk stilleggen van wedstrijden door zo'n debiel filter je hopelijk de debielen eruit.
Ik nam aan dat je dat wel begreep, maar had je verkeerd ingeschat.
Bekertje gegooidquote:Op zondag 23 april 2023 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hallo makker. Geniet je van de wedstrijd? Ik dacht dat je bij 'vrienden' keek.quote:Op zondag 23 april 2023 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het komt door Feyenoord dus alle Feyenoordsupporters geven de KNVB de schuld
Ik vind het een beetje raar om naar de regel te wijzen. Je weet het dus gedraag je gewoon/quote:Op zondag 23 april 2023 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Die twee dingen kun je los van elkaar beoordelen, zo moeilijk is dat niet.
Nettenquote:Op zondag 23 april 2023 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar gok ik op "ja" (tenzij Utrecht onverwacht op voorsprong staat)
Ah, hij kijkt alleen dus...quote:Op zondag 23 april 2023 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Geniet je van de wedstrijd? Ik dacht dat je bij 'vrienden' keek.
Er werd een leeg bekertje 12 meter naast Berghuis gegooidquote:Op zondag 23 april 2023 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks bij de Formule E in Berlijn probeerden ze het ook.quote:Op zondag 23 april 2023 16:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is wachten op domme extremistische klimaatwappies die zo wedstrijden gaan stilleggen
die mogen ze wel rakenquote:Op zondag 23 april 2023 16:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig zit Frank Lammers in het stadion.
Volgend jaar in meer stadions denk ik.quote:Op zondag 23 april 2023 16:03 schreef fetX het volgende:
[..]
En als deze regel blijft misschien wel verstandig om dat nog een seizoen te doen
Anders krijg je een heel raar schema (lo)
Wat mogen ze naar jou gooien, voor een salaris van 2 miljoen per jaar?quote:Op zondag 23 april 2023 16:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In voetbalstadions wel
je krijgt gewoon een hoog salaris om daar mee om te gaan
Mis of raak?quote:
Nee, ik kijk 'thuis'.quote:Op zondag 23 april 2023 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Geniet je van de wedstrijd? Ik dacht dat je bij 'vrienden' keek.
Wat is dan een betere oplossing?quote:Op zondag 23 april 2023 16:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die regels voorkomen helemaal geen reet
onevenredig een groep straffen is slecht beleid
Dit is totaal het punt niet, dat snap je zelf toch hopelijk ook wel?quote:Op zondag 23 april 2023 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
Hopelijk krijgen ze bij Ajax wel slachtofferhulp. Een leeg plastic bekertje wat net het veld haalt is wel angstig.
Nogmaals; dat kun je los van elkaar beoordelen. Je kunt het gedrag achterlijk vinden en die regel ook een rare maatregel vinden.quote:Op zondag 23 april 2023 16:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar om naar de regel te wijzen. Je weet het dus gedraag je gewoon/
quote:Op zondag 23 april 2023 16:05 schreef peaceman het volgende:
Overigens staat PSV volkomen verdiend voor.
Nekschot.quote:
quote:Op zondag 23 april 2023 16:05 schreef peaceman het volgende:
Overigens staat PSV volkomen verdiend voor.
verzin straffen voor personen, niet voor onschuldige groepen mensenquote:
Want dat doen ze nu niet?quote:Op zondag 23 april 2023 16:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het komt misschien niet in je op.
Maar degene straffen die wangedrag vertoond?
Moraalridder gedoe.quote:Op zondag 23 april 2023 16:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is totaal het punt niet, dat snap je zelf toch hopelijk ook wel?
O ja, natuurlijk.quote:
Dat schijnt dus ook te gebeurenquote:Op zondag 23 april 2023 16:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het komt misschien niet in je op.
Maar degene straffen die wangedrag vertoond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |