Nouja bij Chelsea is het zonder hem helemaal ingestort.quote:
Sané bakt er helemaal niets van, Musiala is ook teruggevallen, Gnabry heeft in de winter de dozen om de schoenen gelaten. Choupo-Moting en Tel, tja.quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Het gemist van Lewa is echt bizar groot. Dat hadden die moffen niet verwacht. Die dachten met Mane even de vervanger te hebben.
Klopt. Iedereen is dit seizoen matig daar.quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sané bakt er helemaal niets van, Musiala is ook teruggevallen, Gnabry heeft in de winter de dozen om de schoenen gelaten. Choupo-Moting en Tel, tja.
Farmers lique.quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
Dortmund 2-0 voor tegen 10 van Stuttgart, dat tot 2-2 terugkomt. Dortmund komt in 90+3 op voorsprong, maar geeft het weer weg in 90+6
moet Dortmund dit keer wel winnen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:15 schreef Zorro het volgende:
Bayern is Dortmund aan de titel aan het helpen zie ik
Zoals @KingRoland opmerkte, dan moet BVB eindelijk eens de kampioenschaps stress vergeten die ze steeds krijgen als iemand hen de leiding cadeau wil doen. Vanavond 1830 weten we hetquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:15 schreef Zorro het volgende:
Bayern is Dortmund aan de titel aan het helpen zie ik
Detailsquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet Dortmund dit keer wel winnen.
2e poging..
De laatste weken heb ik hem weinig in de spotlights gezien. Eerder Brandt, Malen (ja ik ben ook verbluft) en Guerreroquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:18 schreef KingRoland het volgende:
En ik hoor hier vaak dat Bellingham zo geweldig is
nou laat het maar zien tegen frankfurt
Inderdaad, daarom ook. Mag hij het nu wel laten zien.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
De laatste weken heb ik hem weinig in de spotlights gezien. Eerder Brandt, Malen (ja ik ben ook verbluft) en Guerrero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Is er überhaupt een club dit seizoen die beter is gaan presteren nadat de trainer is ontslagen?quote:
Nee. Bayern niet, Hoffenheim niet, Bochum leek op weg naar boven maar krijgt ook een klap vandaag. Stuttgart trapt nog water en Hertha is allang verzopen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is er überhaupt een club dit seizoen die beter is gaan presteren nadat de trainer is ontslagen?
Kan er niet 1 noemen neequote:Op zaterdag 22 april 2023 17:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is er überhaupt een club dit seizoen die beter is gaan presteren nadat de trainer is ontslagen?
Groningen, Chelsea. Overal een dramaquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nee. Bayern niet, Hoffenheim niet, Bochum leek op weg naar boven maar krijgt ook een klap vandaag. Stuttgart trapt nog water en Hertha is allang verzopen.
Chelsea is echt helemaal een puinhoopquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Groningen, Chelsea. Overal een drama
Fortuna Sittardquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je elke week met Doke Schmidt komt aanzetten in je elftal verdien je ook niet beter.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:53 schreef J.B. het volgende:
[..]
Fortuna Sittard0 punten in 3 wedstrijden onder Ultee, nu praktisch veilig. Ironisch genoeg gebeurde dat ontslag na de wedstrijd tegen Cambuur die ze met 4-1 verloren, hetzelfde Cambuur waar hij nou trainer is en tamelijk kansloos lijkt te gaan degraderen.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
ADO allenquote:
maar of het nou echt beter is geworden? ehh. Dat zou ik alleen pas zeggen als het significant is, zoals mijn scriptiebegeleider zou zeggen.quote:
Leipzig wel toch? Al zijn die nog steeds aan het onderpresteren.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nee. Bayern niet, Hoffenheim niet, Bochum leek op weg naar boven maar krijgt ook een klap vandaag. Stuttgart trapt nog water en Hertha is allang verzopen.
Die had maar 1 doel: Frank de Boer wegwerken.quote:
Rasenball is iets verbeterd ja, maar ik denk dat vooral het vertrek van ruziemaker Oliver Mintzlaff als sport directeur er voor zorgt dat er meer rust in de tent is. Die heeft Tedesco na een paar slechte wedstrijden weggestuurd en mag nu Red Bull Racing gaan verknoeien en met Helmut Marko gaan bekvechten. Mintzlaff scheen ondanks de bekeroverwinning van Rasenball vorig jaar al niet met Tedesco door een deur te kunnen. Het heeft de Belgen een prima bondscoach opgeleverdquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Leipzig wel toch? Al zijn die nog steeds aan het onderpresteren.
quote:Clubicoon Lothar Matthäus pleit voor wisselingen in de formatie van Der Rekordmeister. Als het aan de Duitse analist ligt, krijgt Gravenberch snel een kans. Dat vertelde hij op het Duitse Sky Sports. 'De transfers, die gebruikt werden om de selectie te complementeren, krijgen geen eerlijke kansen. Ik zou Gravenberch en Tel voor de leeuwen gooien.'
BVB heeft meer 61 puntenquote:Op maandag 1 mei 2023 19:01 schreef Sabata het volgende:
Na het gekluns van BVB kreeg Bayern toch weer een kans om de kop over te nemen. Tegenstander Hertha, waar coach Dardai zes keer moest wisselen door spelers die ziek zwak misselijk of onkundig waren, zou toch wel even opgerold worden? Nou, dat ging niet helemaal volgens plan. Via Kimmich strooide de Rekordmeister wel met veel hoge ballen en voorzetten vanaf de vleugels, maar het ontbreken van de geblesseerde Choupo Mouting als bliksemafleider en aanspeelpunt voor zulke kansen laat zich voelen. Het meeste zeilde of rechtstreeks naar een Hertha verdediger of ging naast, en soms pakte Oliver Christensen ook een bal. Hertha kreeg zelf af en toe een counterkans, maar de snelle Dodi Lukebakio moest het bijna helemaal alleen doen, hoewel hij op papier geeneens de spits was (hij zou eigenlijk een linie achter Ngankam en Niederlechner moeten staan)
Het "flankenfestival" ging nog even door in de tweede helft, vooral omdat Hertha er helemaal niet meer uit durfde te komen en Bayern in het eigen strafschopgebied afweerde. De Ligt was met twee mislukte kopkansen nog de gevaarlijkste. Tuchel werd het zat: Muller en Gravenberch erin, Musiala en Mané. Geen vleugelspel meer, nu meer variatie door het midden. En binnen een paar minuten lukte het ook: Muller op Kimmich, die ziet Gnabry starten en de pass wordt al vallend binnengekopt. Was dat nou zo moeilijk? Ja blijkbaar wel dus. Daarom deed Kimmich het nog twee keer voor met Coman als afnemer. De eerste ging nog over de goal, de tweede was zo dichtbij dat Christensen niet meer op tijd kon reageren: 2-0. Dat bleef het ook. Lelijk ja, slecht ja, maar wel drie punten. Voor Hertha ziet het er heel heel donker uit met een achterstand van 6pt op de plek voor nacompetitie
Tussenstand Bundesliga
1. BVB - 64 pt
2. Bayern - 59pt (speelt nog vandaag)
3. Union Berlin - 56pt (doelsaldo +13)
4. SC Freiburg - 56pt (doelsaldo +6)
5. Rasenball - 54pt
6. Bayer04 - 48pt
Bayern moet volgend weekend op bezoek in Bremen, BVB speelt thuis tegen Wolfsburg. Onderin ook een kraker, Hertha moet het opnemen tegen Stuttgart in de slag der lekke Superjachten. Als dit ook fout blijft Union Berlin zeer waarschijnlijk alleen over als vertegenwoordiging van de hoofdstad in de Bundesliga.
quote:Op maandag 15 mei 2023 20:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Wel respect voor al je lange berichten man![]()
Je moet eens bij VI solliciteren ofzo. Kunnen een voorbeeld aan je berichten en passie nemen.
Ik ga er sowieso bij zijn in het uitvak.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hopelijk maakt Union het af in Hoffenheim. Win-win. Union zeker van CL-deelname en Hoffenheim hopelijk eruit!
Wow gaaf!quote:Op maandag 15 mei 2023 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ga er sowieso bij zijn in het uitvak.
Van de ene kant leuk zo’n klein clubje als Elversberg, van de andere kant denk ik: wat voegen ze eigenlijk toe? Doe dan maar Dresden en Osnabrückquote:Op maandag 15 mei 2023 19:41 schreef Sabata het volgende:
In de 3. Liga kon het kampioensfeestje voor SV Elversberg weer worden uitgesteld, want Freiburg 2 won thuis van de Saarlanders. Dynamo Dresden won zijn derby tegen Hallescher en ook Wehen Wiesbaden ging goed tegen Verl met 2-1 winst. Nog twee wedstrijden heeft de koploper tegen Wiesbaden en Ingolstadt. Dresden moet nog tegen Oldenburg en SV Meppen die beiden op de rand van degradatie staan. Zwickau en Bayreuth zijn reeds gedegradeerd
Tussenstand 3. Liga
1. SV Elversberg - 70
2. SC Freiburg II - 67 (mag niet promoveren)
3. Dynamo Dresden - 66
4. Wehen Wiesbaden - 65
5. Vfl Osnabrück - 64
Ja daar heb ik vijf uur in de auto zitten wel voor over...quote:
Oehh super tof! De beste 24 uurs!!!quote:Op maandag 15 mei 2023 22:15 schreef Sabata het volgende:
Dank u allen. Ik ben vanaf woensdag ook in Duitsland, geen voetbal dit keer, maar de 24u van de Nurburgring. Kan dus een paar dagen later worden als het Internet niet meewerkt
Have fun! Und niemals vergessen..quote:Op maandag 15 mei 2023 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ga er sowieso bij zijn in het uitvak.
EISERN UNION!!quote:Op maandag 15 mei 2023 23:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Have fun! Und niemals vergessen..
Nordschleifequote:Op maandag 15 mei 2023 22:15 schreef Sabata het volgende:
Dank u allen. Ik ben vanaf woensdag ook in Duitsland, geen voetbal dit keer, maar de 24u van de Nurburgring. Kan dus een paar dagen later worden als het Internet niet meewerkt
wir schaffen dasquote:Op maandag 15 mei 2023 23:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Have fun! Und niemals vergessen..
Och het kan mij minder dan niks schelenquote:
Eigenlijk vrij ongelooflijk dat ze in een stad als Berlijn niet een fatsoenlijke topclub kunnen neerzetten.quote:
union tochquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij ongelooflijk dat ze in een stad als Berlijn niet een fatsoenlijke topclub kunnen neerzetten.
Union is geen topclub. Net zoals AZ in Nederland geen topclub is ondanks dat ze best aardige resultaten bijeen kunnen ballen.quote:
Het is vooral bijzonder dat we dit allemaal al een aantal jaar zagen aankomen en bij Hertha de domste keuzes gemaakt bleven worden.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij ongelooflijk dat ze in een stad als Berlijn niet een fatsoenlijke topclub kunnen neerzetten.
Uiteindelijk wordt zoiets wel afgestraft. Zie HSV en Schalke. Overigens is dat virtueel de play-offquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is vooral bijzonder dat we dit allemaal al een aantal jaar zagen aankomen en bij Hertha de domste keuzes gemaakt bleven worden.
Union is qua fans natuurlijk wel een topclub.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Union is geen topclub. Net zoals AZ in Nederland geen topclub is ondanks dat ze best aardige resultaten bijeen kunnen ballen.
De fout die Hertha heeft gemaakt is keihard roepen dat ze een topclub gaan worden na een flinke injectie van een dubieuze investeerder die de totale controle over de club wil (inclusief transferbeleid, toekomst, jeugd etc). Er is net als bij Newcastle flink met geld gesmeten, maar hoewel de Saoedi's wel de totale controle hadden, lieten ze Eddie Howe daar begaan toen bleek dat alle toppers die de sheiks wilden écht niet kwamen. Windhorst bleef in Berlijn tegen Bobiç zeuren dat alles slecht was en eistte bij elke nederlaag meer maatregelen. Geen rust, dus geen regelmaat, dik verdiend neergestort. Zonde voor de fans misschien, want Windhorst is nu vertrokken en laat de schervenhoop voor de rest.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Union is geen topclub. Net zoals AZ in Nederland geen topclub is ondanks dat ze best aardige resultaten bijeen kunnen ballen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Als Hertha niet heel snel de zaakjes op orde heeft he, dan wordt het niet de tweede liga, maar de derde.....
Wij hebben dik gefeest net in Sinsheim, ja we hebben kneitertje hard verloren net, maar we blijven wel in Europa. En dat was exact ons doel
En dat is waarom wij een goede club zijn, we verliezen onze doelen niet uit het oog!
Al vijftien jaar support ik deze club, en ja de aanhang is gegroeid, maar de ziel is hetzelfde gebleven. Zelfs met vertrek van Vossi de Capo is het gebleven zoals het was.
Wij zijn eigenaar van de club, en dat zal niet veranderen
Augsburg-uit geloof ik niet zo. Mainz is wel een nare tegenstander.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit zou erg leuk zijn. Al zal Dortmund gelijk wel weer choken mocht het echt kunnen.
al een tijdje hoor sinds Genghis Kahn en co daar het stokje hebben overgenomenquote:
Zie Kahn nog spitsen bij de nek grijpen dus kan niet boos op hem zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
al een tijdje hoor sinds Genghis Kahn en co daar het stokje hebben overgenomen
Hou op hoorquote:
Meest overgewaardeerde doelman ooit. Samen met Schmeichel. En Colina. Oh shit. Dat was een scheidsrechter.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie Kahn nog spitsen bij de nek grijpen dus kan niet boos op hem zijn.
Nou, nou finale 2002 was niet best maar Kahn was wel gewoon erg goed en intimiderend wat als keeper gewoon meehelpt.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meest overgewaardeerde doelman ooit. Samen met Schmeichel. En Colina. Oh shit. Dat was een scheidsrechter.
Als je Mainz al naar vindt (zijn ze ook trouwens), dan is Augsburg 10x erger. Ik noem ze De poppenkast omdat ze naast redelijk goed voetbal ook als Getafe kunnen zeuren, zagen en zeiken bij de scheids, gemene overtredingen maken en net zo lang zuigen tot ze de tegenstand een kaart aannaaien. Voorop in de strijd gaat Jeffrey Gouweleeuw (als hij niet weer eens geschorst is voor te veel gemopper tegen de scheids)quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Augsburg-uit geloof ik niet zo. Mainz is wel een nare tegenstander.
Volgens mij werd-ie zelfs tweede bij voetballer van het jaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou, nou finale 2002 was niet best maar Kahn was wel gewoon erg goed en intimiderend wat als keeper gewoon meehelpt.
Ik denk dat ze die kans om weer te choken niet laten liggen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:19 schreef Zorro het volgende:
Ik zie een herkansing voor Dortmund aankomen
Wel rood nu.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:58 schreef Sabata het volgende:
ik ben wel verrast, nog geen gele kaart bij Augsburg gevallen.
aiquote:Op zondag 21 mei 2023 17:58 schreef Sabata het volgende:
ik ben wel verrast, nog geen gele kaart bij Augsburg gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |