Hahaquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Kan ik niet blij van worden.
Maar als jij daar wel blij van wordt, dan ben ik daarom blij voor jou![]()
Ik vind ze wel mooi rondom gebruind., lukt me altijd slecht bij saucijsjes.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb weleens betere foto's gepost![]()
[ link | afbeelding ]
lekker makkelijkquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:06 schreef Kanaroe het volgende:
Straks verse flammkuchen en pizza's, kant-en-klaar van de jumbo. Beetje opleuken met wat extra ui en pepertjes.
Heb al een poosje geen kookzin en -inspiratie, dan maar even zo
Ook lekker, en redelijk makkelijk. Maak je nu de pita's ook zelf?quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker makkelijk
ik maak pitabroodjes met kip, ui, peper en tomaat
nee de pita's maak ik niet zelfquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ook lekker, en redelijk makkelijk. Maak je nu de pita's ook zelf?
Komt vanzelf wel weer, geen verplichtingquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:06 schreef Kanaroe het volgende:
Straks verse flammkuchen en pizza's, kant-en-klaar van de jumbo. Beetje opleuken met wat extra ui en pepertjes.
Heb al een poosje geen kookzin en -inspiratie, dan maar even zo
Jeps, even moeite met de overgang van winter- naar lentevoedsel. Dat is het denk ik.quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel weer, geen verplichting
Dat is raar, waar ik ben geweest wel (Bleiswijk, Delft, Gouda en bij 1 filiaal in R'dam).quote:Op zaterdag 22 april 2023 18:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Bram heeft uitstekende frieten, maar helaas geen goede Mayo, tenminste in de filialen waar ik ben geweest.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:41 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, even moeite met de overgang van winter- naar lentevoedsel. Dat is het denk ik.
En m'n eigen overgang
quote:Op zondag 23 april 2023 11:41 schreef Kanaroe het volgende:
Vanavond wilden we met 11 man familie naar het lokale chin. ind. spec. rest., ter gelegenheid van mijn overleden vader's verjaardag, maar ze zijn in het weekend gesloten wegens personeelstekort![]()
Was altijd zo heerlijk kneuterig en oubollig daar, en mijn vader genoot daar enorm van.
Maar nu halen we straks chinees en sushi af, en is ons huis omgebouwd tot restaurantruimte, inclusief chinese lampionnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |