En is het nog een beetje genieten met de sportvereniging van Philips in de Champions League?quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
AZ doet mij niks, hoop altijd dat ze het goed doen in Europa . Bij Feyenoord vind ik het stiekem toch wel lekker als ze choken, maar mochten ze door bekeren is het ook goed. Ben dat na 5 min alweer vergeten. Bij Ajax ben ik altijd voor de tegenstander.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:25 schreef fetX het volgende:
Eyes on the prize. Zondag Utrecht.
Op naar het kampioenschap
..Wat?quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:21 schreef alopio het volgende:
[..]
? Jij gaat na de eerste nederlaag in maanden gelijk in full depressieve zelfmoordmodus dat alles weer kut is? Hoe bedoel je emoties
Eigenlijk loopt deze vergelijking ook gewoon mank. Aangezien Dybala gewoon de beste speler is mits fit.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog het minste vrede mee dat het wéér Roma is. Maar goed. Uiteindelijk is kwartfinale EL halen een zeer behoorlijke prestatie en zijn we gewoon door een betere tegenstander uitgeschakeld. Dybala of Dilrosun kunnen brengen is toch wel een verschil. Verder hebben we in de poulefase enorm gezwijnd waardoor ik überhaupt al blij ben dat we zo ver zijn gekomen.
Maar er moet wel echt kwaliteit bij als we volgend seizoen in de CL potten willen breken.
Zoals Arne al zei, Roma heeft onuitputtelijke financiële mogelijkhedenquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog het minste vrede mee dat het wéér Roma is. Maar goed. Uiteindelijk is kwartfinale EL halen een zeer behoorlijke prestatie en zijn we gewoon door een betere tegenstander uitgeschakeld. Dybala of Dilrosun kunnen brengen is toch wel een verschil. Verder hebben we in de poulefase enorm gezwijnd waardoor ik überhaupt al blij ben dat we zo ver zijn gekomen.
Maar er moet wel echt kwaliteit bij als we volgend seizoen in de CL potten willen breken.
@Drizzt_DoUrdenquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:25 schreef Coco het volgende:
Magic the Gathering is toch voor zweterige nerds?
Niet goed voor je ritme.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt he. Echt zo'n typische timesink
Dilrosun moet lekker naar Heerenveen ofzo. Daar zal hij wel uit kunnen blinken.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is wel een niveau verschil ja. Des te knap dat je gewoon redelijk meekomt en bijna nog de volgende ronde haalt.
Dit soort wedstrijden zijn wel een goede leerschool voor spelers als Hartman, Wieffer, Gimenez. Spelers waar nog veel ruimte in zit qua verbetering en echt kunnen groeien. De Dilrosuns van deze wereld gaan dat niet meer doen
Lees je post nog eens. Jij hebt het over totaal weggespeeld. Wat natuurlijk onzin is. Roma heeft een beter elftal en dan is het des te knap als je over twee wedstrijden gewoon op een paar minuten na doorkomt. Roma heeft ook niet kans aan kans geregen, ja na de 3-1 was het klaar ja.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
..Wat?
Als dit is wat je uit mijn post haalt is het echt tijd om naar bed te gaan hoor. Dit is niet eens bijna wat ik zeg.
Neem de vergelijking ook niet te serieus.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eigenlijk loopt deze vergelijking ook gewoon mank. Aangezien Dybala gewoon de beste speler is mits fit.
Verhandelen aan Omid Djalili. @Coco mag dit Googelen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dilrosun moet lekker naar Heerenveen ofzo. Daar zal hij wel uit kunnen blinken.
Plus dat we geen ploeg hebben die op de counter sterk is. Eigenlijk moeten we altijd uitgaan van dat we beter zijn qua veldspel. Wat dat betreft hebben we het gewoon goed gedaan maar was dit wel een logisch eindpunt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is wel een niveau verschil ja. Des te knap dat je gewoon redelijk meekomt en bijna nog de volgende ronde haalt.
Dit soort wedstrijden zijn wel een goede leerschool voor spelers als Hartman, Wieffer, Gimenez. Spelers waar nog veel ruimte in zit qua verbetering en echt kunnen groeien. De Dilrosuns van deze wereld gaan dat niet meer doen
Ach jullie roepen dat wel telkens natuurlijk. Dybala is de absolute topspeler bij Roma en is voor teams in de top een wisselspeler.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neem de vergelijking ook niet te serieus.
Remco bij Op1.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Verhandelen aan Omid Djalili. @:coco mag dit Googelen.stukje Gladiator.
Hancko is ook goed gescout hoor pfff.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:36 schreef hhh38 het volgende:
Wel echt genieten dat 2 gasten uit de eigen jeugd gewoon de beste waren aan onze kant.
Orrie en Lutsha
vond ik niet zo vandaagquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hancko is ook goed gescout hoor pfff.
Zou goed kunnen, maar ik zie dit Feyenoord ook absoluut niet meekunnen met het niveau van de échte top. Dat zag ik vorig jaar nog meer, toen waren we op de counter beter en gaven we achterin nog minder ruimtes weg. Als we nu eenmaal weggedrukt worden hebben we weinig te vertellen en dat zag je vandaag wel terug.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach jullie roepen dat wel telkens natuurlijk. Dybala is de absolute topspeler bij Roma en is voor teams in de top een wisselspeler.
Hancko kan goed mee op dit niveau. Trauner daarintegen..quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hancko is ook goed gescout hoor pfff.
Ik zie er nog wel rek in zitten, paar gerichte aankopen en doorknallen. Begin van het seizoen dacht niemand aan de titel, zo snel kan het gaan. Ik zeg niet dat we de CL gaan winnen, maar daar gaan we vooral miljoenen binnenharken.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ik zie dit Feyenoord ook absoluut niet meekunnen met het niveau van de échte top. Dat zag ik vorig jaar nog meer, toen waren we op de counter beter en gaven we achterin nog minder ruimtes weg. Als we nu eenmaal weggedrukt worden hebben we weinig te vertellen en dat zag je vandaag wel terug.
Geen schande verder.
Gewonnen van Monaco, Arsenal, Sevilla..quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
En is het nog een beetje genieten met de sportvereniging van Philips in de Champions League?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |