abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208886663
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2023 15:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Snap je eigenlijk wel wat er bedoeld wordt met:
[..]

Kwam niet verder dan

quote:
Ah, u bent expert op het gebied van virussen
  maandag 24 april 2023 @ 15:31:35 #102
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_208886902
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:32 schreef PSVCL het volgende:
Crimineel Van Ranst had weer eens honger _O-

[ afbeelding ]

Hij mag blij zijn dat het bij een taart blijft want in een rechtvaardige wereld had ie op zijn minst levenslang een celletje moeten delen met Koopmans.
Geen medelijden mee, wat een griezel je ziet het al aan die doodse ogen dat deze man niet zuiver is en het enorm achter zijn ellebogen heeft.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_208887161
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Geen medelijden mee, wat een griezel je ziet het al aan die doodse ogen dat deze man niet zuiver is en het enorm achter zijn ellebogen heeft.
Dus je vindt het geen probleem dat hij belaagd wordt.
Dat heeft hij gewoon verdiend.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_208887195
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Nee. Mocht dat wel het geval zij zou ik mijn kennis niet misbruiken om mee te werken aan 1 van de grootste scams ooit. Veel mensenlevens zijn bewust verwoest door toedoen van die engnek.

Levensgevaarlijk die engnek.

Hij heeft een gezond gevoel voor humor.
Maar niet iedereen heeft dat.
  maandag 24 april 2023 @ 16:10:03 #105
16715 Mylene
*schatje*
pi_208887491
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:16 schreef theguyver het volgende:

[..]
Als het feiten waren geweest, was het NWS! Al met al is het een best interessante theorie.
Ben nog bezig met het topic.
Is alles hier gebaseerd op verzonnen theorieën?
pi_208888391
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 14:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Nee. Mocht dat wel het geval zij zou ik mijn kennis niet misbruiken om mee te werken aan 1 van de grootste scams ooit. Veel mensenlevens zijn bewust verwoest door toedoen van die engnek.

Levensgevaarlijk die engnek.

Ah, dus je erkent dat je de kwaliteit van onderzoek niet kunt beoordelen, maar dat doe je vervolgens, in dezelfde adem, wel. Dan ben je wel af wat mij betreft.
pi_208888525
quote:
4s.gif Op maandag 24 april 2023 16:22 schreef aloa het volgende:

[..]
Is alles hier gebaseerd op verzonnen theorieën?
Uiteraard.
pi_208888554
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Moet je ook niet hebben nee.Dat verdiend ie niet ...het enige wat ie verdiend is een levenslange leven achter de tralies.

Hij is mede verantwoordelijk voor het feit dat er families uit elkaar zijn getrokken, mensen die hun bedrijf/zaak zijn kwijtgeraakt, zelfmoorden, mensen mentaal en fysiek gesloopt, vrijheden ontnomen alsof het niks is etc etc en dat allemaal op basis van een leugen waar hij onderdeel van was. Doet er de volgende keer weer doodleuk aan mee.
Een groot gevaar door de samenleving die man.

Hoe kan je nou medelijden hebben met zo een griezel?
Zo een taart doe je hem waarschijnlijk alleen maar een plezier mee.
pi_208888605
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 18:02 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Moet je ook niet hebben nee.Dat verdiend ie niet ...het enige wat ie verdiend is een levenslange leven achter de tralies.

Hij is mede verantwoordelijk voor het feit dat er families uit elkaar zijn getrokken, mensen die hun bedrijf/zaak zijn kwijtgeraakt, zelfmoorden, mensen mentaal en fysiek gesloopt, vrijheden ontnomen alsof het niks is etc etc en dat allemaal op basis van een leugen waar hij onderdeel van was. Doet er de volgende keer weer doodleuk aan mee.

Hardop gelachen
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208888614
quote:

[..]

Probleem is alleen dat je niet hebt aangetoond dat er sprake is van een leugen.
Op zich geen wonder dat de AIVD daar een gevaar in ziet.
pi_208890446
quote:

[..]

Haha, grappig :D
pi_208891129
quote:

[..]

:D
pi_208895662
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 17:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

Alleen men dacht in het begin dat het besmetting tegen zou gaan, terwijl later bleek dat dit verwaarloosbaar laag was.
Bij de oorspronkelijk wuhan variant werkte dit zeker tot een goede hoogte tegen besmettingen, echter met de mutaties zoals Alfa en Delta was dit aanzienlijk lager inderdaad.
pi_208895698
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 19:20 schreef PSVCL het volgende:
Als je het smerige spelletje van die ratten( belediging voor de ratten,sorry) eenmaal doorziet is het onmogelijk om nog mee te doen aan het theater, dan hou je jezelf alleen maar voor de gek en kan je alleen maar lachen wanneer clowns als Hugo , Van Dissel etc weer op tv verschijnen, ..je moet dankbaar zijn dat je ruggengraat hebt getoont.
Je noemt de verkeerde, je had Willem Engel moeten vermelden en andere vage wetenschappers die een hoop onzin vertelde waar geen wetenschappelijke onderbouwing voor was.

quote:
Dacht dat de meeste het wel door zouden krijgen nadat zogenaamde ziekenhuismedewerkers ons met die vreemde dansjes openlijk belachelijk deden maken
De meeste begrepen ook, dat je tijdens een pandemie teamverband en ontspanning heel belangrijk zijn.
quote:
of toen Voldemort Kuipers aan het goochelen was met zijn nietszeggende kermis grafieken.. wat een freakshow was dat haha. Ben benieuwd hoe ronde 2 straks gaat verlopen, test 1 hebben we iig overleefd :)
Je bedoelt grafieken die gebaseerd waren op data en niet mooie sprookjes?

Probeem is alleen dat sommige de basis en impact van een pandemie niet begrijpen.
pi_208895709
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2023 22:37 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Niet de feiten die jou gaan overtuigen, waar ik ook niet op uit pijn. Ieder moet geloven wat ie wilt.
Verwar je nu niet feiten met sprookjes? Want enige bron kan jij eigenlijk nooit leveren, afgezien een enkele zin vol met onzin.

0s.gif Op zondag 23 april 2023 23:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Zodat je ze weer belachelijk kan maken?Ben je zo onzeker.[/q]
Misschien zou dat ook kunnen omdat je bron gewoon belachelijk is?

Als je goed onderbouwde bronnen kan aanleveren worden deze niet belachelijk gemaakt. Kom je met mooie sprookjes verhaaltjes of video's zonder wetenschappelijke onderbouwing...... Tja....

quote:
Diep van binnen weet je dat je voor de gek bent gehouden.. alleen toegeven is lastig.
Nee hoor. Als je gewoon de realiteit bekijkt en niet in een fantasie wereld leeft, zie je voornamelijk dat de ontkenners voor de gek gehouden zijn. Maar dit willen/kunnen ze niet accepteren.
pi_208895763
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 13:32 schreef PSVCL het volgende:
Crimineel Van Ranst had weer eens honger _O-

[ afbeelding ]

Hij mag blij zijn dat het bij een taart blijft want in een rechtvaardige wereld had ie op zijn minst levenslang een celletje moeten delen met Koopmans.
Mensen mogen dus gewoon aangevallen worden? Daar sta jij achter? Waar is het einde precies? Scarry, maar past wel bij de eigenschap van wat je allemaal post. Realiteit besef, ontkenners, alternatieve denkers, tribunaal denkers IKKE IKKE IKKE ipv WIJ.

Je opmerking past hierbij wat we momenteel zien.

Maar hij is geen crimineel, maar een gerespecteerde viroloog die kennis van zaken heeft, net zoals Koopmans.
pi_208895765
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 10:50 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Je noemt de verkeerde, je had Willem Engel moeten vermelden en andere vage wetenschappers die een hoop onzin vertelde waar geen wetenschappelijke onderbouwing voor was.
Alsjeblieft, Willem Engel is geen wetenschapper, ook geen vage wetenschapper, hij is een dansleraar. Hij probeerde misschien ooit wetenschapper te worden, maar dat is niet gelukt. Een mislukte wetenschapper zou je hem misschien nog wel kunnen noemen, meer echt niet met betrekking tot wetenschap.
pi_208895815
quote:

[..]

Je haalt hier oorzaak en gevolg weer door elkaar. Mede omdat je de basis van wat een pandemie in de impact hiervan betekend voor een maatschappij.

Persoonlijk denk ik gewoon dat je bang bent om de realiteit te zien, en daarom je vlucht in alternatieve informatie die je gerust stellen. Maar voornamelijk complete onzin zijn.

Zoals mijn post hierboven eigenlijk al laat zien, dit is een verschijnsel wat zien bij ontkenners. Men volgt/geloogt alleen informatie die bij hun mening past, ondanks dat het niet meer is dan een mooi praatje of video, vaak van iemand die ook ver buiten zijn vak en kennis gebied uitspraken doet.
De rest is onbetrouwbaar ondanks dat dit vaak wel op wetenschap is gebaseerd.

Beetje de standaard van ontkenners.....

Laatst een mooie discussie gehad op Twitter, vage claim over de BBC icm oversterfte. Bron van de ontkenner was natuurlijk een "alternatieve media site", die het tegenovergestelde vertelde van wat het BBC artikel vertelde. Was erg lachwekkend natuurlijk. Is ook vrij standaard bij dit soort claims, helaas......
pi_208900330
Willem Duivel = controlled oppostion.
Een collega van crimineel Van Ranst.
Ze voeren een gezamenlijke act op om de samenleving in 2 kampen te verdelen,(verdeel en heers) de zogenaamde wappies vs de schapen. Willem Duivel wordt oa gebruikt om mensen met kritiek de mond te snoeren.

Mij kan je niet in een hokje douwen, heb ze allemaal door, ik doorzie het spel. (Godzijdank)

Toonde jullie die passie maar wanneer je vrijheden worden ontnomen.
pi_208900527
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:54 schreef PSVCL het volgende:
Ze voeren een gezamenlijke act op om de samenleving in 2 kampen te verdelen,(verdeel en heers) de zogenaamde wappies vs de schapen. Willem Duivel wordt oa gebruikt om mensen met kritiek de mond te snoeren.

Mij kan je niet in een hokje douwen, heb ze allemaal door, ik doorzie het spel. (Godzijdank)

Dus dat mensen tegen de coronamaatregelen waren is de schuld van Engel,die dat in opdracht deed zodat er controlled opposition was?
pi_208900721
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus dat mensen tegen de coronamaatregelen waren is de schuld van Engel,die dat in opdracht deed zodat er controlled opposition was?
Mensen hadden helemaal geen types als Willem Duivel nodig om te zien dat we te maken hadden met een scam. Hij werd bewust als boegbeeld van de wappies gebombardeerd, zodat ze ¨ons¨ in een hokje kunnen plaatsen, is makkelijker wegzetten. . Zodra je kritiek had op het coronabeleid was je een Willem Duivel aanhanger..dan is de discussie gelijk dood, want Willem ziet er express een beetje vreemd uit, is een danser en gaat altijd over het randje, daar wil jezelf niet mee associëren als normale ¨wappie¨. Dan is de discussie gelijk dood.
pi_208900745
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:54 schreef PSVCL het volgende:

Het heeft volgens mij maar weinig zin om iemand die reeds is geprikt nog te wijzen op het gevaar van deze mrna injecties.
Het zit er toch al in. Laat gaan. Deze mensen zijn niet te helpen. Als ik zo achteloos zou zijn geweest die prik te halen dan zou ik achteraf ook niet graag horen dat dat niet heel erg verstandig is. De meest mensen doen aan volg gedrag. Ik zie nog steeds van die angsthazen met een mondkapje lopen. Gewoon in de buitenlucht ook nog soms. Wat kun je mensen toch een hoop onzin wijsmaken. Ik haal gode zij dank sinds het begin van deze zogenaamde 'pandemie' mijn kennis van een zekere emeritus hoogleraar experimentele immunologie aan de Universiteit van Utrecht. :)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_208900751
8)7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208900811
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Mensen hadden helemaal geen types als Willem Duivel nodig om te zien dat we te maken hadden met een scam. Hij werd bewust als boegbeeld van de wappies gebombardeerd, zodat ze ¨ons¨ in een hokje kunnen plaatsen, is makkelijker wegzetten. . Zodra je kritiek had op het coronabeleid was je een Willem Duivel aanhanger..dan is de discussie gelijk dood, want Willem ziet er express een beetje vreemd uit, is een danser en gaat altijd over het randje, daar wil jezelf niet mee associëren als normale ¨wappie¨. Dan is de discussie gelijk dood.
Dus eigenlijk vind je dat er niemand moet zijn die zich uitspreekt tegen de scam.
pi_208900922
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus eigenlijk vind je dat er niemand moet zijn die zich uitspreekt tegen de scam.
Iemand die vandaag nog steeds niet kan uitleggen (ongeacht of je het ermee eens kunt zijn of niet) wat de tegenargumenten precies zijn om de prik niet te nemen die kan ik natuurlijk niet serieus nemen. Of wel soms?
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_208900957
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:46 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Iemand die vandaag nog steeds niet kan uitleggen (ongeacht of je het ermee eens kunt zijn of niet) wat de tegenargumenten precies zijn om de prik niet te nemen die kan ik natuurlijk niet serieus nemen. Of wel soms?
Nou, wat ik uit de discussie begrijp is dat de pandemie nooit heeft plaatsgevonden, en er dus nooit een vaccin nodig is geweest.
Als dat klopt, dan is dat toch een sterk argument tegen het vaccin.
pi_208900997
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, wat ik uit de discussie begrijp is dat de pandemie nooit heeft plaatsgevonden, en er dus nooit een vaccin nodig is geweest.
Als dat klopt, dan is dat toch een sterk argument tegen het vaccin.
De 'pandemie' was PCR test gestuurd. Dat waren de "positieve testen". LOL
Het lef in de media om politiek gestuurd het te hebben over 'besmettingen' was ...eeh .. bijzonder ;)
― Thomas Sowell
pi_208901103
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:52 schreef Monomeism het volgende:

[..]
De 'pandemie' was PCR test gestuurd. Dat waren de "positieve testen". LOL
Het lef in de media om politiek gestuurd het te hebben over 'besmettingen' was ...eeh .. bijzonder ;)
Volgens mij kwam de PCR test pas later, maar goed...

Volgens jou is er dus ook geen pandemie geweest begrijp ik?
pi_208901223
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens mij kwam de PCR test pas later, maar goed...

Volgens jou is er dus ook geen pandemie geweest begrijp ik?
Het is vrij simpel. Als de PCR test er niet was geweest, dan was er ook geen pandemie in de cijfers.
We moest allemaal aan die spuit. Dat was het doel.
― Thomas Sowell
pi_208901272
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:07 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het is vrij simpel. Als de PCR test er niet was geweest, dan was er ook geen pandemie in de cijfers.
Maar daarvoor zaten we al in lockdown en lagen de ziekenhuizen vol.
De PCR tests kwamen pas later.

Hoe kan het dat we pas middenin de pandemie pcr tests hadden, als die tests de aanleiding zijn voor de pandemie?
pi_208901319
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:36 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het heeft volgens mij maar weinig zin om iemand die reeds is geprikt nog te wijzen op het gevaar van deze mrna injecties.
Het zit er toch al in. Laat gaan. Deze mensen zijn niet te helpen. Als ik zo achteloos zou zijn geweest die prik te halen dan zou ik achteraf ook niet graag horen dat dat niet heel erg verstandig is. De meest mensen doen aan volg gedrag. Ik zie nog steeds van die angsthazen met een mondkapje lopen. Gewoon in de buitenlucht ook nog soms. Wat kun je mensen toch een hoop onzin wijsmaken. Ik haal gode zij dank sinds het begin van deze zogenaamde 'pandemie' mijn kennis van een zekere emeritus hoogleraar experimentele immunologie aan de Universiteit van Utrecht. :)
Klopt. En is ook wel begrijpelijk.
Het is nu eenmaal lastig om je ongelijk toe te geven.
pi_208901336
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoe kan het dat we pas middenin de pandemie pcr tests hadden, als die tests de aanleiding zijn voor de pandemie?
Sorry hoor.
De leegstaande Nood IC’s in Ahoy en in Mecc kostten: 4,5 miljoen. 276 extra bedden Maastricht niet nodig. 53 ziekenhuizen gesloten, Wegbezuinigd 77.000 medewerkers, 21.940 bedden, 281 IC-bedden, verzorgingstehuizen gesloten.
Is het nu zo moeilijk om dingen eens zelf uit te zoeken? Echt gast
― Thomas Sowell
pi_208901357
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:16 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Sorry hoor.
De leegstaande Nood IC’s in Ahoy en in Mecc kostten: 4,5 miljoen. 276 extra bedden Maastricht niet nodig. 53 ziekenhuizen gesloten, Wegbezuinigd 77.000 medewerkers, 21.940 bedden, 281 IC-bedden, verzorgingstehuizen gesloten.
Allemaal leuk en aardig, maar je stelling was dat de pcr de pandemie startte, terwijl we al maanden in de pandemie zaten voordat de PCR test er kwam.
pi_208901367
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Klopt. En is ook wel begrijpelijk.
Het is nu eenmaal lastig om je ongelijk toe te geven.
Althans voor jou.
pi_208901374
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Allemaal leuk en aardig, maar je stelling was dat de pcr de pandemie startte, terwijl we al maanden in de pandemie zaten voordat de PCR test er kwam.
Het gaat om de cijfers! DE grafiek. Dat is de pandemie. En de aanzet om iedereen te injecteren
― Thomas Sowell
  dinsdag 25 april 2023 @ 20:23:12 #137
238543 Buuvie
FOK!ster des Vaderlands
pi_208901415
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

De PCR was in 2019 al "geschikt verklaard" voor het testen op Covid-19.
De mensen die zijn omgedraaid in het ziekenhuis, zijn volgespoten met Remdisvir en aan het zuurstof gelegd. Deze behandeling is nog steeds aanbevolen op de site van de Rijksoverheid, terwijl al lang bewezen is dat deze behandeling zeer schadelijk en zelfs dodelijk is. Het is echt een schande.
Dare to embark on a visionary journey through the fragmented unconscious of the West, and with courage, face the Shadow.
pi_208901704
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:19 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het gaat om de cijfers! DE grafiek
Dus niet om de PCR test.

Check ✔️

quote:
. Dat is de pandemie. En de aanzet om iedereen te injecteren
Waarom moest iedereen geïnjecteerd worden?
pi_208901737
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:23 schreef Buuvie het volgende:

[..]
De PCR was in 2019 al "geschikt verklaard" voor het testen op Covid-19.
Ook al was dat in 1899, feit blijft dat we al middenin de pandemie zaten, inclusief een harde lockdown, voordat de PCR test er was.
Dus de stelling dat de PCR test de pandemie heeft gestart klopt niet.

quote:
De mensen die zijn omgedraaid in het ziekenhuis, zijn volgespoten met Remdisvir en aan het zuurstof gelegd. Deze behandeling is nog steeds aanbevolen op de site van de Rijksoverheid, terwijl al lang bewezen is dat deze behandeling zeer schadelijk en zelfs dodelijk is. Het is echt een schande.
Kun je laten zien hoe dat is aangetoond?
Daarnaast, als er geen pandemie was, waarom werden die mensen behandeld?
  dinsdag 25 april 2023 @ 20:46:44 #140
238543 Buuvie
FOK!ster des Vaderlands
pi_208901754
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus niet om de PCR test.

Check ✔️
[..]
Dat is een hele goede vraag. Wat denk je zelf, achteraf?
Dare to embark on a visionary journey through the fragmented unconscious of the West, and with courage, face the Shadow.
pi_208901771
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:36 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik haal gode zij dank sinds het begin van deze zogenaamde 'pandemie' mijn kennis van een zekere emeritus hoogleraar experimentele immunologie aan de Universiteit van Utrecht. :)
Tsja, dan ga je dus af op de titel. Dat is normaliter een stuk veiliger dan op je eigen oordeel vertrouwen als je niet de capaciteit om een goed oordeel te vormen (iets wat PSVCL doet bijv). Maar ook weer gevaarlijk. Waarom nu net de woorden van die ene expert geloven, en niet die van de meerderheid van experts? Dat doe je of omdat je de inhoud beoordeelt (waar je niet capabel voor bent) of omdat wat diegene zegt jou welgevalliger is. Dit zie je ook heel veel bij klimaat-discussies.
pi_208901784
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus niet om de PCR test.

Check ✔️
[..]
Je stelt echt een hele goede vraag. Serieus.
Maar dat is inderdaad de grote vraag.
― Thomas Sowell
pi_208901860
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:46 schreef Monomeism het volgende:

[..]
De veiligste manier om een eerste besmetting te doormaken is nog steeds na gevaccineerd te zijn, maar er zijn nog maar heel weinig mensen die echt Covid-maagd zijn (velen zullen ongemerkt een besmetting hebben doorgemaakt). Maar na vaccinatie en/of besmetting wordt het verschil in risico tussen besmetting en vaccinatie kleiner. Waarbij die kloof bij gezonde, jonge mensen, sneller kleiner wordt. Afgezien van de kwetsbare groepen, is er, na een aantal vaccinaties en/of doorgemaakte besmettingen, waarschijnlijk niet veel toegevoegde waarde meer van een vaccinatie. Tenzij er flink veranderde mutaties opduiken die bestaande immuniteit grotendeels omzeilen, EN voor een ernstiger ziektebeeld zorgen. Vooral dat laatste lijkt niet echt te gebeuren gelukkig.
pi_208901878
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:07 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Op veel momenten, op veel plekken in de wereld, lagen toch echt wel de ziekenhuizen vol met mensen met Covid. Ook zonder PCR-testen hadden die er gelegen.
pi_208901917
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:46 schreef Buuvie het volgende:

[..]
Dat is een hele goede vraag. Wat denk je zelf, achteraf?
Eens kijken, er zijn meer dan 20 vaccins ontwikkeld, daarvan heeft een handvol het gehaald, de rest is miljarden weggesmeten door de betrokken bedrijven.
Vervolgens zijn een paar miljard doses gezet, pandemie kwam ten einde en iedereen ging over naar de orde van de dag.

Is het scam voor geld? Dan zijn er wel erg veel te mist ingegaan, die miljarden hebben gestoken in ontwikkeling, maar niet op tijd een vaccin hadden.

Is het om de bevolking in Zombies te veranderen?

De bevolking te decimeren?

Beide zijn niet gebeurd.

Wat denk jij dat de reden was?
  dinsdag 25 april 2023 @ 21:03:41 #146
238543 Buuvie
FOK!ster des Vaderlands
pi_208901936
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ook al was dat in 1899, feit blijft dat we al middenin de pandemie zaten, inclusief een harde lockdown, voordat de PCR test er was.
Dus de stelling dat de PCR test de pandemie heeft gestart klopt niet.
[..]
Kun je laten zien hoe dat is aangetoond?
Daarnaast, als er geen pandemie was, waarom werden die mensen behandeld?
Nog meer goede vragen. Ik waardeer ze en dit maakt een gedachtenwisseling (voor mij althans) mogelijk.

Dus voordat er überhaupt getest werd en het volop griepseizoen was (en dáárop nooit getest is), werd er al een lockdown ingezet, onze mondkapjes naar China gestuurd per Boeing en n.a.v. half (dus niet) afgeronde onderzoeken, letterlijk paardenmiddelen verboden, die ooit een Nobel prijs hebben gewonnen.
Het virus was nog niet (en nog steeds niet) geïsoleerd. En de enige uitweg was een vaxine.
Een medicijnproducent heeft niets aan gezonde mensen, ik hoop dat je dat begrijpt.

Ook wil ik je er graag op duiden dat de Corona app 1 dag vóórdat de eerste patiënt in Nederland aangekondigd werd - op 27 februari 2020, gelanceerd. Herinner jij je nog data waarop gebeurtenissen plaatsvonden? Zelfs wanneer de lockdown werd ingesteld?
  dinsdag 25 april 2023 @ 21:06:48 #147
238543 Buuvie
FOK!ster des Vaderlands
pi_208901975
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
De veiligste manier om een eerste besmetting te doormaken is nog steeds na gevaccineerd te zijn, maar er zijn nog maar heel weinig mensen die echt Covid-maagd zijn (velen zullen ongemerkt een besmetting hebben doorgemaakt). Maar na vaccinatie en/of besmetting wordt het verschil in risico tussen besmetting en vaccinatie kleiner. Waarbij die kloof bij gezonde, jonge mensen, sneller kleiner wordt. Afgezien van de kwetsbare groepen, is er, na een aantal vaccinaties en/of doorgemaakte besmettingen, waarschijnlijk niet veel toegevoegde waarde meer van een vaccinatie. Tenzij er flink veranderde mutaties opduiken die bestaande immuniteit grotendeels omzeilen, EN voor een ernstiger ziektebeeld zorgen. Vooral dat laatste lijkt niet echt te gebeuren gelukkig.
2021 belde. (Sorry, niet persoonlijk bedoeld :* )
  dinsdag 25 april 2023 @ 21:08:45 #148
238543 Buuvie
FOK!ster des Vaderlands
pi_208901992
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Op veel momenten, op veel plekken in de wereld, lagen toch echt wel de ziekenhuizen vol met mensen met Covid. Ook zonder PCR-testen hadden die er gelegen.
Die werden behandeld met Remdisvir en (teveel) zuurstof. Dit is echt toxic geweest, helaas. Ik ken verplegend personeel dat ontslagen is omdat ze patiënten niet meer vol wilden gooien met Remdisvir.
pi_208902052
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 21:03 schreef Buuvie het volgende:

[..]
Nog meer goede vragen. Ik waardeer ze en dit maakt een gedachtenwisseling (voor mij althans) mogelijk.
Dankjewel.
quote:
Dus voordat er überhaupt getest werd en het volop griepseizoen was (en dáárop nooit getest is), werd er al een lockdown ingezet
Ingezet, omdat de ziekenhuizen vol stroomden.
Met patiënten die geen griep hadden.

quote:
, onze mondkapjes naar China gestuurd per Boeing
Niet onze mondkapjes.

quote:
en n.a.v. half (dus niet) afgeronde onderzoeken, letterlijk paardenmiddelen verboden, die ooit een Nobel prijs hebben gewonnen.
Wat voor paardenmiddelen hebben de Nobelprijs gewonnen?

quote:
Het virus was nog niet (en nog steeds niet) geïsoleerd.
Volgens mij wel.

quote:
En de enige uitweg was een vaxine.
Wat vrij gebruikelijk is bij een virusinfectie.

quote:
Een medicijnproducent heeft niets aan gezonde mensen, ik hoop dat je dat begrijpt.
Maar dan is een vaccin het laatste dat je wilt

quote:
Ook wil ik je er graag op duiden dat de Corona app 1 dag vóórdat de eerste patiënt in Nederland aangekondigd werd - op 27 februari 2020, gelanceerd.
Nee, september pas.

quote:
Herinner jij je nog data waarop gebeurtenissen plaatsvonden? Zelfs wanneer de lockdown werd ingesteld?
Jazeker, 27 februari was inderdaad de eerste officiële melding van covid in Nederland.
Eerste lockdown was volgens mij 14 maart.
pi_208902302
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Tsja, dan ga je dus af op de titel. Dat is normaliter een stuk veiliger dan op je eigen oordeel vertrouwen als je niet de capaciteit om een goed oordeel te vormen (iets wat PSVCL doet bijv). Maar ook weer gevaarlijk. Waarom nu net de woorden van die ene expert geloven, en niet die van de meerderheid van experts? Dat doe je of omdat je de inhoud beoordeelt (waar je niet capabel voor bent) of omdat wat diegene zegt jou welgevalliger is. Dit zie je ook heel veel bij klimaat-discussies.
Gevaarlijker is om blind achter oplichters als Van Ranst en co aan te lopen. Je bent aan het juichen om je eigen ondergang en hebt niet eens door. Of misschien voer je gewoon je werk uit...

Het klimaatsprookje is ook weer zoiets, het dient allemaal dezelfde agenda.

Over een aantal jaar piep je wel anders maar dan is het waarschijnlijk al te laat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')