Ohhh manager Wendy en kornuiten stout geweest vannacht?? Nou die moeten vandaag door het stof en bij één voor één van de bewoners uitleg geven..
Volgens mij is er eindelijk een avondje voor Wendy geweest waarbij ze heeft genoten van haar privilege als manager

Ze heeft eigenlijk niet anders gedaan vannacht als elke andere managers tot nu toe.
Wat een heisa weer over niets.
Elke manager heeft van de voordelen geprofiteerd.. of dat nu met drank is of snoep of extra eten..
Nu moet ik zeggen de eerste maand van Martin was dat niet zo maar dat komt vooral doordat er toen helemaal geen geld was waarmee gesjoemeld kon worden.
Ik zie het probleem niet waarom al die zure bewoners nu commentaar hebben.
Sasha heeft met manager Jeff ook flink zitten zuipen in het kantoor en kwam dronken buiten.
JW Jasper Marciano Zoë meerdere malen met Jeff op kantoor zitten drinken.
Marciano heeft vele malen Kim kont extern dingen gegeven.. Boursin Snickers bier chips een dure taart.
Toen Isaac manager was is er ook vaak gegetenen gesnoept op kantoor met Marciano en Martin.
Tijdens het managerschap van Madeleine zaten heel vaak Wanda en Kenzy te snoepen op kantoor.
Zo zijn er heel vaak eten en drinken van wat voor de groep was stiekem gebruikt op kantoor en dit is ook allemaal op stream geweest.
Wat een stelletje scheinheilen allemaal. Zeker ook Janet die nu net doet of haar neus bloedt.. nu heeft ze geen commentaar omdat ze zelf heeft meegedaan maar owee als het een ander was geweest.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt