"
" 

Mariaaaaquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:17 schreef SQ het volgende:
Vandaag kwam een vriendje van onze zesjarige zoon de wc binnen... "WOOWWW mooi zeg"
... het is echt nog een kaal hok zonder plafond met alleen een pleepot en allemaal dozen van spullen die we nog niet kunnen monteren

Ben benieuwd hoe hij zich voelt als Maria hem aankijkt tijdens t plassen
[ afbeelding ]
Jaja, de kogel is door de kerk
 Prachtige keus
 Prachtige keus 

Je ziet de tegels nota bene op de fotoquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:59 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind die middelste naast de gele tegels wel heftig. Of haal ik nu de twee wc's door elkaar?

dus die wordt t waarschijnlijk niet.
 dus die wordt t waarschijnlijk niet.  

Te veilig jonguhquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:07 schreef SQ het volgende:
Nummer twee trekt me in de ruimte nou net het minstdus die wordt t waarschijnlijk niet.
Ik neig nu naar de onderste als ik zoiets in goede verf kan laten mengen.
Maar eerst maar eens een stukje eiken beitsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like

.
 . .
 .

Dat heb ik echt even compleet en totaal gemist :-D Dat krijg je als je fokt tussen het koken door.quote:

quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Te veilig jonguhVind het wel mooi dat je me op een toilet met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roestkleurige hexagon wandtegels
Levensgroot Rembrandt behang
Hoogglans marmer vloertegels
Goud craquelé waskom
Zwartbruine muren en plafond
Toch nog van te veilige keuzes weet te betichten disclaimer
disclaimer

Oh, Maria is fraai!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:47 schreef SQ het volgende:
Ben vandaag als een ekte Frans Uyterlinde met kleurtesters bezig geweest:
[ afbeelding ]
Maria is binnen!
[ afbeelding ]
En blei staat buiten onze oude eiken eettafel in stukken te zagen om als wasmeubel te dienen

Oh, ik had de gouden waskom even gemist..... dan zouden gouden muren wel een beetje too much zijn ben ik bang. Of juist nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:44 schreef SQ het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat je me op een toilet met:
Roestkleurige hexagon wandtegels
Levensgroot Rembrandt behang
Hoogglans marmer vloertegels
Goud craquelé waskom
Zwartbruine muren en plafond
Toch nog van te veilige keuzes weet te betichten

Bij mijn weten heb ik er niet op geknoeidquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:06 schreef bleiblei het volgende:
Dit worden dus de planken waar o.a. de waskom op komt:
[ afbeelding ]
Ik heb er zelfs nog paarse glitter nagellak van afgeschaafd.
Ben benieuwd of de schuldige daarvan nog meeleest in dit topic.

+1quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mijn weten heb ik er niet op geknoeid

De mosterdkleur!!quote:Op zondag 14 mei 2023 14:11 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt wel een tof palet zo.
Ik denk dat 3 lagen beits too much is, bij 2 lagen behoudt de kleur wat meer dimensies.

wel interessant hoe dat gaat met kleur op foto's
 wel interessant hoe dat gaat met kleur op foto's 

Tof, waar heb je dit fotobehang gekocht?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:47 schreef SQ het volgende:
Ben vandaag als een ekte Frans Uyterlinde met kleurtesters bezig geweest:
[ afbeelding ]
Maria is binnen!
[ afbeelding ]
En blei staat buiten onze oude eiken eettafel in stukken te zagen om als wasmeubel te dienen

Werkaandemuur.nlquote:Op zondag 14 mei 2023 15:24 schreef Icegiant het volgende:
[..]
Tof, waar heb je dit fotobehang gekocht?

Oh... ik zie dat ze daar ook mijn droomschilderij voor hier aan de muur hebbenquote:

Op de foto vind ik de 3 lagen beits mooier. Maar dat hangt er ook van af welke kleur verf je kiest denk ik.quote:Op zondag 14 mei 2023 14:11 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt wel een tof palet zo.
Ik denk dat 3 lagen beits too much is, bij 2 lagen behoudt de kleur wat meer dimensies.

Met je voeten op de grondquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:09 schreef SQ het volgende:
Goed hoor! Ze zijn succesvol verlaagd en hopelijk volgende week het behang er op, dan zullen we eens wat resultaatfoto's gaan plaatsen

het is wel echt heel tof zo.

Nahhh, supergaaf! En wederom gedurfde keuzes, superleuk om het allemaal zo donker te maken. Designkeuzes zijn consequent toegepast en het levert een bijzonder sfeervol toilet op. Ik denk dat weinig mensen dat zouden durven.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:33 schreef SQ het volgende:
Zo dan, waar waren we gebleven. In de aftermath van de te hoge plee konden we gelukkig nog wel zelf wat dingen doen.
We begonnen met het frame voor de bladen:
[ afbeelding ]
Even passen...
[ afbeelding ]
Het past!
Door met het plafond dan maar. Blei wilde een neerklapbaar plafond zodat je nog makkelijk bij alle leidingen kon. Dat had wel wat voeten in de aarde. Het scharniert aan 1 zijde en klikt vast met magneten, die we nog moesten vervangen omdat het eerste setje niet sterk genoeg was.
[ afbeelding ]
Toen nog wat verf her en der...
[ afbeelding ]
Spiegeltje ophangen, waskom monteren en plafond dichtklappen!
[ afbeelding ]
En toen moesten we dus een tijdje wachten tot de wc verlaagd werd. Dat hebben ze tijdens onze vakantie gedaan en ik moet toegeven, je ziet er helemaal niets van!
Dus toen kon vandaag het behang er op en dit is de tussenstand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat niemand deze plee heeft
Dingen die nu nog moeten: plinten, architraven en de pleeborstel ophangen
Boven ben ik nog bezig met verven, dus die update komt later deze week!

Perfectionistquote:Op maandag 14 augustus 2023 07:38 schreef SQ het volgende:
We gaan nog wel iets doen aan de lichtrand van de spiegel want die schijnt nu eigenlijk te ver door naar de zijkanten. Ik vind het mooier als het alleen achter de spiegel is verlicht.
En ik denk dat er nog een spotje op het gezicht van Maria moet
 maar dat zou het inderdaad nog beter maken.
 maar dat zou het inderdaad nog beter maken.

Die lichtrand stoorde mij ook al een beetje.quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:38 schreef SQ het volgende:
We gaan nog wel iets doen aan de lichtrand van de spiegel want die schijnt nu eigenlijk te ver door naar de zijkanten. Ik vind het mooier als het alleen achter de spiegel is verlicht.
En ik denk dat er nog een spotje op het gezicht van Maria moet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |