Ahquote:Op maandag 17 april 2023 17:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die andere 19% zullen wel Dublinclaimanten zijn (dus terug naar ander land). Met een doorsnee verhaal haal je je levenslange uitkering gewoon binnen.
Daar zijn niet genoeg woningen denk ikquote:Op maandag 17 april 2023 17:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Wat dacht je van hun eigen land?
Geweldig verhaalquote:men who said they were Colombian immigration officials picked them up and held them until they offered to surrender their dollars. Mr. Huang had $700 and his companion had $1,000. "Money money you! Me go go go!" Mr. Huang said he told the men in English.
Mr. Huang cut open the sole of his sneaker to retrieve two $100 bills that he had hidden. It was enough to take them to Necoclí, Colombia, by taxi, the last stop before the Darién Gap.
Het schoolsysteem in China is moordend...quote:A 51-year-old woman from Chengdu, a landlocked city, said the rough boat crossing from Necoclí was the most terrifying part of the trip for her. Speaking from a hotel in Monterrey, Mexico, early this month, she said her main motivation for leaving was for her 17-year-old son, who traveled with her, to continue school away from the high pressure in the Chinese education system. "I feel a drive in me, a longing for America," she said. "I think it has the best education, technology and culture."
Kan prima hoor.quote:Op maandag 17 april 2023 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
En ondertussen komen er tussen de 70 en 100k vluchtelingen opnieuw instromen in 2023. Wat totaal niet kan.
En de NL politiek stond erbij en keek ernaar.
Het is toch te bezopen voor woorden? Wat een pampergeneratie. Belachelijk.
Wat gaat er nu gvd gebeuren, moeten er eerst massa rellen, plunderingen, massa moorden plaatsvinden?
Binnenkort bij jou in de straat.quote:Op maandag 17 april 2023 20:21 schreef Ciclon het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)voor-italiaanse-kust
Zo'n zeshonderd migranten zijn zondag door de Italiaanse kustwacht gered van een vissersboot die in de problemen was geraakt op de Middellandse Zee. De actie vond plaats ten zuidoosten van Sicilië en werd uitgevoerd onder moeilijke weersomstandigheden, meldt het Italiaanse persbureau ANSA.
Ze zijn hier al, van die wandelende Somalische pinguins. Aan dat volk heb je echt he-le-maal nietsquote:Op maandag 17 april 2023 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Binnenkort bij jou in de straat.
Allemaal ontwikkelde mannen op die foto, dat zie je gelijk.quote:Op maandag 17 april 2023 20:21 schreef Ciclon het volgende:
Zo'n zeshonderd migranten zijn zondag door de Italiaanse kustwacht gered van een vissersboot die in de problemen was geraakt op de Middellandse Zee. De actie vond plaats ten zuidoosten van Sicilië en werd uitgevoerd onder moeilijke weersomstandigheden, meldt het Italiaanse persbureau ANSA.
Minst productieve volk op aarde durf ik wel te stellen.quote:Op maandag 17 april 2023 20:27 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ze zijn hier al, van die wandelende Somalische pinguins. Aan dat volk heb je echt he-le-maal niets
quote:Op maandag 17 april 2023 20:27 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ze zijn hier al, van die wandelende Somalische pinguins. Aan dat volk heb je echt he-le-maal niets
wellicht inzamelingsacties voor een Ryan air ticket? Doneer graag mee.quote:Op maandag 17 april 2023 22:40 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Minst productieve volk op aarde durf ik wel te stellen.
Van top tot teen gesluierd in zo'n gewaad die vrouwen, ze komen alleen maar naar buiten om de kinderen van school te halen, of een wandeling naar de supermarkt.
Laatst hadden die vrouwen de azan op hun speakers van hun telefoon aan in de tram toen ik richting blaak moest.. Meestal verhuizen ze ook naar Birmingham in de UK, omdat je daar echt hele wijken hebt met enkel conservatieve moslims.
Frappant, ene kant afgeven op immigratie, maar voor jezelf die stap wel overwegen.quote:Op zondag 16 april 2023 12:32 schreef Toine51 het volgende:
Hier wordt je niet vrolijk van, van deze cijfers. En dit is idd nog maar een fractie van de werkelijke aantallen. Uiteindelijk is dit toch niet meer te behappen voor de zorg, onderwijs, woningbouw en opvang op zich....
Maar denk toch vaak om te emigreren. Als mijn familie wat uitgedunt is door de leeftijd zal ik eens zien hoe de vlag er dan bij hangt in NL.....
Maak je geen illusies. Wij wonen in een oord met 5000 inwoners, maar met het (inmiddels opgedoekte AZC) waren het er 10% meer. Beetje AZC is zo 500 - 1200 man (amper vrouw).quote:Op zondag 16 april 2023 12:32 schreef Toine51 het volgende:
Ene kant woon ik prima in een boerengehucht waar nooit een AZC oid zal komen en zou eigenlijk mijn schouders moeten ophalen voor deze cijfers.
De vraag stellen is hem beantwoorden: alleen die immigratie toelaten, die bijdraagt aan de kenniseconomie.quote:Op dinsdag 18 april 2023 00:22 schreef Niz het volgende:
De vraag is dus hoe wij al die personeelstekorten die voornamelijk het gevolg zijn van de immigratie, moeten gaan oplossen als die immigranten dat niet doen?
Kunnen ze die niet, al reddend, terugvaren naar waar ze vandaan gekomen zijn?quote:Op maandag 17 april 2023 20:21 schreef Ciclon het volgende:
Wat snap jij niet aan het verschil in immigratie tussen mij, een werkende man die normen waarden kent, 5 talen spreekt, geld en kennis meeneemt naar het land waar ik heen wil emigreren, of de asielzoekers, zonder dit alles, die naar NL willen komen?quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:11 schreef blomke het volgende:
Frappant, ene kant afgeven op immigratie, maar voor jezelf die stap wel overwegen.
Alleen waarom vertrek je? Zitten die mensen waar jij naar toe gaat wél te wachten op inmenging?quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:52 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het verschil in immigratie tussen mij, een werkende man die normen waarden kent, 5 talen spreekt, geld en kennis meeneemt naar het land waar ik heen wil emigreren, of de asielzoekers, zonder dit alles, die naar NL willen komen?
Kleine nuance of niet?
Denk niet dat hij bedoelt ergens illegaal de grens over gaan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Frappant, ene kant afgeven op immigratie, maar voor jezelf die stap wel overwegen.
Meeste mensen hebben geen problemen met buitenlanders die zich gewoon aanpassen, werken en niet bovengemiddeld crimineel zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen waarom vertrek je? Zitten die mensen waar jij naar toe gaat wél te wachten op buitenlanders?
Gelukkigquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben geen problemen met buitenlanders die zich gewoon aanpassen, werken en niet bovengemiddeld crimineel zijn.
Wat denk je nou zelf?quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen waarom vertrek je? Zitten die mensen waar jij naar toe gaat wél te wachten op inmenging?
Waarschijnlijk kan hij zelf zijn broek ophouden, is niet zijn leven lang afhankelijk van het staatsinfuus, gaat geen sociale huurwoning bezetten, kan zich gedragen en dringt zijn wil of cultuur niet op aan anderen om maar wat voorbeelden te noemen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen waarom vertrek je? Zitten die mensen waar jij naar toe gaat wél te wachten op inmenging?
Mensen die aan het staatsinfuus hangen heb je in veel landen en ook intolerante menen heb je overal. Dan valt voor emigratie Europa, Afrika, het midden oosten en grote delen van Azië af. Dat is wel veel.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan hij zelf zijn broek ophouden, is niet zijn leven lang afhankelijk van het staatsinfuus, gaat geen sociale huurwoning bezetten, kan zich gedragen en dringt zijn wil of cultuur niet op aan anderen om maar wat voorbeelden te noemen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan hij zelf zijn broek ophouden, is niet zijn leven lang afhankelijk van het staatsinfuus, gaat geen sociale huurwoning bezetten, kan zich gedragen en dringt zijn wil of cultuur niet op aan anderen om maar wat voorbeelden te noemen.
Eigenlijk zie ik dat als grootste nadeel, en veel minder de economische nadelen. Mijn garage is van een buitenlander, net als het restaurant, de stratenmakers, de GSM-shop en de DVP's.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:16 schreef opgebaarde het volgende:
Dat van die cultuur opdringen, dat valt in Nederland toch wel mee?
Er komen er hier iedere week duizenden binnen (met een inwilligspercentage van rond de 90% en gezinshereniging doe maar gerust x4), en over een aantal jaar zelfs 100.000 per jaar excl gezinshereniging. Dat is niet vol te houden voor een verzorgingsstaat. Die paar Nederlanders die naar (om een voorbeeld te noemen) Hongarije emigreren drukken niet of nauwelijks op hun verzorgingsstaat en het heeft ook geen enkele invloed op hun cultuur. Door deze influx van mensen uit compleet andere culturen gaat de omvolking van het Nederlandse volk razendsnel, en dit heeft al veroorzaakt dat we geen nationale traditie als Zwarte Piet meer mogen vieren omdat er teveel mensen aanstoot aan nemen (vaak migranten en hun nakomelingen). Dat er een grote groep linkse beroepsjankerds het proces van het de das omdoen van het Sinterklaasfeest versneld hebben laten we even buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mensen die aan het staatsinfuus hangen heb je in veel landen en ook intolerante menen heb je overal. Dan valt voor emigratie Europa, Afrika, het midden oosten en grote delen van Azië af. Dat is wel veel.
Dat van die cultuur opdringen, dat valt in Nederland toch wel mee? Ik zie alleen een DENK en zelfs die vallen grotendeels mee
Als de traditionele Nederlandse cultuur voor jou heilig is zoals het sinterklaasfeest dan ga je de Nederlandse cultuur helaas niet vinden in het buitenland. Je gaat daar wellicht wel mensen vinden die allemaal non-Moslim zijn, dan moet je dat zeker doenquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:29 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Er komen er hier iedere week duizenden binnen (met een inwilligspercentage van rond de 90% en gezinshereniging doe maar gerust x4), en over een aantal jaar zelfs 100.000 per jaar excl gezinshereniging. Dat is niet vol te houden voor een verzorgingsstaat. Die paar Nederlanders die naar (om een voorbeeld te noemen) Hongarije emigreren drukken niet of nauwelijks op hun verzorgingsstaat en het heeft ook geen enkele invloed op hun cultuur. Door deze influx van mensen uit compleet andere culturen gaat de omvolking van het Nederlandse volk razendsnel, en dit heeft al veroorzaakt dat we geen nationale traditie als Zwarte Piet meer mogen vieren omdat er teveel mensen aanstoot aan nemen (vaak migranten en hun nakomelingen). Dat er een grote groep linkse beroepsjankerds het proces van het de das omdoen van het Sinterklaasfeest versneld hebben laten we even buiten beschouwing.
Rot gewoon lekker op met al die crisisnoodopvang. We hebben al meer dan genoeg gedaan onderhand.quote:
Niet volgens de gristenen en de progressiefjes die het land besturen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rot gewoon lekker op met al die crisisnoodopvang. We hebben al meer dan genoeg gedaan onderhand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |