Ja, SBS6.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:37 schreef Paul het volgende:
Maaruh als verlenging komt, gaat dat dan op een andere zender verder ofzo
Beide ploegen missen een type Aad de Mos.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:34 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom wisselt Jansen niet? Je ziet toch dat een Brederode en Odgaard er fysiek doorheen zitten en je hebt Meerdink op de bank. Als dit niet het moment is om een frisse aanvaller te brengen wat dan wel? Brederode is ook niet de snelste.
Iedereen schoot over of naast? Wowquote:Op donderdag 20 april 2023 20:37 schreef Belgosome het volgende:
Ik hoop op penalties, Verbruggen is de eerste keeper in 35 jaar die onlangs in een penalty shootout geen enkel doelpunt binnen kreeg
Saskia.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:34 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie zo bij Roma - Feyenoord?
Niet voor niets in het rechter rijtje van de Belgische competitiequote:Op donderdag 20 april 2023 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat Anderlecht speelt echt boerenkoolvoetbal
Ik vind dit helemaal niet lekkerquote:
Vuile klootzakquote:Op donderdag 20 april 2023 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet ook het vlaggetje eruit halen.
Al besproken.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vlaggetje moet je er ook eerst uithalen
Dit heeft weinig met pech te maken, het is gewoon slecht.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet ook het vlaggetje eruit halen.
JE BENT TE LAATquote:Op donderdag 20 april 2023 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vlaggetje moet je er ook eerst uithalen
Tijd om dit topic sowieso te verlaten. @onlogischquote:Op donderdag 20 april 2023 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vertrek naar ESPN4
Godverdomme
Ik wist niet eens dat het bestondquote:Op donderdag 20 april 2023 20:43 schreef TLC het volgende:
Kijken mensen uberhaupt weleens naar sbs9 ?
Ik zei dat nadat de bal via twee spelers (die niet doorhadden waar de bal was) weer ergens achterin belandde in plaats van bij een AZ'er rechtsvoor.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met pech te maken, het is gewoon slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |