abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 april 2023 @ 17:58:53 #1
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208793542


Welkom!

In dit topic kan een verscheidenheid aan onderwerpen worden besproken rondom de Amerikaanse politiek door een BNW-lens.

Speculaties en het delen van theorieën over de Amerikaanse politiek wordt gewaardeerd, haatspraak of het beledigen van mensen wordt hier conform de FOK!policy geweerd.

Welke dubbele agenda's houdt de politieke elite er op na en met welk doel? Is er echt gefraudeerd in de presidentsverkiezingen van 2020? Worden de VS de opiatencrisis nog de baas? Waarom is er zo vaak geprobeerd om berichtgeving op Twitter aan te passen om de publieke opinie te beïnvloeden? Wordt Ron De Santis kandidaat voor de presidentsverkiezingen in 2024 of weet Donald Trump dat te voorkomen? Maakt Kamala Harris kans om in 2024 de eerste vrouwelijke president te worden of gaat Biden door tot zijn 90e? Houdt het tweede amendement van de Grondwet stand?

Bespreek het hier!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208793894
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 17:32 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
:{ je bagatelliseert lekker. Maar je hebt wel gelijk op het punt van zwaar kaliber. Daar valt deze niet onder.
Nee, het is geen bagatelliseren. - Knip- graag discussiëren over het onderwerp, niet op de man spelen -
quote:
[..]
Heb je hier een bron van?
Ik kan namelijk alleen het tegenovergestelde vinden... from the original on November 30, 2021. Retrieved September 16, 2022. According to prosecutors, Rittenhouse, who is white, traveled to Kenosha from his home in Antioch, Illinois, on Aug. 25 after a local militia posted an online message seeking help protecting businesses from protesters.
Volgens mij toch 2 verschillende staten? Al liggen de dorpen wel dicht bij de grens.
Of zie ik dit verkeerd? Ik hoop dat je dan een betere bron kunt geven?
Het argument was dat hij het wapen met zich meenam naar een andere staat. Dat klopt niet. Het is een veelvoorkomende leugen. Wellicht is dat de hoofdreden dat hij er niet voor is aangeklaagd, aangezien het zelfs met een leugenachtige aanklager niet geloofwaardig zou kunnen zijn. En het argument was ook nog eens dat het invloed zou hebben gehad op het recht op zelfverdediging, wat niet waar is.

Tevens is Wikipedia uiterst onbetrouwbaar omtrent alles dat met politiek heeft te maken, gezien de uiterst Linkse bias daar. Wil je me iets over krekels vertellen, prima, gebruik Wikipedia. Kan het politiek worden gebruikt, dan pas ik liever.

Wat was trouwens jouw zoekmethode? Wellicht klopt daar iets niet, en zou het jou enorm kunnen helpen om zelf correcte informatie te vinden. Iets dat ik een wenselijke vaardigheid acht in BNW.
quote:
[..]
Ik ben geen Republikein of lid van de GOP. Ik heb niets met religieus te maken. En onzeker.... Volgens mij niet.
Ik observeer iets anders dan wat jij zegt.
quote:
[..]
Nee, maar je hebt dan mooie betrouwbare informatie hierover die een duidelijke rol geven voor deze zaak?
Interessant dat je dat hebt gemist. Heeft dat niet in het nieuws gestaan?
quote:
[..]
Ik ga liever uit van betrouwbare onafhankelijke bronnen. Als ik fout zit, wijs mij er graag op (zoals zwaar kaliber).
Betrouwbare onafhankelijke bronnen. Grappig dat je zoiets zegt. Ik ga zelf liever uit van waarheidsbevinding en neem niet zomaar iets voor waar aan ongeacht de bron. - Knip- geen aannames doen over je discussie partners-

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 17-04-2023 00:37:19 ]
pi_208793933
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 21:44 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Maar je geeft zelf aan dat de vrouw niets heeft 'gestolen' en toch vind je het dikke prima dat 65 republikeinen haar wilden laten aftreden vanwege 'diefstal'; Wat zegt dat over jou en wat zegt dat over die 65 republikeinen?
Toch nog antwoord uit onverwachte hoek, van de daders zelf:

twitter


Het maakt 90 procent van de republikeinse leden van het huis van Tennessee dus geen ene fuck uit wat er in de resolutie staat, politieke opponenten moeten weg en als dat middels een valse aanklacht moet dan is dat geen enkel probleem...
pi_208798072
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 18:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Toch nog antwoord uit onverwachte hoek, van de daders zelf:

[ twitter ]

Het maakt 90 procent van de republikeinse leden van het huis van Tennessee dus geen ene fuck uit wat er in de resolutie staat, politieke opponenten moeten weg en als dat middels een valse aanklacht moet dan is dat geen enkel probleem...
En ondertussen dit soort wetten doorvoeren :')

twitter

'FREEDOM!'
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208798233
twitter

Had hij zich maar moeten bewapenen!

quote:
In 2022, Alabama enacted "permitless carry" by repealing a longstanding prohibition on carrying a concealed handgun in public without a permit subject to a background check.1 As of January 1, 2023, anyone age 18 or over who is not prohibited by state or federal law may carry a handgun in the state without a permit, background check, or safety training.


[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 17-04-2023 03:33:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208798311
Republikeinen die Daniel Perry verdedigen, hun nieuwe Kyle Rittenhouse:

twitter

Als hij van Abbott een pardon krijgt heeft ook hij een nieuw verdienmodel en kan gelauwerd worden bij MAGA-bijeenkomsten en rechtse media als Fox 'News'.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208808799
In Oklahoma:

twitter

twitter

Maar het echte gevaar is natuurlijk 'CRT' op scholen :Y

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 18-04-2023 06:50:02 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 18 april 2023 @ 10:19:47 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208810079
https://www.theguardian.c(...)trial-rupert-murdoch

Dominion vs fox news.
Heerlijk kan echt lachen als fox idd 1.6 miljard kan opkuchen.

De eerste die er uit vliegt als deze rechtzaak überhaupt slecht uit pakt, kan Tucker Carlsom hoogstwaarschijnlijk een andere baan gaan zoeken.

Ik zou zeggen Infowars is een leuke carrière switch.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208814341
De culture wars tegen 'WOKE' tieren welig onder de Republikeinen:

twitter

DeSantis doet ook gezellig mee aan de culture war tegen Bud Light waar Fox 'News' al bijna 3 weken dagelijks aandacht aan besteedt omdat ze het gore lef hadden om een trans een blikje te sturen met haar gezicht daarop:

twitter

twitter

Naast de oorlog die nog steeds gevoerd wordt tegen Disney natuurlijk. Nu hij geen zeggenschap blijkt te hebben over het beleid van Disney na zijn mislukte bestuurlijke couppoging dreigt hij een gevangenis te bouwen naast Disney.

Dat zal ze leren! :')

twitter


[ Bericht 26% gewijzigd door Kijkertje op 18-04-2023 16:48:45 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208814504
Trump tells top RNC donors the old GOP is not coming back—they must now become the new America First party of the working class—and lays out plan for nationwide Republican ballot harvesting operation

https://humanevents.com/2(...)e?utm_campaign=64483

Goedzo Trump
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_208814541
It is Biden, Obama, and other leftists who continually seek to divide the country, not Trump

quote:
Obama lied continuously to get Obamacare passed, not Trump. People who were against Obama’s policies on healthcare and other things were frequently called racists. “See! Right-wing intolerance, hatred and racism fuel this movement.”

Obama dictatorially ignored immigration laws when he implemented DACA, not Trump

Obama and Biden support lawless sanctuary cities and states, not Trump

Obama used the IRS to target political opponents, not Trump. He sought to silence people who disagreed on policies before elections.

Biden compared tea party members who wanted smaller government as domestic terrorists. Democrats frequently use this tactic whether it is people who want to make America great again, people who protest elections, or parents.

Obama and Biden have used the Justice Department to spy on and target political opponents, not Trump.

Obama and Biden support soft on crime DA's, not Trump

Obama and Biden dictatorially use the EPA to destroy energy companies, not Trump

Biden is destroying women and girls right by making them share space and compete with biological men, not Trump

Biden appointed a woman to the Supreme Court who can't even define what a woman is, yet we are supposed to trust her to interpret laws.

Biden supports allowing kids to be castrated, or have their breasts removed without their parents’ knowledge, not Trump.

Biden ordered Catholic priests to stop showing up at Walter Reed Hospital, not Trump

The ESG movement is meant to divide and destroy companies that don't adhere to leftist policies.

Biden and Obama support abortion on demand and withholding health care from newborn babies in botched abortions, not Trump

Biden and Obama oppose school choice for poor kids, not Trump.

Biden's justice Department targeted parents and Catholics, not Trump.

Think how much better Trump could have done if the media and other Democrats weren’t seeking to destroy him every day.

Obama and Biden refuse to enforce immigration laws Congress passed and dictatorially implemented DACA.

Now Biden, without Congressional approval, has approved billions in health insurance benefits for illegals.

Biden wants to buy young people’s votes, so he is dictatorially trying to cancel student debt.

Biden and his EPA are dictatorially forcing people to buy expensive electric vehicles powered by flammable pollutants.

Biden is forcing schools to allow boys to compete with girls and forcing girls to share facilities with people with penises.

Wederom spot on
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_208814941
quote:
Nog nooit zoveel stromannetjes bij elkaar gezien.

twitter



En dat was pas in 2018 :')

[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 18-04-2023 21:42:11 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208816083
quote:
Ik ben benieuwd hoeveel van hen op zijn gegroeid zonder vaders. Een hoop, ga ik van uit. Toch mooi, dat beleid van de Democraten. Als het geweld in de Blauwe gebieden blijft krijgen ze wat ze verdienen. Iedereen moet immers de gevolgen van hun eigen ideologie ondergaan.
pi_208818564
Alweer een Republikein, DeSantis-vriendje/donor dit keer:

twitter

quote:
Kent Stermon's suicide in December came shortly after the girl's father turned down a 'five-figure sum' in a hush-money deal and reported him to the police instead, we have learned.

The prominent DeSantis ally and GOP donor, who was based in Jacksonville, Florida, was accused of having an inappropriate relationship with the girl, for whom he obtained highly sought-after Taylor Swift concert tickets which he said he'd give her if she sent him a photo of her breasts.

After the girl reluctantly complied, Stermon insisted she collect the tickets at his office - but when she turned up he refused to let her leave until she 'showed him the real thing,' law enforcement sources say.
twitter


[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 18-04-2023 21:17:26 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208820667
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2023 19:09 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoeveel van hen op zijn gegroeid zonder vaders. Een hoop, ga ik van uit. Toch mooi, dat beleid van de Democraten. Als het geweld in de Blauwe gebieden blijft krijgen ze wat ze verdienen. Iedereen moet immers de gevolgen van hun eigen ideologie ondergaan.
Gelukkig hebben deze kinderen wel een vader :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208821065
Met dank aan Biden:

twitter

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 19-04-2023 03:03:53 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208821363
Met dank aan Trump en zijn supporters de zoveelste verkiezingsofficial die ermee ophoudt wegens bedreigingen:

twitter

quote:
Heider Garcia, the head of elections in Tarrant County, Texas, announced this week that he would resign after facing death threats, joining other beleaguered election officials across the nation who have quit under similar circumstances.

Mr. Garcia oversees elections in a county where, in 2020, Donald J. Trump became only the second Republican presidential candidate to lose in more than 50 years. Right-wing skepticism of the election results fueled threats against him, even though the county received acclaim from state auditors for its handling of the 2020 voting.

Why it’s important

With Mr. Trump persistently repeating the lie that he won the 2020 election, many of his supporters and those in right-wing media have latched on to conspiracy theories and joined him in spreading disinformation about election security. Those tasked with running elections, even in deeply Republican areas that did vote for Mr. Trump in 2020, have borne the brunt of vitriol and threats from people persuaded by baseless claims of fraud.

The threats made against him

- Mr. Garcia detailed a series of threats as part of his written testimony last year to the Senate Judiciary Committee, which he urged to pass better protections for election officials.

- One of the threats made online that he cited: “hang him when convicted from fraud and let his lifeless body hang in public until maggots drip out his mouth.”

- He testified that he had repeatedly been the target of a doxxing campaign, including the posting of his home address on Twitter after Sidney Powell, a lawyer for Mr. Trump, falsely accused him on television and social media of manipulating election results.

- Mr. Garcia also testified that he received direct messages on Facebook with death threats calling him a “traitor,” and one election denier used Twitter to urge others to “hunt him down.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 19 april 2023 @ 03:32:28 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208821377
quote:
81s.gif Op dinsdag 18 april 2023 16:26 schreef Kijkertje het volgende:
De culture wars tegen 'WOKE' tieren welig onder de Republikeinen:

[ twitter ]
DeSantis doet ook gezellig mee aan de culture war tegen Bud Light waar Fox 'News' al bijna 3 weken dagelijks aandacht aan besteedt omdat ze het gore lef hadden om een trans een blikje te sturen met haar gezicht daarop:

[ twitter ]
[ twitter ]
Naast de oorlog die nog steeds gevoerd wordt tegen Disney natuurlijk. Nu hij geen zeggenschap blijkt te hebben over het beleid van Disney na zijn mislukte bestuurlijke couppoging dreigt hij een gevangenis te bouwen naast Disney.

Dat zal ze leren! :')

[ twitter ]

Disney is zelf bezig met hun eigen ondergang in te plannen.
Niet iedereen heeft behoefte aan THE Message.
Je ziet nu toch wel een verschil de nieuwe Mario film is een succes er zit geen achtergond boodschap in.

Terwijl veel wat Disney naar voren schuift met hun politieke beladen woke cultuur films gewoon slecht worden ontvangen.

Mijn mening geen verdere aandacht aan geven de bedrijven merken het vanzelf wel in hun portemonnee dat dit soort dingen gewoon niet door iedereen gewaardeerd word.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208821436
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 03:32 schreef theguyver het volgende:

[..]
Disney is zelf bezig met hun eigen ondergang in te plannen.
Niet iedereen heeft behoefte aan THE Message.
Je ziet nu toch wel een verschil de nieuwe Mario film is een succes er zit geen achtergond boodschap in.

Terwijl veel wat Disney naar voren schuift met hun politieke beladen woke cultuur films gewoon slecht worden ontvangen.

Mijn mening geen verdere aandacht aan geven de bedrijven merken het vanzelf wel in hun portemonnee dat dit soort dingen gewoon niet door iedereen gewaardeerd word.
Ik denk dat het wel meevalt met die ondergang van Disney aan de cijfers te zien. Zeker als je bedenkt dat twee jaar lang een pandemie daar natuurlijk een behoorlijke invloed op heeft gehad.

quote:
Conclusion

The Walt Disney Company is the most successful entertainment giant that invented animated cartoons and continues bringing them to perfection for nearly a hundred years already. Despite its time-honored pedigree, Disney continues to be relevant and beloved across the globe, outclassing other entertainers and mass media companies. Disney's movies continue breaking the box office, its animated cartoons are watched countless times worldwide, its amusement and theme parks are crowded every season, and its streaming operations outperform those of Netflix. No wonder Coinpriceforecast.com foresees Disney's growth over the long haul. Trading at $95.87 at the time of writing, DIS is predicted to hit $100 by the end of this year and climb to $125 by the end of 2023. Based on machine learning predictions, Coinpriceforecast.com also anticipates the price of Disney's stock to soar to $150 in 2025 and surge to $250 in 2031. Whether or not these predictions come true, the Walt Disney Company will undoubtedly remain a vast entertainment empire drawing people worldwide to its magical attractions.
Dat sommige films het minder goed doen omdat er mensen zijn die allergisch zijn voor 'wokeness' is hun probleem en het is de keuze van Disney om ze toch te maken. Een gouverneur heeft daar al helemaal geen zeggenschap over.

En over het algemeen hebben alle films van Disney wel een 'boodchap' ook als jij de 'wokeness' er niet in kan ontdekken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 19-04-2023 05:26:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 19 april 2023 @ 05:28:09 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208821461
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2023 05:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik denk dat het wel meevalt met die ondergang van Disney aan de cijfers te zien. Dat sommige films het minder goed doen omdat er mensen zijn die allergisch zijn voor 'wokeness' is hun probleem en het is de keuze van Disney om ze toch te maken. Een gouverneur heeft daar al helemaal geen zeggenschap over.

En over het algemeen hebben alle films van Disney wel een 'boodchap' ook als jij de 'wokeness' er niet in kan vinden.
Nah je verkijkt je er aardig op hoor.

Ik kijk erg uit naar nieuwe serie van de makers van band of brothers over een de geallieerde luchtmacht.

Waar ik alleen erg bang voor ben is dat men dus door deze woke cultuur behoorlijk van padje gaat dat het niet meer over de luchtmacht gaat en wat ze deden maar over een homo piloot die eigelijk vrouw wou zijn en dus daardoor bij de luchtmacht gaat om te ontsnappen aan de problemen thuis en dat dit breed uitgemeten word hoe hij een relatie krijgt met zijn co-piloot..

(Ik kan zo in Hollywood aan de slag merk ik)

Maar goed waar ik op duld is dat ik naar de bios ga voor super Mario film omdat ik er bekend mee ben, niet omdat ik graag naar een propaganda film ga waarbij Yoshi en Luigi elkaars relatie bekend maken en dat road zich laat ombouwen en ineens zwart is ipv zoals we hem kenden.

En de cijfers liegen niet kerel, ja het lijkt er op dat men behoorlijk winst boekt maar wat er niet bij inbegrepen zit is de enorme reclame campagne wat er achter zit.
Dat kost bakken en bakken met geld.

De laatste Disney animatiefilms gaan dus allemaal de min in.

En dit is niet alleen met films maar ook met series.
Velma she Hulk, lord of the rings the rings of power, she Ra, Resident Evil, helaas the last of us 2 volledige aflevering de rest was prima.. en ga maar even door.

Allemaal dingen waar je bekend mee bent maar dikke woke stempel er op..

Waarom??
Maak dan een film of serie met eigen verhaal ipv een al goed verhaal volledig vernagellen, door er een politieke stempel in te drukken.

Veel mensen hebben daar geen behoefte aan.

De vs heeft namelijk 2 extremen lijkt wel of ontzettend tegen of ontzettend voor er tussen in zitten.. tja. Dat kent men geloof ik niet.





[ Bericht 7% gewijzigd door theguyver op 19-04-2023 06:08:39 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208821482
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 05:28 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nah je verkijkt je er aardig op hoor.

Ik kijk erg uit naar nieuwe serie van de makers van band of brothers over een de geallieerde luchtmacht.

Waar ik alleen erg bang voor ben is dat men dus door deze woke cultuur behoorlijk van padje gaat dat het niet meer over de luchtmacht gaat en wat ze deden maar over een homo piloot die eigelijk vrouw wou zijn en dus daardoor bij de luchtmacht gaat om te ontsnappen aan de problemen thuis en dat dit breed uitgemeten word hoe hij een relatie krijgt met zijn co-piloot..

(Ik kan zo in Hollywood aan de slag merk ik)

Maar goed waar ik op duld is dat ik naar de bios ga voor super Mario film omdat ik er bekend mee ben, niet omdat ik graag naar een propaganda film ga waarbij Yoshi en Luigi elkaars relatie bekend maken en dat road zich laat ombouwen en ineens zwart is ipv zoals we hem kenden.

En de cijfers liegen niet kerel, ja het lijkt er op dat men behoorlijk winst boekt maar wat er niet bij inbegrepen zit is de enorme reclame campagne wat er achter zit.
Dat kost bakken en bakken met geld.

De laatste Disney animatiefilms gaan dus allemaal de min in.

En dit is niet alleen met films maar ook met series.
Velma she Hulk, lord of the rings the rings of power, she Ra, Resident Evil, helaas the last of us 2 volledige aflevering de rest was prima.. en ga maar even door.

Allemaal dingen waar je bekend mee bent maar dikke woke stempel er op..

Waarom??
Maak dan een film of serie met eigen verhaal ipv een al goed verhaal volledig vernagellen, door er een politieke stempel in te drukken.

Veel mensen hebben daar geen behoefte aan.

De vs heeft namelijk 2 extremen lijkt wel of ontzettend tegen of ontzettend voor er tussen in zitten.. tja. Dat kent men geloof ik niet.
En ik denk dat jij je daar aardig op verkijkt. De grootste flops van Disney waren er al voordat er uberhaupt sprake was van 'wokeness'. Je moet je niet verkijken op de enorme populariteit van Disney en de kruistocht van volwassenen tegen 'wokeness' doet daar niets aan af.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 19 april 2023 @ 06:27:51 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208821500
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2023 05:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En ik denk dat jij je daar aardig op verkijkt. De grootste flops van Disney waren er al voordat er uberhaupt sprake was van 'wokeness'. Je moet je niet verkijken op de enorme populariteit van Disney en de kruistocht van volwassenen tegen 'wokeness' doet daar niets aan af.

[ twitter ]
https://tweakers.net/nieu(...)SPN%20weer%20verlies.

https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Walt_Disney_Company?wprov=sfla1

-2.6 miljard.

De laatste films van zowel Pixar als disney worden door betaalde reviewers geprezen maar door fans afgebrand.De Marvel films ideen en de star wars series en films ook.
Met her en der een kleine uitzondering.

Ik zei al eerder het is een trend maar komt binnenkort wel een eind aan want men kan niet constant verlies blijven draaien.

Na ik ga tegenwoordig niet meer gelijk naar een film.
Ik wacht eerst even af.

De laatste films waar ik naar toe ben gegaan waren ook films waar er geen enkele politieke bullshit in voor kwam.

Dragonball super broly
Dragonball super hero super.
Maverick
John wick 4
En de Mario film.

Oh en btw Hollywood manipuleert gewoon de cijfers nogal.
Voorbeeldje.

The lord of the rings the rings of power kwam uit en de eerste afleveringen stonden online.

Ik gaf een 6 op IMDB Amazon is eigenaar van IMDB en verwijderde alle cijfers tot aan mijn 6 en zorgde er voor dat alle reviews en cijfers die lager waren werden verwijderd.
En daarna zat er 2 weken lang een block op men kon geen review meer achter laten.
Daardoor ging het cijfer van een 3.8 ineens omhoog naar een 7.

Als het niet zo was dat ik het zelf had opgemerkt had ik het niet geloofd maar ik zag het gewoon live gebeuren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208821541
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 06:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
https://tweakers.net/nieu(...)SPN%20weer%20verlies.

https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Walt_Disney_Company?wprov=sfla1

-2.6 miljard.

De laatste films van zowel Pixar als disney worden door betaalde reviewers geprezen maar door fans afgebrand.De Marvel films ideen en de star wars series en films ook.
Met her en der een kleine uitzondering.

Ik zei al eerder het is een trend maar komt binnenkort wel een eind aan want men kan niet constant verlies blijven draaien.

Na ik ga tegenwoordig niet meer gelijk naar een film.
Ik wacht eerst even af.

De laatste films waar ik naar toe ben gegaan waren ook films waar er geen enkele politieke bullshit in voor kwam.

Dragonball super broly
Dragonball super hero super.
Maverick
John wick 4
En de Mario film.

Oh en btw Hollywood manipuleert gewoon de cijfers nogal.
Voorbeeldje.

The lord of the rings the rings of power kwam uit en de eerste afleveringen stonden online.

Ik gaf een 6 op IMDB Amazon is eigenaar van IMDB en verwijderde alle cijfers tot aan mijn 6 en zorgde er voor dat alle reviews en cijfers die lager waren werden verwijderd.
En daarna zat er 2 weken lang een block op men kon geen review meer achter laten.
Daardoor ging het cijfer van een 3.8 ineens omhoog naar een 7.

Als het niet zo was dat ik het zelf had opgemerkt had ik het niet geloofd maar ik zag het gewoon live gebeuren.
En dat heeft zeker allemaal met 'wokeness' te maken? :D

Welnee joh. Die streamservice van Disney is er nog niet eens zo lang in de huidige vorm en ik las dat ze daar meer adverteerders voor aan willen trekken. Het is bovendien niet de enige inkomstenbron. Komt heus wel goed hoor :{w

Geen idee waar je die -2,6 miljard vandaan haalt? Je bedoelt het verlies in 2020 omdat er een pandemie heerste?

Enfin we gaan het niet eens worden vrees ik en zo erg boeit me die hele 'wokeness' kruistocht niet :O
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 19 april 2023 @ 07:12:01 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208821576
quote:
6s.gif Op woensdag 19 april 2023 06:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En dat heeft zeker allemaal met 'wokeness' te maken? :D

Welnee joh. Die streamservice van Disney is er nog niet eens zo lang in de huidige vorm en ik las dat ze daar meer adverteerders voor aan willen trekken. Het is bovendien niet de enige inkomstenbron. Komt heus wel goed hoor :{w

Geen idee waar je die -2,6 miljard vandaan haalt? Je bedoelt het verlies in 2020 omdat er een pandemie heerste?

Enfin we gaan het niet eens worden vrees ik en zo erg boeit me die hele 'wokeness' kruistocht niet :O
Eh jawel hoor ik heb Disney + sinds het begin.
En dat was 2019 dat bestaat al 4 jaar.

En alles heeft het er mee te maken.
De dubbele agenda zit er niet in.
Heb er geen behoefte aan.

Ik zeg al als men in de VS ergens de zinnen op heeft gezet moet het gelijk over de top!

Men verneukt gewoon dingen om die agenda er in te pleuren.
En dat is gewoon jammer.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')