SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
L2B's Mixcloud
Schítterend!quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verontschuldig me ook altijd namens heel Amsterdam voor het oeuvre van Hazes.
Dan begrijpen ze ook meteen dat ze dat niet hoeven aan te vragen...
Na 2,5 uur is het ook wel weer mooi voor nu...quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De laatste plaat voor het eten, een Bob Marley remix.
Vooraf-tracks om 18:52 uur.quote:19:00 uur: DJ11 - Lost In The Stars
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Welkom terugquote:
Wordt wel lastigquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik wil hierbij graag 20 verzoekjes aanvragen in de stijl die je nu draait.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wordt wel lastigIk kan er nog een recente dancetrack in proppen die meer airplay verdient.
Nieuwe jingle is oude jingle in iets andere toonsoort?quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Nieuwe jingle incomingGevolgd door een recente dancetrack, als "tegemoetkoming" aan L2B
Beetje gespeeld met akkoorden. Deuntje is nog steeds hetzelfdequote:Op zaterdag 22 april 2023 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nieuwe jingle is oude jingle in iets andere toonsoort?
Had zomaar een joekel van een zomerhit kunnen zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:11 schreef DJ11 het volgende:
John Summit & Hayla - Where You Are
Ruim 15 miljoen keer beluisterd op Spotify, nul aandacht in Nederland. Echt een fijne track, vind ik.
Volgens de moeder van de olifant in de porseleinkast.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Riedeltje deels geleend van track van The Prodigy.
Beter goed gestolen dan 1 waardeloze track in de hand over de dam die nog een varkentje te schillen heeft.
138quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat klinkt best! Is BPM hier zo hoog van?
[ afbeelding ]
Ja dat!quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens de moeder van de olifant in de porseleinkast.
oi alweer niets in gedachten alquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wees welkomEn dien ook gerust een verzoekje in via DM
Billy Joel - I Go To Extremes
Ja, even kijken, want ietwat gevoelig voor geluid vandaag.quote:
Hoi meneer Lucky2bastard!quote:
Ai, ja dat kun je wel eens hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, even kijken, want ietwat gevoelig voor geluid vandaag.
[..]
Na druktequote:Op zaterdag 22 april 2023 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, ja dat kun je wel eens hebben.
Nee hoorquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijg nou een zoute hond. Stuurt ie me gewoon weg?
Het is een fijne 'klaagzang' stem.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee hoorJe mag ook gewoon blijven luisteren
(temeer omdat er ook een Lucky's Law voorbijkomt en dat duurt niet zo gek lang meer)
Later maar even terugluisteren. Erg fijn liedje weerquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:33 schreef Fogel het volgende:
Zie de mention nu pas…
Ik slinger de stream aan, al is het te laat voor Metteson.
Goedenavond Fogelquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:33 schreef Fogel het volgende:
Zie de mention nu pas…
Hoiquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:33 schreef Fogel het volgende:
Zie de mention nu pas…
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:33 schreef livelink het volgende:
Ach, het mooiste liedje van Rob de Nijs wat mij betreft.
Ik moet nu aan een specifiek liedje denken...quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:37 schreef Fogel het volgende:
Vriendin werkt tegenwoordig ook goed mee. Ik zei "de DJ wil dat we gaan luisteren" en toen zette ze meteen de TV uit
Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet nu aan een specifiek liedje denken...
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:37 schreef Fogel het volgende:
Vriendin werkt tegenwoordig ook goed mee. Ik zei "de DJ wil dat we gaan luisteren" en toen zette ze meteen de TV uit
Mooi nummer van A-ha. Sorry, lucky.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien de TV is uitgezet, geen "The Sun Always Shines on TV", maar deze single van A-ha van rond de eeuwwisseling:A-ha - The Sun Never Shone That Day
Geen ideequote:Op zaterdag 22 april 2023 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! 'Fogel honger!'
Werkt dat ook?
Gezellig samen luisterenquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:37 schreef Fogel het volgende:
Heb zojuist de BBQ weer uitgezetquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! 'Fogel honger!'
Werkt dat ook?
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi nummer van A-ha. Sorry, lucky.
Ik vind dit één van hun beste nummers. Staat op het album Minor Earth | Major Sky.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:43 schreef Voxs het volgende:
prettig muziek dit wel. Easy listening op een oke manier.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dit één van hun beste minst slechte nummers. Staat op het album Minor Earth | Major Sky.
Ik denk dat ik maar 1 nummer van ze ken, of twee, iets met een wolf ook.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dit één van hun beste nummers. Staat op het album Minor Earth | Major Sky.
Is er een beetje te raden wat voor smaken ze erin verwerkt hebben?quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:45 schreef livelink het volgende:
Ik was vandaag bij mijn ouders en hun Marokkaanse vrienden hadden gisteren een hele lading zeflgemaakte koekjes gebracht in verband met het suikerfeest. Veel te veel voor mijn ouders alleen. Dus nu hebben mijn dochter en ik een lading meegekregen. Ze zijn erg lekker
Ik denk dat je er stiekem meer kent dan je je bewust bent. Take On Me, The Sun Always Shines On TV, The Living Daylights, Touchy, Stay On These Roads, Hunting High & Low....quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar 1 nummer van ze ken, of twee, iets met een wolf ook.
oeh smullen!quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:45 schreef livelink het volgende:
Ik was vandaag bij mijn ouders en hun Marokkaanse vrienden hadden gisteren een hele lading zeflgemaakte koekjes gebracht in verband met het suikerfeest. Veel te veel voor mijn ouders alleen. Dus nu hebben mijn dochter en ik een lading meegekregen. Ze zijn erg lekker
Honing kan ik eruit halen, maar verder vind ik het lastig. Een soort baklava zit er ook tussen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is er een beetje te raden wat voor smaken ze erin verwerkt hebben?
ehm van die, The sun omdat je het net draaide, The living Daylights, take on me. ooh wacht hunting komt bekend voor. Jaquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er stiekem meer kent dan je je bewust bent. Take On Me, The Sun Always Shines On TV, The Living Daylights, Touchy, Stay On These Roads, Hunting High & Low....
Inmiddels zijn we bezig met:Crowded House - Weather With You
Ik gok op kardemom en kaneel. Hoewel je kaneel er meteen uit zou halen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Honing kan ik eruit halen, maar verder vind ik het lastig. Een soort baklava zit er ook tussen.
Ik heb ze nog niet allemaal geproefd, dus wellicht komt de kaneel nogquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik gok op kardemom en kaneel. Hoewel je kaneel er meteen uit zou halen.
Halloquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:50 schreef Melting het volgende:
Goede avond.
Ik tune op het verkeerde moment in, merk ik.
Ik duik net het R&B / soul-hoekje in. Sterkte en welkomquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:50 schreef Melting het volgende:
Goede avond.
Dat is als duiken in een leeg zwembad..... moet je niet doen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik duik net het R&B / soul-hoekje in. Sterkte en welkom
Goedenavond Melting. Waarom dat?quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:50 schreef Melting het volgende:
Goede avond.
Gelukkig kun je een muzikale dwarslaesie voorkomen door een verzoekje aan te vragen via DMquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is als duiken in een leeg zwembad..... moet je niet doen.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je een muzikale dwarslaesie voorkomen door een verzoekje aan te vragen via DM
De Tedpolka van ome Henkquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je een muzikale dwarslaesie voorkomen door een verzoekje aan te vragen via DM
Er zijn grenzenquote:
Marie Haukåsen Mittet zegt ze. "cold", waarschijnlijk.quote:
Alles klinkt beter dan de inzending van Nederland dit jaar.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]Maria Haukaas Storeng - Hold On Be Strong
![]()
Voormalige Noorse Songfestival-inzending
Ze zegt nu dat ze haar zelfs live heeft gezien toen ze (Maria dus) als 12 jarige in een musical in Harstad speeldequote:Op zaterdag 22 april 2023 20:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]Maria Haukaas Storeng - Hold On Be Strong
![]()
Voormalige Noorse Songfestival-inzending
Daar is niet zo veel voor nodig. Maar in plaats van die artiesten kapot te maken, laat de kritiek zich richten op de omroep die voor de selectieprocedure verantwoordelijk is.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Alles klinkt beter dan de inzending van Nederland dit jaar.
Nee, die artiesten zijn er zelf net zo schuldig aan.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar is niet zo veel voor nodig. Maar in plaats van die artiesten kapot te maken, laat de kritiek zich richten op de omroep die voor de selectieprocedure verantwoordelijk is.
Oops... dat is mij ontgaanquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:07 schreef livelink het volgende:
Hé, dit draaide MadMaster gisteren ook. Maar kan het niet genoeg horen.
Kom een week bij me op bezoek ik ik zet het de hele week in een loop in alle kamers.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:07 schreef livelink het volgende:
Nou, ik begin ook ineens te twijfelen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oops... dat is mij ontgaan![]()
Yazoo - Situation
Ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom een week bij me op bezoek ik ik zet het de hele week in een loop in alle kamers.
Kijken of dat er wat aan doet.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom een week bij me op bezoek ik ik zet het de hele week in een loop in alle kamers.
Kijken of dat er wat aan doet.
Sorry, ik moet je teleurstellen, ik heb dat gisteren niet gedraaid…quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:07 schreef livelink het volgende:
De mixing-skills laat ik aan MadMaster over. Zeker als BPM's veel afwijken. Nu op uw favoriete radiozender:quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
MadMaster had ook lekkere remixen uitgezocht en deze is ook fraai gedaan.
Het origineel draai ik wel vaker. Deze remix heb ik ooit één keer eerder gedraaid; een paar jaar geleden.quote:
Ik heb het origineel in mijn Grenzübergang Deutschland - Niederlande playlist op Spotify opgenomen…quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het origineel draai ik wel vaker. Deze remix heb ik ooit één keer eerder gedraaid; een paar jaar geleden.
Volgens mij ben je er echt aan toequote:Op zaterdag 22 april 2023 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Nog 3 dagen en dan weer via Duitsland naar Frankrijk…
Wat is je reisdoel? Of reisdoelen?quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Nog 3 dagen en dan weer via Duitsland naar Frankrijk…
Ja, dit keer wel.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er echt aan toe
Het reisdoel is wijn in de Elzas weer, vorig jaar goed bevallen.quote:
Ja, ik was eerst nog tv aan het kijken en toen nog even buiten met wat buren bijpraten. Meteen even de nieuwe huisdieren (de wormen) geshowedquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik had New Order al doorgeschoven, maar DDM duikt toch nog opNew Order - Confusion (UK 7-inch promo edit)
Symph is naar het handbal, toch?quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, ik was eerst nog tv aan het kijken en toen nog even buiten met wat buren bijpraten. Meteen even de nieuwe huisdieren (de wormen) geshowed
quote:In Neil's words it's "an extremely dark song" based on the 1906 novel The Confusions of Young Törless by the Austrian author Robert Musil (and the 1966 German film based on it, Young Törless), about how boys bully each other in an Austro-Hungarian military school around the turn of the last century.
Begrijpelijk, maar toch ook wel jammer hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Symph is naar het handbal, toch?
Ik heb besloten om dit jaar geen seizoenkaart voor het honkbal aan te schaffen.
Ondanks dat er nog maar 3 spelers van het vorig seizoen gebleven zijn wegens vertrek van de sponsor, hebben ze de prijzen bijna 20% omhoog gegooid.
Het geld interesseert me niet, maar de prijs/kwaliteit ratio klopt niet.
Dus dit seizoen geen thuiswedstrijden honkbal meer voor mij…
Ben erg blij met de sound. Het is niet meer dan een veredelde demo, maar het klinkt zo veel beter dan de brij die het album Hotspot was.quote:
Ik ga vast nog wel naar uitwedstrijden in Haarlem, Bussum, Amersfoort, Heemskerk en Utrecht.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar toch ook wel jammer hoor.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen nog wat Peruanen onder aanvoering van Berdien Stenberg…
Bijnaquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen nog wat Peruanen onder aanvoering van Berdien Stenberg…
Jij bedankt voor de show, DJ11!quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren. Veel plezier zo bij Melting
Nee, die fluitisten zaten bij The Beatles…quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bijnavocoders onder aanvoering van Fransen:
AIR - Remember (David Whitaker version)
Ah zo, sorryquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die fluitisten zaten bij The Beatles…
En heeft de gewenste ploeg gewonnen?quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Nog net twee nummers meegekregen.
Net een zeer vermakelijke handbalwedstrijd bezocht.
Gelukkig wel, en daarmee veilig gespeeld.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
En heeft de gewenste ploeg gewonnen?
Kijk, de allereerste smileyquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
5 weken
12 piekpositie
1973
Dat wist ik niet. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo heten ze, kan ik ook niks aan doen.
Ruud en Trudy Schaap
Ik vond het best een grappig nummerquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk, beginnen met een totaal onbekend nummer
Tongen/tongnr.quote:
Never mind, die heb ik afgelopen dinsdag dan weer wel gedraaid…quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:11 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 realiseert zich net dat hij een nummer vergeten is te draaien
Vanwege de promotie van PEC Zwolle () ging ik The Boys Are Back In Town van Thin Lizzy draaien.
The Boys Are PEC in Town[ afbeelding ]
Niet eens Zwolle zonder dolle?quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:11 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 realiseert zich net dat hij een nummer vergeten is te draaien
Vanwege de promotie van PEC Zwolle () ging ik The Boys Are Back In Town van Thin Lizzy draaien.
The Boys Are PEC in Town[ afbeelding ]
Op zich wel knap.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik wel, maar geen idee wie of wat
Vooruitziende blikquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, die heb ik afgelopen dinsdag dan weer wel gedraaid…
Had ook gekund ja. Nou ja, ben ik elk geval blij dat PEC al na één seizoen weer promoveert. Is sinds 1985-86 niet meer gebeurd.quote:
Nee, terugblik.quote:
Ach ja, natuurlijk. Ben er niet helemaal bij met m'n hoofdquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, terugblik.
Het stond exact 50 jaar geleden in de Top 40, tijdens de demo week van Veronica…
quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De Nederlandse versie weet ik wel, de Duitse niet
quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Nu wel de goede versie, dank!
Everlasting Love -The Love Affair
Je hebt de uitzending van MadMaster niet gehoord, dacht ik.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Incognito feat. Jocelyn Brown - Always There
Klopt. Ik was dinsdag niet thuis.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt de uitzending van MadMaster niet gehoord, dacht ik.
Dit vond ik een stom nummer.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:36 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
7 weken
17 piekpositie
1967
Fijne avond Lucky.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank je, Melting. Ik ben er vandoor. Fijne avond mensen!
Ui ze!quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Dit zat in ook in de de radioshow van just me…
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik me helemaal voorstellen.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:07 schreef just me het volgende:
We zijn verhuisd naar Delft waar o.a. e bekende band Tee Set vandaar kwam. Peter Tetteroo is hier thuis geweest als...
quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:50 schreef MadMaster het volgende:
2 Brothers On The 4th Floor - Come Take My Hand
Gaat het een beetje daar?quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:02 schreef DJ11 het volgende:
*aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh*
Whut?quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:02 schreef DJ11 het volgende:
*aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh*
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:04 schreef Fogel het volgende:
Vriendin ziet hier lalalalalalalaong te zingen op de bank
Dat had ik bij die van Soulsister.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:04 schreef Fogel het volgende:
Vriendin ziet hier lalalalalalalaong te zingen op de bank
quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Put A Little Love On Me van…?
Dubieuze titel.
Forum Opties | |