Godgodquote:Op donderdag 20 april 2023 23:22 schreef KingRoland het volgende:
alleen God kan Feyenoord nog redden
waarom zit het vaticaan dan in romequote:Op donderdag 20 april 2023 23:22 schreef KingRoland het volgende:
en dilrosunquote:Op donderdag 20 april 2023 23:22 schreef KingRoland het volgende:
Het verleden wijst inderdaad uit dat Feyenoord erg goed is met investeringen!quote:Op donderdag 20 april 2023 23:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Als wij ook een budget van 190 miljoen hebben wordt het een ander verhaal.
Hoezo praat je steeds over het verleden?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het verleden wijst inderdaad uit dat Feyenoord erg goed is met investeringen!
quote:
Vooral dat ja.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:22 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Ja eens maar weer dat tering roma
Sorry, je hebt gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op donderdag 20 april 2023 23:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijkGast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Maar toen was SlotGod er nog niet.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het verleden wijst inderdaad uit dat Feyenoord erg goed is met investeringen!
Alles op het kampioenschap gooien en verder bouwenquote:Op donderdag 20 april 2023 23:26 schreef OProg het volgende:
Jammer. Maar met opgeheven hoofd kunnen we uit Europa vertrekken als het zo blijft. En het gewoon heel goed gedaan gelet op de middelen en waar we niet zo lang geleden stonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |