SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je daar niet heel even mee wachtenquote:Op donderdag 20 april 2023 22:52 schreef onlogisch het volgende:
Schitterende goal. Kan niet anders zeggen
Hou gewoon je bek dan :’)quote:Op donderdag 20 april 2023 22:52 schreef onlogisch het volgende:
Schitterende goal. Kan niet anders zeggen
Omdat dat de beste beslissing ooit was.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:53 schreef Toine51 het volgende:
Kutterdekut.
Waarom ooj die uitgoalprincipe afgeschaft?
Verzaaktquote:Op donderdag 20 april 2023 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Feyenoord ergens niet op zal verzaken is het wel het conditionele vlak.
Santi gaat niet het einde van de wedstrijd halenquote:Op donderdag 20 april 2023 22:53 schreef onlogisch het volgende:
Santi gaat alsnog de winnende maken @:Tweedeklum
Doet Wieffer dat toch beter...quote:Op donderdag 20 april 2023 22:54 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Staat aan de verkeerde kant te dekken helaas.
Dat neemt niet weg dat ie de winnende nog kan makenquote:Op donderdag 20 april 2023 22:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Santi gaat niet het einde van de wedstrijd halen
?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:54 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Staat aan de verkeerde kant te dekken helaas.
Komt door de kwaliteiten van Paolo Dybalaquote:Op donderdag 20 april 2023 22:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
?
Hier kun je weinig aan doen. Stond aan de binnenkant gewoon
Is echt zo bizar, de bal wegschoppen en je laten vallen. En scheids trapt er hele wedstrijd in.quote:
Eens, ze lopen gewoon tegen ze aan en ze krijgen ze al meequote:Op donderdag 20 april 2023 22:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is echt zo bizar, de bal wegschoppen en je laten vallen. En scheids trapt er hele wedstrijd in.
Corrupte thuisfluiter. Feyenoord had gewoon een strafschop moeten krijgen.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is echt zo bizar, de bal wegschoppen en je laten vallen. En scheids trapt er hele wedstrijd in.
Meer dan jullie in de afgelopen jaren vriend.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tegen wie speelt Ajax eigenlijk in Europa?
Nu ff niet!quote:Op donderdag 20 april 2023 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat dat de beste beslissing ooit was.
Ik gun het die Mourinho totaal niet.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Mochten we er straks uitvliegen, dan hebben we alsnog een wel een prima prestatie geleverd eigenlijk.
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meer dan jullie in de afgelopen jaren vriend.
Oh ja wie stond er vorig jaar ook in een finale?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Na die 1-0 ben je de onderliggende partij inderdaad. Die viel wel redelijk uit het niets.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zonde, zonde. Op basis van het wedstrijdbeeld kan je het moeilijk onverdiend noemen. Maar we waren z dichtbij.
Maarja, Smalling eruit helpt ook een handje. Er zitten mogelijkheden in de counter.quote:
Dat sowieso, had volgens mij niemand durven dromen aan het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Mochten we er straks uitvliegen, dan hebben we alsnog een wel een prima prestatie geleverd eigenlijk.
Watquote:Op donderdag 20 april 2023 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maarja, Smalling eruit helpt ook een handje. Er zitten mogelijkheden in de counter.
Misschien toch maar tijd voor Dilrosun.
Wanneer?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Corrupte thuisfluiter. Feyenoord had gewoon een strafschop moeten krijgen.
Vorig jaar nog een finale gehaald?quote:Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is dit een overhoring?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh ja wie stond er vorig jaar ook in een finale?
Die dubbele handsbal. En je had ook dat Trauner-momentje.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:59 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Corrupte thuisfluiter. Feyenoord had gewoon een strafschop moeten krijgen.
Handsbal eerste helft.quote:
Wie had dit gedacht aan het begin van het seizoen...quote:Op donderdag 20 april 2023 23:01 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons dit wordt gewoon lastig.
Zij hebben frisse jongens erin gebracht die voorin voor extra kwaliteit zorgen.
Wij brengen Danilo...
Als we het volhouden tot de pingels, zou ik zwaar onder de indruk zijn.
Wees niet bang, je bent niet alleen.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco.
Heb je rustgevende woorden voor mij?
het is voorbijquote:Op donderdag 20 april 2023 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco.
Ja, de voortekenen zijn niet best. Zou een klein wonder zijn als we de halve finale nog gaan halen.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:01 schreef bbuddybb het volgende:
Wij brengen Danilo...
lieve Dombohetolifantje1. Het kan heel teleurstellend zijn om te zien dat jouw favoriete voetbalteam een wedstrijd verliest of niet goed presteert op het veld.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco.
We gaan zo die winnende er nog injassenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:01 schreef bbuddybb het volgende:
Wij brengen Danilo...
PoolGod kan dit gewoon niet langer aan. Die gast heeft weer een arbeid geleverd en een wereldbal gegeven op Paixao.quote:
Ja, je krijgt nog n wisselmoment erbij dan.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:07 schreef Haringkop het volgende:
Mogen ze nog extra wisselen in de verlening?
Jaquote:Op donderdag 20 april 2023 23:07 schreef Haringkop het volgende:
Dacht 1 keer.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:07 schreef Haringkop het volgende:
Is ook wat hoor... Een badkamer bouwen & een CL wedstrijd spelen...quote:Op donderdag 20 april 2023 23:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
PoolGod kan dit gewoon niet langer aan. Die gast heeft weer een arbeid geleverd en een wereldbal gegeven op Paixao.
Zeker. Gimenez mist vaker van dergelijke kansen...quote:
Ben bang dat ze ook veel beter zijn in penantiesquote:Op donderdag 20 april 2023 23:11 schreef De_Pel het volgende:
Dit gaat hem niet meer worden h
Al scoor je er nog 1, dan zullen zij er ook nog we eentje maken
Is wel zoquote:Op donderdag 20 april 2023 23:12 schreef asco het volgende:
Wat een thriller. Hier kijk je voetbal voor.
Als neutrale toeschouwer misschien, maar ik had graag met 1-1 in de bus gezeten nu.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:12 schreef asco het volgende:
Niet als die k*t Portugees weer aan het langste eind trekt.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:12 schreef asco het volgende:
Waarom zou jij bij 1-1 in een bus gaan zitten?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als neutrale toeschouwer misschien, maar ik had graag met 1-1 in de bus gezeten nu.
die rijden maar tot 2300 in sommige gebiedenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Waarom zou jij bij 1-1 in een bus gaan zitten?
Dit dus. Ik geniet totaal niet van zo'n spannende wedstrijd.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als neutrale toeschouwer misschien, maar ik had graag met 1-1 in de bus gezeten nu.
Het scheelt wel als je Dybala of Dilrosun brengt h.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ze zijn ook wel een paar klassen beter helaas.
Daarom kan ik er ook wel vrede mee hebben. Je hebt gedaan wat je moest doen in Europa. Nu kampioen worden en feest vierenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ze zijn ook wel een paar klassen beter helaas.
Dat dusquote:Op donderdag 20 april 2023 23:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Daarom kan ik er ook wel vrede mee hebben. Je hebt gedaan wat je moest doen in Europa. Nu kampioen worden en feest vieren
Zure is vooral dat je z dichtbij was.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Daarom kan ik er ook wel vrede mee hebben. Je hebt gedaan wat je moest doen in Europa. Nu kampioen worden en feest vieren
Die komt vanavond zwaar tekort ja.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:16 schreef Slobeend het volgende:
Trauner komt toch wel flink snelheid tekort op dit niveau.
Wieffer ook. Geertgod wel weer enorm goed vanavondquote:Op donderdag 20 april 2023 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die komt vanavond zwaar tekort ja.
Mwah, denk dat de mensen in De Kuip vorige week daar anders over denkenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Zure is vooral dat je z dichtbij was.
Als het vorige week nou al 0-2 was geweest, was vrede hebben stuk makkelijker.
Mwah, vond hem de eerste 80 minuten prima spelen. Zakt er daarna wel door heen op snelheid en conditie(?)quote:Op donderdag 20 april 2023 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die komt vanavond zwaar tekort ja.
Ook wel mijn gevoel ja, dacht echt dat het binnen was na de 1-1.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Klote..5 minuutjes verwijderd van iets heel moois. Uitgerekend tegen zo'n enorme kankerclub.
Maar goed..op naar zondag.
#SlotOutquote:Op donderdag 20 april 2023 23:18 schreef RvLaak het volgende:
Hoeveelste verliespartij wordt die met Slot dit seizoen? 3e?
Spannende wedstrijden zijn juist het leukst toch?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus. Ik geniet totaal niet van zo'n spannende wedstrijd.
Nu 3-1, is het ook niet meer spannend trouwens.
Geeft wel het niveau aan... Lijkt wel een ajaciedquote:Op donderdag 20 april 2023 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
In ene poging te trollen struikelt gebruiker TornadoDK over zijn eigen woorden.
Die had ook vanavond niets in te brengen tegen Smalling.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:19 schreef Haringkop het volgende:
Gimenez heeft ook nog niets goed gedaan.
Als neutrale toeschouwer jaquote:Op donderdag 20 april 2023 23:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Spannende wedstrijden zijn juist het leukst toch?
Ja het goede nieuws hieruit is dat die nog wel een jaartje blijftquote:Op donderdag 20 april 2023 23:19 schreef Haringkop het volgende:
Gimenez heeft ook nog niets goed gedaan.
Vooral zuur ja dat het tegen deze tering club isquote:Op donderdag 20 april 2023 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Klote..5 minuutjes verwijderd van iets heel moois. Uitgerekend tegen zo'n enorm vervelende club.
Maar goed..op naar zondag.
Als de kers op de aidstaartquote:Op donderdag 20 april 2023 23:18 schreef Cupfighter het volgende:
Nu is het helemaal voorbij Pietje Puk is er
Daarna ook niet. Loopt alleen maar in de weg, is amper aanspeelbaar, trekt geen ruimte.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die had ook vanavond niets in te brengen tegen Smalling.
Ja eens maar weer dat tering romaquote:Op donderdag 20 april 2023 23:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Gezien het verloop een hele zure. Maar ook vandaag was het zeker in het eerste uur zeker niet slecht van onze kant. Met iets minder slordigheden pak je hem gewoon. Met opgeheven hoofd eruit zou ik zo zeggen.
Al wordt het gewoon nog 3-3 natuurlijk
Tis geen schande ook als je eruit vliegt. Wel heel zuur, je bent zo dichtbij. Maar als je kijkt wat zij alleen al inbrengen. Je kan altijd met opgeheven hoofd uit het toernooi.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Gezien het verloop een hele zure. Maar ook vandaag was het zeker in het eerste uur zeker niet slecht van onze kant. Met iets minder slordigheden pak je hem gewoon. Met opgeheven hoofd eruit zou ik zo zeggen.
Al wordt het gewoon nog 3-3 natuurlijk
Godgodquote:Op donderdag 20 april 2023 23:22 schreef KingRoland het volgende:
alleen God kan Feyenoord nog redden
waarom zit het vaticaan dan in romequote:Op donderdag 20 april 2023 23:22 schreef KingRoland het volgende:
en dilrosunquote:Op donderdag 20 april 2023 23:22 schreef KingRoland het volgende:
Het verleden wijst inderdaad uit dat Feyenoord erg goed is met investeringen!quote:Op donderdag 20 april 2023 23:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Als wij ook een budget van 190 miljoen hebben wordt het een ander verhaal.
Hoezo praat je steeds over het verleden?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het verleden wijst inderdaad uit dat Feyenoord erg goed is met investeringen!
quote:
Vooral dat ja.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:22 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Ja eens maar weer dat tering roma
Sorry, je hebt gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op donderdag 20 april 2023 23:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijkGast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Maar toen was SlotGod er nog niet.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het verleden wijst inderdaad uit dat Feyenoord erg goed is met investeringen!
Alles op het kampioenschap gooien en verder bouwenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:26 schreef OProg het volgende:
Jammer. Maar met opgeheven hoofd kunnen we uit Europa vertrekken als het zo blijft. En het gewoon heel goed gedaan gelet op de middelen en waar we niet zo lang geleden stonden.
Volgend jaar ook nietquote:Op donderdag 20 april 2023 23:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar toen was SlotGod er nog niet.
Ben je blindquote:Op donderdag 20 april 2023 23:28 schreef bbuddybb het volgende:
WTF dit was toch overduidelijk buitenspel?![]()
Krijg je niet te zien uiteraard.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:29 schreef Haringkop het volgende:
Ben wel benieuwd naar het beeld van de VAR.
Wel dusquote:Op donderdag 20 april 2023 23:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Krijg je niet te zien uiteraard.
Wie?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:31 schreef Tjacka het volgende:
Toch leggen ze het in de knockout fase tegen de echt goede teams af.
In principe alle Nederlandse ploegen.quote:
Oh ja zeker, maar dat weten we toch ook al.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In principe alle Nederlandse ploegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |