abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 23 april 2023 @ 14:19:08 #1
388664 crew  Dotteke
pi_208873523

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_208873538
TT: :)
Allemaal cabaretteketet!
pi_208873539
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja hebben hebben hebben, Valt mij ook tegen
Ja, maar zo is Morrie wel altijd al geweest en ook naar iedereen toe naar mijn idee. Was altijd voor geld besteden aan feestjes, sigaretten, ieders persoonlijke shit. En ze werpt ook niet vaak zelf iets op dat geld kost. Dan vind ik het prima als ze ook soms wat wensen uitspreekt
  Moderator zondag 23 april 2023 @ 14:20:36 #4
388664 crew  Dotteke
pi_208873541
Zoe wil een soort van horecava doen iets met make-up en horeca'
Het lijkt er al wel op dat Zoë het gaat worden 1+1=Zoë

Zoë wil gelijkheid creëren, niet dat de een voor 150 iets mag doen en een ander dan voor 50 euro moet gaan koken.
  zondag 23 april 2023 @ 14:22:29 #5
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_208873565
Stoeeerr iek, een minuuutje ..Eunie kan de héle dag JW zuigen.. maar moet per sé de kas doen

Moderator zondag 23 april 2023 @ 14:22:33 #6
388664 crew  Dotteke
pi_208873568
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 14:20 schreef Sociologica het volgende:

[..]
Ja, maar zo is Morrie wel altijd al geweest en ook naar iedereen toe naar mijn idee. Was altijd voor geld besteden aan feestjes, sigaretten, ieders persoonlijke shit. En ze werpt ook niet vaak zelf iets op dat geld kost. Dan vind ik het prima als ze ook soms wat wensen uitspreekt
Persoonlijk vind haar in de groep kwa spel niet veel toevoegen. Vaak wint ze geen cent en geeft ze van de voren al aan dat ze het niet niet meedoet. Voor ze begint ligt ze al in een deuk, loopt er naar toe doet een kleine poging en begint te lachen dat ze het niet kan en draait om en loopt weg. Dan vind ik heb je ook niet veel te wensen als je ook niets inbrengt.
pi_208873573
Dodenherdenking.... Zoë dacht van de week dat het echt iets voor Mirthe was omdat het met godsdienst te maken zou hebben........ weet die trut nou echt niets????????
Nu zegt ze dat mensen het mogen doen als ze er zin in hebben....... come on.....domme koe, of ze er nog nooit van gehoord heeft......
Eerst zit ze te vertellen dat ze met moederdag (dat natuurlijk in haar ogen geen evenement is) iets wil doen.... en daarna doet ze er heel laconiek over... het is maar net tegen wie ze praat...
Ik moet stoppen met me druk te maken over dat enge aandachtsorgel dat te dom is om te poepen, het heeft toch geen zin, ze hoort mij niet, ze hoort die lui daar niet, ze hoort alleen zichzelf... en dingen die tegen haar gezegd worden verdraait ze op zo'n manier dat het in haar straatje past.
pi_208873593
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 14:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Persoonlijk vind haar in de groep kwa spel niet veel toevoegen. Vaak wint ze geen cent en geeft ze van de voren al aan dat ze het niet niet meedoet. Voor ze begint ligt ze al in een deuk, loopt er naar toe doet een kleine poging en begint te lachen dat ze het niet kan en draait om en loopt weg. Dan vind ik heb je ook niet veel te wensen als je ook niets inbrengt.
Klopt ze brengt niet veel binnen. Al doet ze meestal toch wel uiteindelijk mee. Die trampoline, het ijs bad. En soms kan ze iets toevallig wel zoals die ballen werpen. Maar zij voegt qua entertainment en gezelligheid voor mij wel veel toe. Ik stoor me niet echt aan haar omdat ze op andere manieren wel wat brengt
  zondag 23 april 2023 @ 14:25:19 #9
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_208873597
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Dodenherdenking.... Zoë dacht van de week dat het echt iets voor Mirthe was omdat het met godsdienst te maken zou hebben........ weet die trut nou echt niets????????
Nu zegt ze dat mensen het mogen doen als ze er zin in hebben....... come on.....domme koe, of ze er nog nooit van gehoord heeft......
Eerst zit ze te vertellen dat ze met moederdag (dat natuurlijk in haar ogen geen evenement is) iets wil doen.... en daarna doet ze er heel laconiek over... het is maar net tegen wie ze praat...
Ik moet stoppen met me druk te maken over dat enge aandachtsorgel dat te dom is om te poepen, het heeft toch geen zin, ze hoort mij niet, ze hoort die lui daar niet, ze hoort alleen zichzelf... en dingen die tegen haar gezegd worden verdraait ze op zo'n manier dat het in haar straatje past.
ZooWie is slim genoeg om te weten dat ze van Achter dingen moeten doen, en dus gesteund worden met GeldSpellen om het te bekostigen
pi_208873607
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Tijd dat ze tegen zichzelf in bescherming genomen gaat worden want ze wordt steeds erger. En als ze nu ook nog manager wordt is het hek helemaal van de dam...
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 23 april 2023 @ 14:26:29 #11
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_208873610
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 14:26 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Tijd dat ze tegen zichzelf in bescherming genomen gaat worden want ze wordt steeds erger. En als ze nu ook nog manager wordt is het hek helemaal van de dam...
Jesss.. *O*
pi_208873612
oh ja ze hadden het over 6 mei (Rupert benoemde het, de aanslag op Pim Fortuyn) en Zoë gelijk enthousiast of het een feestje was!!!!
Gelukkig floten ze haar gelijk terug, maar joh.... dat maakt haar toch niets uit, ze bleef er over doorgaan of het iets leuks was........ Theo van Gogh???? uhhhh.... ja......nee......je zag weer vraagtekens in haar ogen....
Tja de namen van artiesten, die kent ze wel (met alle roddels die erbij horen)
pi_208873623
Zoe probeerde ook bij Isaac uit te vogelen hoe zij dan manager kan worden. Isaac die zei dat als eunice zich ook beschikbaar stelt hij denkt dat zij het gaat worden. Op de vraag van Zoe waarom zei hij dat de meeste zullen denken dat ze het niet kan.
Zoe probeert bij isaac hetzelfde truckje uit te halen als met Wendy, dat de oud managers moeten stemmen want dan kan ze wel winnen. Ze gaat zich dan niet verkiesbaar stellen .

Ehhh zoe niet handig dan dat je campagne gaat voeren
pi_208873702
Die ogen van Jappie ( drank,niet geslapen,hooikoorts of stoned)
pi_208873735
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze hebben net 300 euro gehad _O-
Morrie maakte gewoon een grapje. Zie nu discussie na die opmerking over shoppen of Morrie wel iets bijdraagt.
Zoe was haar plannetje aan het uitleggen aan Babbel voor moederdag en Morrie stond ernaast
en gaf als opmerking "Moeders willen gewoon ff lekker shoppen :9 ". Gewoon als grapje.
Ze krijgt haar 300 euro niet eens op. Het is niet dat ze om geld verlegen zit.
En de een levert wat geld voor het weekbudget op en de ander levert leuke streams op qua gezeik en gedoe.
Zonder Morrie zijn de streams een stuk minder leuk *O* #TeamMorrie
pi_208873738
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 14:26 schreef xsaskiax het volgende:
oh ja ze hadden het over 6 mei (Rupert benoemde het, de aanslag op Pim Fortuyn) en Zoë gelijk enthousiast of het een feestje was!!!!
Gelukkig floten ze haar gelijk terug, maar joh.... dat maakt haar toch niets uit, ze bleef er over doorgaan of het iets leuks was........ Theo van Gogh???? uhhhh.... ja......nee......je zag weer vraagtekens in haar ogen....
Tja de namen van artiesten, die kent ze wel (met alle roddels die erbij horen)
Christus...is daar een filmpje van?
  zondag 23 april 2023 @ 14:37:53 #17
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_208873778
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 14:32 schreef pingu66 het volgende:
Die ogen van Jappie ( drank,niet geslapen,hooikoorts of stoned)
Uitgespeelt.. Motormuis heeft zijn Grote Act gehad, rest nog wat wanhopig aan SeikSasje kleven maar kan per direct de Poort uit richting zijn Geile Waffelkutje buiten :N

pi_208873793
Ik begin Zoë een beetje moe te worden en daar moeten dan een maand naar gaan luisteren :{
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208873802
Zooi gewoon iedereen rustig aanspreken..ja zooi en niet met schaaltjes gooien en verbitterd zijn omdat jij geen biertje heb gedronken, gekke trut..
pi_208873806
quote:
2s.gif Op zondag 23 april 2023 14:38 schreef engine het volgende:
Ik begin Zoë een beetje moe te worden en daar moeten dan een maand naar gaan luisteren :{
Moë
pi_208873854
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 14:39 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Moë
_O-
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208873860
quote:
2s.gif Op zondag 23 april 2023 14:39 schreef Silves het volgende:
Zooi gewoon iedereen rustig aanspreken..ja zooi en niet met schaaltjes gooien en verbitterd zijn omdat jij geen biertje heb gedronken, gekke trut..
Ja en boos/roddelen over babette die ontloopt ze maar de anderen die erbij waren niet. Rupi jef Janet en zo , ze spoort echt niet hoor. Ze neemt t alleen babette kwalijk van de biergate.
pi_208873885
Zou zooi al eens geoefend hebben met het tafeltje 3..het boek met regels, zo niet niet geschikt als manager..alle woorden gebruiken nu die ze links en rechts heeft opgepikt van bewoners.
pi_208873900
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 14:42 schreef OmaJacky het volgende:

[..]
Ja en boos/roddelen over babette die ontloopt ze maar de anderen die erbij waren niet. Rupi jef Janet en zo , ze spoort echt niet hoor. Ze neemt t alleen babette kwalijk van de biergate.
En niet Zooi alleen, ook een Ice en Marcia nemen babs kwalijk dat ze plezier had..
pi_208873902
Zoë die van Bep het advies heeft gekregen om campagne te voeren zegt nu over Eunice dat die niets doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')