Hahaquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Kan ik niet blij van worden.
Maar als jij daar wel blij van wordt, dan ben ik daarom blij voor jou![]()
Ik vind ze wel mooi rondom gebruind., lukt me altijd slecht bij saucijsjes.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb weleens betere foto's gepost![]()
[ link | afbeelding ]
lekker makkelijkquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:06 schreef Kanaroe het volgende:
Straks verse flammkuchen en pizza's, kant-en-klaar van de jumbo. Beetje opleuken met wat extra ui en pepertjes.
Heb al een poosje geen kookzin en -inspiratie, dan maar even zo
Ook lekker, en redelijk makkelijk. Maak je nu de pita's ook zelf?quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker makkelijk
ik maak pitabroodjes met kip, ui, peper en tomaat
nee de pita's maak ik niet zelfquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ook lekker, en redelijk makkelijk. Maak je nu de pita's ook zelf?
Komt vanzelf wel weer, geen verplichtingquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:06 schreef Kanaroe het volgende:
Straks verse flammkuchen en pizza's, kant-en-klaar van de jumbo. Beetje opleuken met wat extra ui en pepertjes.
Heb al een poosje geen kookzin en -inspiratie, dan maar even zo
Jeps, even moeite met de overgang van winter- naar lentevoedsel. Dat is het denk ik.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel weer, geen verplichting
Dat is raar, waar ik ben geweest wel (Bleiswijk, Delft, Gouda en bij 1 filiaal in R'dam).quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Bram heeft uitstekende frieten, maar helaas geen goede Mayo, tenminste in de filialen waar ik ben geweest.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:41 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, even moeite met de overgang van winter- naar lentevoedsel. Dat is het denk ik.
En m'n eigen overgang
quote:Op zondag 23 april 2023 11:41 schreef Kanaroe het volgende:
Vanavond wilden we met 11 man familie naar het lokale chin. ind. spec. rest., ter gelegenheid van mijn overleden vader's verjaardag, maar ze zijn in het weekend gesloten wegens personeelstekort![]()
Was altijd zo heerlijk kneuterig en oubollig daar, en mijn vader genoot daar enorm van.
Maar nu halen we straks chinees en sushi af, en is ons huis omgebouwd tot restaurantruimte, inclusief chinese lampionnen
Herkenbaar.quote:Op zondag 23 april 2023 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
Man haalt straks ook Chinees, geen idee wat nog. Heb eigenlijk nergens echt zin in ?
quote:Op zondag 23 april 2023 11:28 schreef praadje het volgende:
Ochtend; 2 donkerbruine bh met ham/kaas en pindakaas
Middag; Yoghurt met fruit
Avond; Pasta Boursin met in chiliolie uitgebakken spekjes en broccoli
Tussendoor; Maiswafels met kipfilet en jam
Wat een goed idee van jullie, eet smakelijk vnv en hoop dat jullie niet alles daarna alleen hoeven op te ruimenquote:Op zondag 23 april 2023 11:41 schreef Kanaroe het volgende:
Vanavond wilden we met 11 man familie naar het lokale chin. ind. spec. rest., ter gelegenheid van mijn overleden vader's verjaardag, maar ze zijn in het weekend gesloten wegens personeelstekort![]()
Was altijd zo heerlijk kneuterig en oubollig daar, en mijn vader genoot daar enorm van.
Maar nu halen we straks chinees en sushi af, en is ons huis omgebouwd tot restaurantruimte, inclusief chinese lampionnen
Als je het eten eenmaal ziet en ruikt val je vanzelf aanquote:Op zondag 23 april 2023 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
Man haalt straks ook Chinees, geen idee wat nog. Heb eigenlijk nergens echt zin in ?
Mooiquote:Op zondag 23 april 2023 11:41 schreef Kanaroe het volgende:
bequote:Op zondag 23 april 2023 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat een goed idee van jullie, eet smakelijk vnv en hoop dat jullie niet alles daarna alleen hoeven op te ruimen
[..]
Als je het eten eenmaal ziet en ruikt val je vanzelf aan![]()
Ik had vanmorgen brownie bij een vaas koffie (heel beroerde nacht) en vanmiddag nog een softijsje gehad.
Vanavond soep, focaccia en yoghurt met fruit en cruesli toe.
quote:Op zondag 23 april 2023 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had vanmorgen brownie bij een vaas koffie (heel beroerde nacht) en vanmiddag nog een softijsje gehad.
Ik ook zoietsquote:Op zondag 23 april 2023 20:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had Franse frietjes met mayo en pindasaus erbij en een kroketje met appelmoes
Was wel lekker
Oeh, dat receptquote:Op maandag 24 april 2023 14:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond: ik heb van een stuk buikspek zelf porchetta gemaakt volgens dit recept en dat wordt nu langzaam aan het spit gegrild. Daarbij eten we aardappelgratin en een Italiaanse slamix.
Ik heb alleen geen draaispitquote:Op maandag 24 april 2023 16:19 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook wil ik altijd al eens proberen
Dat was tot een paar weken geleden hier ook het geval, maar toen kochten we dit oventje.quote:
Jeps, ik weet het.quote:Op maandag 24 april 2023 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was tot een paar weken geleden hier ook het geval, maar toen kochten we dit oventje.
Zo ging de porchetta erin:quote:
Prachtig! Geniet ervan straksquote:Op maandag 24 april 2023 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo ging de porchetta erin:
[ afbeelding ]
Ik heb de porchetta nu ruim 2 uur op 150 graden laten draaien en heb nu een kerntemperatuur van 69 graden bereikt.
Ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Straks laat ik hem nog een kwartier op volle hitte 250 graden draaien zodat het zwoerd lekker knapperig en krokant wordt.
Ziet er al lekker uit zegquote:Op maandag 24 april 2023 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de porchetta nu ruim 2 uur op 150 graden laten draaien en heb nu een kerntemperatuur van 69 graden bereikt.
Ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Straks laat ik hem nog een kwartier op volle hitte 250 graden draaien zodat het zwoerd lekker knapperig en krokant wordt.
quote:Op maandag 24 april 2023 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Ik precies hetzelfde maar dan met gehaktbal met ui.quote:Op maandag 24 april 2023 18:06 schreef Magica het volgende:
Vanavond bloemkool en broccoli en tartaartje met ui
quote:Op maandag 24 april 2023 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 april 2023 14:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond: ik heb van een stuk buikspek zelf porchetta gemaakt volgens dit recept en dat wordt nu langzaam aan het spit gegrild. Daarbij eten we aardappelgratin en een Italiaanse slamix.
De helft is al op. De rest bewaren we en gaan we als tussendoortjes of misschien nog een keer als avondeten gebruiken.quote:Op maandag 24 april 2023 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
Dat wordt nog inhouden om em niet helemaal op te eten, lekker zeg!
Ik ben niet zo van het spek, maar het ziet er goed uitquote:Op maandag 24 april 2023 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Toevallig ook aan de griesmeel!quote:
Ja, heerlijk vind ik dat.quote:Op maandag 24 april 2023 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toevallig ook aan de griesmeel!![]()
Vind het ook heerlijk met kaneel. Hoop niet dat het ooit uitsterft.
Erg lekker!quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:08 schreef golfer het volgende:
Nu, als tussendoortje, zelfgemaakte romige aspergesoep.
Vanavond: Risotto met witte asperges, bosui en gerookte zalm met daarbij jonge bladsla en veldsla.
Ik dacht eerst waarom ligt t in tomatensausquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Kipfilet gekruid met tomaat/feta-salade
[ link | afbeelding ]
Ik kan een grote glimlach niet onderdrukken, zoals altijd.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ontbijt: Havermout met warme appel, druiven en kaneel.
Lunch: 2 Boterhammen ham en gebakken ei, sinaasappel.
Vanavond bij ouders gekookte aardappelen, andijvie, gebakken champignons, komkommer en slavinken.
Ben benieuwd of je het wat vindt, klinkt lekker.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij eten de nieuwe verspakket van AH: Kip kapsalon.
Veel snijwerk, betwijfel of het lekker gaat worden maar je moet het eerst maar even proberen..
Laat je weten hoe het smaakte? Ik ben erg benieuwd!quote:Op woensdag 26 april 2023 14:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij eten de nieuwe verspakket van AH: Kip kapsalon.
Veel snijwerk, betwijfel of het lekker gaat worden maar je moet het eerst maar even proberen..
Oh lekker zeg! Wat doe je op de pannekoek? En doe je er stukjes appel doorheen als je het bakt of toch liever een lekker stukje spekquote:
Hazelnootpasta en aardbeien.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:12 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Oh lekker zeg! Wat doe je op de pannekoek? En doe je er stukjes appel doorheen als je het bakt of toch liever een lekker stukje spek
ga je op vakantiequote:Op donderdag 27 april 2023 11:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu 2 cappuccino's met heerlijk gebak. Slofje met cheesecake mousse en mandarijntjes (toch oranje).
Vanmiddag warm eten: Spinazie met ei, aardappelen en pepersteak.
Vanavond naar Schiphol dus 2 weken zooo lekker eten
Jaaaaquote:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 27 april 2023 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Zal wel eetfoto'tjes posten. Straks eerst mn voorlopig laatste Hollandse maal (ga t niet missen hoor).
Waar naartoe en alleen of met vriend?quote:Op donderdag 27 april 2023 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Jaaaa![]()
Zal wel eetfoto'tjes posten. Straks eerst mn voorlopig laatste Hollandse maal (ga t niet missen hoor).
Mooi usericon/avatar, ff statement maken in de kokkerelhoekquote:Op donderdag 27 april 2023 15:14 schreef golfer het volgende:
Wij hadden een biertje en aten poffertjes (en B. een suikerspin) op de kermis op de Grote Markt van Haarlem.
Vanavond en nog een dag wordt het een grote ramesmaaltijd van de dorpstoko.
Oooh, fijne reis toegewenst. Ben ook nieuwsgierigquote:Op donderdag 27 april 2023 11:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu 2 cappuccino's met heerlijk gebak. Slofje met cheesecake mousse en mandarijntjes (toch oranje).
Vanmiddag warm eten: Spinazie met ei, aardappelen en pepersteak.
Vanavond naar Schiphol dus 2 weken zooo lekker eten
Het was te doen maar wij houden helemaal niet van zoete aardappel. Nee ga het niet meer maken in ieder gevalquote:Op woensdag 26 april 2023 17:52 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Laat je weten hoe het smaakte? Ik ben erg benieuwd!
Haha. Sinds gisteren?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had opeens trek in pannenkoeken
[ link | afbeelding ]
Ohhh ik had van gister niet gelezenquote:Op donderdag 27 april 2023 20:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik bakte ze gisteren en gezien de 7 likes op die post waren er meer liefhebbers hier.
Het zijn er ondertussen 8quote:Op donderdag 27 april 2023 20:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik bakte ze gisteren en gezien de 7 likes op die post waren er meer liefhebbers hier.
Ja ik ben alles gaan liken op de vorige paginaquote:Op donderdag 27 april 2023 21:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het zijn er ondertussen 8![]()
Pannenkoeken doen het altijd goed.
Ultiem comfort food? Jeugdsentiment? Kleine beetje moeite voor een groot plezier?
Kweenie. Het is altijd een feestje in mijn hoofd, als ik de eerste hap neem.
Ik krijg hier echt trek vanquote:Op donderdag 27 april 2023 20:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had opeens trek in pannenkoeken
[ link | afbeelding ]
Awwquote:Op donderdag 27 april 2023 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja ik ben alles gaan liken op de vorige pagina![]()
Bij mij toch ook wel een beetje jeugdsentiment maar ook tienersentiment, ik bakte als 15-16-17jarige regelmatig pannenkoeken en had dan allemaal vrienden en vriendinnen te eten.
En later natuurlijk mamasentiment, want mijn dochter genoot er zo van als ik pannenkoeken ging bakken voor haar en later natuurlijk ook met haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |