Doel meer op dat je elkaar op bepaalde zaken eens durft aan te spreken ipv afgeven op allemaal individuele eilandjesquote:Op donderdag 20 april 2023 16:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee, je hoorde wel veel bewoners overleggen welke vragen ze wel en niet geweten zouden hebben
Dat is daar bewoners-eigen... zelden in de hele groep dingen bespreken, altijd in kleine groepjes (en meestal gaat het dan over anderen, lekker 'veilig').quote:Op donderdag 20 april 2023 16:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doel meer op dat je elkaar op bepaalde zaken eens durft aan te spreken ipv afgeven op allemaal individuele eilandjes
Maar meteen dus weer weggedraaidquote:Op donderdag 20 april 2023 16:06 schreef Judiwi het volgende:
Nou Jeffrey en Jasper hebben wel een nabeschouwing in de badkamer.
Wanneer begint Erik met zijn talkshow eigenlijk?quote:Op donderdag 20 april 2023 16:08 schreef xsaskiax het volgende:
Dat zou een mooi onderwerp voor het 'programma' van Erik zijn: hoe denk je dat de anderen jou zien??
en dan de anderen laten zeggen hoe ze werkelijk over die bewoner denken
en zou ze nou werkelijk geen seconde in de gaten hebben dat dit ook werkelijk zo was?quote:Op donderdag 20 april 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
Ze hadden natuurlijk ook allemaal andere spelletjes in gedachten gehad toen ze zich opgaven voor een gameshow
Dit was echt zo ontzettend dom van Zoë die stond echt van lul
geen idee, het bord staat er al een tijdjequote:Op donderdag 20 april 2023 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wanneer begint Erik met zijn talkshow eigenlijk?
Wacht op groen licht van de Febo blijkbaar.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
geen idee, het bord staat er al een tijdje
Grotendeels helemaal mee eens, maar als de gesprekjes met K5 ter sprake komt, begrijp ik wel een ingreep.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:41 schreef Kakadylo het volgende:
Van iedereen daar is FEBO het meest kinderachtig want daar valt zelfs Zoe volkomen bij in het niet. Zo vreselijk armoedig en mijn allergrootste irritatie want ze censureren als een malle terwijl mensen juist op zulke momenten het meest zichzelf zijn. En dan heb ik het niet over dat ze wippartijtjes niet tonen maar ze doen het al bij hele normale gesprekken op basis van verandering in toonhoogte. 'Oh Jeff klinkt boos dus draai maar gewoon weg'. Het is tegenwoordig zo preuts en bekrompen dat ze het liefst gewoon alles maar wegdraaien. Kan geen enkel zinnig argument bedenken en een parodie op reality. Reality ja.
Maar daar doel ik dan ook niet opquote:Op donderdag 20 april 2023 16:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grotendeels helemaal mee eens, maar als de gesprekjes met K5 ter sprake komt, begrijp ik wel een ingreep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |