Ziedend komt van koken. Vet met loog tot zeep koken = zeepzieden.quote:Op zondag 23 april 2023 18:41 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ziedend komt dus van zeepzieden hè, dus het is een schuimende toestand.
I'm a train, I'm a trainquote:Op zondag 23 april 2023 18:42 schreef Barreltje het volgende:
Ik deed 500000 stappen in het lego huis.. nichtje was helemaal blij want ook duplo en ze kreeg maar eens haar verlaatte verjaardagskadootje.. een interactieve treinbaan![]()
Vaders is er ook fan van![]()
Ik heb 39 dus dat wordt wat krap ja haha. Je had ze zo mogen hebben andersquote:Op zondag 23 april 2023 18:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
die had ik bijna over het hoofd gezien tussen alle andere woorden
Ik heb maat 42 dus ik vrees dat ik je All Stars niet kan overnemen.
Ik kan wel uit ervaring zeggen dat je er ca ¤20 per paar voor kan krijgen op Vinted als ze er niet mega afgetrapt uitzien
quote:Op zondag 23 april 2023 19:02 schreef z80 het volgende:
[..]
I'm a train, I'm a train
I'm a chook-a train, yeah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Stimmt, maar de uitdrukking van dat iemand 'ziedend' is komt niet van 'koken' maar van zeepzieden (het kookproces dat zeep levert).quote:Op zondag 23 april 2023 19:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Ziedend komt van koken. Vet met loog tot zeep koken = zeepzieden.
quote:Op zondag 23 april 2023 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Straks effe zwaaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee, jij! Of ben ik een van je snackreisjes vergeten?quote:
Wat een mooi weetje.quote:Op zondag 23 april 2023 18:41 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ziedend komt dus van zeepzieden hè, dus het is een schuimende toestand.
Je bent in vorm vandaagquote:Op zondag 23 april 2023 19:02 schreef z80 het volgende:
[..]
I'm a train, I'm a train
I'm a chook-a train, yeah.
Wat je kookt mag je zelf weten. Zeep, pekel, suiker. Het is allemaal zieden. Vandaar ook het spreekwoord ziedend zijn. Kokend zijn dus.quote:Op zondag 23 april 2023 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Stimmt, maar de uitdrukking van dat iemand 'ziedend' is komt niet van 'koken' maar van zeepzieden (het kookproces dat zeep levert).
Ik ga nergens heen vandaag hoor? Of ben ik één van mijn snackreisjes vergeten?quote:Op zondag 23 april 2023 19:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, jij! Of ben ik een van je snackreisjes vergeten?
Duh, natuurlijk zijn we dat!quote:Op zondag 23 april 2023 13:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik wist niet of jullie interesse hadden in verdere date-verslagen en het was niet 's werelds meest interessante date.
We hadden bij de rivier afgesproken, mooi om te wandelen maar wel in de bewoonde wereld want ik ben wel zo verstandig. Bleek dat hij er eigenlijk nooit kwam dus ik mocht de weg wijzen voor de wandelroute![]()
Hij deed me qua uiterlijk en kledingstijl een beetje denken aan een van mijn vrienden met wie ik vrijwilligerswerk doe, met wie ik tijdens vrijwilligerswerk eigenlijk altijd mot heb, dus dat was niet per se positief. Maar hij lijkt qua persoonlijkheid gelukkig totaal anders. (Die jongen van vrijwilligerswerk is een enorme pietlut en daar word ik ongeduldig van)
We hebben een beetje gekletst over wat voor werk we doen, waar we vandaan komen, vakanties, sport. Het viel me op dat hij niet uit zichzelf superveel informatie geeft, je moet wel doorvragen. Als je mij de kans geeft dan ratel ik er van alles uit, dus ik moest een beetje uitkijken dat ik niet het hele gesprek overnamdat was wel jammer, ik heb liever iemand die ook een beetje een kletskous is. Maar misschien komt hij nog los.
Al met al leuk, maar weer eentje waarvan ik denk, ik kijk het nog een tijdje aan maar ben er niet zeker van of het echt wat wordt.
Niet alweerquote:Op zondag 23 april 2023 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Klunzig misverstand nummer 2 in 3...2...1....![]()
Wat bedoelde je dan? Want ik mis het ffquote:
Jij post linkje van station Maastricht die in de beschrijving meer live leek dan hij -naar nu blijkt- is.quote:Op zondag 23 april 2023 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan? Want ik mis het ff
Nee joh!!quote:Op zondag 23 april 2023 20:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij post linkje van station Maastricht die in de beschrijving meer live leek dan hij -naar nu blijkt- is.
Jij zit nu helemaal niet in Maastricht he?
Hihi, ach jaquote:Op zondag 23 april 2023 19:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk zijn we dat!
Ook wel leuk om te weten: ik kreeg vorige week dus een appje van een van mijn dates van het afgelopen om te vragen hoe het was. Waarop alle kerels in mijn omgeving iets zeiden over "hangende pootjes" en ik zei "wat leuk dat ie vraagt hoe het gaat. Verder ben ik niet naief hoor
Klikken is werkquote:Op zondag 23 april 2023 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh!!Je hebt niet eens geklikt
![]()
Ging eigenlijk om dat muziekje wat erachter zit. Maar goed. Jeetje.
Beeeeetje vaag wel, jaquote:Op zondag 23 april 2023 20:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hihi, ach ja
Zo was er bij vorige vergadering van vrijwilligerswerk gezegd "we kopen gewoon voor iedereen sokken!" omdat we nog budget hadden om de vrijwilliger van de maand een cadeautje te geven en we liepen maaaaanden achter. Dus ik had dat letterlijk genotuleerd en ging vanavond klaarzitten om voor iedereen sokken te kopen. Had een paar weken geleden al een poll gedaan om iedereens maten te krijgen, ging soepel.
Krijg ik 2 seconden later een bericht van de voorzitter (die ook bij de "iedereen sokken!" vergadering was) dat dat hele "iedereen sokken" idee destijds een grap was en de poll ook, en waarom ik dat niet begrepen had en of ik![]()
Je moet ook geen grapjes maken over sokken![]()
Daarnaast heeft ze dus wél van het cadeautjes-budget 5 mensen incl zichzelf sokken gegeven zag ik net in de geld-spreadsheet van onze commissie, dus nu snap ik het écht niet meer.
Jezus. Weirdquote:Op zondag 23 april 2023 20:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hihi, ach ja
Zo was er bij vorige vergadering van vrijwilligerswerk gezegd "we kopen gewoon voor iedereen sokken!" omdat we nog budget hadden om de vrijwilliger van de maand een cadeautje te geven en we liepen maaaaanden achter. Dus ik had dat letterlijk genotuleerd en ging vanavond klaarzitten om voor iedereen sokken te kopen. Had een paar weken geleden al een poll gedaan om iedereens maten te krijgen, ging soepel.
Krijg ik 2 seconden later een bericht van de voorzitter (die ook bij de "iedereen sokken!" vergadering was) dat dat hele "iedereen sokken" idee destijds een grap was en de poll ook, en waarom ik dat niet begrepen had en of ik![]()
Je moet ook geen grapjes maken over sokken![]()
Daarnaast heeft ze dus wél van het cadeautjes-budget 5 mensen incl zichzelf sokken gegeven zag ik net in de geld-spreadsheet van onze commissie, dus nu snap ik het écht niet meer.
Je kunt me van veel gebreken beschuldigen en gelijk hebben, maar lam ben ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |