Daar houdt Jeff volgens mij rekening meequote:Op dinsdag 18 april 2023 14:24 schreef freaky40 het volgende:
Ligt er aan welke opdracht het is die er komt. Als er 1 komt die Kenzi wint zijn ze fucked.
Wie zegt dat ze op Jeff gaat als ze wint.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar houdt Jeff volgens mij rekening mee
Jeff zelf , en verder ook iedereenquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze op Jeff gaat als ze wint.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:26 schreef Puzzie het volgende:
Jeff en
[..]
Jeff zelf , en verder ook iedereen
Okay Jeff heeft het er een paar keer over gehad gisteren en vandaag maar jij weet het beterquote:
Niets is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay Jeff heeft het er een paar keer over gehad gisteren en vandaag maar jij weet het beter
quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Ze moeten even uitbundig zijn van de Febo...dat juichen komt mij te opvallend uit het niets ineens...
Zo iemand als Janet loopt ook totaal achter de feiten aan want juist de rokers hebben zojuist 150 euro (!) gekregen om 'vrij' te besteden. Want met uitgaven uit de prijzenpot mag je geen eten of drinken halen maar tabak valt daar niet onder. Ze hebben gewoon totaal niet door dat ze genaaid worden en bestellen straks een of ander stom kutspel omdat ze iets moeten bestellen met die centen. Die andere groep snapt het allemaal veel beter en lachen in hun vuistje om die slappe bende aan de overkant.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
Janet wil volgende maand niks meer horen over tabak
Wat een stelletje idioten hier zegt Erik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |