Quod licet Ioviquote:Op zondag 23 april 2023 20:21 schreef Tele6 het volgende:
Daarnaast heeft ze dus wél van het cadeautjes-budget 5 mensen incl zichzelf sokken gegeven zag ik net in de geld-spreadsheet van onze commissie, dus nu snap ik het écht niet meer.
quote:Op zondag 23 april 2023 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ɟɐɐɥʞᴉsǝɹꓒ ɯǝɥuɹⱯSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Later.quote:Op zondag 23 april 2023 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de slaaptheetjes zijn bijna weer op. Welterusten allemaal en tot morgen maar weerOp naar een lekker kort werkweekje
Volgens mij hebben we een Belgische programmeerder over de vloer, om een machine te testen. Aantal collega's zijn wel vrij, dus denk dat het wel druk is het dingetjes die opgelost of uitgezocht moeten worden.quote:Op zondag 23 april 2023 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee vrijdag zo'n vacuumdagje niks. Typisch dagje om geen vrije dag aan op te offeren maar effectief wel uiterst weinig uit te voeren
"OK, doei"quote:Op zondag 23 april 2023 22:24 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft blauwtje gelopen
Degene van de lunchdate van gisteren appt nu dat hij niet nog een date wil. Heel vriendelijk appje en ik baal niet enorm want ik was er zelf ook al niet zo zeker over of ik hem aantrekkelijk vond.
Maar wat app je terug op zoiets
Woorden.
Ingewikkeld.
Haha en ik me maar druk maken over wat ik moet appen aan iemand die ik nooit meer ga zienquote:
“Dank voor je uitgebreide uitleg, ik hou het iets korter: Take care!”quote:Op zondag 23 april 2023 22:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha en ik me maar druk maken over wat ik moet appen aan iemand die ik nooit meer ga zien
Maar toch, wat gij niet wilt dat u enz enz, ik zou ook wel een vriendelijk appje terug willen zeker na zo'n epistel. (Al is het een Amerikaan en waarschijnlijk cultureel scheutig met de sorry's en überhaupt met woorden)
Daar zijn gifjes voor uitgevondenquote:Op zondag 23 april 2023 22:24 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft blauwtje gelopen
Degene van de lunchdate van gisteren appt nu dat hij niet nog een date wil. Heel vriendelijk appje en ik baal niet enorm want ik was er zelf ook al niet zo zeker over of ik hem aantrekkelijk vond.
Maar wat app je terug op zoiets
Woorden.
Ingewikkeld.
Veel ahhhs en ooohhs vermoed ik. En het is vakantie.quote:Op zondag 23 april 2023 22:16 schreef Blues het volgende:
Wat een voorstelling hebben we vanavond gezien![]()
Veel kinderen in de zaal, die reacties![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |