Detailsquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet Dortmund dit keer wel winnen.
2e poging..
De laatste weken heb ik hem weinig in de spotlights gezien. Eerder Brandt, Malen (ja ik ben ook verbluft) en Guerreroquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:18 schreef KingRoland het volgende:
En ik hoor hier vaak dat Bellingham zo geweldig is
nou laat het maar zien tegen frankfurt
Inderdaad, daarom ook. Mag hij het nu wel laten zien.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
De laatste weken heb ik hem weinig in de spotlights gezien. Eerder Brandt, Malen (ja ik ben ook verbluft) en Guerrero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Is er überhaupt een club dit seizoen die beter is gaan presteren nadat de trainer is ontslagen?quote:
Nee. Bayern niet, Hoffenheim niet, Bochum leek op weg naar boven maar krijgt ook een klap vandaag. Stuttgart trapt nog water en Hertha is allang verzopen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is er überhaupt een club dit seizoen die beter is gaan presteren nadat de trainer is ontslagen?
Kan er niet 1 noemen neequote:Op zaterdag 22 april 2023 17:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is er überhaupt een club dit seizoen die beter is gaan presteren nadat de trainer is ontslagen?
Groningen, Chelsea. Overal een dramaquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nee. Bayern niet, Hoffenheim niet, Bochum leek op weg naar boven maar krijgt ook een klap vandaag. Stuttgart trapt nog water en Hertha is allang verzopen.
Chelsea is echt helemaal een puinhoopquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Groningen, Chelsea. Overal een drama
Fortuna Sittardquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je elke week met Doke Schmidt komt aanzetten in je elftal verdien je ook niet beter.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:53 schreef J.B. het volgende:
[..]
Fortuna Sittard0 punten in 3 wedstrijden onder Ultee, nu praktisch veilig. Ironisch genoeg gebeurde dat ontslag na de wedstrijd tegen Cambuur die ze met 4-1 verloren, hetzelfde Cambuur waar hij nou trainer is en tamelijk kansloos lijkt te gaan degraderen.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
ADO allenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |