Ik durf niet te kijken.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:55 schreef Zorro het volgende:
Zijn er nog belangrijke updates uit het Feyenoord topic?
In het Feyenoord-topic zat je nog te janken hoe spannend je het allemaal vondquote:
Het is druk op Fok!quote:Op donderdag 20 april 2023 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
@:ggmm ik had een reactie geplaatst maar het topic was vol. Dat je het weet.
Ik zal het met deze moeten.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Je miste trouwens een essentieel gedeelte van mijn voorspelling: dat Feyenoord in de verlenging het conditioneel af zou leggen.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
tidquote:
Roma - Bayer?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je miste trouwens een essentieel gedeelte van mijn voorspelling: dat Feyenoord in de verlenging het conditioneel af zou leggen.
Daar werd flink gemodereerd.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:57 schreef PicoMMP het volgende:
Oei, Feyenoord ontsnapt
Ik was per ongeluk in het Feyenoordtopic aan het posten
Dat heb ik nooitquote:Op donderdag 20 april 2023 22:57 schreef PicoMMP het volgende:
Oei, Feyenoord ontsnapt
Ik was per ongeluk in het Feyenoordtopic aan het posten
Wat kan Dybala.quote:
Dat is zielig voor @Orientequote:Op donderdag 20 april 2023 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het verlenging wordt gaan we haxballen
@GGMM @onlogischquote:Op donderdag 20 april 2023 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, Dybalaanname was fantastisch.
dat vind ik ookquote:Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt leuk dat we nu nog langer van elkaars aanwezigheid kunnen genieten
Ho maar weer.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, Dybalaanname was fantastisch.
als je naar bed gaat ga je toch slapenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga naar bed toe. Ik blijf wel kijken en meeposten!
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic zat je nog te janken hoe spannend je het allemaal vond
Jij eet van twee walletjes
FOK!en in bedquote:Op donderdag 20 april 2023 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga naar bed toe. Ik blijf wel kijken en meeposten!
Ik heb laatst verkeerde pindakaas gekocht godverdommequote:
Graag ben ik benieuwd naar jouw mening @Littlerabbitquote:Op donderdag 20 april 2023 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb laatst verkeerde pindakaas gekocht godverdomme
Ik koop altijd de normale met een zwarte deksel, maar nu heb ik per ongeluk een nieuwe met een gele deksel meegenomen. Die pindakaas is vloeibaar ofzo echt superirritant is dat.
Al zal jij daar misschien weinig boodschap aan hebben
VAR d'r bijquote:
Ik eet enkel pindakaas met een laag sambal erover.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Graag ben ik benieuwd naar jouw mening @:littlerabbit
ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:02 schreef Slobeend het volgende:
Dat was helemaal niet koud in het veld domme Helene. En het is Paisjouw.
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee joh, Feyenoord bezwijkt wel conditioneel als ze de verlenging halen. We gaan voor twaalven naar bed.
Deze manquote:Op donderdag 20 april 2023 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik eet enkel pindakaas met een laag sambal erover.
Ik lust geen pindakaasquote:Op donderdag 20 april 2023 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb laatst verkeerde pindakaas gekocht godverdomme
Ik koop altijd de normale met een zwarte deksel, maar nu heb ik per ongeluk een nieuwe met een gele deksel meegenomen. Die pindakaas is vloeibaar ofzo echt superirritant is dat.
Al zal jij daar misschien weinig boodschap aan hebben
Vreselijk hoe ze Dybala zo laten draaien en schieten. Had echt verwacht dat ze die 1-1 uit zouden spelen. Zuur...quote:
Dan zou ik lekker naar bed gaan als ik jou wasquote:Op donderdag 20 april 2023 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie geen voetbal op SBS9 hoor
Bij voorkeur sambal uit een oriental als roti sambal of zo.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Deze manBadjak of brandal neem ik aan?
Ik lust het wel, maar ik eet het eigenlijk nooitquote:Op donderdag 20 april 2023 23:06 schreef Coco het volgende:
Mensen die geen pindakaas lusten, vertrouw ik niet.
Geen andere toko in de buurt?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij voorkeur sambal uit een oriental als roti sambal of zo.
Maar ja... Woon niet meer in de randstad dus ja.
Dit.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5.30, net als elke werkdag.quote:
Die haalde ik vroeger ook bij de toko. Dat is helemaal genot ja.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel lekker. Ik weet dat ik je hier mag quoten. Sorry.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verstandig mens gespotquote:
Heb je wel eens die Faja lobi pindakaas gehad? Ook wel lekker, maar wel pittigquote:Op donderdag 20 april 2023 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt al 100 notesquote:Op donderdag 20 april 2023 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak nog een halve liter.
Alvast mijn excuses voor mijn latere gedrag. Laat het een mooie 100e note worden
Echte mannen kunnen met bier omgaanquote:Op donderdag 20 april 2023 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak nog een halve liter.
Alvast mijn excuses voor mijn latere gedrag. Laat het een mooie 100e note worden
@Saindquote:Op donderdag 20 april 2023 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Echte mannen kunnen met bier omgaan
Echt?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt al 100 notes
Dus je gedraagt je maar gewoon
Geniet je van je verlengingexcuusbiertje?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
beste keeper van Europa!!!quote:Op donderdag 20 april 2023 23:10 schreef GGMM het volgende:
Bijlow verwerkt een simpele vangbal tot corner.
Ja dat kan ik ookquote:Op donderdag 20 april 2023 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Is dat veel? ik heb er 52.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt al 100 notes
Dus je gedraagt je maar gewoon
Begrijpelijkquote:Op donderdag 20 april 2023 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook
Maar niet met emotie.
JAZEKERquote:Op donderdag 20 april 2023 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
OMG zit jij ook nog op den Foks???
Topspits die Gimenez.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:11 schreef Adames het volgende:
Een bal huizenhoog over aan de ene kant
Een bal op de paal aan de andere kant
Het gaat gelijk op
Omdat God dit zo wilquote:Op donderdag 20 april 2023 23:13 schreef KingRoland het volgende:
Als Italie met zulke pauperclubs als roma goeie spelers als Dybala kan komen, waarom Feyenoord/PSV/Ajax niet
Omdat ze eredivisie nog pauperder isquote:Op donderdag 20 april 2023 23:13 schreef KingRoland het volgende:
Als Italie met zulke pauperclubs als roma goeie spelers als Dybala kan komen, waarom Feyenoord/PSV/Ajax niet
quote:Op donderdag 20 april 2023 23:13 schreef KingRoland het volgende:
5e competitie van Europaquote:Op donderdag 20 april 2023 23:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Omdat ze eredivisie nog pauperder is
quote:Op donderdag 20 april 2023 23:16 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit niet leuk voor mijn Feyenoord-vrienden
Alsof niet iedere willekeurige speler van Roma sterspeler in de Kuip zou zijnquote:Op donderdag 20 april 2023 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het verschil tussen Roma en Feyenoord is Dybala.
Noem er eens drie.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:16 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit niet leuk voor mijn Feyenoord-vrienden
Stadion is een 12e, 13e en 14e man.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer, je ziet toch wel dat Roma van een hele andere kwaliteit is dan Feyenoord. Klote, had er wel veel vertrouwen in. Maar dit kan niet..
Ze hebben een betere selectiequote:Op donderdag 20 april 2023 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer, je ziet toch wel dat Roma van een hele andere kwaliteit is dan Feyenoord. Klote, had er wel veel vertrouwen in. Maar dit kan niet..
Napoli werd helemaal van het matje getikt door AC Milan en die staan 1e met 75 punten in de serie A.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
Tammy Abraham kostte 38 miljoen, dat is 5 jaar Feijenoords transferbudget.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsof niet iedere willekeurige speler van Roma sterspeler in de Kuip zou zijn
Ik denk eerder dat het verschil is dat Roma op iedere positie een betere speler heeft eigenlijk.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het verschil tussen Roma en Feyenoord is Dybala.
En de fans van Feyenoord namen niet eens de moeite om hun team te komen steunenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stadion is een 12e, 13e en 14e man.
Ja. En nu?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tammy Abraham kostte 38 miljoen, dat is 5 jaar Feijenoords transferbudget.
En een keer met Luuk.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ga al mijn geld op Sevilla zetten. Die hebben tien keer meegedaan met de Europa League en elf keer gewonnen of zo.
Allemaal successupportersquote:Op donderdag 20 april 2023 23:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En de fans van Feyenoord namen niet eens de moeite om hun team te komen steunen
Misschien wel een leuke trainer voor Ajaxquote:Op donderdag 20 april 2023 23:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie dat de Ten Hag bandwagon ook stevig is ontspoord.
Waar haalden mensen dat vertrouwen vandaan?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
Mag ik vragen of jij mij de 100e note gegeven hebt?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie @:dombohetolifantje1 @:onlogisch
En zo heb ik er nog veel meer
quote:Op donderdag 20 april 2023 23:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://nos.nl/video/2471(...)tien-maanden-gehuild
MourinhoGod vertelde het Joep vorige week al.
AZ veel geluk?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:18 schreef bianconeri het volgende:
Was ook wel te verwachten, het vertrouwen was veel te hoog maar AS Roma is echt 10 klasses hoger dan welke ploeg in NL dan ook.
Feyenoord wordt echt volledig overrompelt.
Laat wel weer zien dat het NL voetbal nergens is.
Ajax door een flutploegje eruit. Feyenoord overklast. Az met veel geluk tegen een flutploeg door.
Kanquote:Op donderdag 20 april 2023 23:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://nos.nl/video/2471(...)tien-maanden-gehuild
MourinhoGod vertelde het Joep vorige week al.
Nee, sorryquote:Op donderdag 20 april 2023 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mag ik vragen of jij mij de 100e note gegeven hebt?
Zou ik wel fijn vindne
Als ze niet in de 89e minuut hadden gescoord, dan hadden ze eruit gelegen, met je "10 klasses hoger"quote:Op donderdag 20 april 2023 23:18 schreef bianconeri het volgende:
Was ook wel te verwachten, het vertrouwen was veel te hoog maar AS Roma is echt 10 klasses hoger dan welke ploeg in NL dan ook.
Feyenoord wordt echt volledig overrompelt.
Laat wel weer zien dat het NL voetbal nergens is.
Ajax door een flutploegje eruit. Feyenoord overklast. Az met veel geluk tegen een flutploeg door.
Goeie trainer, dat is echt de sleutel voor ze.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar haalden mensen dat vertrouwen vandaan?
Letterlijk op elke positie heeft AS Roma een veel betere speler.
Zeker, vd Vaart heeft ook gewoon gelijk met zijn uitspraken over de spelers individueel van Feyenoord. Ze hebben wel een sterk team natuurlijk. Roma toch net ff wat beter.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het verschil is dat Roma op iedere positie een betere speler heeft eigenlijk.
Al lang knap dat je Roma tot een verlening dwingt.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tammy Abraham kostte 38 miljoen, dat is 5 jaar Feijenoords transferbudget.
En als ze eerder hadden gescoord?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze niet in de 89e minuut hadden gescoord, dan hadden ze eruit gelegen, met je "10 klasses hoger"
@bianconeri weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:
Ja, maar Feyenoord doet het als team zijnde toch wel enorm boven verwachting dit seizoen. En het had zomaar gekund he. Waren heel dichtbijquote:Op donderdag 20 april 2023 23:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2023 23:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Verleningquote:Op donderdag 20 april 2023 23:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Al lang knap dat je Roma tot een verlening dwingt.
Knap van Slot dat die het zo neer weet te zetten dat Feyenoord een serieuze kans heeft (gehad) om te winnen, maar qua spelersmateriaal is het wel dag en nacht natuurlijk.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker, vd Vaart heeft ook gewoon gelijk met zijn uitspraken over de spelers individueel van Feyenoord. Ze hebben wel een sterk team natuurlijk. Roma toch net ff wat beter.
Dan ga ik zondag naar de kerk.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:21 schreef KingRoland het volgende:
Als God het wil kan Feyenoord nog scoren
We moeten nou ook weer niet doen dat Roma de top van Europa is hoor. Abraham en Smalling zijn daar gewoon misluktquote:Op donderdag 20 april 2023 23:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker, vd Vaart heeft ook gewoon gelijk met zijn uitspraken over de spelers individueel van Feyenoord. Ze hebben wel een sterk team natuurlijk. Roma toch net ff wat beter.
Die vent bemoeit zich overal meequote:Op donderdag 20 april 2023 23:22 schreef KingRoland het volgende:
Al kan AS roma Dybala hebben, uiteindelijk is God degene die de touwtjes in handen heeft
Het is wel extreem eenzijdig. Ik had wel gedacht dat Feyenoord nog iets gelijkwaardiger zou zijn.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze niet in de 89e minuut hadden gescoord, dan hadden ze eruit gelegen, met je "10 klasses hoger"
Nee, sorry.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh.
Dan hoop ik maar dat dit Coco of Sked was. Anders teken ik bij deze protest aan.
Man Utd - Young Boysquote:Op donderdag 20 april 2023 23:21 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trivia:
Van welke wedstrijd was dit gifje?
Argentijn, dus zal wel heel gelovig zijnquote:Op donderdag 20 april 2023 23:22 schreef KingRoland het volgende:
Tenzij dybala een erg gelovige jongen is
dan heeft Feyenoord een probleem
In Nederland hemelen we altijd het team dat in vorm is op. Vrijwel altijd betreft het een vrij beperkt elftalquote:Op donderdag 20 april 2023 23:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
Goeie trainer, dat is echt de sleutel voor ze.
De absolute Slotfase komt eraanquote:Op donderdag 20 april 2023 23:23 schreef GGMM het volgende:
3 wissels
Slot heeft een MEESTERPLAN bedacht.
er mogen er maar 11 op het veld hoor...quote:Op donderdag 20 april 2023 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stadion is een 12e, 13e en 14e man.
Nee, Roma is zeker geen top van Europa. Feyenoord uiteraard ook niet. Er lagen ook echt kansen voor Feyenoord om te winnen. Tja, die goals mag je gewoon niet tegenkrijgen.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We moeten nou ook weer niet doen dat Roma de top van Europa is hoor. Abraham en Smalling zijn daar gewoon mislukt
Daarom is dit Europa league jaquote:Op donderdag 20 april 2023 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We moeten nou ook weer niet doen dat Roma de top van Europa is hoor. Abraham en Smalling zijn daar gewoon mislukt
Ajax in de Europa League onder Bosz werd ook enorm opgehemeld. Met spelers als Traore, Younes, Viergever, etc.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
In Nederland hemelen we altijd het team dat in vorm is op. Vrijwel altijd betreft het een vrij beperkt elftal
Nou zeg.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze 'grap' is niet voor het eerst gemaakt.
Zoek hulp.
Roma is al heel lang een goede subtop club van Europa. Kan je tegen verliezen. Het is een wonder dat Feyenoord die eerste pot had gewonnen.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, Roma is zeker geen top van Europa. Feyenoord uiteraard ook niet. Er lagen ook echt kansen voor Feyenoord om te winnen. Tja, die goals mag je gewoon niet tegenkrijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |