Iemand die vandaag nog steeds niet kan uitleggen (ongeacht of je het ermee eens kunt zijn of niet) wat de tegenargumenten precies zijn om de prik niet te nemen die kan ik natuurlijk niet serieus nemen. Of wel soms?quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je dat er niemand moet zijn die zich uitspreekt tegen de scam.
Nou, wat ik uit de discussie begrijp is dat de pandemie nooit heeft plaatsgevonden, en er dus nooit een vaccin nodig is geweest.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:46 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Iemand die vandaag nog steeds niet kan uitleggen (ongeacht of je het ermee eens kunt zijn of niet) wat de tegenargumenten precies zijn om de prik niet te nemen die kan ik natuurlijk niet serieus nemen. Of wel soms?
De 'pandemie' was PCR test gestuurd. Dat waren de "positieve testen". LOLquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, wat ik uit de discussie begrijp is dat de pandemie nooit heeft plaatsgevonden, en er dus nooit een vaccin nodig is geweest.
Als dat klopt, dan is dat toch een sterk argument tegen het vaccin.
Volgens mij kwam de PCR test pas later, maar goed...quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:52 schreef Monomeism het volgende:
[..]
De 'pandemie' was PCR test gestuurd. Dat waren de "positieve testen". LOL
Het lef in de media om politiek gestuurd het te hebben over 'besmettingen' was ...eeh .. bijzonder
Het is vrij simpel. Als de PCR test er niet was geweest, dan was er ook geen pandemie in de cijfers.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens mij kwam de PCR test pas later, maar goed...
Volgens jou is er dus ook geen pandemie geweest begrijp ik?
Maar daarvoor zaten we al in lockdown en lagen de ziekenhuizen vol.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:07 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. Als de PCR test er niet was geweest, dan was er ook geen pandemie in de cijfers.
We moest allemaal aan die spuit. Dat was het doel.
Klopt. En is ook wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:36 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het heeft volgens mij maar weinig zin om iemand die reeds is geprikt nog te wijzen op het gevaar van deze mrna injecties.
Het zit er toch al in. Laat gaan. Deze mensen zijn niet te helpen. Als ik zo achteloos zou zijn geweest die prik te halen dan zou ik achteraf ook niet graag horen dat dat niet heel erg verstandig is. De meest mensen doen aan volg gedrag. Ik zie nog steeds van die angsthazen met een mondkapje lopen. Gewoon in de buitenlucht ook nog soms. Wat kun je mensen toch een hoop onzin wijsmaken. Ik haal gode zij dank sinds het begin van deze zogenaamde 'pandemie' mijn kennis van een zekere emeritus hoogleraar experimentele immunologie aan de Universiteit van Utrecht.
Sorry hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar daarvoor zaten we al in lockdown en lagen de ziekenhuizen vol.
De PCR tests kwamen pas later.
Hoe kan het dat we pas middenin de pandemie pcr tests hadden, als die tests de aanleiding zijn voor de pandemie?
Allemaal leuk en aardig, maar je stelling was dat de pcr de pandemie startte, terwijl we al maanden in de pandemie zaten voordat de PCR test er kwam.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:16 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Sorry hoor.
De leegstaande Nood IC’s in Ahoy en in Mecc kostten: 4,5 miljoen. 276 extra bedden Maastricht niet nodig. 53 ziekenhuizen gesloten, Wegbezuinigd 77.000 medewerkers, 21.940 bedden, 281 IC-bedden, verzorgingstehuizen gesloten.
Althans voor jou.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt. En is ook wel begrijpelijk.
Het is nu eenmaal lastig om je ongelijk toe te geven.
Het gaat om de cijfers! DE grafiek. Dat is de pandemie. En de aanzet om iedereen te injecterenquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar je stelling was dat de pcr de pandemie startte, terwijl we al maanden in de pandemie zaten voordat de PCR test er kwam.
De PCR was in 2019 al "geschikt verklaard" voor het testen op Covid-19.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar daarvoor zaten we al in lockdown en lagen de ziekenhuizen vol.
De PCR tests kwamen pas later.
Hoe kan het dat we pas middenin de pandemie pcr tests hadden, als die tests de aanleiding zijn voor de pandemie?
Dus niet om de PCR test.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:19 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het gaat om de cijfers! DE grafiek
Waarom moest iedereen geïnjecteerd worden?quote:. Dat is de pandemie. En de aanzet om iedereen te injecteren
Ook al was dat in 1899, feit blijft dat we al middenin de pandemie zaten, inclusief een harde lockdown, voordat de PCR test er was.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:23 schreef Buuvie het volgende:
[..]
De PCR was in 2019 al "geschikt verklaard" voor het testen op Covid-19.
Kun je laten zien hoe dat is aangetoond?quote:De mensen die zijn omgedraaid in het ziekenhuis, zijn volgespoten met Remdisvir en aan het zuurstof gelegd. Deze behandeling is nog steeds aanbevolen op de site van de Rijksoverheid, terwijl al lang bewezen is dat deze behandeling zeer schadelijk en zelfs dodelijk is. Het is echt een schande.
Dat is een hele goede vraag. Wat denk je zelf, achteraf?quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus niet om de PCR test.
Check ✔️
[..]
Waarom moest iedereen geïnjecteerd worden?
Tsja, dan ga je dus af op de titel. Dat is normaliter een stuk veiliger dan op je eigen oordeel vertrouwen als je niet de capaciteit om een goed oordeel te vormen (iets wat PSVCL doet bijv). Maar ook weer gevaarlijk. Waarom nu net de woorden van die ene expert geloven, en niet die van de meerderheid van experts? Dat doe je of omdat je de inhoud beoordeelt (waar je niet capabel voor bent) of omdat wat diegene zegt jou welgevalliger is. Dit zie je ook heel veel bij klimaat-discussies.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:36 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik haal gode zij dank sinds het begin van deze zogenaamde 'pandemie' mijn kennis van een zekere emeritus hoogleraar experimentele immunologie aan de Universiteit van Utrecht.
Je stelt echt een hele goede vraag. Serieus.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus niet om de PCR test.
Check ✔️
[..]
Waarom moest iedereen geïnjecteerd worden?
De veiligste manier om een eerste besmetting te doormaken is nog steeds na gevaccineerd te zijn, maar er zijn nog maar heel weinig mensen die echt Covid-maagd zijn (velen zullen ongemerkt een besmetting hebben doorgemaakt). Maar na vaccinatie en/of besmetting wordt het verschil in risico tussen besmetting en vaccinatie kleiner. Waarbij die kloof bij gezonde, jonge mensen, sneller kleiner wordt. Afgezien van de kwetsbare groepen, is er, na een aantal vaccinaties en/of doorgemaakte besmettingen, waarschijnlijk niet veel toegevoegde waarde meer van een vaccinatie. Tenzij er flink veranderde mutaties opduiken die bestaande immuniteit grotendeels omzeilen, EN voor een ernstiger ziektebeeld zorgen. Vooral dat laatste lijkt niet echt te gebeuren gelukkig.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:46 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Iemand die vandaag nog steeds niet kan uitleggen (ongeacht of je het ermee eens kunt zijn of niet) wat de tegenargumenten precies zijn om de prik niet te nemen die kan ik natuurlijk niet serieus nemen. Of wel soms?
Op veel momenten, op veel plekken in de wereld, lagen toch echt wel de ziekenhuizen vol met mensen met Covid. Ook zonder PCR-testen hadden die er gelegen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:07 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. Als de PCR test er niet was geweest, dan was er ook geen pandemie in de cijfers.
We moest allemaal aan die spuit. Dat was het doel.
Eens kijken, er zijn meer dan 20 vaccins ontwikkeld, daarvan heeft een handvol het gehaald, de rest is miljarden weggesmeten door de betrokken bedrijven.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:46 schreef Buuvie het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag. Wat denk je zelf, achteraf?
Nog meer goede vragen. Ik waardeer ze en dit maakt een gedachtenwisseling (voor mij althans) mogelijk.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook al was dat in 1899, feit blijft dat we al middenin de pandemie zaten, inclusief een harde lockdown, voordat de PCR test er was.
Dus de stelling dat de PCR test de pandemie heeft gestart klopt niet.
[..]
Kun je laten zien hoe dat is aangetoond?
Daarnaast, als er geen pandemie was, waarom werden die mensen behandeld?
2021 belde. (Sorry, niet persoonlijk bedoeldquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
De veiligste manier om een eerste besmetting te doormaken is nog steeds na gevaccineerd te zijn, maar er zijn nog maar heel weinig mensen die echt Covid-maagd zijn (velen zullen ongemerkt een besmetting hebben doorgemaakt). Maar na vaccinatie en/of besmetting wordt het verschil in risico tussen besmetting en vaccinatie kleiner. Waarbij die kloof bij gezonde, jonge mensen, sneller kleiner wordt. Afgezien van de kwetsbare groepen, is er, na een aantal vaccinaties en/of doorgemaakte besmettingen, waarschijnlijk niet veel toegevoegde waarde meer van een vaccinatie. Tenzij er flink veranderde mutaties opduiken die bestaande immuniteit grotendeels omzeilen, EN voor een ernstiger ziektebeeld zorgen. Vooral dat laatste lijkt niet echt te gebeuren gelukkig.
Die werden behandeld met Remdisvir en (teveel) zuurstof. Dit is echt toxic geweest, helaas. Ik ken verplegend personeel dat ontslagen is omdat ze patiënten niet meer vol wilden gooien met Remdisvir.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Op veel momenten, op veel plekken in de wereld, lagen toch echt wel de ziekenhuizen vol met mensen met Covid. Ook zonder PCR-testen hadden die er gelegen.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:03 schreef Buuvie het volgende:
[..]
Nog meer goede vragen. Ik waardeer ze en dit maakt een gedachtenwisseling (voor mij althans) mogelijk.
Ingezet, omdat de ziekenhuizen vol stroomden.quote:Dus voordat er überhaupt getest werd en het volop griepseizoen was (en dáárop nooit getest is), werd er al een lockdown ingezet
Niet onze mondkapjes.quote:, onze mondkapjes naar China gestuurd per Boeing
Wat voor paardenmiddelen hebben de Nobelprijs gewonnen?quote:en n.a.v. half (dus niet) afgeronde onderzoeken, letterlijk paardenmiddelen verboden, die ooit een Nobel prijs hebben gewonnen.
Volgens mij wel.quote:Het virus was nog niet (en nog steeds niet) geïsoleerd.
Wat vrij gebruikelijk is bij een virusinfectie.quote:En de enige uitweg was een vaxine.
Maar dan is een vaccin het laatste dat je wiltquote:Een medicijnproducent heeft niets aan gezonde mensen, ik hoop dat je dat begrijpt.
Nee, september pas.quote:Ook wil ik je er graag op duiden dat de Corona app 1 dag vóórdat de eerste patiënt in Nederland aangekondigd werd - op 27 februari 2020, gelanceerd.
Jazeker, 27 februari was inderdaad de eerste officiële melding van covid in Nederland.quote:Herinner jij je nog data waarop gebeurtenissen plaatsvonden? Zelfs wanneer de lockdown werd ingesteld?
Gevaarlijker is om blind achter oplichters als Van Ranst en co aan te lopen. Je bent aan het juichen om je eigen ondergang en hebt niet eens door. Of misschien voer je gewoon je werk uit...quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Tsja, dan ga je dus af op de titel. Dat is normaliter een stuk veiliger dan op je eigen oordeel vertrouwen als je niet de capaciteit om een goed oordeel te vormen (iets wat PSVCL doet bijv). Maar ook weer gevaarlijk. Waarom nu net de woorden van die ene expert geloven, en niet die van de meerderheid van experts? Dat doe je of omdat je de inhoud beoordeelt (waar je niet capabel voor bent) of omdat wat diegene zegt jou welgevalliger is. Dit zie je ook heel veel bij klimaat-discussies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |