abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 april 2023 @ 22:42:55 #271
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208880462
Dat je dus 2 dagen in de garage hebt opgeruimd en geklust en getimmerd.. En het voor het gevoel.... nauwelijks anders is.

Naja. Binnenkort is alles vrijgemaakt zodat er een garagedeurenbedrijf kan komen meten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 23 april 2023 @ 22:47:14 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208880502
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 22:24 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft blauwtje gelopen

Degene van de lunchdate van gisteren appt nu dat hij niet nog een date wil. Heel vriendelijk appje en ik baal niet enorm want ik was er zelf ook al niet zo zeker over of ik hem aantrekkelijk vond.
Maar wat app je terug op zoiets :')
Woorden.
Ingewikkeld. :')
Daar zijn gifjes voor uitgevonden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208880513
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 22:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Daar zijn gifjes voor uitgevonden
pi_208880514
Gemiste kans :'(
pi_208880536
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 22:16 schreef Blues het volgende:
Wat een voorstelling hebben we vanavond gezien _O_
Veel kinderen in de zaal, die reacties :D O+
Veel ahhhs en ooohhs vermoed ik. En het is vakantie.
De trailer zag er indrukwekkend uit. Deed mij ook denken aan Wereldbänd annex Slapstick.
pi_208880633
Avond :W

Ik zit te wachten tot de appeltaarten klaar zijn, gelukkig zette ik ze er paar 22:10 uur in en gaat morgenvroeg weer de wekker :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208880643
Altijd in voor date verslagen trouwens. 8-)
pi_208880673
Ach @Candaasje wat sneu. Je wil m zo graag altijd houden en dan kan dat niet -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_208880818
Ach @Candaasje @ Cas moeilijke dingen :*
pi_208880823
quote:
7s.gif Op zondag 23 april 2023 23:05 schreef Candaasje het volgende:

Ik zit te wachten tot de appeltaarten klaar zijn, gelukkig zette ik ze er paar 22:10 uur in en gaat morgenvroeg weer de wekker :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och Cas -O- Het was ook wel een kwakkelkont de afgelopen tijd, maar je hoopt toch dat je ergens kan helpen/dingen oplossen. Enorme :*

quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 22:16 schreef Blues het volgende:
Wat een voorstelling hebben we vanavond gezien _O_
Veel kinderen in de zaal, die reacties :D O+
Waar zijn jullie geweest, Blues? Of moet ik teruglezen (heb het de afgelopen tijd wat druk en scroll soms snel door)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208880865
Bleh, zoveel buikpijn dat ik niet weet hoe ik moet liggen. Ik heb het maximale aantal paracetamol al op. Morgen het ziekenhuis maar even bellen om te vragen of ik ook andere pijnstillers mag.
pi_208880870
quote:

SPOILER
Ohnee! Wat rot. Knuffel voor jou en Cas. O+
pi_208880884
En die emoji van het hartje kijkt te vrolijk. Maar ik ken de shortcuts van de andere emoji’s na zoveel jaar FOK! nog altijd niet
pi_208880913
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 23:52 schreef Myraela het volgende:
Bleh, zoveel buikpijn dat ik niet weet hoe ik moet liggen. Ik heb het maximale aantal paracetamol al op. Morgen het ziekenhuis maar even bellen om te vragen of ik ook andere pijnstillers mag.
Wat ellendig voor je. Was dit ook aangegeven dat dit zo pijnlijk zou zijn?
We have far more in common than that which devides us..
pi_208880952
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 00:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat ellendig voor je. Was dit ook aangegeven dat dit zo pijnlijk zou zijn?
Mja, wel dat buikpijn erbij hoort zeker vlak na de behandeling. Ze noemen het online bloeduitstortingen in de eierstokken . Maar ik heb het onderschat. En vandaag is het erger dan gisteren.
  maandag 24 april 2023 @ 03:40:52 #286
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208881287
@Myraela

Als je nu nog wakker ligt vanwege de pijn,bel dan even het noodnummer van de gynaecoloog, of de huisartsen post van het ziekenhuis..

Ja buikpijn is normaal.. maar echt niet ZO veel buikpijn.. idd meer als een blauwe plek die af en toe pijn doen.. niet een bloeduitstorting die continue pijn doet..
En niet hard zijn voor jezelf en denken dat het er wel bij hoort... je zit in een ingewikkeld traject, voor een reden.. zorg ajb voor jezelf en dat de punctie niet NOG een reden wordt om in een traject te moeten. #ervaringsdeskundige

En ECHT.. artsen zijn wel voor mindere redenen wakker geweest of er zijn mensen voor mindere dingen bij de huisarts post geweest..

Hopelijk gaat het snel beter met je :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208881499
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 00:11 schreef Myraela het volgende:

Mja, wel dat buikpijn erbij hoort zeker vlak na de behandeling. Ze noemen het online bloeduitstortingen in de eierstokken . Maar ik heb het onderschat. En vandaag is het erger dan gisteren.
Na een paar dagen meelopen op de fertiliteitspoli had ik daarna diep respect voor vrouwen die dit hele proces moeten doorlopen. :* (en wat Barrel zei)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208881503
Thnx allen :*

En jeetje @Myraela, dat klinkt wel heel naar. Veel beterschap!
pi_208881581
@Candaasje ;( sterkte *;
@Myraela klinkt niet goed die buikpijn, ik hoop dat het inmiddels beter is en dat je hebt kunnen slapen!
pi_208881598
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 03:40 schreef Barreltje het volgende:
@:myraela

Als je nu nog wakker ligt vanwege de pijn,bel dan even het noodnummer van de gynaecoloog, of de huisartsen post van het ziekenhuis..

Ja buikpijn is normaal.. maar echt niet ZO veel buikpijn.. idd meer als een blauwe plek die af en toe pijn doen.. niet een bloeduitstorting die continue pijn doet..
En niet hard zijn voor jezelf en denken dat het er wel bij hoort... je zit in een ingewikkeld traject, voor een reden.. zorg ajb voor jezelf en dat de punctie niet NOG een reden wordt om in een traject te moeten. #ervaringsdeskundige

En ECHT.. artsen zijn wel voor mindere redenen wakker geweest of er zijn mensen voor mindere dingen bij de huisarts post geweest..

Hopelijk gaat het snel beter met je :*
Bedankt. O+ Het is erg lastig in te schatten wat normaal is, dus dit horen helpt al enorm. Ik heb nog een poos wakker geleden en getwijfeld of ik inderdaad de spoed zou bellen of het tot de ochtend zou volhouden. Maar uiteindelijk toch in slaap gevallen en nu met een best wel rustige buik opgestaan. Dus ik kijk het weer heel even aan, maar zal m'n grens om toch te bellen wat naar beneden bijstellen.
pi_208881726
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 23:43 schreef Isabeau het volgende:

Waar zijn jullie geweest, Blues? Of moet ik teruglezen (heb het de afgelopen tijd wat druk en scroll soms snel door)
https://www.theater-haarl(...)ne_de_Cirque_Canada_

[ Bericht 25% gewijzigd door Blues op 24-04-2023 07:57:19 ]
  maandag 24 april 2023 @ 07:51:58 #292
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208881737
quote:

SPOILER
Pff wat klote. Heel veel sterkte :*
  maandag 24 april 2023 @ 08:04:35 #293
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208881817
@Candaasje :*
Appeltaarten wegens je verjaardag?

:* @Myraela ook weer. Wat een zware tijd heb je. Zo veel tegelijk plus die pijn. Heftig allemaal.

RIP vakantie. RIP wekker niet meer zetten. Ik heb wel soort van zin om weer wat te werken maar niet om afscheid van de vakantie te nemen.
Spoilers!
  maandag 24 april 2023 @ 08:18:24 #294
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208881872
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 07:15 schreef Myraela het volgende:

[..]
Bedankt. O+ Het is erg lastig in te schatten wat normaal is, dus dit horen helpt al enorm. Ik heb nog een poos wakker geleden en getwijfeld of ik inderdaad de spoed zou bellen of het tot de ochtend zou volhouden. Maar uiteindelijk toch in slaap gevallen en nu met een best wel rustige buik opgestaan. Dus ik kijk het weer heel even aan, maar zal m'n grens om toch te bellen wat naar beneden bijstellen.
ik heb tijdens het traject enorm op mn kop gekregen van de fertiliteits arts dat ik niet HUN had gebeld maar dat ik naar de huisarts post was gegaan.. ik dacht zelf dat het weer een nier aandoening was, maar er bleek niks aan de hand met mn nieren.. ik was het allemaal vergeten., maar K vertelde het aan de gyn toen we op spreek uur waren en die zei dat we toch ECHT ECHT hun moesten bellen... dus.. doe vandaag nou iig een belletje naar het fertiliteits ziekenhuis om even een dubbel check to hebben.. ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208881888
Narigheid @Candaasje ;(

Hopelijk voor jou vandaag een betere dag @Myraela (en doe je effe de gyn bellen ja :7 )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 24 april 2023 @ 08:31:50 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_208881922
@Candaasje niet leuk
@Myraela fijn dat je buik rustiger is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208882313
@Candaasje verdrietig voor Cas. Hij heeft een ongelooflijk verwend en goed konijnenleven gehad bij jullie.

@Myraela zelf weet ik er niks meer van. Verdrongen ws. Aangezien Barrel duidelijk omschrijft wat haar ervaring was, tuurlijk bellen. Jij kunt je rot voelen en denken, dat het “erbij hoort” en de spec. kunnen kijken! al is het een buik echo.
Dat alles gaat voor op dozen inpakken etc.

Hier een klein beetje spijt van vervangen door zomer dekbed. Had ook wel een weekje later gekund.
En troosteloos weer weer vandaag.
  maandag 24 april 2023 @ 09:28:57 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208882391
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208882459
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 09:28 schreef fietsie het volgende:
c_/
Ja, jij. Hoe is het met de patiënt? Kon zij het weekend weer thuis zijn? En heb je haar ook nog verzorgd tussen de garage bezigheden door.
  maandag 24 april 2023 @ 09:37:57 #300
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208882485
Korte samenvatting is "heel veel pijn en een blokje om is nog te zwaar".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')