23 dagenquote:Op woensdag 19 april 2023 19:28 schreef engine het volgende:
Wat is het record eigenlijk dat hij probeert te verbreken? Hoeveel minuten?
Dat wordt nog even oefenen danquote:
Is dat al besloten dan? Ik heb ze al tijden niet meer zien oefenen?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
Maaruh
De volgende is potloden rechtop zetten
Dus op 1 been staan kan sowieso pas over 2 maanden
Zit Bern er dan nog wel in
Klinkt logischquote:Op woensdag 19 april 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
Record standing one leg blindfolded 35 minuten door een 12 jarig kind. Het schijnt dat je dat het beste kunt als je jong bent. Iets met evenwichtsorgaan en zien
Met wat oefening zie ik Bern dat nog wel halen hoor.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
Record standing one leg blindfolded 35 minuten door een 12 jarig kind. Het schijnt dat je dat het beste kunt als je jong bent. Iets met evenwichtsorgaan en zien
Ja een paar lui haalden het...... wedden dat het record 'ineens' aangescherpt is, net zoals met andere dingen die ze dreigden te gaan halen?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat al besloten dan? Ik heb ze al tijden niet meer zien oefenen?
En is er ook al iemand die het gehaald heeft?
Ah okayquote:Op woensdag 19 april 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja een paar lui haalden het...... wedden dat het record 'ineens' aangescherpt is, net zoals met andere dingen die ze dreigden te gaan halen?
Dat zou zomaar kunnen ikquote:Op woensdag 19 april 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Met wat oefening zie ik Bern dat nog wel halen hoor.
Moeten ze we de juiste potloden bestellen, je hebt ze ook die aan de bovenkant iets rond zijnquote:Op woensdag 19 april 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
Maaruh
De volgende is potloden rechtop zetten
Dus op 1 been staan kan sowieso pas over 2 maanden
Zit Bern er dan nog wel in
Oh oke tja dan moet bern nog ff oefenen..quote:Op woensdag 19 april 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
The longest duration standing on one leg blindfolded is 1 hr 7 min 44 sec, achieved by Zachary Sharples (Australia) in Sydney, New South Wales, Australia, on 1 July 2022.
quote:Op woensdag 19 april 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
Zoë...... en iets oefenen.... doe niet zo raarrrrrrquote:Op woensdag 19 april 2023 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zoe is de jongste!
Dat wordt oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |