In een jonge Adonis?quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:13 schreef Puzzie het volgende:
JW is geen opa meer, hij is veranderd zeggen Mirthie en Eunie
Dit slaat nergens op vind ikquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:15 schreef Verida het volgende:
Geniepig typje die Eunice. Heeft Mirthe ingepalmd door aandacht te geven en leuk en lief te doen, heeft ondertussen Esther over de poort gejaagd door heel sneaky JW in te palmen.
Esther is weg en nu is het weer aantrekken, afstoten met JW.
Zo maak je je positie in de loods wel stevig, die zullen ze niet zo snel wegkrijgen.
het verstevigde wel haar positie. De anderen waren niet echt gecharmeerd van Eunice haar lessenquote:
Dat komt natuurlijk omdat Erik zijn sport tenue niet aangetrokken heeftquote:
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat Erik zijn sport tenue niet aangetrokken heeft
Ik vind het nergens op slaan , JW is geen willoos slachtoffer , Mirthe ook nietquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
het verstevigde wel haar positie. De anderen waren niet echt gecharmeerd van Eunice haar lessenEn Mirthe fladderde een beetje door de loods met niet veel aansluiting.
Maar goed het is maar een idee van mij hoor. Ik vind Eunice niet echt het onschuldige typje wat ze voordoet te zijn. Het is er echt wel eentje met een vooropgezet plan.
Zeker niet.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het nergens op slaan , JW is geen willoos slachtoffer , Mirthe ook niet
Ik vind het echt een kinderdingetje, geen bal aan.. ik denk dat het spel de kast ingaat en er niet meer uitkomt.quote:
Dat zei JW ook al.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het echt een kinderdingetje, geen bal aan.. ik denk dat het spel de kast ingaat en er niet meer uitkomt.
Mirthe is dus geen hetero maar biquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe: Ik ben echt hetero hoor maar ga voor hier lekker met Kenzy.
met droge ogen dit zeggen...quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe: Ik ben echt hetero hoor maar ga voor hier lekker met Kenzy.
ik ben wel benieuwd of dit een faaaaaaaase is, of dat ze echt bi isquote:
Vanochtend in de kas.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh niet gehoord, ik zit bij Erik....
Fase of niet : ze doet het nu met ConjoKenzy en dat is een vrouwquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd of dit een faaaaaaaase is, of dat ze echt bi is
Kenzy weet ik eigenlijk niet, bi of lesbisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |