Dat is waar.quote:Op zondag 23 april 2023 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik maakte er tenminste nog een echte post van.
Vond hij zichzelf niet de beste van Europa?quote:Op zondag 23 april 2023 14:39 schreef bbuddybb het volgende:
Dat elftal van Ajax moet helemaal inzakken om te voorkomen dat Bassey aan de bal komt.
Bijzonde manier om meer dan twintig miljoen weg te gooien van Ajax.
Het vertrek van Til was prima.quote:Op zondag 23 april 2023 14:40 schreef onlogisch het volgende:
Het zijn de oud Feyenoorders die staan te schutteren.
Gelukkig ben ik er dan niet meer.quote:Op zondag 23 april 2023 14:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Tong komt bij Fey-Utr met mij een act opvoeren
Daar heeft niemand zin in Paul.quote:Op zondag 23 april 2023 14:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Tong komt bij Fey-Utr met mij een act opvoeren
dat is niet zo moelijkquote:
Krijg je met mindere trainers...quote:Op zondag 23 april 2023 14:40 schreef onlogisch het volgende:
Het zijn de oud Feyenoorders die staan te schutteren.
Goede timing...quote:Op zondag 23 april 2023 14:42 schreef Paul het volgende:
Waar we wachten op de act van Tong80 en Paul
0 likesquote:Op zondag 23 april 2023 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat je zoiets gefabriceerd hebt.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 23 april 2023 14:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben benieuwd wat Tong80 en Paul straks voor ons in petto hebben
Kunnen die zo ver gooien dan?quote:
Heb blijven Brabanders, ik sluit nog steeds niks uit.quote:
Na de wedstrijd zal @Tarado wel weer melden dat ze met deze selectie toch echt makkelijk kampioen hadden moeten worden (lol)quote:Op zondag 23 april 2023 14:46 schreef onlogisch het volgende:
Bassie zit weer eens mis. Even gluren in het Ajaxtopic.
Ik weet niet waar ze zitten in Eindhovenquote:Op zondag 23 april 2023 14:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kunnen die zo ver gooien dan?
Geen idee eigenlijk.
Prima jinx van mokerdomme Sjonnie.quote:Op zondag 23 april 2023 14:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Heitinga: we moeten voorkomen dat er hoge ballen voor de goal komen.
13 minuten gespeeld, 5 hoge ballen voor de goal.
Dan heeft hij wel goed gezien.quote:Op zondag 23 april 2023 14:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Heitinga: we moeten voorkomen dat er hoge ballen voor de goal komen.
13 minuten gespeeld, 5 hoge ballen voor de goal.
Klopt. Wegens @Coco's gebrek aan inhoudelijke voetbalkennis, is er een nieuwe frisse wind nodig hier.quote:Op zondag 23 april 2023 14:31 schreef Paul het volgende:
[..]
@:speedfight is vanmiddag invalmodje VBL
Sow, @Coco krijgt klappen.quote:Op zondag 23 april 2023 14:49 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Klopt. Wegens @:Coco's gebrek aan inhoudelijke voetbalkennis, is er een nieuwe frisse wind nodig hier.
Tijd voor nog een extra Feyenoord mod.quote:Op zondag 23 april 2023 14:49 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Klopt. Wegens @:Coco's gebrek aan inhoudelijke voetbalkennis, is er een nieuwe frisse wind nodig hier.
@Coco krijgt de deksel hier op de neus. Goede genade zeg.quote:Op zondag 23 april 2023 14:49 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nou nou nou... @Coco heeft nog altijd meer inhoudelijke kennis dan ik... Goed, mogelijk niet heel veel meer, maar wel meer.quote:Op zondag 23 april 2023 14:49 schreef Speedfight het volgende:
[..]
waar kan je zien hoeveel keer iemand gequote is en hoeveel likesquote:
Likes kan je in de top 500 zien. Quotes niet hier op de site. Er was geloof ik wel een tooltje voor op mycroft of zo.quote:Op zondag 23 april 2023 14:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar kan je zien hoeveel keer iemand gequote is en hoeveel likes
Wow.quote:Op zondag 23 april 2023 14:49 schreef Speedfight het volgende:
[..]
@Coco ook niet.quote:Op zondag 23 april 2023 14:52 schreef Speedfight het volgende:
Grapje @:Coco grapje.
Ik weet niets van voetbal.
Ik denk dat @Coco inmiddels al in een hoekje zit te huilen.quote:Op zondag 23 april 2023 14:52 schreef Speedfight het volgende:
Grapje @:Coco grapje.
Ik weet niets van voetbal.
Ik ook nietquote:Op zondag 23 april 2023 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze zitten in Eindhoven
quote:Op zondag 23 april 2023 14:52 schreef De_Kraam het volgende:
Ik moet zo naar een kringverjaardag.![]()
![]()
@:zipportal gooi dat plaatje er maar weer in.
![]()
Een kringverjaardag is altijd nog 10x beter dan deze wedstrijd (als je voor Ajax bent).quote:Op zondag 23 april 2023 14:52 schreef De_Kraam het volgende:
![]()
Lekker man. Snijplankje met kaas en augurk in boterhamworstquote:Op zondag 23 april 2023 14:52 schreef De_Kraam het volgende:
![]()
De hoek waar Bakayoko de voorzet gaf, tweede ring en ik dacht nog achter plexiglas wandje ook.quote:
![]()
Ah, redelijk veilig voor het gevaarlijke bier dus.quote:Op zondag 23 april 2023 14:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
De hoek waar Bakayoko de voorzet gaf, tweede ring en ik dacht nog achter plexiglas wandje ook.
Wat zal ik blij zijn als die man gestopt is.quote:Op zondag 23 april 2023 14:54 schreef Scrummie het volgende:
De Jong heeft z'n verschrikkelijke jankmuil weer opgezet.
Resting jankmuil facequote:Op zondag 23 april 2023 14:54 schreef Scrummie het volgende:
Eens.quote:Op zondag 23 april 2023 14:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat zal ik blij zijn als die man gestopt is.
Net als Tadic overigens.quote:Op zondag 23 april 2023 14:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat zal ik blij zijn als die man gestopt is.
Joey Kooij is onderwegquote:Op zondag 23 april 2023 14:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is wachten tot Gozu domme beslissingen gaat nemen "in het belang van de wedstrijd".
Die zet hij niet op, het is echt zijn standaard gezicht.quote:Op zondag 23 april 2023 14:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond het wel een rode kaart voor PSV.quote:Op zondag 23 april 2023 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De act van Tadic.
Heeft lang geduurd.
Dat vind ik geen verrassingquote:Op zondag 23 april 2023 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond het wel een rode kaart voor PSV.
quote:Op zondag 23 april 2023 14:56 schreef klaasweetalles het volgende:
klaassen gaat niet vechten hahahaha
hij heeft blijkbaar een gesprek gehad
normaal ging die gelijk als een debiel tekeer
Varken.quote:Op zondag 23 april 2023 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor een paar bierglazen/aanstekers/bakstenen op het hoofd van iemand, ik heb wel weer genoeg gezien.
Wow.quote:Op zondag 23 april 2023 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor een paar bierglazen/aanstekers/bakstenen op het hoofd van iemand, ik heb wel weer genoeg gezien.
Voor wie zou je dan gaan en waarom Luuk de Jong?quote:Op zondag 23 april 2023 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
Nou nou nouquote:Op zondag 23 april 2023 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
Is er een ander legitiem doelwit dan? Hooguit Tadicquote:Op zondag 23 april 2023 15:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor wie zou je dan gaan en waarom Luuk de Jong?
Als je dat hoofd ziet, dan weet je genoeg.quote:Op zondag 23 april 2023 15:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor wie zou je dan gaan en waarom Luuk de Jong?
Davy Klaassen.quote:Op zondag 23 april 2023 15:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er een ander legitiem doelwit dan? Hooguit Tadic
Klaassen.quote:Op zondag 23 april 2023 15:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die is het gewend, dan is het toch minder leuk.quote:
Taylor, Berghuis, Simons als ie z'n jankmuil opzet.quote:Op zondag 23 april 2023 15:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fair, maar dJong is nu al weer bezigquote:Op zondag 23 april 2023 15:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Taylor, Berghuis, Simons als ie z'n jankmuil opzet.
quote:
Wajoooowquote:Op zondag 23 april 2023 14:49 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Is gewoon een slap wijf. Net als Tadic.quote:Op zondag 23 april 2023 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rulli is verontwaardigd dat De Jong voor de bal gaat.
Niet de enige aan de kant van Ajaxquote:
Erg jammer dat die volgende week geschorst is.quote:
Bassie en Adriaan Universityquote:Op zondag 23 april 2023 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
Taylor komt denk ik bij de Lex Immers voetbalschool vandaan.
Allebei walgelijke ventjesquote:Op zondag 23 april 2023 15:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Ajacieden die klagen over Luuk, terwijl je dit geval in je selectie hebt rondlopen
Dit echt hè. Wat een ongelooflijke zielige lul.quote:Op zondag 23 april 2023 15:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Ajacieden die klagen over Luuk, terwijl je dit geval in je selectie hebt rondlopen
Is hij dood?quote:Op zondag 23 april 2023 15:07 schreef KingRoland het volgende:
Waarom lees ik nieuws over Rob de Nijs? Die gozer is niet eens zo bekend en als God bepaalt dat je tijd is gekomen dan is het gewoon klaar met je.
Nee, dat was de clown van Ben Cramerquote:
Zij is niet eens Nederlands waarom komt zij steeds in het nieuws? Al had ze 10 keer goud tijdens de olympische spelen of 10 keer wereldkampioen, leuk voor haar maar de gemiddelde nederlander beschouwt haar niet eens als nederlanderquote:
Zou zomaar kunnen.quote:
quote:Op zondag 23 april 2023 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer dat hier de moordaanslag op Tadic goedgepraat wordt.
Gelukkig zijn jullie ook kapot slechtquote:Op zondag 23 april 2023 15:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Was het maar zo.quote:Op zondag 23 april 2023 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
Nooit iemand overleden door pijn aan de neusquote:Op zondag 23 april 2023 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
Tegenwoordig lijkt het puur voor de financiering vanuit Nederland te zijn inderdaad.quote:Op zondag 23 april 2023 15:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zij is niet eens Nederlands waarom komt zij steeds in het nieuws? Al had ze 10 keer goud tijdens de olympische spelen of 10 keer wereldkampioen, leuk voor haar maar de gemiddelde nederlander beschouwt haar niet eens als nederlander
Ze spreekt amper Nederlands
Denk niet dat de KNVB hier gaat reageren.quote:Op zondag 23 april 2023 15:12 schreef Tjacka het volgende:
Waarom mag je geen lege bekertjes op het veld gooien en wel over kankerjoden zingen @:knvb ?
Moet je nagaan dat jullie thuis niet van Ajax konden winnen.quote:
Dat was ook gezien de wedstrijd wel merkwaardig inderdaad. Ook van PSV niet overigens met 50 schoten of zo.quote:Op zondag 23 april 2023 15:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat jullie thuis niet van Ajax konden winnen.
Als je uit een van de kolonies komt dan kan ik het nog begrijpen ( gekoloniseerd @Zipportal @Wereldgozer ) maar ze komt uit ene of ander gehucht ergens in Afrika blijkbaarquote:Op zondag 23 april 2023 15:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegenwoordig lijkt het puur voor de financiering vanuit Nederland te zijn inderdaad.
Binennkort hebben ze vast weer een nieuwe bij Bayern nodig.quote:Op zondag 23 april 2023 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ik Slot was, zou ik niet naar Tottenham gaan..
Matig gepompt.quote:Op zondag 23 april 2023 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
Aubergenius heeft ook al verloren, dit is echt een kutdag.
Volg jij zelfs die ETquote:Op zondag 23 april 2023 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
Aubergenius heeft ook al verloren, dit is echt een kutdag.
Rafael is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 23 april 2023 15:11 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit Ajax trouwens. Loopt gewoon niet 1 iemand bij die nog wat kan. Wat een prestatie met zoveel investeringen en dan een middenveld van niveau Sparta.
Slot moet naar Bayern gaan.quote:Op zondag 23 april 2023 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ik Slot was, zou ik niet naar Tottenham gaan..
Al besprokenquote:Op zondag 23 april 2023 15:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Slot moet naar Bayern gaan.
Niet chelsea, spurs of dat soort clubs
Ik denk dat PSV ook niet veel beter kan. Dit is het gewoon.quote:Op zondag 23 april 2023 15:15 schreef Scrummie het volgende:
PSV is erg laf, Ajax kan niet beter. Slechte wedstrijd.
O, dan wordt het dus niets vandaag.quote:Op zondag 23 april 2023 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze wedstrijd heeft een doelpunt van Ajax nodig.
Triple altijdquote:Op zondag 23 april 2023 15:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga een biertje pakken!
Ik kan kiezen uit Leffe Trippel, Texelse Trippel, Texels Springtij.
Laat je mening achter in de poll
[poll=5488]
Heb je niet iets sterkers, dan krijg je minder van deze zaadpot mee.quote:Op zondag 23 april 2023 15:17 schreef Tjacka het volgende:
[poll=5488]
Maakt niet uitquote:Op zondag 23 april 2023 15:17 schreef Tjacka het volgende:
[poll=5488]
Ik stem niet maat. Alcohol nuttigen is echt voor enorme proletenquote:Op zondag 23 april 2023 15:17 schreef Tjacka het volgende:
[poll=5488]
Pinot Grigio straks bij het etenquote:Op zondag 23 april 2023 15:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Heb je niet iets sterkers, dan krijg je minder van deze zaadpot mee.
Daarom coca cola zeroquote:Op zondag 23 april 2023 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stem niet maat. Alcohol nuttigen is echt voor enorme proleten
quote:
Geniet ervan!quote:Op zondag 23 april 2023 15:17 schreef Tjacka het volgende:
[poll=5488]
Die pakt dan rood.quote:Op zondag 23 april 2023 15:19 schreef aTypisch het volgende:
langzaam maar zeker komt de berghuis van feyenoord weer naar boven
heb je geen wasmachinequote:
bij feyenoord ook niet zo vaak hoorquote:Op zondag 23 april 2023 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die pakt dan rood.
Doet ie niet meer op de een of andere manier
Straks nog United in de beker.quote:
Ik drink nooit frisdrank eigenlijkquote:Op zondag 23 april 2023 15:19 schreef KingRoland het volgende:
En mensen die geen coca cola zero drinken hebben een kleine piemel
Ja maar nu is het rustquote:Op zondag 23 april 2023 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Huishoudtaken behoren vóór de voetbal gedaan te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |