Omdat ze denken dat daar geld mee te verdienen valt. Zo werkt het namelijk in een kapitalistische markt.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:56 schreef HowardRoark het volgende:
Waarom wel? Dat zou de vraag moeten zijn. Als je iets aanpast moet daar immers een aanleiding of reden voor zijn.
Je steekt idd geen 150 miljoen dollar in een live-action Kleine Zeemeermin met een donkere Ariel om een handjevol fanatieke boeroepers een plezier te doen.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:24 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat daar geld mee te verdienen valt. Zo werkt het namelijk in een kapitalistische markt.
Het voorbeeld wat je geeft ben ik niet bekend mee. Maar wat we aan kinderen voorschotelen moeten we als samenleving ook selectief in zijn. Dat zijn keuzes die worden gemaakt met de bedoeling kinderen te beschermen (denk aan iets als de kijkwijzer). Dat is dus een andere kwestie dan een bepaalde ideologie of denkwijze promoten en verspreiden.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterker, die veranderingen ging vele malen verder dan het aanpassen van wat 'menselijke kenmerken'. Lees voor de grap eens de originele versie van The Hunchback van Victor Hugo en vergelijk die met de gelijknamige Disney-film uit de jaren '90.
Het oorspronkelijke verhaal is compleet door elkaar geschud. En waarom? Omdat de film zo nodig 'kindvriendelijk' moest zijn. 200 jaar geleden liepen kinderen toch ook niet te mekkeren?
Heb je daar ook bezwaar tegen, beste HowardRoark?
De vraag waarom je niets zou kunnen veranderen aan traditionele verhalen en scenario's; niet specifiek deze verandering, maar in het algemeen.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Waarom niet?' Was je vraag toch? Omdat de ideologie op basis waarvan dit nu wordt gedaan verderfelijk is en o.a. kinderen probeert aan te leren dat onveranderlijke kenmerken heel erg belangrijk is. Essentieel zelfs.
Disney heeft ook ooit een soort mietjes versie van de oorspronkelijke sprookjes gemaakt. Daarvan kan je ook zeggen dat ze de oorspronkelijke boodschap geheel veranderd hebben.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Waarom niet?' Was je vraag toch? Omdat de ideologie op basis waarvan dit nu wordt gedaan verderfelijk is en o.a. kinderen probeert aan te leren dat onveranderlijke kenmerken heel erg belangrijk is. Essentieel zelfs.
[..]
Daar hebben ze ook de onveranderlijke kenmerken van mensen zitten veranderen op basis van een ideologie?
Het zijn ook zelden kinderen die mekkeren maar vooral volwassenen die moeite hebben met een veranderende cultuur en meestal geen idee hebben wat de geschiedenis van die verhalen is en waarom ze veranderen.quote:Op woensdag 19 april 2023 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterker, die veranderingen ging vele malen verder dan het aanpassen van wat 'menselijke kenmerken'. Lees voor de grap eens de originele versie van The Hunchback van Victor Hugo en vergelijk die met de gelijknamige Disney-film uit de jaren '90.
Het oorspronkelijke verhaal is compleet door elkaar geschud. En waarom? Omdat de film zo nodig 'kindvriendelijk' moest zijn. 200 jaar geleden liepen kinderen toch ook niet te mekkeren?
Heb je daar ook bezwaar tegen, beste HowardRoark?
Traditioneel werden die verhalen nb mondeling verspreid waardoor ze sws aan verandering onderhevig waren. Daarom zijn er ook zoveel variaties op verhalen gevonden want per regio werden er elementen aan toegevoegd/weggelaten al naar gelang de heersende moraal. De oorsprong van de dwergen in het sneeuwwitje-verhaal waren vermoedelijk ook helemaal geen dwergen maar kinderen die in mijnen moesten werken, groeiafwijkingen kregen en daarom 'dwergen' werden genoemd.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De vraag waarom je niets zou kunnen veranderen aan traditionele verhalen en scenario's; niet specifiek deze verandering, maar in het algemeen.
Je weet dat Fox niet is aangeklaagd door de Democraten?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Belachelijk al die rechtzaken zoals tegen Alex Jones, Donald Trump, FOX news. Allemaal voor de show. Afleiding. De democraten zijn werkelijk communisten.
Waarom heeft Fox dan zo'n belachelijk hoog bedrag betaald om geen schuld te hoeven bekennen?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Belachelijk al die rechtzaken zoals tegen Alex Jones, Donald Trump, FOX news. Allemaal voor de show. Afleiding. De democraten zijn werkelijk communisten.
En je weet dat Kari Lake niet echt een betrouwbare bron is. Zo te zien is dit een verhaal dat de ronde doet op Rumble en afkomstig is van een iemand die dat 'gehoord' heeft. In de herhaling want er was al eens een verhaal over een meisje met 30 verschillende DNA-sporen.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:00 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
BuildBackBetter zei die oude seniele gek
Is hier ook iets anders dan een tweet over? Snap ook niet helemaal wat de vs en of Biden hier mee te maken heeft als het buiten de grenzen gebeurt zou zijn?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:00 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
BuildBackBetter zei die oude seniele gek
Lekker betrouwbaar weerquote:Op woensdag 19 april 2023 22:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is hier ook iets anders dan een tweet over? Snap ook niet helemaal wat de vs en of Biden hier mee te maken heeft als het buiten de grenzen gebeurt zou zijn?
Jij komt er mee...quote:Op woensdag 19 april 2023 22:20 schreef epicbeardman het volgende:
Vraag het haar! jullie zitten de hele dag op Elons Godenbedrijf Twitter
Ik zit niet op Twitter, jij blijkbaar wel, want jij postte deze diarree. Daarom zou het wel fijn zijn als je het ook zelf kan onderbouwen en dan liefst niet vanuit de onderbuik.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:20 schreef epicbeardman het volgende:
Vraag het haar! jullie zitten de hele dag op Elons Godenbedrijf Twitter
Dat hebben ze en dat heeft ze de jackpot opgeleverd.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Als Dominion betrouwbaar was hadden ze er wel een zaak van gemaakt.
Dat is dan ook gebeurd. Idd: “It’s a good day for democracy”quote:Op woensdag 19 april 2023 22:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Als Dominion betrouwbaar was hadden ze er wel een zaak van gemaakt. Voor "onze democratie" nietwaar? Daar kan je toch geen prijs op zetten om te bewijzen dat je machines betrouwbaar zijn, EN tegelijkertijd Fox News belachelijk maken.
Aan de andere kant, Fox News wordt gerund door de Linkse Murdochzoon en types als Paul Ryan. Als ik het Establishment was, zou dit de enige wenselijke uitslag zijn. Ik snap trouwens ook niet zo waarom Links een Fox News obsessie heeft, aangezien het controlled opposition is.
Als ik als een BNW'er zou denken, dan zou ik dit zien als een manier om Dominion tebetalen en bedanken voor hun diensten in verkiezingsfraude. Net zoals boekendeals voor vele miljoenen. Corruptie is makkelijk te herkennen wanneer je eenmaal weet hoe je moet zoeken.
Bijzonder om te zien hoe je je eigen fantasiewereldje in stand probeert te houden.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Als Dominion betrouwbaar was hadden ze er wel een zaak van gemaakt. Voor "onze democratie" nietwaar? Daar kan je toch geen prijs op zetten om te bewijzen dat je machines betrouwbaar zijn, EN tegelijkertijd Fox News belachelijk maken.
Aan de andere kant, Fox News wordt gerund door de Linkse Murdochzoon en types als Paul Ryan. Als ik het Establishment was, zou dit de enige wenselijke uitslag zijn. Ik snap trouwens ook niet zo waarom Links een Fox News obsessie heeft, aangezien het controlled opposition is.
Als ik als een BNW'er zou denken, dan zou ik dit zien als een manier om Dominion tebetalen en bedanken voor hun diensten in verkiezingsfraude. Net zoals boekendeals voor vele miljoenen. Corruptie is makkelijk te herkennen wanneer je eenmaal weet hoe je moet zoeken.
Noem je Nicholas Sandmann nu een loser?quote:Op woensdag 19 april 2023 23:01 schreef QuidProJoe het volgende:
Er wordt altijd zo hard gehamerd op gerechtelijke uitspraken, maar waar is de gerechtelijke uitspraak die het gelijk van Dominion bevestigt? Of het ongelijk van Fox News?
Ik vind het zowel jammer als zorgwekkend dat zij die "de democratie" zo belangrijk vinden, niet teleurgesteld zijn in Dominion dat ze er niet voor hebben gekozen om het ongelijk van Fox News aan te tonen en het "vertrouwen" in hun product te rechtvaardigen. Zo krijg je toch het idee dat "de democratie" en "feiten" helemaal niet zo belangrijk is voor hen. Wellicht omdat ze weten dat stemmachines voor fraude zijn gemaakt?
Onnodige stropop, vooral omdat niemand een loser werd genoemd. Tevens:quote:Op woensdag 19 april 2023 23:05 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Noem je Nicholas Sandmann nu een loser?
quote:Op maandag 10 april 2023 17:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Jammer. ik had oprecht graag eens een inhoudelijke reactie van je gezien, maar dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |