Het vast erg vreemd, maar wellicht voelt ze nu ook een gevoel van opluchting.quote:Op maandag 24 april 2023 18:55 schreef roos94 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe zij het ervaart om vast te zitten, ze heeft veel mensen die cel in en uit geholpen. Moet vast erg vreemd zijn.
Daar mag ik geen uitspraak over doen van mijn advocaat, mevrouw Inez W.quote:
¤400,- per uurquote:Op maandag 24 april 2023 20:19 schreef roos94 het volgende:
Als je haar als advocaat wilde moet je zeker dikke portemonnee hebben?
Wanneer is die voor corrupte veroordeeld?quote:
Vind het wel meevallen, in vergelijking met andere partijenquote:
Niet voor jan modaalquote:Op maandag 24 april 2023 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, in vergelijking met andere partijen
Jan Modaal is geen topadvocaat, en heeft ook geen topadvocaat nodigquote:
Of juist een volledig lege portemonnee. Taghi betaalde haar helemaal niets, want die heeft geen geld.quote:Op maandag 24 april 2023 20:19 schreef roos94 het volgende:
Zit je hier nu gewoon mensen valselijk te beschuldigen?quote:Op maandag 24 april 2023 19:09 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Roethof zal vast vooraan staan
Bron? Anders graag je insinuaties voor je houden. Bvd.quote:Op maandag 24 april 2023 19:09 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Roethof zal vast vooraan staan
Hoeveel zou hij echt hebben buiten het zicht van de Nederlandse overheid en justitie? Miljoenen, tientallen miljoenen of meer?quote:Op maandag 24 april 2023 21:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Of juist een volledig lege portemonnee. Taghi betaalde haar helemaal niets, want die heeft geen geld.
Ik heb er geen commentaar opquote:Op maandag 24 april 2023 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, in vergelijking met andere partijen
Schattingen lopen van een paar 100 miljoen tot 1 miljard.quote:Op maandag 24 april 2023 21:10 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Hoeveel zou hij echt hebben buiten het zicht van de Nederlandse overheid en justitie? Miljoenen, tientallen miljoenen of meer?
Nee, hoeft niet. Ze zal ook ook wel betalingen per internetbankieren accepteren.quote:Op maandag 24 april 2023 20:19 schreef roos94 het volgende:
Wat is de reden eigenlijk dat zij Taghi alsnog heeft geaccepteerd? Interesse / kick om toch de grootste crimineel te verdedigen?quote:Op maandag 24 april 2023 21:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Of juist een volledig lege portemonnee. Taghi betaalde haar helemaal niets, want die heeft geen geld.
Sowieso de kick. Dat zegt ze rationeel misschien niet, maar een mens is ook beinvloedbaar door gevoelens, verleidens, etc.quote:Op maandag 24 april 2023 22:00 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Wat is de reden eigenlijk dat zij Taghi alsnog heeft geaccepteerd? Interesse / kick om toch de grootste crimineel te verdedigen?
Ik zou mij er aan alle kanten proberen onderuit te draaien als ik deze bijzonder gewetenloze en kwaadaardige crimineel zou moeten verdedigen als strafrechtadvocaat. Nog meer om de veiligheid van mijn omgeving dan om mijn eigen veiligheid. Wat heeft dit weerzinwekkende figuur al voor veel onschuldige en waardevolle levens, in tegenstelling tot hemzelf, verwoest.quote:Op maandag 24 april 2023 22:39 schreef Faraday01 het volgende:
Volgens Spong is het zo dat als niemand Taghi wil verdedigen de deken van de orde van advocaten iemand aan moet wijzen. Je zult dat moeten doen waarmee je weet dat je iemand in potentie de ellende in stort
quote:Op maandag 24 april 2023 22:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik zou mij er aan alle kanten proberen onderuit te draaien als ik deze bijzonder gewetenloze en kwaadaardige crimineel zou moeten verdedigen als strafrechtadvocaat. Nog meer om de veiligheid van mijn omgeving dan om mijn eigen veiligheid. Wat heeft dit weerzinwekkende figuur al voor veel onschuldige en waardevolle levens, in tegenstelling tot hemzelf, verwoest.
Waarom? Zou je bang zijn dat Taghi je om laat leggen, terwijl je je als advocaat juist inzet voor zijn belangen?quote:Op maandag 24 april 2023 22:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik zou mij er aan alle kanten proberen onderuit te draaien als ik deze bijzonder gewetenloze en kwaadaardige crimineel zou moeten verdedigen als strafrechtadvocaat. Nog meer om de veiligheid van mijn omgeving dan om mijn eigen veiligheid. Wat heeft dit weerzinwekkende figuur al voor veel onschuldige en waardevolle levens, in tegenstelling tot hemzelf, verwoest.
Deze vraag kan je beter stellen aan Weski 'ben ik bang'.quote:Op maandag 24 april 2023 22:48 schreef Inbox het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Zou je bang zijn dat Taghi je om laat leggen, terwijl je je als advocaat juist inzet voor zijn belangen?
Ik zou per direct met pensioen gaan geloof ikquote:Op maandag 24 april 2023 22:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Omdat hij je illegale dingen wil laten doen, omdat je teveel weet, omdat hij het niet eens is met de strategie/de resultaten vallen tegen...quote:Op maandag 24 april 2023 22:48 schreef Inbox het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Zou je bang zijn dat Taghi je om laat leggen, terwijl je je als advocaat juist inzet voor zijn belangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |