Helemaal niet?quote:
Oh dacht misschien heb je geen Videolandquote:Op woensdag 20 september 2023 11:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Helemaal niet?![]()
Nou ja maakt ook niet uit, ik volg het wel op videoland
Ja ik het wel maar ik gebruik het weinigquote:Op woensdag 20 september 2023 11:52 schreef Magica het volgende:
[..]
Oh dacht misschien heb je geen Videoland![]()
Ik ga het ook volgen nog niks gezien miss vanmiddag ff lekker voor zitten
Kwam er net ook pas achter, 2 afleveringen gekeken.quote:
Vind dat ook een engerd, en die ander die zo fanatieksport ( weet zijn naam zo niet een twee drie) ookquote:Op woensdag 20 september 2023 19:42 schreef Vuvuzelala het volgende:
Hmm we vliegen gelukkig vrij vlot door de intro/ bruiloft onzin heen, ik hoefde niet eens heel veel dioor te spoelen. Aan het kleine aantal gasten op de bruiloft is ook te zien hoe serieus het wordt genomen. Wat een figuren allemaal. Elk koppel mankeert wel iets.
Olivier vind ik al een engnek (met dun nekje of ligt dat aan mij?) model en ondernemer betekent in dit soort programma's gewoon werkloos. Celibaat leven is een stomme flex en wordt wel iets te vaak benoemd. "En wil je weten hoeveel bedpartners ik heb gehad? nee? Nou ik zal het toch vertellen" (want de camera draait)Ginger lijkt me de normale van de 2.. extravert tegen het irritante maar niet onsympathiek.
Marissa lijkt me een leuke normale meid maar is opgescheept met anabolen Jack, Meneer de topatleet, vraag me af in wat, ik vind hem vrij smal eigenlijk, wel duidelijk juicy schouders.
Manuela is Deveny 2.0? Sillio lijkt me best relaxed op het vreemdgaan na.
Rosa en Roy vind ik wat sneu.. je ziet aankomen dat zij hem nooit aantrekkelijk gaat vinden.
Jeff komt tijdens dit programma toch uit de kast?
En Jeroen lijkt wel de vader van Wendy..Zou me niet verbazen als zij er eigenlijk voor een andere man zit.
Spiegelaar Kendall die al zoveel meer "volwassen" was dan Rizwan. 😂quote:Op zaterdag 23 september 2023 10:11 schreef Mandéra het volgende:
Tsja, het is gewoon de budget riool variant van de reguliere MAFS reeks. Dat zie je aan alles. Wel een leuke niche voor op Videoland. Van die bijzondere en instabiele mensen in een groep samendrijven is natuurlijk garantie op drama en dat scoort altijd wel.
Hoe heette die chick van vorig jaar nu weer die om echt niks helemaal uit haar plaat ging tegen haar vent die echt een super brave kerel was? Echt al op dag 2 ofzo donderde ze om helemaal niks de deur dicht. Man ik ga weer stuk als ik daar aan denk. De kerel werd later nog continu uitgedaagd tijdens een groepsdinner door de man van Deveny. Was heel sneu.
Yeap leuke chick goede tetten ook, maar dan die gast. Die is zeker juiced up. En dan dat "sleutelen aan mensen", je doet echt niks dude.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:42 schreef Vuvuzelala het volgende:
Marissa lijkt me een leuke normale meid maar is opgescheept met anabolen Jack, Meneer de topatleet, vraag me af in wat, ik vind hem vrij smal eigenlijk, wel duidelijk juicy schouders.
Rosa heeft crazy eyes. Zou ik met een boog omheen lopen.quote:Rosa en Roy vind ik wat sneu.. je ziet aankomen dat zij hem nooit aantrekkelijk gaat vinden.
Waarom heeft Marissa nooit een relatie gehad?quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yeap leuke chick goede tetten ook, maar dan die gast. Die is zeker juiced up. En dan dat "sleutelen aan mensen", je doet echt niks dude.
Voor haar waarschijnlijk een no-no ik denk dat ze er op termijn helemaal gestoord van wordt dat hij zo extreem bezig is met sport ed.
[..]
Rosa heeft crazy eyes. Zou ik met een boog omheen lopen.
Ja, maar hij zal uiteindelijk wel van de jongens zijn toch?quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:58 schreef Magica het volgende:
Jack, 29, ‘8 serieuze relaties gehad’
O jaquote:
Celibaat.... hij riep het te pas en te onpas. En dan komt er daarna uit dat we het maar over 3 maanden hebbenquote:Op woensdag 20 september 2023 19:42 schreef Vuvuzelala het volgende:
Celibaat leven is een stomme flex en wordt wel iets te vaak benoemd. "
Precies ditquote:En wil je weten hoeveel bedpartners ik heb gehad? nee? Nou ik zal het toch vertellen" (want de camera draait)![]()
Ik vind haar pake zo leukquote:Op donderdag 28 september 2023 21:24 schreef Donna het volgende:
Wat vreselijk bij Marissa dat geforceerde Nederlands met haar vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |