SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 april 2023 23:05 schreef Candaasje het volgende:
Avond![]()
Ik zit te wachten tot de appeltaarten klaar zijn, gelukkig zette ik ze er paar 22:10 uur in en gaat morgenvroeg weer de wekker
Och CasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ook wel een kwakkelkont de afgelopen tijd, maar je hoopt toch dat je ergens kan helpen/dingen oplossen. Enorme
Waar zijn jullie geweest, Blues? Of moet ik teruglezen (heb het de afgelopen tijd wat druk en scroll soms snel door)quote:Op zondag 23 april 2023 22:16 schreef Blues het volgende:
Wat een voorstelling hebben we vanavond gezien![]()
Veel kinderen in de zaal, die reacties
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Avond![]()
Ik zit te wachten tot de appeltaarten klaar zijn, gelukkig zette ik ze er paar 22:10 uur in en gaat morgenvroeg weer de wekker
Ohnee! Wat rot. Knuffel voor jou en Cas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ellendig voor je. Was dit ook aangegeven dat dit zo pijnlijk zou zijn?quote:Op zondag 23 april 2023 23:52 schreef Myraela het volgende:
Bleh, zoveel buikpijn dat ik niet weet hoe ik moet liggen. Ik heb het maximale aantal paracetamol al op. Morgen het ziekenhuis maar even bellen om te vragen of ik ook andere pijnstillers mag.
Mja, wel dat buikpijn erbij hoort zeker vlak na de behandeling. Ze noemen het online bloeduitstortingen in de eierstokken . Maar ik heb het onderschat. En vandaag is het erger dan gisteren.quote:Op maandag 24 april 2023 00:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat ellendig voor je. Was dit ook aangegeven dat dit zo pijnlijk zou zijn?
Na een paar dagen meelopen op de fertiliteitspoli had ik daarna diep respect voor vrouwen die dit hele proces moeten doorlopen.quote:Op maandag 24 april 2023 00:11 schreef Myraela het volgende:
Mja, wel dat buikpijn erbij hoort zeker vlak na de behandeling. Ze noemen het online bloeduitstortingen in de eierstokken . Maar ik heb het onderschat. En vandaag is het erger dan gisteren.
Bedankt.quote:Op maandag 24 april 2023 03:40 schreef Barreltje het volgende:
@:myraela
Als je nu nog wakker ligt vanwege de pijn,bel dan even het noodnummer van de gynaecoloog, of de huisartsen post van het ziekenhuis..
Ja buikpijn is normaal.. maar echt niet ZO veel buikpijn.. idd meer als een blauwe plek die af en toe pijn doen.. niet een bloeduitstorting die continue pijn doet..
En niet hard zijn voor jezelf en denken dat het er wel bij hoort... je zit in een ingewikkeld traject, voor een reden.. zorg ajb voor jezelf en dat de punctie niet NOG een reden wordt om in een traject te moeten. #ervaringsdeskundige
En ECHT.. artsen zijn wel voor mindere redenen wakker geweest of er zijn mensen voor mindere dingen bij de huisarts post geweest..
Hopelijk gaat het snel beter met je
https://www.theater-haarl(...)ne_de_Cirque_Canada_quote:Op zondag 23 april 2023 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Waar zijn jullie geweest, Blues? Of moet ik teruglezen (heb het de afgelopen tijd wat druk en scroll soms snel door)
Avond![]()
Pff wat klote. Heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb tijdens het traject enorm op mn kop gekregen van de fertiliteits arts dat ik niet HUN had gebeld maar dat ik naar de huisarts post was gegaan.. ik dacht zelf dat het weer een nier aandoening was, maar er bleek niks aan de hand met mn nieren.. ik was het allemaal vergeten., maar K vertelde het aan de gyn toen we op spreek uur waren en die zei dat we toch ECHT ECHT hun moesten bellen... dus.. doe vandaag nou iig een belletje naar het fertiliteits ziekenhuis om even een dubbel check to hebben..quote:Op maandag 24 april 2023 07:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bedankt.Het is erg lastig in te schatten wat normaal is, dus dit horen helpt al enorm. Ik heb nog een poos wakker geleden en getwijfeld of ik inderdaad de spoed zou bellen of het tot de ochtend zou volhouden. Maar uiteindelijk toch in slaap gevallen en nu met een best wel rustige buik opgestaan. Dus ik kijk het weer heel even aan, maar zal m'n grens om toch te bellen wat naar beneden bijstellen.
Ja, jij. Hoe is het met de patiënt? Kon zij het weekend weer thuis zijn? En heb je haar ook nog verzorgd tussen de garage bezigheden door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |