SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Leuk!quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:21 schreef MadMaster het volgende:
De allereerste uitzending van Veronica, toen nog deels via Engelse bronnen, omdat dat meer de indruk van internationale machten gaf...
Alle radioshows werden opgenomen in Hilversum op tapes, die met bootjes naar het zendschip gebracht werden om daar uitgezonden te worden.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Caroline was toen ook al niet uit de ether weg te slaan
Oh, dat wist ik echt niet. Daar gaat mijn illusie van gezellig met z'n allen op het schip.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle radioshows werden opgenomen in Hilversum op tapes, die met bootjes naar het zendschip gebracht werden om daar uitgezonden te worden.
Slechts zelden werd er live vanaf het schip uitgezonden, m.u.v. de nieuwsuitzendingen ieder uur.
Die kon men immers niet vooraf opnemen...
Best kans dat het de inspiratie is geweest voor haar naam ook.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Caroline was toen ook al niet uit de ether weg te slaan
Nee, meestal zaten er maar 3 of 4 mensen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik echt niet. Daar gaat mijn illusie van gezellig met z'n allen op het schip.
Het ligt nu hier in Amsterdam Noord, op een kwartiertje rijden vanaf hier...quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben wel eens op een/het voormalige zendschip geweest, het lag een tijd als partyschip in Middelburg
Oe, iemand van de PPR...quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:33 schreef livelink het volgende:
Welke politicus was dat? Dat heb ik even gemist.
Neem aan dat ze wel een aardig stapeltje tapes op voorraad hadden, voor het geval dat.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een uitdaging, zoals men dat tegenwoordig noemt...
Nee, meestal maar 1 à 2 dagen van tevoren...quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neem aan dat ze wel een aardig stapeltje tapes op voorraad hadden, voor het geval dat.
Dat fenomeen heb ik nooit begrepenquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch vielen er ook nog dames flauw tijdens de Doe Maar optreden, dus het is van alle tijden.
Dan moet je Boer Koekoek even niet meetellen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoor toch 's. Dat stamt uit de tijd dat men elkaar nog wel eens respecteerde.
Haha, ja dat was me er ook eentje, om over Janmaat maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan moet je Boer Koekoek even niet meetellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |