Voor Keulen gaat het nog om alles! Die kunnen nog onder Borussia eindigenquote:Op zondag 21 mei 2023 19:27 schreef Zorro het volgende:
Vergelijkbare tegenstanders gezien de ranglijst maar Dortmund speelt thuis. Dat moet kat in das bakkie zijn,
De meeste spelers zijn al op Mallequote:
daag ze niet uitquote:Op zondag 21 mei 2023 19:26 schreef XL het volgende:
Mainz speelde nog slechter dan de afgelopen weken, met 13 tegendoelpunten in 4 wedstrijden lijkt het zelfs voor Dortmund heel moeilijk dit nog te verkloten
Die bakken er al weken helemaal niets van. Dit kun je niet verneuken.quote:
Heidenheim zou dit niet weg mogen choken.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:11 schreef Sabata het volgende:
SV Darmstadt 98 promoveert en neemt komend seizoen de plek van Hertha BSC over in de Bundesliga. Heidenheim en HSV wonnen allebei, kunnen allebei nog direct promoveren volgende week
het zou extreem typisch voor het duitse voetbal, BVB én Bayern zijn als volgende week bij BVB - Mainz na 90 minuten bij 2-2 afgefloten wordt ... en in Köln Bayern ook op een 1-1 staat, waarna deze nog een paar minuten extra speeltijd krijgen en dan na 4 minuten en 39 seconden de Bayern alsnog scoren.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg mooi. Dit mag Dortmund niet weggeven en op papier ook de ideale tegenstander volgende week. Hopelijk geen gechoke.
Wij hebben gekkere dingen gezien. Als ik tegen jou vorig seizoen zou zeggen dat feyenoord de titel gaat pakken dan zou je mij uitlachenquote:Op zondag 21 mei 2023 20:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die bakken er al weken helemaal niets van. Dit kun je niet verneuken.
ADO met die achterlijke rode kaart voor een handsbal bij 3-0 voorquote:Op maandag 22 mei 2023 11:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij hebben gekkere dingen gezien. Als ik tegen jou vorig seizoen zou zeggen dat feyenoord de titel gaat pakken dan zou je mij uitlachen
Kan me nog herinneren dat we dit op FOK! volgden. Ik via de radio. Legendarisch op VBL.quote:Op maandag 22 mei 2023 10:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het zou extreem typisch voor het duitse voetbal, BVB én Bayern zijn als volgende week bij BVB - Mainz na 90 minuten bij 2-2 afgefloten wordt ... en in Köln Bayern ook op een 1-1 staat, waarna deze nog een paar minuten extra speeltijd krijgen en dan na 4 minuten en 39 seconden de Bayern alsnog scoren.
iig leuk voor de mensen in Gelsenkirchen.
quote:Op maandag 22 mei 2023 10:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het zou extreem typisch voor het duitse voetbal, BVB én Bayern zijn als volgende week bij BVB - Mainz na 90 minuten bij 2-2 afgefloten wordt ... en in Köln Bayern ook op een 1-1 staat, waarna deze nog een paar minuten extra speeltijd krijgen en dan na 4 minuten en 39 seconden de Bayern alsnog scoren.
iig leuk voor de mensen in Gelsenkirchen.
het was Nagelsmann die het deed volgens mij,quote:Op zondag 21 mei 2023 23:14 schreef De_Pel het volgende:
Bayern haalt alle beschikbare Ajacieden op.
Bayern gaat voor het eerst in 10 jaar de titel mislopen.
Bal is rond, Gras is groen
Ik ben eigenlijk meer een Bayern manquote:
Ik heb niet echt iets tegen Bayern verder (ik ben sowieso vrij neutraal in alle competities eigenlijk) maar de hegemonie van 10 titels doorbreken mag wel eens. En Haller inderdaad, wat een baas. Gun het hem van harte om vandaag te scoren en de titel binnen te halen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer een Bayern manmaar maak dit keer graag een uitzondering, gun het Haller vooral, hele knappe comeback van die jongen, hopelijk choken ze niet vandaag.
Gras is helemaal niet altijd groenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:58 schreef TLC het volgende:
Bayern weer kampioen
Gras is groen
Mia en Dion kunnen niet zingen
Die laatste heeft eigenlijk het gewoon verneukt voor Dortmund omdat die hip wilde zijn. Schiet die gewoon met een aanloop in dan is het waarschijnlijk 1-0 en dan is Mainz ook klaar.quote:
Het stond 0-1.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die laatste heeft eigenlijk het gewoon verneukt voor Dortmund omdat die hip wilde zijn. Schiet die gewoon met een aanloop in dan is het waarschijnlijk 1-0 en dan is Mainz ook klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |