abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208837922
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Mijn werkgever is echter totaal gek van mij, daarom ga ik dit jaar zelfs 22.5% omhoog qua loon. Ook al mijn collega's lopen met mij weg ondanks dat ik een fullblown complotwappie ben :) En er zijn wel wat meer andersdenkende in het bedrijf die ook goede functies hebben en zelfs wellicht een niveautje erger zijn.

Werkgever mag toch niks met mijn prive/social doen. Dat mag niet gebruikt worden in een eventuele rechtszaak, hebben ze niks mee te maken.

Zolang ik mijn werk afrond mag ik doen en laten wat ik wil, mijn manier van kritisch denken word zeker gewaardeerd!
Als je zo'n geschikte peer bent, dan moet je een koud kunstje zijn om een beetje fatsoen op te brengen. Nietwaar?

Prima om zo'n Fetterman aan te vallen omdat je zijn ideeën volkomen ruk vindt of simpelweg omdat je zijn gedrag hekelt of hem een lul vindt. Maar serveer een verkozen politicus niet af op tekortkomingen als gevolg van een ziekte.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_208838060
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als je zo'n geschikte peer bent, dan moet je een koud kunstje zijn om een beetje fatsoen op te brengen. Nietwaar?

Prima om zo'n Fetterman aan te vallen omdat je zijn ideeën volkomen ruk vindt of simpelweg omdat je zijn gedrag hekelt of hem een lul vindt. Maar serveer een verkozen politicus niet af op tekortkomingen als gevolg van een ziekte.
Interessante woordkeuze. Ik had eerder iets als "serveer iemand niet af op tekortkomingen als gevolg van een ziekte." Jouw woorden geven mij de indruk dat jij een "verkozen politicus" een voorkeurspositie geeft om niet af te worden te geserveerd. Alsof het heiligschennis is.
pi_208838165
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Interessante woordkeuze. Ik had eerder iets als "serveer iemand niet af op tekortkomingen als gevolg van een ziekte." Jouw woorden geven mij de indruk dat jij een "verkozen politicus" een voorkeurspositie geeft om niet af te worden te geserveerd. Alsof het heiligschennis is.
Ben blij dat je het met mij eens bent en de aanval op Fetterman ongepast vindt. Hulde Joe.

Verder was ik nog wel benieuwd naar je reactie op mijn laatste post over de stemmachines. Maar die zit ongetwijfeld in de pen. Wederom hulde Joe!
pi_208838293
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ten eerste, ik maakte die Tweet niet. Ten tweede, ik mag toch iemand niet geschikt vinden voor bepaalde functies? Net zoals jullie Trump niet geschikt vonden en voor alles uitmaakte mag ik hier ook gewoon mijn mening over hebben.

Democraten hebben er een handje van om labiele of psychisch/mentaal onstabiele personen aan te stellen, zoals die Jen Psaki ofzo. Die was ook helemaal van het padje, vervangen ze haar met iemand die helemaal geen normale zin kan formuleren.

Dan nog niet eens te spreken over de Biden's US supreme court dame die niet kan uitleggen wat een vrouw is.

Of afgelopen dagen werd dezelfde vraag gesteld "What is an "assault" weapon"? Democratische partij zit vol met clowns. Beetje hetzelfde als Sylvana's partij hier.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_208838456
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ten eerste, ik maakte die Tweet niet. Ten tweede, ik mag toch iemand niet geschikt vinden voor bepaalde functies? Net zoals jullie Trump niet geschikt vonden en voor alles uitmaakte mag ik hier ook gewoon mijn mening over hebben.

Democraten hebben er een handje van om labiele of psychisch/mentaal onstabiele personen aan te stellen, zoals die Jen Psaki ofzo. Die was ook helemaal van het padje, vervangen ze haar met iemand die helemaal geen normale zin kan formuleren.

Dan nog niet eens te spreken over de Biden's US supreme court dame die niet kan uitleggen wat een vrouw is.

Of afgelopen dagen werd dezelfde vraag gesteld "What is an "assault" weapon"? Democratische partij zit vol met clowns. Beetje hetzelfde als Sylvana's partij hier.
In het fragment heeft Fetterman moeite met spreken, wat een gevolg is van ziekte. Daar lijk je hem op aan te vallen. Of zat ik verkeerd? Is ook een mogelijkheid, dan heb ik niets gezegd.

En als je hem aanvalt omdat je zijn ideeën clownesk vindt, zul je mij niet horen. Dat maakte ik ook al duidelijk in mijn vorige bijdrage.
pi_208838643
Weet niet of Chivaz en HowardRoark nog altijd fan zijn van DeSantis, maar die arme man maakt geen Al te beste periode door. Mocht hij een gooi doen naar de Republikeinse nominatie, dan maakt Trump gehakt van hem.

twitter
  donderdag 20 april 2023 @ 17:04:06 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208838969
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Trump was ook niet geschikt.
Kon leuk programma presenteren.. maar dan houd het ook wel op.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208839323
De 'Uniparty'. Ook al niets nieuws blijkbaar (net zoals 'America First' en zo...) maar door Breitbart weer afgestoft:

twitter

quote:
“The Uniparty” is the latest populist buzzword to seize the imagination of the drain-the-swamp crowd, those who see grand conspiracies in the machinations of the “deep state” and globalist-corporate forces. It has a crisp clarity, instantly conveying the idea of an establishment cabal, Democrat and Republican alike, arrayed against their outsider hero, Donald Trump.

But while “the Uniparty” may be trendy among the Breitbart set, it wasn’t born there. In fact, if you go back to the contentious presidential race of 2000, you’ll find it arose as a political barb among supporters of Ralph Nader, running as the nominee of the Green Party.

Numerous posts on the Usenet newsgroup alt.politics.green from that year railed against “the two-headed UniParty,” “the money-driven media/political uniparty environment,” “the corporate Uniparty grip on the civic polity,” and so forth.

Nader himself used the expression in his book “Crashing the Party,” reflecting on his experience running in 2000. “We gave heart to many committed Americans from a wide variety of backgrounds that there is a springtime party ready for them to grow at the local, state, and national levels in future elections and ready soon to be a watchdog party over the corporate uniparty,” he wrote.

Even before Nader, the word “uniparty” occasionally reared its head in American politics to suggest unsavory collusion between Republicans and Democrats. In 1944, a letter surfaced purporting to show that Wendell Willkie, Franklin D. Roosevelt’s Republican rival in the 1940 election, was in fact selected by Roosevelt’s close adviser Harry Hopkins. An editorial in a Pennsylvania newspaper warned that the letter (which proved to be a forgery) could “indicate an attempt to create a uni-party government—totalitarianism—in the United States.”

But it took Nader and his followers to elevate “the Uniparty” into a proper noun—a nefarious entity representing the Washington establishment. It fit in with various other Naderite buzzwords: One Green Party loyalist in 2000 excoriated “the status-quo Corporate Republicrat Uniparty Duopoly that has taken our votes for granted.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 20 april 2023 @ 22:01:31 #109
485843 crew  Jippie
pi_208843804
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2023 10:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
-Knip-
Graag geen persoonlijke aanvallen, dat draagt niets bij aan de discussie }:|
pi_208844583
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208844818
twitter

Best makkelijk!
pi_208845278
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2023 22:42 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Best makkelijk!
Ah ja ik ben helemaal om!
pi_208845508
De realiteit daarentegen zijn de werkelijke complotten om de democratische stemmen te onderdrukken en geen makkelijke suggestieve filmpjes die helemaal niets bewijzen:

twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 20-04-2023 23:12:50 ]
pi_208845604
quote:
6s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:01 schreef Kijkertje het volgende:
De realiteit daarentegen:

[ twitter ]
Ah, die kwam ik ook net tegen. In plaats van moeite te doen om jongeren voor je winnen maak je het deze groep gaan moeilijker om te stemmen. Briljant!

Maar deze onthulling worden door de vaste kliek in deze reeks ofwel genegeerd of gepareerd met 'maar de Dems!'
pi_208845693
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2023 22:42 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Best makkelijk!
Is dat niet het spannende deuntje uit een van de eerste 9/11 = inside job-docu's?

Onheilspellend muziekje in combinatie met dreigende teksten en foto's die elkaar snel afwisselen zijn inderdaad vaak genoeg om te hoofd van de complotliefhebbers op hol te brengen.

Works every time.
pi_208845808
Soms vraag ik me af waarom je stembiljetten naar alle "registered voters" zou willen sturen, en dan ook nog eens een stemperiode van langer dan een maand willen, in plaats van de verkiezingsdag. En dan komt het antwoord altijd bijzonder snel: stemfraude kost tijd.

Ik vind het altijd zo grappig dat zij die zo voor "de democratie" zijn, zo weinig waarde hechten aan de integriteit van de verkiezingen. Zouden ze weten dat ze van de fraude afhankelijk zijn?
pi_208845948
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ah, die kwam ik ook net tegen. In plaats van moeite te doen om jongeren voor je winnen maak je het deze groep gaan moeilijker om te stemmen. Briljant!

Maar deze onthulling worden door de vaste kliek in deze reeks ofwel genegeerd of gepareerd met 'maar de Dems!'
In Texas zijn ze al druk bezig daarmee:

twitter
pi_208845998
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:13 schreef QuidProJoe het volgende:
Soms vraag ik me af waarom je stembiljetten naar alle "registered voters" zou willen sturen, en dan ook nog eens een stemperiode van langer dan een maand willen, in plaats van de verkiezingsdag. En dan komt het antwoord altijd bijzonder snel: stemfraude kost tijd.

Ik vind het altijd zo grappig dat zij die zo voor "de democratie" zijn, zo weinig waarde hechten aan de integriteit van de verkiezingen. Zouden ze weten dat ze van de fraude afhankelijk zijn?
Dat lijkt me nogal duidelijk: om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen gaan stemmen. Dat is veel democratischer dan willen dat er zo weinig mogelijk mensen stemmen.
pi_208846095
In Nederland sturen we ook documenten naar alle "registered voters". Heel verdacht hoor!
pi_208846167
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
In Nederland sturen we ook documenten naar alle "registered voters". Heel verdacht hoor!
En inmiddels zat idioten die roepen dat er op grote schaal wordt gefraudeerd bij onze verkiezingsfraude. Ook weer zoiets leuks dat over is komen waaien uit de VS.
pi_208846188
Een Republikeinse advocaat heeft dat nb als argument gebruikt voor de Supreme Court:

twitter

Alle wettelijke verkiezingshervormingen die de Republikeinen invoeren is erop gericht het stemmen zo moeilijk mogelijk te maken.
pi_208846212
quote:
82s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat lijkt me nogal duidelijk: om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen gaan stemmen. Dat is veel democratischer dan willen dat er zo weinig mogelijk mensen stemmen.
Je lijkt een stropop te plaatsen, dat het doel is dat zo weinig mogelijk mensen stemmen. Dat is onnodig. tevens ontwijk je krampachtig het onderwerp over de integriteit van de verkiezingen. Begrijpelijk, want het beleid dat je steunt ondermijnt de integriteit.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
Documenten versus stembiljetten. Da's toch iets anders. Tevens is de adminstratie van "registered voters" in beide landen anders geregeld. Inderdaad verdacht. Waarom vecht men eigenlijk zo hard tegen het opschonen van de "voter rolls"? Dat doe je toch enkel wanneer je voor je stemfraude voldoende marge moet hebben om de verdachte opkomstcijfers te beperken.
pi_208846270
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En inmiddels zat idioten die roepen dat er op grote schaal wordt gefraudeerd bij onze verkiezingsfraude. Ook weer zoiets leuks dat over is komen waaien uit de VS.
En dat terwijl iedereen die zich zorgen maakt het vrij staat de tellingen bij te wonen in willekeurig welk stembureau. Gewoon naar binnen lopen en vragen of je het mag zien.
pi_208846292
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:30 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
En dat terwijl iedereen die zich zorgen maakt het vrij staat de tellingen bij te wonen in willekeurig welk stembureau. Gewoon naar binnen lopen en vragen of je het mag zien.
In Detroit gooien ze je eruit en blokkeren ze de ramen met pizzadozen. Dit werd als normaal gezien.
pi_208846310
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2023 23:28 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Je lijkt een stropop te plaatsen, dat het doel is dat zo weinig mogelijk mensen stemmen. Dat is onnodig. tevens ontwijk je krampachtig het onderwerp over de integriteit van de verkiezingen. Begrijpelijk, want het beleid dat je steunt ondermijnt de integriteit.
Voor de Republikeinen is dat nodig om nog te kunnen winnen, zie argumentatie voor de SC.

Wat is er niet integer aan het verkiezingsproces :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')