Het is wel wat makkelijker dan magic gelukkig. Anders haak ik af.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een soort magic the gathering
maar dan op je mobiel
en met marvel super heroes
echt super vet!
Ach de enige die serieus op je posts ingaat (omdat je vaak best wat zinnigs zegt) ben ik. Maar met mij wil je dan weer niet praten dus dan maak je het er ook zelf naar.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb dit hele topic tijdens de wedstrijd expres links laten liggen omdat ik ook wel weet dat normale posts en discussies dan praktisch onmogelijk zijn.
Vlak na de wedstrijd dus ook, blijkt maar weer.
Blijf maar lekker in WLR.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb dit hele topic tijdens de wedstrijd expres links laten liggen omdat ik ook wel weet dat normale posts en discussies dan praktisch onmogelijk zijn.
Vlak na de wedstrijd dus ook, blijkt maar weer.
Echt he. Echt zo'n typische timesinkquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben op de PC begonnen. Wat. Een. Game.
Wel wat voor @aTypisch dusquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:25 schreef Coco het volgende:
Magic the Gathering is toch voor zweterige nerds?
deze kwartfinale ben je straks echt gewoon vergeten, als ze de schaal pakkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog het minste vrede mee dat het wéér Roma is. Maar goed. Uiteindelijk is kwartfinale EL halen een zeer behoorlijke prestatie en zijn we gewoon door een betere tegenstander uitgeschakeld. Dybala of Dilrosun kunnen brengen is toch wel een verschil. Verder hebben we in de poulefase enorm gezwijnd waardoor ik überhaupt al blij ben dat we zo ver zijn gekomen.
Maar er moet wel echt kwaliteit bij als we volgend seizoen in de CL potten willen breken.
@JR93quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:25 schreef Coco het volgende:
Het is wel een niveau verschil ja. Des te knap dat je gewoon redelijk meekomt en bijna nog de volgende ronde haalt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog het minste vrede mee dat het wéér Roma is. Maar goed. Uiteindelijk is kwartfinale EL halen een zeer behoorlijke prestatie en zijn we gewoon door een betere tegenstander uitgeschakeld. Dybala of Dilrosun kunnen brengen is toch wel een verschil. Verder hebben we in de poulefase enorm gezwijnd waardoor ik überhaupt al blij ben dat we zo ver zijn gekomen.
Maar er moet wel echt kwaliteit bij als we volgend seizoen in de CL potten willen breken.
En is het nog een beetje genieten met de sportvereniging van Philips in de Champions League?quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
AZ doet mij niks, hoop altijd dat ze het goed doen in Europa . Bij Feyenoord vind ik het stiekem toch wel lekker als ze choken, maar mochten ze door bekeren is het ook goed. Ben dat na 5 min alweer vergeten. Bij Ajax ben ik altijd voor de tegenstander.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:25 schreef fetX het volgende:
Eyes on the prize. Zondag Utrecht.
Op naar het kampioenschap
..Wat?quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:21 schreef alopio het volgende:
[..]
? Jij gaat na de eerste nederlaag in maanden gelijk in full depressieve zelfmoordmodus dat alles weer kut is? Hoe bedoel je emoties
Eigenlijk loopt deze vergelijking ook gewoon mank. Aangezien Dybala gewoon de beste speler is mits fit.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals Arne al zei, Roma heeft onuitputtelijke financiële mogelijkhedenquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@Drizzt_DoUrdenquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:25 schreef Coco het volgende:
Niet goed voor je ritme.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt he. Echt zo'n typische timesink
Dilrosun moet lekker naar Heerenveen ofzo. Daar zal hij wel uit kunnen blinken.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is wel een niveau verschil ja. Des te knap dat je gewoon redelijk meekomt en bijna nog de volgende ronde haalt.
Dit soort wedstrijden zijn wel een goede leerschool voor spelers als Hartman, Wieffer, Gimenez. Spelers waar nog veel ruimte in zit qua verbetering en echt kunnen groeien. De Dilrosuns van deze wereld gaan dat niet meer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |