SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
" We"quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk maar ik dacht na die goal van Paixao ook al wel: Wat zou het geweldig zijn als we hiermee wegkomen.
Bal op de paal ook al eerder voor Roma, goede kansen op 2-0. Het zat echt niet tegen, zelfs in blessuretijd kreeg Roma nog goede kansen.
Wequote:Op vrijdag 21 april 2023 00:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk maar ik dacht na die goal van Paixao ook al wel: Wat zou het geweldig zijn als we hiermee wegkomen.
Bal op de paal ook al eerder voor Roma, goede kansen op 2-0. Het zat echt niet tegen, zelfs in blessuretijd kreeg Roma nog goede kansen.
Ja of jij.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski niet?
Jij hebt een andere wedstrijd gekeken
We als Nederlanders. We zijn toch allemaal voor de Nederlandse clubs? Mag aannemen dat jullie nu juichen voor AZ?quote:
Arme Paul.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:16 schreef Zipportal het volgende:
xG laat zien dat Feyenoord zondag weer moet.
KAPOET maken. @:klaasweetalles
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:17 schreef Scrummie het volgende:
Genoeg getriggerd door die ongelofelijke totaaldebiel, tijd om wat anders te gaan doen want slapen gaat nog niet.
Nooit.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
We als Nederlanders. We zijn toch allemaal voor de Nederlandse clubs? Mag aannemen dat jullie nu juichen voor AZ?
Nee, rot op naar het AZ topic.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
We als Nederlanders. We zijn toch allemaal voor de Nederlandse clubs? Mag aannemen dat jullie nu juichen voor AZ?
Want jij bent niet voor AZ in Europa? Zegt weer veel over de bekrompen Feyenoordgeest.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Ondertussen in een ander topic.
Alsof je het er niet om doet.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:19 schreef Pistolero het volgende:
Geen zin om iedereen apart te quoten, maar wat een verrassing dat mijn post als een rode lap op een stier werkt en er niet 1 serieuze reactie af kan.
Ietsje minder emotie en ziedenheid mag best hoor.
Jij kent het begrip clubliefde echt totaal niet blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Want jij bent niet voor AZ in Europa? Zegt weer veel over de bekrompen Feyenoordgeest.
Ik voel niet de behoefte om in meerdere clubtopics als fan mee te posten. Net zoals ieder normaal mens.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Want jij bent niet voor AZ in Europa? Zegt weer veel over de bekrompen Feyenoordgeest.
Dat denk ik ook niet nee. Maar ja.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar ga je toch niet beter van slapen
AZ mag van mij morgen opgeheven worden!quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
ben jij een ambtenaarquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag hadden we op werk zo’n persoonlijkheidstest waarop je op basis van je talenten je drijfveren moest bepalen ofzo. Ongelooflijke rommel.
Beetje hetzelfde als de xG, het simplificeren van iets ontzettend dynamisch zodat domme mensen als Pietje het idee hebben dat ze op zeer oppervlakkig niveau iets kunnen verklaren. Kansloos gedoe maar je kan er wel een verdienmodel uit halen.
AZ doet mij niks, hoop altijd dat ze het goed doen in Europa . Bij Feyenoord vind ik het stiekem toch wel lekker als ze choken, maar mochten ze door bekeren is het ook goed. Ben dat na 5 min alweer vergeten. Bij Ajax ben ik altijd voor de tegenstander.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
? Jij gaat na de eerste nederlaag in maanden gelijk in full depressieve zelfmoordmodus dat alles weer kut is? Hoe bedoel je emotiesquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:19 schreef Pistolero het volgende:
Geen zin om iedereen apart te quoten, maar wat een verrassing dat mijn post als een rode lap op een stier werkt en er niet 1 serieuze reactie af kan.
Ietsje minder emotie en ziedendheid mag best hoor.
Je post in het Feyenoordtopic.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:19 schreef Pistolero het volgende:
Ietsje minder emotie en ziedendheid mag best hoor.
waar moet feyenoord dan stafleden vandaan halen?quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
AZ mag van mij morgen opgeheven worden!
Misschien worden die ook verhandeld op de markt met koningsdag.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waar moet feyenoord dan stafleden vandaan halen?
goed spelquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Marvel SNAP is het tegenwoordig voor mij (lol)
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeg je ook wat over de normale mensen die hier iedereen kapot schelden of kanker erbij halen? Of vind je het erger dat iemand voor meerdere clubs sympathie heeft?quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik voel niet de behoefte om in meerdere clubtopics als fan mee te posten. Net zoals ieder normaal mens.
Watquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog het minste vrede mee dat het wr Roma is. Maar goed. Uiteindelijk is kwartfinale EL halen een zeer behoorlijke prestatie en zijn we gewoon door een betere tegenstander uitgeschakeld. Dybala of Dilrosun kunnen brengen is toch wel een verschil. Verder hebben we in de poulefase enorm gezwijnd waardoor ik berhaupt al blij ben dat we zo ver zijn gekomen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker eens. Ik vond Roma goed spelen en heb ook wel vrede met de nederlaag.
Ik heb dit hele topic tijdens de wedstrijd expres links laten liggen omdat ik ook wel weet dat normale posts en discussies dan praktisch onmogelijk zijn.quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik dat opstart schijnt de zon over een 'half uur'.
ik kan Terra Invicta aanradenquote:Op vrijdag 21 april 2023 00:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben op de PC begonnen. Wat. Een. Game.
Jij ook, je zit dus verkeerd. Het AZ-topic is iets verder.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je post in het Feyenoordtopic.
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een soort magic the gathering
maar dan op je mobiel
en met marvel super heroes
echt super vet!
Precies. Gewoon een fantastisch perspectief voor Feyenoord. Alleen moet er wel echt iets bij als Kkcu vertrekt en de bank zo middelmatig blijft anders kan het zo maar volgend jaar de andere kant op vallen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:21 schreef OProg het volgende:
Maar goed, er zijn spelers bij ons die inderdaad stappen nog moeten maken die nog geen jaar in het eerste zitten en soms vorig jaar nog in de eerste divisie rond liepen. En dan is het blijkbaar een wonder dat ze hier tekort schieten terwijl ze ook nog vol in de ontwikkeling zitten.
Hier in het topic gaan er pagina's lange discussies over of je wel of niet 7/8 miljoen voor een speler moet betalen terwijl AS Roma een spits brengt die al per jaar meer opstrijkt. Wat eigenlijk op gaat voor alles daar in het veld. En hoe kut ook, maar dat schiet onze verdediger uit Oostenrijk inderdaad iets te kort. Maar als dat niet zo is kan je er n jaar maximaal naar kijken als het al bij ons komt.
Hoe jammer dit ook is. Wedstrijd gewonnen en nu ook tot het einde mee kunnen doen in de reguliere speeltijd. Nu gewoon door ontwikkelen qua selectie voor minimaal een volgend jaar Nederland en dan weer het optimale Europees er uit persen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |