SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
L2B's Mixcloud
Schítterend!quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verontschuldig me ook altijd namens heel Amsterdam voor het oeuvre van Hazes.
Dan begrijpen ze ook meteen dat ze dat niet hoeven aan te vragen...
Na 2,5 uur is het ook wel weer mooi voor nu...quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De laatste plaat voor het eten, een Bob Marley remix.
Vooraf-tracks om 18:52 uur.quote:19:00 uur: DJ11 - Lost In The Stars
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Welkom terugquote:
Wordt wel lastigquote:Op zaterdag 22 april 2023 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik wil hierbij graag 20 verzoekjes aanvragen in de stijl die je nu draait.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wordt wel lastigIk kan er nog een recente dancetrack in proppen die meer airplay verdient.
Nieuwe jingle is oude jingle in iets andere toonsoort?quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Nieuwe jingle incomingGevolgd door een recente dancetrack, als "tegemoetkoming" aan L2B
Beetje gespeeld met akkoorden. Deuntje is nog steeds hetzelfdequote:Op zaterdag 22 april 2023 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nieuwe jingle is oude jingle in iets andere toonsoort?
Had zomaar een joekel van een zomerhit kunnen zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:11 schreef DJ11 het volgende:
John Summit & Hayla - Where You Are
Ruim 15 miljoen keer beluisterd op Spotify, nul aandacht in Nederland. Echt een fijne track, vind ik.
Volgens de moeder van de olifant in de porseleinkast.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Riedeltje deels geleend van track van The Prodigy.
Beter goed gestolen dan 1 waardeloze track in de hand over de dam die nog een varkentje te schillen heeft.
138quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat klinkt best! Is BPM hier zo hoog van?
[ afbeelding ]
Ja dat!quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens de moeder van de olifant in de porseleinkast.
oi alweer niets in gedachten alquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wees welkomEn dien ook gerust een verzoekje in via DM
Billy Joel - I Go To Extremes
Ja, even kijken, want ietwat gevoelig voor geluid vandaag.quote:
Hoi meneer Lucky2bastard!quote:
Ai, ja dat kun je wel eens hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, even kijken, want ietwat gevoelig voor geluid vandaag.
[..]
Na druktequote:Op zaterdag 22 april 2023 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, ja dat kun je wel eens hebben.
Nee hoorquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijg nou een zoute hond. Stuurt ie me gewoon weg?
Het is een fijne 'klaagzang' stem.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee hoorJe mag ook gewoon blijven luisteren
(temeer omdat er ook een Lucky's Law voorbijkomt en dat duurt niet zo gek lang meer)
Later maar even terugluisteren. Erg fijn liedje weerquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:33 schreef Fogel het volgende:
Zie de mention nu pas…
Ik slinger de stream aan, al is het te laat voor Metteson.
Goedenavond Fogelquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:33 schreef Fogel het volgende:
Zie de mention nu pas…
Hoiquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:33 schreef Fogel het volgende:
Zie de mention nu pas…
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:33 schreef livelink het volgende:
Ach, het mooiste liedje van Rob de Nijs wat mij betreft.
Ik moet nu aan een specifiek liedje denken...quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:37 schreef Fogel het volgende:
Vriendin werkt tegenwoordig ook goed mee. Ik zei "de DJ wil dat we gaan luisteren" en toen zette ze meteen de TV uit
Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet nu aan een specifiek liedje denken...
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:37 schreef Fogel het volgende:
Vriendin werkt tegenwoordig ook goed mee. Ik zei "de DJ wil dat we gaan luisteren" en toen zette ze meteen de TV uit
Mooi nummer van A-ha. Sorry, lucky.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien de TV is uitgezet, geen "The Sun Always Shines on TV", maar deze single van A-ha van rond de eeuwwisseling:A-ha - The Sun Never Shone That Day
Geen ideequote:Op zaterdag 22 april 2023 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! 'Fogel honger!'
Werkt dat ook?
Gezellig samen luisterenquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:37 schreef Fogel het volgende:
Heb zojuist de BBQ weer uitgezetquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! 'Fogel honger!'
Werkt dat ook?
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi nummer van A-ha. Sorry, lucky.
Ik vind dit één van hun beste nummers. Staat op het album Minor Earth | Major Sky.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:43 schreef Voxs het volgende:
prettig muziek dit wel. Easy listening op een oke manier.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dit één van hun beste minst slechte nummers. Staat op het album Minor Earth | Major Sky.
Ik denk dat ik maar 1 nummer van ze ken, of twee, iets met een wolf ook.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dit één van hun beste nummers. Staat op het album Minor Earth | Major Sky.
Is er een beetje te raden wat voor smaken ze erin verwerkt hebben?quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:45 schreef livelink het volgende:
Ik was vandaag bij mijn ouders en hun Marokkaanse vrienden hadden gisteren een hele lading zeflgemaakte koekjes gebracht in verband met het suikerfeest. Veel te veel voor mijn ouders alleen. Dus nu hebben mijn dochter en ik een lading meegekregen. Ze zijn erg lekker
Ik denk dat je er stiekem meer kent dan je je bewust bent. Take On Me, The Sun Always Shines On TV, The Living Daylights, Touchy, Stay On These Roads, Hunting High & Low....quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar 1 nummer van ze ken, of twee, iets met een wolf ook.
oeh smullen!quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:45 schreef livelink het volgende:
Ik was vandaag bij mijn ouders en hun Marokkaanse vrienden hadden gisteren een hele lading zeflgemaakte koekjes gebracht in verband met het suikerfeest. Veel te veel voor mijn ouders alleen. Dus nu hebben mijn dochter en ik een lading meegekregen. Ze zijn erg lekker
Honing kan ik eruit halen, maar verder vind ik het lastig. Een soort baklava zit er ook tussen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is er een beetje te raden wat voor smaken ze erin verwerkt hebben?
ehm van die, The sun omdat je het net draaide, The living Daylights, take on me. ooh wacht hunting komt bekend voor. Jaquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er stiekem meer kent dan je je bewust bent. Take On Me, The Sun Always Shines On TV, The Living Daylights, Touchy, Stay On These Roads, Hunting High & Low....
Inmiddels zijn we bezig met:Crowded House - Weather With You
Ik gok op kardemom en kaneel. Hoewel je kaneel er meteen uit zou halen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Honing kan ik eruit halen, maar verder vind ik het lastig. Een soort baklava zit er ook tussen.
Ik heb ze nog niet allemaal geproefd, dus wellicht komt de kaneel nogquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik gok op kardemom en kaneel. Hoewel je kaneel er meteen uit zou halen.
Halloquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:50 schreef Melting het volgende:
Goede avond.
Ik tune op het verkeerde moment in, merk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |