SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Leuk!quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:21 schreef MadMaster het volgende:
De allereerste uitzending van Veronica, toen nog deels via Engelse bronnen, omdat dat meer de indruk van internationale machten gaf...
Alle radioshows werden opgenomen in Hilversum op tapes, die met bootjes naar het zendschip gebracht werden om daar uitgezonden te worden.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Caroline was toen ook al niet uit de ether weg te slaan
Oh, dat wist ik echt niet. Daar gaat mijn illusie van gezellig met z'n allen op het schip.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle radioshows werden opgenomen in Hilversum op tapes, die met bootjes naar het zendschip gebracht werden om daar uitgezonden te worden.
Slechts zelden werd er live vanaf het schip uitgezonden, m.u.v. de nieuwsuitzendingen ieder uur.
Die kon men immers niet vooraf opnemen...
Best kans dat het de inspiratie is geweest voor haar naam ook.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Caroline was toen ook al niet uit de ether weg te slaan
Nee, meestal zaten er maar 3 of 4 mensen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik echt niet. Daar gaat mijn illusie van gezellig met z'n allen op het schip.
Het ligt nu hier in Amsterdam Noord, op een kwartiertje rijden vanaf hier...quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben wel eens op een/het voormalige zendschip geweest, het lag een tijd als partyschip in Middelburg
Oe, iemand van de PPR...quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:33 schreef livelink het volgende:
Welke politicus was dat? Dat heb ik even gemist.
Neem aan dat ze wel een aardig stapeltje tapes op voorraad hadden, voor het geval dat.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een uitdaging, zoals men dat tegenwoordig noemt...
Nee, meestal maar 1 à 2 dagen van tevoren...quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neem aan dat ze wel een aardig stapeltje tapes op voorraad hadden, voor het geval dat.
Dat fenomeen heb ik nooit begrepenquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch vielen er ook nog dames flauw tijdens de Doe Maar optreden, dus het is van alle tijden.
Dan moet je Boer Koekoek even niet meetellen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoor toch 's. Dat stamt uit de tijd dat men elkaar nog wel eens respecteerde.
Haha, ja dat was me er ook eentje, om over Janmaat maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan moet je Boer Koekoek even niet meetellen.
Dat denk ik van mezelf ook wel eens...quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:03 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Ik dacht echt dat dat nummer 'jonger' was.
Die kon tenminste wel zuiver zingenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Nog een keer Ben Cramer, nu met zijn ESF bijdrage toen op #14:
[ afbeelding ]
De kwaliteit van het liedje, neem ik aan. Ook niet heel bijzonder, maar ook niet slecht. In elk geval niet hun live-zangkwaliteiten.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, geen idee op welke kwaliteiten die 2 trekpoppen nu uitgekozen zijn...
Als ik zeg dat het een kopie van iets is, ben je het vast niet met me eens...quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De kwaliteit van het liedje, neem ik aan. Ook niet heel bijzonder, maar ook niet slecht. In elk geval niet hun live-zangkwaliteiten.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denk ik van mezelf ook wel eens...
Tsja…. Dat zal altijd een raadsel blijvenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, geen idee op welke kwaliteiten die 2 trekpoppen nu uitgekozen zijn...
Ah, 1 van de liedjesschrijvers van Elvisquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Ja, en na al dit geweld van The Sweet was dit toen de #1:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Geheel in de stijl van Radio Veronica destijds hapert de verbinding
Ik kende deze versie nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Een andere versie dan het origineel haalde Top 40 ook:
[ afbeelding ]
Wist in 1e instantie niet of het aan de mp3 lag, maar het haperde nog heel even door na dat nummer. Nu gaat het weer vlekkeloos.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken wat er gebeurde...
Alles liep hier gewoon door, de stream ook, dus had het eerst niet eens door...quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wist in 1e instantie niet of het aan de mp3 lag, maar het haperde nog heel even door na dat nummer. Nu gaat het weer vlekkeloos.
Zal de serverkant wel zijn geweest, want je ziet ook regelmatig gebeuren dat er een error melding staat op de radio 49 website, terwijl de boel dan toch door blijft draaien.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles liep hier gewoon door, de stream ook, dus had het eerst niet eens door...
Sowieso een toffe ventquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Alice, toffe nummers had de man toch!
Het is wel jammer, maar bij Veronica verliep soms ook alles net iets anders dan gepland...quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal de serverkant wel zijn geweest, want je ziet ook regelmatig gebeuren dat er een error melding staat op de radio 49 website, terwijl de boel dan toch door blijft draaien.
Soms is ook het aantal users niet zichtbaar meer nadat ik op de player klik.
Maar dat neemt niet weg dat de show geweldig is met al die oude jingles onder andere.
Ik ga de jingles straks nog een keer luisteren om af te kicken van deze showquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal de serverkant wel zijn geweest, want je ziet ook regelmatig gebeuren dat er een error melding staat op de radio 49 website, terwijl de boel dan toch door blijft draaien.
Soms is ook het aantal users niet zichtbaar meer nadat ik op de player klik.
Maar dat neemt niet weg dat de show geweldig is met al die oude jingles onder andere.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga de jingles straks nog een keer luisteren om af te kicken van deze show
Ik heb er hier een stuk of 500 digitaal...quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga de jingles straks nog een keer luisteren om af te kicken van deze show
Toch niet allemaal Veronica gerelateerde?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er hier een stuk of 500 digitaal...
Jawel.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch niet allemaal Veronica gerelateerde?
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel.
En dat zijn ze nog lang niet allemaal...
En straks 100 op vinyl erbij.....quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er hier een stuk of 500 digitaal...
Via ex-Veronica technici op Veronica fora worden er soms nog nieuwe beschikbaar gedeeld.quote:
Wist dat het er veel waren, maar hier zit ik echt van te kijken.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via ex-Veronica technici op Veronica fora worden er soms nog nieuwe beschikbaar gedeeld.
Of er popt weer wat op uit een vaag archief...
Als er eentje tussen zit, die ik nog niet heb, is het al prima.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
En straks 100 op vinyl erbij.....
En dat voor 1 cent per jingle...
Op muziek gebied ben ik een redelijke hoarder, in sommige gevallen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wist dat het er veel waren, maar hier zit ik echt van te kijken.
Het knalt er weer uit, Mad.
Dit hele nummer ken ik niet, maar het klinkt best oké. Moet mijn mapje in.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Eentje hoger op #7:
[ afbeelding ]
Jodelie!!!![]()
![]()
Nee, geen idee. Ik weet nu wel waar Robbie Williams zijn vleeskostuum van heeft gejat.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kent iemand van jullie de b-kant van dat nummer?
Wat hebben ze aanquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Eentje hoger op #7:
[ afbeelding ]
Jodelie!!!![]()
![]()
quote:
Alles is in de loop van jaren van elkaar geleend en deels gebaseerd op inspiratie.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Ik weet nu wel waar Robbie Williams zijn vleeskostuum van heeft gejat.
En terecht.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf een gracht in Amsterdam, een song die hier in de geschiedenis van radio49 heel vaak voorbij is gekomen:
[ afbeelding ]
De nieuwe versie, op nummer 9...
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Ook zo'n gezellig ESF duo, op #21.
Op de foto's dan, daarbuiten sloegen ze elkaar de hersens in.
Enige vergelijking met toekomstige ex-ESF deelnemers berust op toeval...
[ afbeelding ]
Ciao!quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan zo naar de tv.
Was weer even heerlijk genieten. Dank MadMaster!
Mijn wijfie uit Tokyo.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is vreemd, ken dit hele nummer van ze n
oh toch.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn wijfie uit Tokyo.
John Lennon kon het geschreven hebben...
Het merendeel van de muziek is erg fijn.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Nog een kleine 25 minuten met veel emotionele jingles en songs...
Ja, daar kwam ik ook achter toen ik dat ging checken.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het merendeel van de muziek is erg fijn.
Heb ik gemist. En ik kende deze uitvoering ook nog niet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Nog even doorrocken, ELO op #37, met een Beatles/Chuck Berry/vele anderen cover:
[ afbeelding ]
Toevallig (??) afgelopen week ook nog door Melting gedraaid...
Nooit geweten dat dat een cover was van Sade. Mooi nummer.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Later door Sade nog eens gecoverd, hekkensluiter nummer 40:
[ afbeelding ]
Daar hadden we het laatst nog over. Doe mij dit origineel maar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker niet de minste van het stel.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Opgericht door o.a.... Mr. Veronica Lex Harding...quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
Ik begin nu ook te begrijpen hoe Radio538 aan haar naam komt.
Deed je dat live dan?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel ik de middelen er wel voor heb, is het soms lastig om alles op tijd in te starten, te laden etc.
Zeker met jingles van maar 3 seconden...
Ja, laden, starten, schuif open, ander kanaal laden, sluiten, laden etc.quote:
Sjezus wat een klus.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, laden, starten, schuif open, ander kanaal laden, sluiten, laden etc.
Had wel een sidelist gemaakt in VDJ waar alles op volgorde stond, anders is het helemaal niet te doen...
Wel een leuke klus, al zat ik er soms net even naast qua timing...quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus wat een klus.![]()
Sigaartje doen buiten jij, ga ik uien kijken.
Fijne avond, Mad!
Dat is ook niet heel vreemd als je zo snel moet reageren. Niets van meegekregen overigens, maar het zal.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel een leuke klus, al zat ik er soms net even naast qua timing...
Goedemorgen Melting.quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op woensdag 19 april 2023 07:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
En nu naar de bus rennen
Nee, maar kwam alsnog in tijdnood en bedacht me ineens dat de bushalte verplaatst was vanwege werkzaamheden. Dus moest bijna rennen.quote:Op woensdag 19 april 2023 07:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Was je te laat opgestaan?
quote:Op woensdag 19 april 2023 11:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar kwam alsnog in tijdnood en bedacht me ineens dat de bushalte verplaatst was vanwege werkzaamheden. Dus moest bijna rennen.
quote:Op woensdag 19 april 2023 14:23 schreef MadMaster het volgende:
Op 192 Radio wordt nu de Top 40 van week 15 1973 uitgezonden.
Hoor exact hetzelfde als gisteravond...
Tutti Ragazzi it is...quote:Op woensdag 19 april 2023 15:30 schreef DJ11 het volgende:
Op het werk staat Radio 2 aan... en ik ben ineens heel verbaasd wat ik hoor:
De @:MadMaster -tune van The Nits.
Ik dacht even dat Radio 49 de ether had gekaapt
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Wormenhotel zit in elkaar, straks de wormen erin doen en ze de eerste laag gft voeren en hopen dat ze niet te veel stress van hun verhuizing hebben
https://wormenkwekerijwasse.nl/product/wormery/ om ons groene afval om te zetten in mestquote:
Wormen zijn leuk, maar ik kom qua 'groen' niet verder dan de kleur van onze biobak…quote:Op woensdag 19 april 2023 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
https://wormenkwekerijwasse.nl/product/wormery/ om ons groene afval om te zetten in mest
Het is de bedoeling dat al ons groente- en fruitafval, aangevuld met wat droog spul zoals karton, takjes, blaadjes en eierschalen allemaal door de wormen verwerkt wordt, zodat we uiteindelijk niks meer hoeven te kopen aan compost/mest voor de tuin. De nieuwe hagen hebben nogal wat voeding nodig en op termijn de moestuinborders/bakken en de aardbeien en tomaten ook.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wormen zijn leuk, maar ik kom qua 'groen' niet verder dan de kleur van onze biobak…
Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk oplevert als de wormen zich door de GFT heen gevreten hebben…quote:Op woensdag 19 april 2023 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat al ons groente- en fruitafval, aangevuld met wat droog spul zoals karton, takjes, blaadjes en eierschalen allemaal door de wormen verwerkt wordt, zodat we uiteindelijk niks meer hoeven te kopen aan compost/mest voor de tuin. De nieuwe hagen hebben nogal wat voeding nodig en op termijn de moestuinborders/bakken en de aardbeien en tomaten ook.
De grond is hier heel slecht, dus dit is een natuurlijke manier om de grond te bemesten en te verbeteren.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk oplevert als de wormen zich door de GFT heen gevreten hebben…
@:livelink, wat hebben je zonnepanelen gedaan vandaag?
Vandaag voor het eerst een perfecte score hier…[ afbeelding ]
Ik snap het idee, vind wormen echt heel leuk, maar vind het wat omslachtig.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De grond is hier heel slecht, dus dit is een natuurlijke manier om de grond te bemesten en te verbeteren.
In een later stadium gaan we ook nog wormen loslaten in de tuin om de grond los te maken.
Je moet er wat voor overhebben
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 19 april 2023 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk oplevert als de wormen zich door de GFT heen gevreten hebben…
@:livelink, wat hebben je zonnepanelen gedaan vandaag?
Vandaag voor het eerst een perfecte score hier…[ afbeelding ]
Wat een lul de behangerquote:Op woensdag 19 april 2023 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
Mijn man heeft de app en in mijn beleving heeft de zon vandaag helemaal niet geschenen. Op kantoor merkte ik er in ieder geval niks van.
Wel was ik boos toen ik thuis kwam en ontdekte dat mijn man vandaag op zijn vrije dag niet de afwasmachine had aangezet. Ik had hem vanochtend gevuld en niet aangezet, omdat ik hem natuurlijk aan wil zetten op het moment dat de zon schijnt. Maar mijn man heeft hem dus ook niet aangezet![]()
Ja, zo schiet het niet op, natuurlijk.
Sowieso was ik boos, want hij is elke woensdag vrij en ik heb vanochtend voor ik de deur uitrende nog de keuken schoongemaakt, de was opgevouwen en ingeruimd en gestofzuigd en hij heeft niet eens de afwasmachine aangezet.
Ja, de sfeer was niet heel gezellig vanavond. Ik ben maar een eind gaan wandelen.quote:
Ik ben niet zo scherp nu. Toepasselijk in verband met..?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond ze we wel toepasselijk genoeg om aan te schaffen:
[ afbeelding ]
Tartan = Schotland = Whisky, in mijn redenatie…quote:Op woensdag 19 april 2023 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben niet zo scherp nu. Toepasselijk in verband met..?
Ah zo! Ik vind ze wel leuk, dat sowieso.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tartan = Schotland = Whisky, in mijn redenatie…
Je kan via de Vans website je eigen, customized versie creëeren.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah zo! Ik vind ze wel leuk, dat sowieso.
Kilt erbij en ik zie het helemaal voor me.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan via de Vans website je eigen, customized versie creëeren.
Dit voorbeeld stond er al bijna kant en klaar, heb alleen de binnenkant wit gemaakt i.p.v. het zwart, wat in het voorbeeld zat. Levertijd is alleen wel 5-7 weken.
Hopelijk zijn ze binnen voordat ik aan mag treden als standhouder tijdens het 'Whisky in Leiden' festival in juni…
Nee, dat hoeft dan weer niet zo van mij.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Kilt erbij en ik zie het helemaal voor me.
Ja, dan moet je toch die kilt. Ik vind deze wel mooier, trouwens. Mijn zoon vond ze helaas niks voor mij (hij zag de foto en dacht dat ik voor schoenen aan het kijken was). Meer iets voor een hippe twintiger. "En jij bent niet hip en ook geen twintig, mama"quote:Op woensdag 19 april 2023 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Deze heb ik trouwens ook, maar dan zit de tartan verstopt onder mijn broekspijp:
[ afbeelding ]
Zeg maar tegen je zoon dat een nog oudere meneer deze schoenen ook draagt…quote:Op woensdag 19 april 2023 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dan moet je toch die kilt. Ik vind deze wel mooier, trouwens. Mijn zoon vond ze helaas niks voor mij (hij zag de foto en dacht dat ik voor schoenen aan het kijken was). Meer iets voor een hippe twintiger. "En jij bent niet hip en ook geen twintig, mama"
Ik zal het hem zeggen. Hij was wel enthousiast over Vans en dat zelfdesign vond hij ook wel een leuk idee.quote:Op woensdag 19 april 2023 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je zoon dat een nog oudere meneer deze schoenen ook draagt…
quote:Op 28 april 1973 ging de Troetelschijf van Hilversum 3 naar 'Gruezi Wohl, Frau Stirnimaa' van Lydia Beck.
De Zwitserse grens zelfs, hoewel de zangeres gewoon een dame uit het Ooooosten van Nederland is......quote:Op donderdag 20 april 2023 14:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat gaat voor mij ook wel een grens over hoor
Welkom beide.quote:
Goede avond, welkom en proost, brother52.quote:
Ik ben de boontjes nog aan het malen maar daar is geen emoji voorquote:Op donderdag 20 april 2023 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, welkom en proost, brother52.
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben de boontjes nog aan het malen maar daar is geen emoji voor
Boontje vlak voor hij in de molen verdwijnt:quote:Op donderdag 20 april 2023 19:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben de boontjes nog aan het malen maar daar is geen emoji voor
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Boontje vlak voor hij in de molen verdwijnt:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon sadistischquote:Op donderdag 20 april 2023 19:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie nu de sadistische trekjes ook, @zorro28 .quote:Op donderdag 20 april 2023 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Theeblaadjes verzuipen in heet water ook, maar ik neem nog een kopje
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie nu de sadistische trekjes ook, @:zorro28 .
Pas op voordat je zelf kopje onder gaat.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Pas op voordat je zelf kopje onder gaat.
Die mogen nog een beetje ronddobberen... ik zet de boontjes ook nog eens onder druk.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was hij keeper dan?quote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:26 schreef brother52 het volgende:
Ik herken de stem maar daar is dan ook alles wel mee gezegd.
Welkom en tevens een goede avond.quote:
Dit zijn er 3 van de oorspronkelijke 5:quote:Op donderdag 20 april 2023 19:33 schreef livelink het volgende:
Zo'n bekend liedje en ik heb niet eens een idee waar ik het moet zoeken qua artiest.
Je ziet wel dat het familie is.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit zijn er 3 van de oorspronkelijke 5:
[ afbeelding ]
Patries en Yvonnequote:Op donderdag 20 april 2023 19:36 schreef brother52 het volgende:
Ook zusjes....
En dan heb je ineens een thema.... kom ik volgende week op terug.
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
De theeblaadjes worden ook nog eens aan de wormen gevoerd, het loopt echt niet goed af voor ze
Je hebt hun voorspelling gelezen in de theeblaadjes?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
De theeblaadjes worden ook nog eens aan de wormen gevoerd, het loopt echt niet goed af voor ze
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Goede avond en welkom.quote:
Ja, die komen dan zeker voorbij. Een hele show met tweelingen in een band gaat niet lukken maar er komen minstens 3 bands voorbij met tweelingen.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Patries en Yvonne![]()
Nee, doe dan de zusjes Deal maar
Zo, niet de populairste persoon op dit moment.quote:
Niet?quote:Op donderdag 20 april 2023 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, niet de populairste persoon op dit moment.
De storm is al weer gaan liggen, voor zover ik weet…quote:Op donderdag 20 april 2023 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, niet de populairste persoon op dit moment.
Ja, er was weer een rel. Ik vond het meer een storm in een glas water, maar ach...quote:
Ik heb het verder niet meer gevolgd. Ik vond het niet zo heel spannend allemaal.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De storm is al weer gaan liggen, voor zover ik weet…
Ik heb er ook niks van meegekregen. Dat is het voordeel van maar in enkele topics kijken.quote:
He, Caroline Tensen doet ook meequote:Op donderdag 20 april 2023 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit zijn er 3 van de oorspronkelijke 5:
[ afbeelding ]
Bokken en haverkisten… 🐏quote:Op donderdag 20 april 2023 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet meer gevolgd. Ik vond het niet zo heel spannend allemaal.
Ja, ik zou wel willen. Maar helaas, alleen vieze witte wijn in huis.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zou wel willen. Maar helaas, alleen vieze witte wijn in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |