Ja, maar zo is Morrie wel altijd al geweest en ook naar iedereen toe naar mijn idee. Was altijd voor geld besteden aan feestjes, sigaretten, ieders persoonlijke shit. En ze werpt ook niet vaak zelf iets op dat geld kost. Dan vind ik het prima als ze ook soms wat wensen uitspreektquote:Op zondag 23 april 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hebben hebben hebben, Valt mij ook tegen
Persoonlijk vind haar in de groep kwa spel niet veel toevoegen. Vaak wint ze geen cent en geeft ze van de voren al aan dat ze het niet niet meedoet. Voor ze begint ligt ze al in een deuk, loopt er naar toe doet een kleine poging en begint te lachen dat ze het niet kan en draait om en loopt weg. Dan vind ik heb je ook niet veel te wensen als je ook niets inbrengt.quote:Op zondag 23 april 2023 14:20 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja, maar zo is Morrie wel altijd al geweest en ook naar iedereen toe naar mijn idee. Was altijd voor geld besteden aan feestjes, sigaretten, ieders persoonlijke shit. En ze werpt ook niet vaak zelf iets op dat geld kost. Dan vind ik het prima als ze ook soms wat wensen uitspreekt
Klopt ze brengt niet veel binnen. Al doet ze meestal toch wel uiteindelijk mee. Die trampoline, het ijs bad. En soms kan ze iets toevallig wel zoals die ballen werpen. Maar zij voegt qua entertainment en gezelligheid voor mij wel veel toe. Ik stoor me niet echt aan haar omdat ze op andere manieren wel wat brengtquote:Op zondag 23 april 2023 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind haar in de groep kwa spel niet veel toevoegen. Vaak wint ze geen cent en geeft ze van de voren al aan dat ze het niet niet meedoet. Voor ze begint ligt ze al in een deuk, loopt er naar toe doet een kleine poging en begint te lachen dat ze het niet kan en draait om en loopt weg. Dan vind ik heb je ook niet veel te wensen als je ook niets inbrengt.
ZooWie is slim genoeg om te weten dat ze van Achter dingen moeten doen, en dus gesteund worden met GeldSpellen om het te bekostigenquote:Op zondag 23 april 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Dodenherdenking.... Zoë dacht van de week dat het echt iets voor Mirthe was omdat het met godsdienst te maken zou hebben........ weet die trut nou echt niets????????
Nu zegt ze dat mensen het mogen doen als ze er zin in hebben....... come on.....domme koe, of ze er nog nooit van gehoord heeft......
Eerst zit ze te vertellen dat ze met moederdag (dat natuurlijk in haar ogen geen evenement is) iets wil doen.... en daarna doet ze er heel laconiek over... het is maar net tegen wie ze praat...
Ik moet stoppen met me druk te maken over dat enge aandachtsorgel dat te dom is om te poepen, het heeft toch geen zin, ze hoort mij niet, ze hoort die lui daar niet, ze hoort alleen zichzelf... en dingen die tegen haar gezegd worden verdraait ze op zo'n manier dat het in haar straatje past.
Tijd dat ze tegen zichzelf in bescherming genomen gaat worden want ze wordt steeds erger. En als ze nu ook nog manager wordt is het hek helemaal van de dam...quote:Op zondag 23 april 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Dodenherdenking.... Zoë dacht van de week dat het echt iets voor Mirthe was omdat het met godsdienst te maken zou hebben........ weet die trut nou echt niets????????
Nu zegt ze dat mensen het mogen doen als ze er zin in hebben....... come on.....domme koe, of ze er nog nooit van gehoord heeft......
Eerst zit ze te vertellen dat ze met moederdag (dat natuurlijk in haar ogen geen evenement is) iets wil doen.... en daarna doet ze er heel laconiek over... het is maar net tegen wie ze praat...
Ik moet stoppen met me druk te maken over dat enge aandachtsorgel dat te dom is om te poepen, het heeft toch geen zin, ze hoort mij niet, ze hoort die lui daar niet, ze hoort alleen zichzelf... en dingen die tegen haar gezegd worden verdraait ze op zo'n manier dat het in haar straatje past.
Jesss..quote:Op zondag 23 april 2023 14:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tijd dat ze tegen zichzelf in bescherming genomen gaat worden want ze wordt steeds erger. En als ze nu ook nog manager wordt is het hek helemaal van de dam...
Morrie maakte gewoon een grapje. Zie nu discussie na die opmerking over shoppen of Morrie wel iets bijdraagt.quote:
Christus...is daar een filmpje van?quote:Op zondag 23 april 2023 14:26 schreef xsaskiax het volgende:
oh ja ze hadden het over 6 mei (Rupert benoemde het, de aanslag op Pim Fortuyn) en Zoë gelijk enthousiast of het een feestje was!!!!
Gelukkig floten ze haar gelijk terug, maar joh.... dat maakt haar toch niets uit, ze bleef er over doorgaan of het iets leuks was........ Theo van Gogh???? uhhhh.... ja......nee......je zag weer vraagtekens in haar ogen....
Tja de namen van artiesten, die kent ze wel (met alle roddels die erbij horen)
Uitgespeelt.. Motormuis heeft zijn Grote Act gehad, rest nog wat wanhopig aan SeikSasje kleven maar kan per direct de Poort uit richting zijn Geile Waffelkutje buitenquote:Op zondag 23 april 2023 14:32 schreef pingu66 het volgende:
Die ogen van Jappie ( drank,niet geslapen,hooikoorts of stoned)
Moëquote:Op zondag 23 april 2023 14:38 schreef engine het volgende:
Ik begin Zoë een beetje moe te worden en daar moeten dan een maand naar gaan luisteren
quote:
Ja en boos/roddelen over babette die ontloopt ze maar de anderen die erbij waren niet. Rupi jef Janet en zo , ze spoort echt niet hoor. Ze neemt t alleen babette kwalijk van de biergate.quote:Op zondag 23 april 2023 14:39 schreef Silves het volgende:
Zooi gewoon iedereen rustig aanspreken..ja zooi en niet met schaaltjes gooien en verbitterd zijn omdat jij geen biertje heb gedronken, gekke trut..
En niet Zooi alleen, ook een Ice en Marcia nemen babs kwalijk dat ze plezier had..quote:Op zondag 23 april 2023 14:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en boos/roddelen over babette die ontloopt ze maar de anderen die erbij waren niet. Rupi jef Janet en zo , ze spoort echt niet hoor. Ze neemt t alleen babette kwalijk van de biergate.
Ik begrijp dat Zoe haar mening heeft gegeven. Ik zie niet in waarom ze die niet mag geven.quote:Op zondag 23 april 2023 14:07 schreef pingu66 het volgende:
Vieze kut Zoë. Nu het belachelijk vinden dat Babbel Wen en Jeff de wijn van Babbel op hebben gedronken.
Als je niet weet, waarvoor de dodenherdenking bedoeld is, dan heb je idd ergens iets vergeten te onthouden. Wel heel erg triest.quote:Op zondag 23 april 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
O dat is al weer heel anders. Dat is het nadeel als je net de streams weer aanzet dan krijg je de context niet meequote:Op zondag 23 april 2023 14:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Morrie maakte gewoon een grapje. Zie nu discussie na die opmerking over shoppen of Morrie wel iets bijdraagt.
Zoe was haar plannetje aan het uitleggen aan Babbel voor moederdag en Morrie stond ernaast
en gaf als opmerking "Moeders willen gewoon ff lekker shoppen". Gewoon als grapje.
Ze krijgt haar 300 euro niet eens op. Het is niet dat ze om geld verlegen zit.
En de een levert wat geld voor het weekbudget op en de ander levert leuke streams op qua gezeik en gedoe.
Zonder Morrie zijn de streams een stuk minder leuk#TeamMorrie
Het weer is er idd goed voorquote:Op zondag 23 april 2023 14:53 schreef Aggie46 het volgende:
Een engelse vriend van Jappie is vandaag in Nedrland.
Een vriendin van Jappie vangt die vriend op en samen kunnen ze naar de Meerkoeten weg rijden op hun motoren. Eenmaal daar aan gekomen flink wat lawaai maken met hun motoren, kicken man.
Jappie verheug zich er al op.
Jeff zei nog, kunnen ze niet maken.
Jappie: is toch heel gewoon met dit weer.
Dan gaat de sirene en moeten ze allemaal naar binnen en gaat er een rot muziekje aan binnen. (helaas)quote:Op zondag 23 april 2023 14:53 schreef Aggie46 het volgende:
Een engelse vriend van Jappie is vandaag in Nedrland.
Een vriendin van Jappie vangt die vriend op en samen kunnen ze naar de Meerkoeten weg rijden op hun motoren. Eenmaal daar aan gekomen flink wat lawaai maken met hun motoren, kicken man.
Jappie verheug zich er al op.
Jeff zei nog, kunnen ze niet maken.
Jappie: is toch heel gewoon met dit weer.
quote:
Het is er ook de weg voor om lekker met een aantal motoren te rijden c.q. lawaai te maken.quote:Op zondag 23 april 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaat de sirene en moeten ze allemaal naar binnen en gaat er een rot muziekje aan binnen. (helaas)
Kenzy heeft totaal geen recht van spreken. Als het aan Kenzy ligt, gaat ze al slapend de finish van het programma halen. Kenzy moet eens niet zo zeuren en klagen.quote:Op zondag 23 april 2023 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
Kenzz heeft last van Eunie..![]()
Tsja ze moeten wát he?
Ben benieuwd, ik ken de weg niet maar geloof je gelijk.quote:Op zondag 23 april 2023 14:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[..]
Het is er ook de weg voor om lekker met een aantal motoren te rijden c.q. lawaai te maken.
Kenzy sliep vannacht als een roosjequote:Op zondag 23 april 2023 14:57 schreef ledn81 het volgende:
Kenzi kon niet slapen door de lucht van Eunice
Het valt wel op hoeveel Jappie nog weet van zijn "Engelse Maatje in Nederland" nu na bijna 8 maandenquote:Op zondag 23 april 2023 14:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[..]
Het is er ook de weg voor om lekker met een aantal motoren te rijden c.q. lawaai te maken.
Omdat mevrouw chagerijnig is wilde geen feest maand en moet de rest zich maar aanpassen. Ga naar huis Kenzyquote:Op zondag 23 april 2023 15:00 schreef ledn81 het volgende:
Kenzy vind het een feestmaand nuZe wil geen feestmaand meer.
Ook alleen maar omdat Wendy er zit en zelf lol heeft (op kosten van Babbel) waarschijnlijk.
850,- .aar er vervolgens niets mee doet oja delen met Morriequote:Op zondag 23 april 2023 15:03 schreef Silves het volgende:
Dit is voor de alcholisten..zie haar elke keer als er bier is, als eerste een fles bier naar haar mond zetten, de hypocrieten Kenzi en Zooi...die elke keer zelf dronken zijn, kotsen, stalken..kenzi die zogenaamd niet slaapt, wat rookt maar er niet wil voor betalen, zooi die 350 euro voor makeup heeft gekregen en alles lekker zelf houdt, ipv van delen...
Toen hij het vertelde in de kas, viel mij dat ook op.Uiteindelijk werd het gesprek weggedraaid,quote:Op zondag 23 april 2023 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het valt wel op hoeveel Jappie nog weet van zijn "Engelse Maatje in Nederland" nu na bijna 8 maanden
De kalender van de races in Nederland zal lang van te voren bekend zijn gemaakt, dus al voor hij de loods inging.quote:Op zondag 23 april 2023 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het valt wel op hoeveel Jappie nog weet van zijn "Engelse Maatje in Nederland" nu na bijna 8 maanden
Als Jappies vriendjes streamen horen we ze wel vanavondquote:Op zondag 23 april 2023 15:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Toen hij het vertelde in de kas, viel mij dat ook op.Uiteindelijk werd het gesprek weggedraaid,
ja zoiets ieder 350 euro of meer..quote:Op zondag 23 april 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
850,- .aar er vervolgens niets mee doet oja delen met Morrie
hoeven ze niet voor te streamenquote:Op zondag 23 april 2023 15:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als Jappies vriendjes streamen horen we ze wel vanavond
er zijn er vele afgelastquote:Op zondag 23 april 2023 15:09 schreef Verida het volgende:
[..]
De kalender van de races in Nederland zal lang van te voren bekend zijn gemaakt, dus al voor hij de loods inging.
en dan is het ook niet zo gek dat hij dan weet dat zijn engelse maatje ook in Nederland zal zijn.
Helemaal mee eens.. ik moet altijd lachen als ze op stream is. Moraima staat gewoon heel positief en vrolijk in het leven en dat straalt ze uit..quote:Op zondag 23 april 2023 14:25 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Klopt ze brengt niet veel binnen. Al doet ze meestal toch wel uiteindelijk mee. Die trampoline, het ijs bad. En soms kan ze iets toevallig wel zoals die ballen werpen. Maar zij voegt qua entertainment en gezelligheid voor mij wel veel toe. Ik stoor me niet echt aan haar omdat ze op andere manieren wel wat brengt
valt me op dat het steeds de kamer3 slapers dit veroorzaken...quote:Op zondag 23 april 2023 15:14 schreef engine het volgende:
De gezellige sfeer als groep is de afgelopen dagen helemaal verdwenen.
Die gezellige groep heb ik nooit gezien. Ik vind niet dat er echt veel veranderd is in de groep. Er zijn soms was ups en downs. We lopen weer tegen einde maand en de eventuele eliminatie. Dan lopen de spanningen altijd op volgens mij.quote:Op zondag 23 april 2023 15:14 schreef engine het volgende:
De gezellige sfeer als groep is de afgelopen dagen helemaal verdwenen.
Ou tegen zichzelf in bescherming worden genomen gaat wat ver, dat is imo niet nodig.. laat ze maar eens lekker op haar bek gaan. Ik denk ze regelmatig zal huilen en hulp zoekt bij anderen.quote:Op zondag 23 april 2023 14:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tijd dat ze tegen zichzelf in bescherming genomen gaat worden want ze wordt steeds erger. En als ze nu ook nog manager wordt is het hek helemaal van de dam...
quote:Op zondag 23 april 2023 14:26 schreef xsaskiax het volgende:
oh ja ze hadden het over 6 mei (Rupert benoemde het, de aanslag op Pim Fortuyn) en Zoë gelijk enthousiast of het een feestje was!!!!
Gelukkig floten ze haar gelijk terug, maar joh.... dat maakt haar toch niets uit, ze bleef er over doorgaan of het iets leuks was........ Theo van Gogh???? uhhhh.... ja......nee......je zag weer vraagtekens in haar ogen....
Tja de namen van artiesten, die kent ze wel (met alle roddels die erbij horen)
#TeamMorriequote:Op zondag 23 april 2023 14:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Morrie maakte gewoon een grapje. Zie nu discussie na die opmerking over shoppen of Morrie wel iets bijdraagt.
Zoe was haar plannetje aan het uitleggen aan Babbel voor moederdag en Morrie stond ernaast
en gaf als opmerking "Moeders willen gewoon ff lekker shoppen". Gewoon als grapje.
Ze krijgt haar 300 euro niet eens op. Het is niet dat ze om geld verlegen zit.
En de een levert wat geld voor het weekbudget op en de ander levert leuke streams op qua gezeik en gedoe.
Zonder Morrie zijn de streams een stuk minder leuk#TeamMorrie
Als het een echte vriendin was geweest had ze Babette één op één aangesproken dat ze het niet leuk vond.quote:Op zondag 23 april 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Zoe haar mening heeft gegeven. Ik zie niet in waarom ze die niet mag geven.
Kenzy en dan meer bedoeld voor haarzelf omdat ze zegt dat ze niet slaapt al heeeeeel lang niet .quote:Op zondag 23 april 2023 15:16 schreef IkFok het volgende:
Jeff en Isaac vonden dat iemand naar huis moest maar wie ze ermee bedoelden is niet helemaal duidelijk
Hij had het over Jeff volgens mij.quote:Op zondag 23 april 2023 15:20 schreef Silves het volgende:
Jappie over de toespraak van zooi...ik dacht bij mezelf hoe kom ik hier weg..
Marciano hoorde tijdens de brunch ook geluiden van motoren en zei nog het een heerlijk geluid te vindenquote:Op zondag 23 april 2023 14:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[..]
Oh gelukkig, ze gaat naar huis!!!!!quote:Op zondag 23 april 2023 15:24 schreef danaqui het volgende:
Sas vraagt zich af of er een boek te koop is met " hoe om te gaan met een narsist"
Jappie" dan weet je hoe je om moet gaan met hem"
Sas " ja met Jeff maar als het goed is hoeft dat na volgende week niet meer"
Dat heeft ze ook gedaan , om daarna bij ieder ander in de loods over haar vriendin slecht te praten en dat haat ogen nu zijn open gegaan wat voor een vrouw babette nu is, dat ze dit heeft geflikt. Gelukkig niet over de anderen die erbij waren die nacht .quote:Op zondag 23 april 2023 15:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als het een echte vriendin was geweest had ze Babette één op één aangesproken dat ze het niet leuk vond.
Met zo’n vriendin heb je geen vijanden nodig
Rare uitspraak idd.. volgende week iedereen op Sjeffie nomineren dus?quote:Op zondag 23 april 2023 15:24 schreef danaqui het volgende:
Sas vraagt zich af of er een boek te koop is met " hoe om te gaan met een narsist"
Jappie" dan weet je hoe je om moet gaan met hem"
Sas " ja met Jeff maar als het goed is hoeft dat na volgende week niet meer"
Yep dat wil ze, tot nu toe heeft ze al 5 stemmen, goed he van haarquote:Op zondag 23 april 2023 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rare uitspraak idd.. volgende week iedereen op Sjeffie nomineren dus?
750 euro was het en dat was voor Zoë en Moraima. Ze hebben dat ook gedeeld met elkaar. Moraima er grootste deel voor een donkere huid en Zoë voor de blankere huid. Beiden dus 375 euro.quote:Op zondag 23 april 2023 15:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
850,- .aar er vervolgens niets mee doet oja delen met Morrie
Daarom ruiken haar scheten ook zo lekkerquote:Op zondag 23 april 2023 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
En nu hoe Eunie boodschappen doet
Geen bierrr
Geen Wijn
Groente
Fruit
Yoghurt
Kwark
Nietveelbrood
Appelstroop
Geitenkaas
Havermout
Het is maar dat we het weten.. Eunie is Extreem Gezond..
Maar neukt nog steeds niet
Top ja. maar ze zitten nog steeds in de StemDeSukkelWeg modus.. dus Dikke Moira, Domme ZooWie, Sukkel Imiequote:Op zondag 23 april 2023 15:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Yep dat wil ze, tot nu toe heeft ze al 5 stemmen, goed he van haar
ZoMiBoquote:Op zondag 23 april 2023 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
De ZuipClan weer bijelkaar boven![]()
[ afbeelding ]
Het meer een alcoholisten ruimte geworden, iedere dag zuipenquote:Op zondag 23 april 2023 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
De ZuipClan weer bijelkaar boven![]()
[ afbeelding ]
Toen Babette uit bed kwam begon Zoë gelijk erover in de slaapkamer. Kenzy en Mirthe waren daar ook bij. Toen dacht ik al dat het niet oké was om haar zo aan te spreken. Vervolgens gaat ze in de badkamer en keuken nog ff door waar iedereen bij was en gooide ook nog een schaaltje achter Babette stuk.quote:Op zondag 23 april 2023 15:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook gedaan , om daarna bij ieder ander in de loods over haar vriendin slecht te praten en dat haat ogen nu zijn open gegaan wat voor een vrouw babette nu is, dat ze dit heeft geflikt. Gelukkig niet over de anderen die erbij waren die nacht .
Mirthe roddelt heel vaak over Eunice en daarna hangt ze bij Eunice om haar nek..quote:
Zijn die nog vol of al leeg?quote:
Nog een weekje, dan is Wendy geen manager meer. Dit is toch te walgelijk voor woorden dat dit gebeurt.quote:Op zondag 23 april 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het meer een alcoholisten ruimte geworden, iedere dag zuipen
Die zijn leeg.quote:
Ik dachtop jappie en dat hij dan Jeff eruitgooit bij winstquote:Op zondag 23 april 2023 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rare uitspraak idd.. volgende week iedereen op Sjeffie nomineren dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |